Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • جهش و انرژی یونش متوالی

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    254 بازدیدها
    A
    مرسی..ممنون
  • جمع بندی شیمی پایه؟

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    580 بازدیدها
    M.anM
    از همایش ۱+۵ شیمی استاد #صنیعی اینطور استفاده کنید: الان جزوه رو بردارید، جزوه جلسه به جلسه هست، ابتدا درسنامه هر جلسه رو بخونید. رو هر تست ۲ دقیقه فکر کنید و سعی کنید تست رو حل کنید، نتونستید برید تست بعدی و معطل نشید. بعد فیلم همایش مربوط به اون جلسه رو شروع کنید به دیدن، نکاتش رو به صورت خلاصه یک جا یاد داشت کنید بعدا این خلاصه نکات خیلی خیلی براتون مفیده و کمکتون می کنه. این تست ها با وسواس زیادی انتخاب شدند و سعی شده همه نکات پیش ۱ توش مرور بشه. تو تست های پلاس هم که تست های سختی رو گذاشتیم براتون و تکاتش رو گفتیم. در آخر چند ساعت به خودتون استراحت بدید و آزمون پایانی جزوه رو زمان بگیرید و بزنید. آزمون دوم رو بذارید برای یک هفته بعد از آزمون اول اینطوری مطلب قشنگ تو ذهنتون نقش می بنده فقط تو این یک هفته خلاصه نکاتی که نوشتید رو مرور کنید @alaa_sanatisharif پس ۷ گانه ی همایش های ۱+۵ شد: ۱. خواندن درسنامه همایش ۲. فکر روی تست های همایش ۳. دیدن فیلم همایش ۴. نوشتن خلاصه نکات(نکته برداری) ۵. آزمون ۱ ۶. مرور خلاصه ها طی یک هفته ۷. آزمون ۲ @alaa_sanatisharif
  • ترکیبات آلی

    41
    1
    2 رای ها
    41 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    RAHIL_28R
    @njzamin در ترکیبات آلی گفته است: @rahil_28 در ترکیبات آلی گفته است: @njzamin در ترکیبات آلی گفته است: @javadm328 @RAHIL_28 من تایپک جدیدو زدم اوکی ...ممنون در تایپکی که زدم تنها موندم اخه:face_with_tears_of_joy: نه تنها نیستید منم پشتیبانی میکنم :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
  • سرعت آغازی هم ارز با سرعت لحظه ای

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    602 بازدیدها
    A
    @الهی سرعت آغازی یعنی چی؟ در آعاز واکنش در چه لحظه ای هستیم؟ وقتی میگه سرعت آغازی یعنی شروع تو شروع ما زمانو از صفر حساب میکنیم دیگه پس میشه مبدا زمان فک نمیکنم به تعریف جدا نیاز باشه همون سرعت آعازی هم ارز با لحظه ای اوکیه دیگه! حتما باید بیاد بگه سرعت آعآزی از مبدا زمانه حالا ... اما در کل اگه در موردش تو کلاسای استاد آقاجانی بحث نشده احتمال طرحش کمه نمیدونم والا بیشتر از این بازم بپرس
  • شیمی پیش

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    263 بازدیدها
    A
    @reza-m1999 ارع باو. اقای اقاجانی دو فصل رو توی فک کنم ۴۰جلسه گفتن تو روزی سه تا فیلم ببین ۱۵ روزه تموم میشه
  • سوالات فصل به فصل کنکور درس شیمی.....

    منتقل شده
    11
    3 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    776 بازدیدها
    N
    @zahra_asd در سوالات فصل به فصل کنکور درس شیمی..... گفته است: سلام :) یه بار یکی از استادای شیمی برامون اومد کلاس گذاشت ولی خب2جلسه فقط یه جزوه ای هم داد دقیقا همینطوری ک میخوای... اینـــــجا میتونی دان کنی.برا ما ک آورد از85بود تا95 الان 96 هم داره.فقط پاسخش کلیدیه راستی یه سری مطالب ک حذف شده هم سوالاش اومده تو این جزوه. ممنونم عزیزم.... خیلی تشکر
  • موضوع حذف شده است!

