Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • کی پایه س ساعت مطالعه ی منو بالا ببریم؟!

    3
    1 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    217 بازدیدها
    A
    @sahar69 سلام ساعت مطالعتون خوبه اگه با همین مقدار ساعت کیفیت رو حفظ کنید نتیجه خوبی میگیرین از عید ب بعد میتونین 12 ساعت بخونین ساعت مطالعه بالا به شرطی ک از کیفیت کم نشه خوبه
  • بی انگیزه بودن

    منتقل شده من خییییلی خسته دیگ بریدم اینقد از شنبه تا پنج
    14
    0 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    471 بازدیدها
    K
    @Amin-Mehraji اگه کسی تو این قسمت نظر بده لزوماً به معنای بی انگیزگی وی نیست . ولی دلایل شما مبنی بر بی انگیزگی رو قبول دارم.
  • کمک😢ثبت نام سراسری

    5
    1 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    186 بازدیدها
    ElimoonE
    @sahar69 منم همینکارو کردم و روز بعدشم که دوباره رفتم تو سایت اطلاعاتم سرجاش بود نگران نباش 😉
  • غیر حضوری

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    104 بازدیدها
    M
    نه،مدرسه میرم فقط سر زنگ هایی که درس های عمومی هست خودم میرم کتابخونه مدرسه می خونم چون واقعا برای درس های عمومی اول و آخرش خودت باید بخونی و به نظر من درس های عمومی بیشتر مباحثش حفظیه و فقط نیاز به همت خود فرد داره
  • کنکور پس از فارغ التحصیلی

    14
    4 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    519 بازدیدها
    romisaR
    @marriaa سلام نظر من اینه که برید دنبال علاقتون توو زندگی
  • سهمیه ایثارگری

    12
    1 رای ها
    12 دیدگاه‌ها
    313 بازدیدها
    پ
    میشه
  • مشکل خواب

    26
    3 رای ها
    26 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    M.S.P.HM
    سلام دردت دقیقن درد من بوده من میفهمم چی میگی.... ولی ی اشتباهیی ک همه میگن انجام بده اینه ک ماست ودوغ وپنیر بخور تو میدونی علت اینکه خوابت نمیبره وازاونور دلت میخواد بخوابی بخاطر سردی مغزته؟؟؟ من پی اشو گرفتم انقد طبع بدنم سرد شد ک به جاهای دیگه بدنم اسیب زد مثه معده شما باید غذاهایی ک طبعش سرده رو نخوری...عوضش چیزای گرم مصرف کنی ک واسه حافظه اتم معجزه میکنه مثل مویز کشمش شیره انگور اصلن پنیر واسه صبحونه برای ما مثه سمه....انقد ک بده بعد سعی کن گوجه خیار ماست ودوغ وترشی نخوری... کافئین چیز بدی نیست مثلن ی فنجان قهوه کوچیک واسه اینکه بعدازظهر نخوابی عالیه! شام کمتر بخور و واسه اینکه خواب راحت داشته باشی وصبح هم سرحال باشی قبل خوابت ی لیوان گل گاو زبون ونبات بخور! همین لازم نیست کارخاصی کنی!
  • دو سوال از اسیدوباز و ماهیچه

    کمک
    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    374 بازدیدها
    M.anM
    دسته بندی نامناسب عنوان نامناسب رعایت کنید اینا رو فکر کنم قبلا هم تذکر داده بودیم بخونید: https://forum.alaatv.com/topic/2080/چگونه-سوالات-و-موضوعات-خود-را-در-انجمن-مطرح-کنیم
  • نظرسنجی

    منتقل شده
    5
    3 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    237 بازدیدها
    S
    okey thanks
  • کنکورسوم پسرا و پیام نور

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    181 بازدیدها
    A
    نه برای انصراف باید کامل تسویه کنی اما برای مرخصی فقط تغییر رو ارت میگرن میشه سال بعد انصراف بدی
  • آزمون های جامع سنجش

    26
    3 رای ها
    26 دیدگاه‌ها
    728 بازدیدها
    shiimmaS
    @dlrm میگم فردا...
  • start

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    204 بازدیدها
    E
    بنظر من که پشیمون نمیشی. تصور کن که با برنامه خودت شاید نتونی تا اندازه ای ک تفتان میتونه بکشدت بالا به خودت کمک کنی
  • ساعت مطالعه کم

    11
    0 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    287 بازدیدها
    romisaR
    @seema توو یه روز درسای متنوع بخونی
  • دانشکده افسری

    2
    3 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    81 بازدیدها
    SharllotS
    @دانش-آموزان-آلاء @فارغ-التحصیلان-آلاء @ادمین @همیار @حامیان-آلاء
  • برنامه ریزی ۴ماهه

    منتقل شده
    10
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    569 بازدیدها
    romisaR
    @ali9155 از جاهایی که دوس دارین شروع کنید کم کم دستتون میاد
  • شما هم؟؟

    5
    1 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    255 بازدیدها
    H
    @آسمان-آبی در شما هم؟؟ گفته است: @elmira این موقع سال همه اینجور حسایی بهشون دست میده بهش اهمیت ندین و برین جلو وسعی کنین دوره و مرورهاتونو تو برنامتون بیشتر بذارین : ) پارسال این موقعا از دی ماه خیلی جدی و خوب شروع کردم،تا قبلش هم می خوندم اما از دی راه افتادم. امسال از آبان شروع کردم،تا آذر فقط داشتم چیزایی که فراموش کردم رو دوباره می خوندم. یه سری درسا رو رها کردم نشد مرور کنم نرفتم سراغش میترسم،کلا چون می ترسم نمیرم سراغش فقط پیش دو رو سعی کردم حسابی کار کنم. این طبیعیه یه حس قوی به آدم بگه خراب می کنی کنکور رو؟ (( : خیلی بهش دامن نمی زنم ولی ته فکرم همینه
  • استرس منفعل کننده

    30
    3 رای ها
    30 دیدگاه‌ها
    739 بازدیدها
    فااطمهف
    @sahar69 در استرس منفعل کننده گفته است: @فااطمه من معمولا وقتی اتفاق بدی برام‌میفته یا ناراحتم یا استرس دارم خیلی میخوابم. ولی خواب الودگیم تازگی بیشتر شده. سلام دقیقا از چه زمانی خوابت زیاد شده؟ و استرسی ک میگی از چه بابت بوده ممکنه چیزی غیر از کنکور بوده باشه؟ واینکه ما روانشناسا هیچ توصیه دارویی نمیکنیم و توصیه میکنم بهت ک هیچوقت دنبال هیچ دارویی نرو سعی کن عامل استرس از خودت دور کنی یا باهاش مقابله کنی و حلش کنی دارو هیچ کمکی بهت نمیکنه.
  • ثبت نام کنکور

    11
    0 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    272 بازدیدها
    H
    @dlrm در ثبت نام کنکور گفته است: @hastihaddadi مدرسه به من گفت یچی بزن بابا دیپلم زدم 1 تیر پیش چون شهریوری شدم زدم 31 شهریور من شیش تیر زدم همون تاریخ دیپلمم ((: خدا بخیر بگذرونه
  • بسته عید نوروز

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    135 بازدیدها
    M.anM
    سلام بله درسته چون مجموعه جدید هست و تازه داره ضبط مبشه به محض خرید دسترسی ندارید
  • سال بد

    منتقل شده
    5
    2 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    239 بازدیدها
    dlrmD
    @Mr_true خواهش میکنم. خوابتون که میگیره با آب یخ وضو بگیرید مورد برق از سرتون میپره:)) موفق باشید