Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • انتخاب مشاوره

    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    73 بازدیدها
    A
    سلام برای مشاوره از سایت آلا sanatisharif.ir قسمت سمت چپ سوال مشاوره ای بعد آپلود سوال سوالتان رو میپرسین فعلا غیر فعال شده میتونین هم اینجا سوالارو بپرسید اگه کاربران انجمن بلدند جواب میدن
  • ریاضی مجتبی طاهری

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    205 بازدیدها
    Dr.LilaD
    @رتبه-های-انجمن-آلاء @دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا @فارغ-التحصیلان-آلاء سلام بچه ها کدومتون با آقای مجتبی طاهری ریاضی خوندید؟؟نتیجه چی بود ؟؟
  • یه لحظه لطفا....(:

    9
    1 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    258 بازدیدها
    Mahsa SsM
    @shadii اگه از طریق دانشگاه اقدام کنی راحتتره! میتونی تغییر رشته بدی و خب دوباره کنکور دادن نداره و حتی میشه تطبیق واحد هم داد که مسلما کارت راحت تر میشه:) ولی تا وقتی که مدرکتو ( لیسانس ) از دانشگاه نگرفتی مشکلی نداره واسه ی سهمیه ی دانشگاه دولتیت :) هر چند توصیه می کنم از آموزش کل دانشگاهتون هم بپرسی
  • موضوع حذف شده است!

    قفل شده است
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    12 بازدیدها
  • انتخاب رشته با سوابق تحصیلی

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    201 بازدیدها
    lnzL
    @پیکاسو رشته هاش واسه تجربی خیلی خوب نیست.البته بازم سلیقه شخص خودت مهمه اینم بدون که دولتی روزانه نمیتونی بری یه سر به سایت سنجش بزن pdfرشته ها و شرایطش رو گذاشته
  • لطفا کمک کنین در مورد خواندن و مرور مطالب

    10
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    150 بازدیدها
    dan-lD
    @Amir-Bernousi در لطفا کمک کنین در مورد خواندن و مرور مطالب گفته است: @dan-l در لطفا کمک کنین در مورد خواندن و مرور مطالب گفته است: این بار باید درست تصمیم بگیرم بعضی اشتباهات رو انجام ندم-میگه که اشتباه اول اشتباهه ولی دومی اشتباه نیست حماقته. سال گذشته راستش همین کارو کردم ولی "چون تو بعضی جاها مشکل داشتم دیگه نرفتم یاد بگیرم و بیشتر شد حفظ کردن با تست" ! برای همین میخواستم یه کار دیگه کنم. این که قبل از تست زدن هر مبحث یه بار مرور کنم چه با فیلما چه با درسنامه و اینا. تست هم میخوام تستای نکته دار ای کیو رو دوباره بزنم و همچنین تستای کانون و تستای ازمونی رو به صورت ازمون اخر تموم شدن مبحث حل کنم زماندار. سوالم اینه : چقدر باید به جمع بندیه وقت بدم الان؟ محدوده زمانی که بهتره به جمع بندی اختصاص بدم چقدره؟ این بستگی داره به خود شما، مثلا برای گوارش میتونین با سطح سختی و سطحی که خودتون توش وارد زمان بدین، برای هر مبحثی اینطوری میشه زمان بندی کرد، اینو باید خودتون تعیین کنین، ولی تو جمع بندی حداکثر زمان رو اختصاص میدن ممنون مهندس :smiling_face_with_open_mouth_closed_eyes: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: مشاورم بلاخره جواب داد و گفت صبر کن برنامه اینه که در کنار مطالعه مباحث جدید مباحثی که خوندی هم بخونیم . یعنی جمع بندیه اینطوری شد که مثلا من فلان مبحث زیست که میخونم بیام در کنارش مثلا شارش انرژی رو تو برنامه قرار بدم و مثلا دو جلسه رو ببینم و توی مثلا 3 روز فیلماش تموم بشه و بعد کلی تست. این فکر خوبیه. مثلا زیست 4 ساعت وقت هست به کل. و نصف میدم به مرور و نصف به خوندن مطلب جدید. جاهای سخت رو خوندم کار راحت تره. به کل ایده خوبی بود قبلا هم همین کار رو میکردم و خیلی خوش گذشت .بازم ممنون :grinning_face_with_smiling_eyes: :winking_face: :upside-down_face:
  • دیستروفی قشر مخ

    6
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    127 بازدیدها
    MaryaM._.shM
    @sahar69 خواهش میکنم
  • فیزیک ریاضی

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    128 بازدیدها
    delaram7897D
    [image: 1549530327964-img_20190207_110808_331.jpg] ببخشید ک اینجا سوالمو پرسیدم .x=0 hc کجا اومد توی نعیین دامنه لگاریتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • درصد بالا در کنکور