    منتقل شده
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    4 بازدیدها
  • ایزومر ساختاری و....

    منتقل شده
    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    847 بازدیدها
    RAHIL_28R
    @alirezamoradi1 در ایزومر ساختاری و.... گفته است: @rahil_28 بازم ممنون. رسمشون واقعا سخته و رو اعصابه مخصوصا اونایی که میگه فلان ترکیب چندتا ایزومر داره اینایی که میگه فلان ترکیب چندتا ایزومر داره از فرمول راحت میتونی بدست آورد فقط میمونه اونایی که مثلا میگه چند ترکیب هیدروژن متصل به کربن یا... داره اینارو باید رسم کرد
  • ترتیب فیلمای اقاجانی

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    506 بازدیدها
    A
    @m-bahrami1378 در ترتیب فیلمای اقاجانی گفته است: @javadm328 راستی صفر تا صد اقای طلوعی کدوم مبحثش برا رشته تجربی نیست؟ @دانش-آموزان-آلاء من از این مورد خبر ندارم .دوستان رو تگ کردم .باشد که به جوب برسی:)
  • رابطه الکترو نگاتیوی با نقطه ذوب و جوش؟؟؟؟؟؟؟؟

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    369 بازدیدها
    sobhawnS
    نه رابطه خاصی ندارن ! ون الکترو نگاتیوی بچهی خوب و سر به راهیه و خیلی منظم کم و زیاد میشه توی جدول ولی نقطهی ذوب و جوش زیاد بچهای منظمی نیستن و خیلی با نظم کم و زیاد نمیشن تو جدول :)
  • رابطه الکترونگاتیوی و انرژی پیوند

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    416 بازدیدها
    M
    @afsaneh-m :folded_hands: @دانش-آموزان-آلاء @خیرین-کوچک-دریا-دل @همیار @فارغ-التحصیلان-آلاء
  • معرفی یه استاد خوب شیمی

    21
    0 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    3k بازدیدها
    nila.khanomN
    اقای شهریار بافته
  • استر

    6
    1
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    588 بازدیدها
    romisaR
    در آخرای این جلسه استاد فرمولی گفتن که تعداد پیوندها رو میشه سریع محاسبه کرد با استفاده از فرمول مولکولی و بدون رسم ساختار https://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/10/21/3511
  • فیلم های شیمی استاد اقاجانی

    1
    1 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    352 بازدیدها
    نفیسه 134ن
    سلام عزیزان یه سوال در فیلم های کلاس کنکور استاد اقاجانی قسمت محلول ها ترتیبشو میدونین؟؟
  • فیلمهای اقای اقاجانی

    7
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    743 بازدیدها
    B
    @m-bahrami1378-0 شیمی اقاجانی
  • شیمی 80 درصد

    48
    0 رای ها
    48 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    22ستاره2
    @dr-bernosi در شیمی 80 درصد گفته است: خواهش میکنم تقریبا عادت دارم :joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
  • ساختار منتول و اسپارتام

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    somayeh pghzS
    از فیلم های پارسال (96-95) جلسات 103 و 106 رو نگاه کن.
  • جزوه آقای آقاجانی

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    526 بازدیدها
    A
    سال دوم فک کنم تو آلاء باشه..اما کاملش رو نمیدونم
  • شیمی اقاجانی

    46
    1 رای ها
    46 دیدگاه‌ها
    3k بازدیدها
    A
    بچه هااااااا استاد فصل 3 شیمی 2 پیوند اینارو کجا گفتن؟؟؟عد دکویودینانسیونو اینارو من از فصل 5 شیمی 2 هیچی بلد نیستم ماله امسالو ببینم یا پارسالو؟؟؟ ج بدین دیگه :)♥
  • شیمی آقا جانی

    18
    0 رای ها
    18 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    Dr.LilaD
    @arash-0 کتاب شیمی ۲ و یکی از پیشاش رایگان البته ت الا و اینکه همین کتاب شیمی ۲و ۳و پیش آقاجانی کافی یا مبتکران بخونم