به به ماه قشنگ دی و امتحانات ترم......
فک کنم همه هم ک غیرحضوری هسیم.......
کمک میکنیم...ولی بدونیم و یادمون نره ک سر جلسه کنکور از انجمن و بچه ها خبری نیست.......خودمونیم و ی مداد.....
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
zeinab dehghani
دیدگاهها
-
بچه های پایه همه بیان!!!! -
صندلی داغ نهایی🔥🔥@dr-rashidi در صندلی داغ نهایی🔥🔥 گفته است:
zeinab dehghani در صندلی داغ نهایی🔥🔥 گفته است:
یه چی رو الان یافت نمودم...
این تاپیک صندلی داغ نهاییِ طلا توی قسمت آزمون هست..😶
یعنی قسمتای غیردرسی نیست...🙄
یعنی اعتباری ک ازش بدست بیاری به دردت میخوره😶
بچه ها...
هرشب امتحان ک اینجایییم...😶 🤭
طی روز هم حرفی بود بیایم اینجا😂 😂 😂
چهارشنبه هم سلامت و بهداشت داریم💔
حرفتون برای مزخرف بودن درسش رو هم بیاین بگین خالی بشین😂 😂 😂
یا آخرش تاپیکو قفل میکنن یا منو اخراج😂میگم چند وقته چه نکات مهمیو یاد اوری میکنی زینب 😂😂
اقا از این به بعد هر پست باید ۱۰ تا لایک بخوره😂😂درود بر شرف اونی ک لایک میکنه:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
-
دانشمند گیاهی - ارنست مونشحرکت شیره پرورده در آوند آبکش
تنها چیزی ک شنیدم:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: -
انگيزهگاهی موفقیت یعنی تکرارنکردن اشتباهات دیگران
بیا حداقل ما بعضی از اشتباهات را تکرار نکنیم
=)) -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیبه نام خدا
کنکوریِ 1400
_ 00:30 20تست ترکیبی آرایه فارسی
_3:30 فصل3 فیزیک1
_2:00 155 تست فیزیک1 ،فصل3
_2:30 4بخش از فصل4 فیزیک1
_2:00 دیدن دوفیلم حسابانــــــــــــ
مجموع ده ساعت و نیم مطالعه و175 تست -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روزبیست و یکم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
(برای دیروزه..که خواب رفتم و یادم رفت بیام بنویسم:/)
فیزیک2 +17تست ـــــــ 1 ساعت
شیمی3 ـــــــ 5 ساعت (تست نزدم...چون اشکال داشتم بیشتر نمونه سوال حل کردم)
ـــــــــ
مجموع 6ساعت +17 تست...............................................
گزارش روز بیست و دوم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
من توی شیمی عقب بودم و گیرهم داشتم...
بنابراین امروز فقط شیمی3 خوندم ـــــ 11 ساعت
برای اینکه توی شیمی مسائلش دستم بیاد بیشتر مساله حل کردم،تاتست:/
ـــــــــــ
مجموع 11 ساعت
..............
موفق و تندرست :herb: -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز بیست و پنجم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
فارسی ـــــــ 1 ساعت
فیزیک3 +45 تست ــــــــ 10 ساعت
جمع بندی آرش ــــ 3 ساعت
ــــــــــ
مجموع 14 ساعت +45 تست......................
جمع بندی این یه هفته گزارش
مطالعه 63 ساعت
تست 384موفق و تندرست:herb:
-
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز پنجاه و ششم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
آزمون جامع سنجش ـــــ 4ساعت ونیم
فیزیک +12 تست ــــ 1 ساعت
ــــــــ
مجموع 5ساعت ونیم
............
موفق وتندرست:herb: -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز شصت و سوم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
(دیشب نیومدم ک بنویسم...)
چندتامساله و قسمتای پایانی آرش ــــ 2 ساعت
26تست هندسه وفیلم بررسی ـــــ 2 ساعت
مرورآیات دینی ـــــ 1 ساعت
ـــــــــــ
مجموع5ساعت
..............
پ.ن:امشب هم دیگه گزارش آخر رومینویسم(:
.............
موفق و تندرست:herb: -
جمعِ گراف:)✨ به نام خالقِ مهــــتاب✨
سلام رفقا✋🏻
انجمن آلا خیلی از سوالا و مشکلای درسی رو به من کمک کرده.
وخب درس گسسته هم یه درس متفاوت و جذابی هست ک توی پایه ی دوازدهم ریاضیاست.ازمباحث مختلف و جذابی برامون گفته، ک یکی از این مباحث "گراف" هست🤩 .
