Galadriel لعنت بهشون😐
Zahra.HD
دیدگاهها
-
👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓 -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارKourosh Mousavi اوها😂
صدات درنمیاد فک کردم سرما خوردی
یاد پایتخت افتادم اون پسر درازه صداشو کلفت میکرد وقتی با دختر خارجیه حرف میزد😂 -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارmohammad kebryia چی بهتر از این؟🥲
هعیییی
منم میخوام😂
میتونی یه مدت کوتاه با گوشی بری جلو ببینی چی میشه اوکیی باهاش یا نه
فایل هارو رو گوشی باز کم و بخون و یا با پن های ارزونی که هستن بنویس صددرصد مثل اصلی ها نیس ولی یه دیدگاهی بهت میده -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارKourosh Mousavi سرما خوردی؟😂
-
آرامش✨@f-nalist مامانم؟
آره فکر کنم
مخصوصا وقتی دیدم حتی هسته ی خرماهای که برام آماده کرده بود رو دراورده🙂 -
👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓erfany خرخون هاش بله
مثلا مطمئنم بعضی همکلاسام هر دو کورس رو کامل خوندن😂🤧 -
👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓چیچک اهاااا
-
👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓چیچک ما تنفس و گوارشی و ادراری داریم
قلب رو ترم یک خوندیم رف -
مومنان کسانی هستند که به برادران بی نکته اشان نکته می بخشند@_-Reza-_ چه جالب که خوندم و یادم نیس😂💔
-
👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓@Alba در 👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓 گفته است:
@Zahra-HD در 👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓 گفته است:
@تومیوکا-گیو والا
انقد حال میده یواشکی وسط کلاس نسکافه بخوری🤤😂منی که با دوستم لقمه ناهار می خوردیم😂🗿
(استاد گیر نمیداد چون کلاسش ساعت 1 ظهر اینا بود)چه جالب
نه من شرمم میشه
مخصوصا اون لحظه ای که کیک یا چای رو میبری سمت دهنت و اون تیکه تا حلقت رفته و استاد زل میزنه بهت
نه میتونی برگردونی بیرون
نه میتونی بدی بره پایین😂😂😂 -
👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓@تومیوکا-گیو والا
انقد حال میده یواشکی وسط کلاس نسکافه بخوری🤤😂 -
ادمای سمی@f-nalist میای چت حرف بزنیم؟
-
نیاز به مشاوره@Suma-K-h سلام
بیا چت تا یه ویس بفرستم برات -
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓خوشا به حال یارانی که دارن پیش خوانی میکنن🥲😂
-
مدرسه خالیم میکنه🔋@f-nalist منم وقتی میخوابیدم خسته تر میشدم واسه همین نمیخوابم
همین الانشم بعد یه خواب سبک سردرد سنگین میگیرم
خواب شبانهت رو سعی کن تنظیم و کافی باشه
نسکافه و قهوه و اسپرسو و انرژی زا جوابتو نمیده؟
درضمن به مرور زمان بدنت به این سیستم عادت میکنه ها خیلی نگرانش نباش -
👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓زنگ تفریح=آنتراکت
معلم=استاد
زنگ بعد=کلاس بعد
ارفاق=شیفت
مبصر=نماینده
مدیر=×
مشکلی هس به نماینده بگید(اگر گوش بده)
ناظم=×
.
تکرار کنید تا به چوخ نروید🤣 -
👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓@تومیوکا-گیو در 👨🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩🎓 گفته است:
سلام خدمت همه
میگم کوله پشتی یکم ضایع نیست؟👀اصلاااا
با چی میرید سرکلاسای دانشگاه؟
و اینکه بجز کتاب، کلا وسایل هایی که میبرید سر کلاس چیه؟(مثلا خوراکی، گوشی و ...، چیا میبرید؟)هرچی دوست داری ببر
اولن تو کیفت رو که نمیگردن
بعدم به کی چه ربطی داره؟
حتی من از این فلاسکای یه لیتری هم میبرم زمستونا
چون بوفه دوره دانشگاه مام که سرکوه
دیگه تا بریم بوفه برگردیم یا باد برده مارو یا سرما خوردیم حتما😂
درضمن هرچی مجهز تر باشی بهتره -
شبانه(دوره دوم)واسه هرجایی که خواستی میتونی بزنی البته احتمالا پذیرش بومی داشته باشه که اول اولویت با بومی هاست و بعد با مناطق دیگه
-
شبانه(دوره دوم)Baby-_-Yooda خب همون شهریه پرداز دیگه
-
شبانه(دوره دوم)Baby-_-Yooda منظورت دقیقا از شبانه چیه؟
تا جایی که میدونم این کلمه دیگه استفاده نمیشه...