Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • شیمی!

    6
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    574 بازدیدها
    zhrZ
    @bahare در شیمی! گفته است: سلام وقتتون بخیر دوستان من جزوه آقای جانی سال دوم دارم سال سوم و پیش میخوام چون توی کلیپ های یسری تست هایی حل کردن که جزواتش در اون پیج ها نیست ممنون میشم کمکم کنین کسی داری آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلام من پیشو دارم سومم خریدم ولی هیچ استفاده ای نمیکنم/: ینی اصن وقت نمیکنم بازم اگ بخای بفرسدم واست(:
  • فرمول برای شیمی

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    225 بازدیدها
    A
    سلام چند فرمول هست که خیللی در کنکور شیمی استفاده میشه اگر a به عنوان ضریب باشد و m جرم مولی باشد و اینم بگم که این/ به معنای تقسیم هست و همواره a در پایین خط کسری یعنی در مخرج قرار میگیرد a/مول a*m/گرم a*22.4/لیتر a/لیتر*مولار
  • نظریه برخورد

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    172 بازدیدها
    ب
    واکنش های مرتبه ی صفر R=K میشه واکنش های بنیادی غلظت واکنش دهنده ها به توان ضریبشون میرسه و نیازی نیس که به صورت تجربی مرتبه شونو به دست بیاریم
  • عدد اکسایش

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    313 بازدیدها
    DR.Of The FutureD
    @دانش-آموزان-آلاء @همیار @فارغ-التحصیلان-آلاء @Dr-Bernosi @ادمین
  • قسمت نوزدهم شیمی دهم استاد پویان نظر

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    535 بازدیدها
    Arya_ijiA
    @m-an خواهش میکنم من از زحمات شما و مجموعه بینظیر الاء متشکرم
  • پیوند هیدروژنی!!!

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    333 بازدیدها
    AmirbernosiA
    @romisa1234 در پیوند هیدروژنی!!! گفته است: یه نوع نیروی جاذبه ی دو قطبی دو قطبی بین مولکول های قطبیه که فلوئور و اکسیژن و نیتروژن در ترکیب با هیدروژن تشکیل میدن بقول استاد اقاچانی فون!
  • تدریش بقیه مباحث شیمی

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    480 بازدیدها
    A
    @alirezamoradi1 اون فیلم کجاست..آدرس بده تا برم ببینم
  • تیتراسیون یک اسید مونوهیدراته

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    232 بازدیدها
    M
    من توی تیتراسیون یک اسید مونوهیدراته مشکل دارم.ممکن هست نکته ی خاصی درباره مونوهیدراته بودنش باشه که توی تیتر تاثیر داشته باشه؟
  • شیمی اقای صنیعی

    8
    0 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    fatemdrF
    دوم آقاجانی
  • ساختار های شیمی

    منتقل شده
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    359 بازدیدها
    R
    برای سلامتی و فرج آقا امام زمان هر چه در توان دارید صلوات بفرستید ![متن جایگزین]![3_1512003235375_14.jpg](در حال بارگذاری 100%) ![2_1512003235374_13.jpg](در حال بارگذاری 100%) ![1_1512003235373_11.jpg](در حال بارگذاری 100%) ![0_1512003235371_12.jpg](در حال بارگذاری 100%)
  • یک موازنه..تقدیم به شما!

    37
    2 رای ها
    37 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    انتزاعا
    @romisa1234 یا فصل 4 شیمی پیش رو مطالعه کن یا مبتکران :)
  • شیمی یازدهم

    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    281 بازدیدها
    فااطمهف
    @alireza-bodaghi در شیمی یازدهم گفته است: @دانش-آموزان-آلاء سلام خسته نباشید قرار نیست مهندس آقا جانی شیمی یازدهم تدریس کنند؟ سلام مهندس صنیعی دارند تدریس میکنند ایشون هم استاد خیلی خوبی هستند از فیلم هاشون میتونید استفاده کنید.
  • ساختار لوییس

    33
    0 رای ها
    33 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    _behnamrahmani_
    @dr-bernosi جواب همینه من اینطوری رسم کردم اما چند تا پیوند داتیو داره
  • موضوع حذف شده است!

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    32 بازدیدها
  • بهترین دبیر

    21
    1 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    J
    داداش نظر من اینه آقای حاجی سلیمانی بهترین هست به معنای واقعی کلمه و بعد از ایشون آقای صنیعی خیلی خیلی روان تدریس میکنند ولی خب بعضی ها با اقای اقاجانی یاد میگیرند بعضی ها با اقای صنیعی !!!
  • حل تیپ تستهای کنکور شیمی محمد رضا آقاجانی (96-95)

    منتقل شده
    322
    8 رای ها
    322 دیدگاه‌ها
    52k بازدیدها
    Dr.LilaD
    @drmehdi من لینک دان کردم نمودار نداشت
  • موجود نبودن فیلم جلسه های 92 و 93 شیمی کنکور استاد آقاجانی سال 95-94

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    197 بازدیدها
    M
    با سلام فیلم جلسه های 92 و 93 شیمی کنکور استاد آقاجانی سال 95- 94 موجود نیستند لطفا پیگیری بفرمایید منتظر جوابتان هستم با تشکر
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    1 بازدیدها
  • جرم اتمی میانگین(روش تستی)

    3
    1
    2 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    566 بازدیدها
    _
    به این تاپیک هم سر بزنید https://forum.alaatv.com/topic/5533/جرم-اتمی-میانگین-راه-ساده-و-مطمئن در رابطه با همین مطلبی که گفتین هست.
  • ضبط دوباره اسید و باز

    9
    0 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    496 بازدیدها
    fatemdrF
    @dr-of-the-future مشکلو اره ولی اقاجانیو نمیتونن حل کنن که اون باس درس بده که نیست