خب من یه جمع از همه ی انواع گراف ها و ویژگی هاشون وفرمولایی ک از گراف باید بلدباشیم رو یه جا نوشتم.(توجا:اثبات اینکه فرمولا از کجا اومدن نیست،چون ما تستی حل میکنیم و توی تست از اثبات فرمول چیزی نیست.)
خب وقتی این مبحث بهتون آموزش داده شد؛با این نکته هایی ک جمع شده،میتونید انواع مختلفی از تستای گراف رو حل کنیدتا قشنگ این مبحث دستتون بیاد و توش قَدَر بشین😉 ✌🏼 .
👇🏼 👇🏼
جمعِ گراف:beaming_face_with_smiling_eyes:
همتتون بلنـــد🌿
موفقیتاتون روزافزون🌱
دوازدهم
ریاضیا -
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓zeinab dehghani
هرروز میخونم
ولی یادم میره بیام اینجا گزارش بدم!! -
شروع جلسه 33سلام..وقتتون بخیر
H_R چایی منو بده ک معطل نمونم:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: -
چجوری شاد باشیم🤔🤔من همیشه ب خودم میگم............خیلیییییییی چیزا دست من نیست....خیلییییی چیزا
هر آدمی توی زندگیش ی سری مشکلاتی دارن ک خودشون عامل بوجود اومدن اون مشکلات نیستن....وحتی از دستشون هم کاری برای حل اون مشکل نمیتونن انجام بدن................
اولین قدم این مشکلای زندگیتو ک شناختی دیگه براشون حرص نخور...
دومین قدم......چیزی ک برای ی لحظه قراره اذیتت کنه و ناراحتی بیاره رو فقط برای همون ی لحظه غمش رو بخور
سومین قدم .....ب خودت نگو چون میگذره غمی نیست ...بلکه بگو چون میگذره پس لذت ببرم
چون هممون دیدیم توی هر لحظه زندگیمون ی مشکلات جدیدی پیش اومدن ک موجب شدن حتی دلمون برای مشکل و غم قبلی خودمون تنگ بشه......
این ک توی این لحظه و هر لحظه توی زندگیت بدونی و یادت باشه ک دیگه هیچ وقت بر نمیگیرده خیلییییییییییی مهمه.....
توالان فقط برای ی بار توی عمرت دانش آموز پایه دوازدهم هستی.....
دیگه هیچوقت زمان برات برنمیگرده....پس لذت ببر..حتی از دردها و مشکلاتت
امید داشته باش و همیشه یادت باشه اینکه خدا ی غمی رو برای تو گذاشته ولی برای بقیه نه ، چون میدونه ک تو از پس این مشکل برمیای......چون خدا بهتراز هرکسی تو رو میشناسه ...چون ک خالقت هست............
ایشالله ک همیشه شادباشین و اگه ی وقت هم حال دلتون رو ب کسادی رفت خودتون تند و سریع بتونید حالشو خوب کنید
..........
موفق باشید -
ریلود ↔ Reloadسلام ....اعلام برنامه 12بهمن
بیداری 5
دوساعت فیزیک3 قسمت نوسان (تست و مرور)
45دقیقه شیمی
تست آرایه فارسی هنوز نزدم....ایشالله قبل خواب نیم ساعت میزنم:)
امروز یکم اوضام داغون بود:))
ایشالله روزای بعدی جبران کنم=)
همگی موفق باشین:dizzy: :dizzy: :dizzy: -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز چهارم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
فصل5 فیزیک1 مبحث ترمودینامیک +75تست ــــــ2ساعت و نیم
شیمی2 +42 تست ــــ 1ساعت و نیم
ادبیات +18 تست ____ 1ساعت و ربع
50 تست دینی 1و2 ـــــ نیم ساعت
شیمی 3 ــــ 1ساعت و ربع
ــــــــــــــــــــ
مجموع 7 ساعت +185 تست.......................
دل از اعماق دریای صدف های تهی بردار
همینجا در کویر خویش مروارید پیدا کن
.....................
همتتون بلــــــــند:herb: -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز پنجم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
هندسه 3 +17 تست ـــــ 1ساعت و 45 دقیقه
ترمودینامیک + 100 تست ___ 3 ساعت
فیزیک2 + 34 تست ــــــ 1 ساعت
شیمی 2 + 15 تست _____ 45 دقیقه
35 تست قرابت فارسی 1 _____ 30 دقیقه
ـــــــــــــــــ
مجموع 7 ساعت + 166 تست
................
