jahad_121 در مشاوره کنکوری😉 گفته است:
سلام روز بخیر
های بیب
ببخشید می خواستم سوال کنم پزشکی تعهدی تا حدود چه رتبه ای میشه اورد؟
ببین بستگی داره
یکمم شانس توش دخیله
ولی خب مثلا...من همکلاس دارم با ۴هزار و... هم پزشکی تعهدی رو قبول شده(البته مطمئن نیستم ۱.۵ باشه یا ۳ برابر)
واسه پیرا هم که طبیعتا رتبه ی بالاتر هم به راحتی میشه قبول شد.
بعد اینکه چیزی به اسم پزشکی ازاد که تعهدی هم باشه داریم
؟
تا اونجایی که من میدونم نه(باز از جای دیگه بپرس که مطمئن بشی)