    مشاوره تحصیلی
    19
    3 رای ها
    19 دیدگاه‌ها
    539 بازدیدها
    delaram7897D
    منم دوست دارم همه درسام توی رنج بالای ۷۰بزنم .حس بدی بم دست میده وقتی عمومی بالای ۷۰میزنم یهو ریاضی و فیزیک۱۱ عه. این درسته ک میگن درسنامه درسنامه با تستای هردرس نامه جلو برین نزارین ک همه تستا انباشته بشن؟؟
  • اردو طلایی و پانسیون برای نظام جدید برم؟

    5
    2 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    186 بازدیدها
    Farhan80F
    @dlrm M♥♥♥:smiling_face_with_heart-eyes:
  • اساتید و دوستان خواهشا راهنماییم کنید

    یازدهم تجربی یازدهم ازمون سنجش تراز قلم چی
    8
    1 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    594 بازدیدها
    mrma80M
    واقعا از همتون ممنونم.... امیدوارم کردید ✋❤❤❤❤❤ @Mahdi2001 @SEPIDEH-0 @ساقی @m__sadra__b @romisa
  • آزمون یا نَ آزمون مسئله این است

    60
    8 رای ها
    60 دیدگاه‌ها
    315 بازدیدها
    dlrmD
    @Mahsa-Ss خیلی ممنون:) چشم:relieved_face:
  • کنکور های سال های قبل!مهم!

    14
    2 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    501 بازدیدها
    Mahsa SsM
    @fawti کنکورای سالهای قبل خیلی معیار مهمیه ولی باید به دوتا نکته توجه داشت یکی اینکه حتما و باز هم تاکید میکنم حتمااااااااااااا سوالا رو بررسی کنی و اگه از الان شروع میکنی تقریبا میشه با هفته ای یه کنکور و بررسی توی طول هفته به جای خوبی برسی ( اما معمولا پیشنهاد میشه بعد از عید و بعد از جمع بندی این کار رو کرد چون وقتی جمع بندی نکردی یه سری سوالا رو نمیتونی جواب بدی و درصد واقعی به دست نمیاری! ) نکته ی بعدی هم اینه که هر سال یکی از درسا سوالاتش سخت تر میشه مثلا سال کنکور مال دینی سخت تر بود! ولی به همون اندازه شیمی آسون تر شده بود! و اگر با همه نوع نمونه سوالی آشناییت نداشته باشی اونوقت توی اون درسی که سوالاش سخت شده گیر میکنی!
  • کمکککک

    33
    2 رای ها
    33 دیدگاه‌ها
    750 بازدیدها
    pariaaaP
    @ابتهاج منم انصراف دادم دانشگاه بم گفتن یک و نیم باید جریمه بدی😶
  • انصراف از دانشگاه

    45
    1 رای ها
    45 دیدگاه‌ها
    810 بازدیدها
    M
    @ابتهاج خواهش میکنم
  • ژنتیک نظام قدیم

    18
    0 رای ها
    18 دیدگاه‌ها
    645 بازدیدها
    Mehdi_ZrM
    @dan-l فصول 5 و 6 و 7 روی کتاب نشر دریافت خوندم خیییییلی خوب بود کس بخونه پشیمون نمیشه .. ولی فصل هشتش سطح بالاااا گفته بود یعنی باید خیلی چیزاوبدونی
  • از الان روزی 8ساعت .از عید به بعد 10ساعت میشه پزشکی اورد؟

    منتقل شده فارغ التحصیل تجربی
    6
    1 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    797 بازدیدها
    romisaR
    @Nsrin79 اول مباحث اسونتر مثل امار و احتمال و دنباله حسابی هندسی مباحثی که پیش نیاز و پایه ان توو ریاضی مثل تابع و مثلثات ونامعادله معادله بعدشم حد و مشتق و انتگرال که میشه تستاشو زد توو این مدت اگه خوند برای فیزیک ابتدا نوسان موج و پیش دو و سه چهار سال سوم و بعدش مباحث سال دوم پیشنهاد میشه بقیه فصلا هم درصورتی که خود دانش اموز علاقمند باشه یا قبلا خونده باشه یا هر دلیلی متغیره و دراون صورت گفته میشه.
  • داروی تهران

    منتقل شده
    41
    2 رای ها
    41 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    romisaR
    لطفا کمی بیشتر به موضوع تاپیک دقت کنیم درصدهای لازم برای رشته محل چه سهمیه داشته باشین و چه نداشته باشین بحث کردن بی فایدست و البته اصلا موضوع تاپیک نیست قدر زمان و اعصاب و روان و فرصت رو جمیعا بدونیم. به هم احترام بذاریم.
  • درخواست راهنمایی راجب همایش۵+۱ آلاء

    منتقل شده
    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    76 بازدیدها
    GhaffariG
    @muhammadhasan همایش که من تا حالا نگرفتم ولی DVD خریدم خیلی وقت میگیره .تو این برهه ی زمانی برای درسای پایه و نوبت اولی که خیلی ضعیفی بهتره فیلم نگاه کنی. حالا دوستانی که همایش خریدن نظر بزارن برای خودمم جالبه بدونم همایش ها چجوریه
  • اسید وباز

    منتقل شده
    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    128 بازدیدها
    S
    ممنون