طبیب عشق مسیحادم است و مشفق لیک
چو درد تو نبیــــند که را دوا بکـــــــند؟
..............
همتتون بلــــــــند:herb:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جمع بندی این پنج روز گزارشمطالعه 34 ساعت و نیم
تست 897 -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز ششم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
فیزیک 2 + 30 تست ــــــــ 2 ساعت
قرابت دروس فارسی 1 +56 تست ــــــ 1ساعت
شیمی 2 + 10 تست ــــــ 1 ساعت و 15 دقیقه
شیمی 3 ـــــ 1 ساعت و نیم
ــــــــــــــــــ
مجموع 5 ساعت و 45 دقیقه + 96 تست
پ.ن: خب چارساعت از تایم مطالعم با برنامه ی احیاء تداخل پیداکرد :|
........................
فعل هایی که زما دیدی و نپسنــدیدی
به خداوندی خود پرده بپوش،ای ستّار!
......................
همتتون بلــــــــند🌿 -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز دهم :raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
ادبیات + 24 تست وابسته ها و بررسی شون ـــــ 1 ساعت
60 تست شیمی 1 از سوالات گاج و سنجش و بررسی شون ــــ 1 ساعت و نیم
50 تست دینی 1و2 از سوالات قلمچی و کنکور ــــــ نیم ساعت
27 تست فیزیک 1 ازسوالات گاج و سنجش وبررسی شون ــــ 1 ساعت
فیزیک 2 ـــــ 2 ساعت و نیم
63 تست فیزیک 2 وبررسی شون ــــ 1 ساعت و نیم
ــــــــــــــــ
مجموع 8 ساعت + 224 تست
......................
"سعدی" شوریده و بی قرار چرایی!؟
درپی چیزی کـه برقرار نمی ماند..
....................
پ.ن:واقعن گزارش دیروزم که صادقانه و بی رودروایسی گفتم هیچی نخوندم؛نیاز به این همه لایک داشت!؟:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_without_mouth:
موفق:herb: -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز یازدهم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
فیزیک 2 + 56 تست ـــــــ 2ساعت و نیم
فارسی 1(لغت،قرابت،قلمرو) ــــــ 2ساعت
ــــــــــــــــ
مجموع چهار ساعت ونیم + 56 تست
..........
اصن این حجم از مطالعه خیلی گوهربار و قویه :expressionless_face:ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جمع بندی این یه هفته گزارش
مطالعه 53 ساعت
تست 960
.....
خب خیلیییییی بهتراز این میشد باشه...
یه مشکلاتی پیش اومدن ک غیرقابل پیش بینی بودن:/
ازطرفی هم توی شبای قدر کمی از زمانم با احیا تداخل داشت:/
نمیدونم والا..
ولی این 50 روز باقی مونده باید خیلیییییییییی خیلیییییییییی بهترازاینا گذرونده بشه:/ -
گزارش مطالعه بچه های همخوانیzeinab dehghani
گزارش روز پانزدهم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
نگارش(برای امتحان مدرسه -_- )ـــــ 1 ساعت
فیزیک 2 +25 تست _____ 1 ساعت
دینی3 مرور کردم ـــــ 1 ساعت
5سوال مشتق ـــــ1 ساعت
ـــــــــــــ
مجموع 4ساعت + 25 تست.............................
گزارش روز شانزدهم:raised_back_of_hand_medium-light_skin_tone:
فیزیک 2 + 23 تست ـــــــ 1 ساعت
دینی 3 مرور درسای آخر ــــــ 1 ساعت
حسابان2 +یه چندتا مسائل مشتق ____1ساعت و نیم
ادبیات +25 تست _____ 1 ساعت
ــــــــــــــ
مجموع 4 ساعت و نیم + 48 تستپ.ن:میدونم اصن خوب نبودو اینکه یادم هم رفته بودک گزارش دیروز رو بدم و گزارش امروز رو هم همین امشب نوشتم...چون دیگه برنامم نسبت به رمضان تغییر میکنه و ساعتای اومدنم هم همینطور
romisa ساراجانم.....اصن نمیخواستم ک این گزارشای بسی گوهرباری ک فقط و فقط بعدن خودم چوبش رو میخورم رو بنویسم...اماچون میدونم ک شما با وجود همه ی سختی ها و مشغله ای ک داری ،میای و گزارشامون رو آخر هفته بررسی میکنی....پس بدلطفی بودک بزنم زیرش و گزارشم رو ننویسم...حتی اگه صفرِ صفر بود..
................
آب زنید راه را هین که نگار میرسد
مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد
..............
عیدتون هم مبارک:herb: