@sara-haghighatrad خوب ببینید طلعت اینجا یعنی چهره ینی صورت اینقد سفیده که مثل آیینه تابش میکنه
کوثر هسدم
دیدگاهها
-
صفت بیانی -
تضمین یا تلمیح@ftm-dh شک کجاش ؟
بگو شاید بتونم بهتر توضیح بدم -
هشت 😑
دوستان سوال ۸ کدوم گزینه میشه بنظرتون؟
دانش-آموزان-آلاء -
گیج شدم(=zeinab dehghani شما حتما اشتباه یادتونه، چون نداره واقعا
-
گیج شدم(= -
گیج شدم(=zeinab dehghani مچکرم همچنین💛
-
گیج شدم(=zeinab dehghani خوب پس عزیزم درسنامه رو دوباره بخون در ایهام هردو معنی بایدِ بایدِ بایدِ دوتامعنیش بخوره به بیت
-
گیج شدم(=zeinab dehghani نه عزیزم نه هرجا شیرین دیدی نباید بگی ایهام باید دوتاش معنی بده که بگی ایهام ببین الان همون اسکرین پایینی ک برات فرستادم ببین یکی از گزینه ها شیرین چجوری ایهام ایجاد کرده دو معنیش، میخورد به بیت اینجا فقط یه معنی می خوره
-
گیج شدم(=zeinab dehghani ببین وقتی بگیری مزه بر فرض با چه کلمه ی دیگه ای ایهام تناسب ایجاد کرده هیچ کلمه ی مربوط به مزه نداریم
حالا بزاریم شیرین خانوم خوب معنیش قبول حالا باید یه معنی دوم داشته باشه که نداره
پس چی؟
ایزی ایزی تامام تامام
کلا نه ایهام داره نه ایهام تناسب💗🖐 -
گیج شدم(=zoohre hocini زینب جون 👇👇
-
آرایه لف و نشر@sara-haghighatrad سلام مجدد
ببنید طبق تجربه ی سال قبل طراحا واقعا دانش آموزی نگاه نمی کنید طراحا می بینن چی بلدن میدن، ما دانش آموزا دقیق میدونیم چی حذفه چی نیست و این ایجاب میکنه ی خورده بیشترم دونست
ولی برای لف و نشر باتوجه به اینکه میتونه تشبیه ایجاد کنه، دونستنش کمک کنندس -
وِرب شماری🙃mohammad kebryia مچکرم 💛💛خوب اگر حذفی هارو بشماریم چند تا خواهد داشت این سوال؟
-
وِرب شماری🙃mohammad kebryia فدا سرتون
-
وِرب شماری🙃mohammad kebryia این چه حرفیه خیلی لطف کردید
خسته ام نباشید💛💛 -
وِرب شماری🙃mohammad kebryia لطف میکنید
بازهم تشکر💞 -
گیج شدم(= -
نمودار رسم کنیدسلام بچه ها وقتتون بخیر امیدوارم حالتون عالی باشه
دوستان یاری کنید نمودار چهار گزینه سوال پایینو بکشید دستتون طلا -
تغییر رشته... کمکNadia Kiaara سلام دوست عزیز، وقتت بخیر
اگر به صرف بازار کار بخوای بیای تجربی بهت اطمینان میدم با توجه به این سیر روبه پیشرفت هر روزه تکنولوژی در آینده نچندان دور ریاضی بازار کار بهتر پر درآمد تر و راحتت تری داره با توجه به روی کاراومدن رشته هایی مثلا ماشین لرنینگ وهوش مصنوعی و ... هوشمندسازی خونه ها، عملهای از راه دور و تقریبا کلا همه چی...
اما اگر بحث علاقه است باید بگم تجربی و قبول شدن تو رشته های تاپ یک کار خیلی فرسایشیه. درس شیرینی مثل زیست که اولویت اغلب دانش آموزا تو تجربیه، اگر بخوای درس بالای هفتاد هشتاد توآزمونا بزنی روزی کمش دو س ساعت باید براش وقت بزاری ، هی تست بزنی هی کتاو بخونی قصد ترسوندن یا بزرگ نمایی ندارم، با وجود اینا وقتی علاقه داشته باشی تحملش آسون تر میشه، اما شما یکی دوهفته شروع کن به زیست خوندن و تست زدن ببین چطوره، واقعا دوست داری یا صرفا یه ذهنیت زیبا بوده... ولی کلا اگر بخاطر بیحوصلگی یا تنوع میخواید تغییر رشته بدید بدونید تجربی با توجه به اینکه حفظیاتش بیشتر از ریاضیه میتونه به مراتب حوصله سر بر تر باشه نسبت به ریاضی...
و اینکه بعد تغییر رشته شاید فاصله علمی زیادی با بچه ی تجربی احساس کنید اعتماد به نفستون افت کنه و این حرفا باید یخورده خیلی قوی باشید که بتونید با ساعت مطالعه بالا خودتون برسونید
ببخشید اگ یکم زیاد میشد بنظرم اومد خیلی بهتر میتونید تصمیم بگیرید اگه اینارو بدونید.
با آرزوی موفق💛💛 -
موازنهی واکنش:)zoohre hocini یکم نامفهوم باشه فک کنم 4Ag +8CN +2H2O +O2 ------- 4AgCN2 +4OH
بارهاشم موازنس -
شمارش بدون شمردن@دوست-بد سلام، خوب عین سوالو نوشتم فرقی نمیکنه که عکس بگیرم(:

