Mohammad Lotfi 0 آزاد ارزون تره
zahra zhalehpour
دیدگاهها
-
زبان خارجه ی ثبت نام کنکور -
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh معلوم نیست تا شنبه چ اتفاقی بیفته من الان حالم خوبه اگر 3 تا 6 هم روال پیش بره همین امروز عصر شروع میکنم یعنی تا ربع ساعت دیگه انشالا
تو هم ی هدف گذاری کن سعی خودت بکن انجامش بدی -
شروع از نوسلام توی گروه فایل های شروع از نو کامل جزوات گذاشتن و لینک بالا هم فیلم هاس
-
شروع از نو -
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh هدف گذاری من برای 3 تا 6
2:30 مطالعه زیست و 20 تست فصل 5 دوازدهم -
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh سلام منم ی 35 دقیقه شد نمیدونم چرا تا میخوام ی کار جدید کنم مریض میشم:oncoming_fist_light_skin_tone: :thinking_face:
نظرت چیه باکسی گزارش بدیم برای اینکه غرق در گوشی نشیم هر 3 ساعت فقط مثلا میایم میگیم من تو 3 ساعت میخوام 2:30 بخونم یعنی هر 1:15 /15 دقیقه استراحت کنم
و درسایی که میخوایم بخونیم و تعداد تست حداقلی که باید بزنیم مشخص میکنیم -
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh به به خیلی خوبه چ قوی
منم همه چی اماده کردم برای ی روز خوب دل درد و بدن درد نذاشت فک کنم ادامه مسمویت باشه ولی به هر سختی بود باز خوندم -
ددلاین /گزارش نیمروزی/Gharibe Gomnam خیلی هم عالی خوشحال میشیم:crossed_fingers_light_skin_tone:
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh بنظرم تو امروز جا داری که حداقل 8 ساعت بخونی و چون صبح خوبی داشتی میتونی از 3شروع کنی و تا همون 10 هم که بخونی به راحتی برسی به 9ساعت 2 ساعتم استراحت برای شام و ...
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/@سمیه-صادقلو خوبه عصر جبران کن
کنکوری هستی/؟ -
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh ایول مرسی اره بهترم
هدف گزاری تا ساعت 11 شب کردی///؟قراره چطور بترکونی/؟ -
ددلاین /گزارش نیمروزی/@سمیه-صادقلو سلام حتما خوشحال میشیم
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh سلام خوبی؟
1ساعت
دلیل کم خوندن دل درد عجیب
جبران کم خوندن صبح شب بیرون نمیرم -
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh درسته ولی من قبلا امتحان کردم وقت خیلی تلف میشه
1/وقت مطالعه گوشی ممنوع حتی ی لحظه :smirking_face: :smiling_face_with_sunglasses: :victory_hand_light_skin_tone:
2/از صبح تا 2ظهر وقت مطالعه هست و نباید کمتر از 4 ساعت بخونم:flexed_biceps_medium-light_skin_tone:
3/من نسبت به برنامه متعهد هستم و تحت هر شرایطی کامل اجرا میکنم:raising_hands_light_skin_tone:
4/کم کاری بهانه های منطقی هم ممنوع گفتم تحت هر شرایطی
5/من باور دارم که میتونم پس با تلاش بیشتر باورمو به حقیقت تبدیل میکنم
6/ اگر این حرفارو قبول داری پس خوشبختم میتونیم از فردا 13 بهمن 1400 باهم رشد کنیم و به هم روحیه بدیم کمک کنیم اگر موافقی که فردا ساعت 2 تا 2:15 که تایم هیچکس هم هدر نره منتظرم:crossed_fingers_light_skin_tone: به امید موفقیت:smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes:zahra zhalehpour در ددلاین /گزارش نیمروزی/ گفته است:
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh باکسی یعنی چی؟
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh اره
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh سلام مرسی که برات مهم بوده و اومدی منم 1:30
از این به بعد موافقی تو هر دو گروه گزارش بدیم و با هم پیش بریم؟ -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)Hhh Hh چرا ؟ من الان میخوام شروع کنم ساعت 2 بیا ددلاین گزارش بده اوکی؟؟؟
-
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)Hhh Hh سلام من واقعا نسبت به دیروزم خوب بودم تو چیکار کردی /؟
4 تا فیلم الا نگاه کردم
فردا هم قوی تر میشیم و با هم رشد میکنیم