Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • نظر بدید دوستان لطفا

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    117 بازدیدها
    RMoiylaadR
    @amirhossein-0 ماشالله پشتکار 😂😂😂😂 اصلا مگه میشه مگه داریم
  • ویروس

    4
    2 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    187 بازدیدها
    revivalR
    @hassan-tireh وادار کردنش نه،چون اصلا فک کن از پرو ویروس شروع کردع رفته لیتیک...اما اونجایی ک میگع؛دیواره را «سوراخ»میکنن،شاید بشه ی انزیمی مثل لیزویم واسش درنظر گرفت،ولی چون کتاب میگ کاملا ب سلول زنده وابسته است،اینم حتی نمیشه واسش در نظر گرفت... (توی بیشتر بدانید واسه rna دارها گرفته)
  • پیوسته درس خوندن

    3
    1 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    234 بازدیدها
    revivalR
    @fatemeh81 با حجم کار کنید ساعت هم میاد! معین کنید اگر حتی تا الان هیچی نخوندید،برنامه بچینید واسه موفقیتتون،واسه هر ارزویی ک دارید! فشار بیش از حد انفعال و بی خیالی میاره،روی مرز تیغ ها حرکت کنید! بجای شمارش تایم درس،تایمای استراحتو ثبت کنید!از ساعت مچیتون برعکس بقیه کار بکشید!!!بذاربدش روی ۱۲ هروقت استراحت میکنید پینشو فشار بدید...اونوقت متوجه میشید چقدر بد عمل میشه و مغز میاد ب سمت جبران... توی تایم استراحت کاری نکنید!!!حتی فکر!!!و تلویزیون و خواب و...خسته میشید از استراحت! به بالاها فک کنید،و اینکه ما مورچه هایی نیستیم با چند گره عصبی ک هرکدوم بیشتر عرق ریخت و زودتر بصف شد زودتر ب خوراک میرسه!۱.۵ کیلو مغز!پیشرفته ترین ابزار جهان،یعنی میانبر بزن وسط همه چی !اما با فکر!پس واسه حل مشکلاتتون فکر کنید،زمان چیزی نیست جز سرعت محاسبات مغز،سرعت اولیه کمه اما با ادامه به نهایت میرسید،شاید توی نصف زمان اولبه ۱۰ درصد پیشرفت کنید اما نصف بعدی ب ۱۱۰ میرسید!مغز تابع ریاضیات نیست!!! زیاد حرف زدم تو دلم بود،شاید بدرد کسی خورد،خدانگهدار ا
  • سوال

    منتقل شده
    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    136 بازدیدها
    SOLINAS
    فک کنم همش کامله به جز محلول ها که نصفه هست
  • شیمی

    کسی نیست؟
    7
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    238 بازدیدها
    romisaR
    @ali9155 سلام علاوه بر چیزایی که گفتین کتاب هم حتما خونده بشه چون کتاب درسی توو درسایی مثل زیست و شیمی حرف اولو میزنه البته حل تست تا جایی که میتونید داشته باشید ولی اینطوری نباشه کتابو بذارید کنار
  • بیولوژی کمپبل

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    110 بازدیدها
    AmirbernosiA
    برای کنکور کاربردی نداره برای المپیاد از مرجعای اصلیه
  • عربی-_-

    19
    1 رای ها
    19 دیدگاه‌ها
    399 بازدیدها
    pariaaaP
    @alireza0o0 خواهش میکنم امیدوارم ب دردتون بخوره
  • مشغله کاری

    منتقل شده کنکور نظام قدیم از الان تا عید
    15
    0 رای ها
    15 دیدگاه‌ها
    459 بازدیدها
    romisaR
    @Yasinkh سلام با برنامه ریزی میشع خیلی از مباحثو خوند
  • رتبه؟؟؟

    منتقل شده
    2
    2 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    171 بازدیدها
    Mr_trueM
    ميتونيد داخل سايت قلم چي ببينيد.
  • برنامه ریزی

    21
    1
    1 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    602 بازدیدها
    zahraanvrZ
    @mtnbm در برنامه ریزی گفته است: @zahraanvr چند گرفتن؟پس ماله موسسه ای هست ن ساعات مطالعه ک گذاشتن رایگانه....ی برنامه کلی گذاشتن ی دونه هم قسمت بندی ساعت ها...هر کی دوس داش پول میده بقیشم میدن...م پولی ندادم فقط ساعتاشو نوشتم بعد عین همونو روزانه تکرار میکنم
  • یه سوال

    منتقل شده
    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    149 بازدیدها
    zahraanvrZ
    @professor_m در یه سوال گفته است: @zahraanvr خو من الان دیپلممو سال 94 گرفتم ینی باید تیک سالی واحدی بزنم؟؟ چون دو سه تا کافی نت رفتم میگف 3-3-6 باید بزنی من دیپلممو 95 گرفتم الان هم از کافینت اومدم ترمی واحدی زدن...ب ی کافینت برو بده بزنن
  • آبی و کنکور

    آبی کانون
    11
    1 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    465 بازدیدها
    G
    @Ghaffari در حال حاضر بهترین کتاب تست های زیست یکی میکرو هست و اون یکی که سطحش بالاتره فاگو زیسته. کتاب های کانون اونم سری آبی زیاد حرفی برای گفتن ندارن
  • سازمان سنجش

    منتقل شده
    24
    2 رای ها
    24 دیدگاه‌ها
    712 بازدیدها
    dlrmD
    @zahraanvr سلام نظام ترمی-واحدی هستین
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    2 بازدیدها
  • دوران نوروز برای دهمی ها

    5
    1 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    175 بازدیدها
    romisaR
    @Laynad سلام به نطر من اول تسلط روی مطالب گذشته با حل تست فراوان و مروری و بعدش پیش خوانی مطالب جدید با تست اموزشی
  • سوال

    منتقل شده
    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    145 بازدیدها
    _
    @sy https://sanatisharif.ir/c/5408 (سایت الاء)
  • سنجش مرحله دوم دهم تجربی

    منتقل شده
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    47 بازدیدها
    ALI_ASHA
    سلام بچه ها فردا ازمون سنجش مرحله دومه بگید برای جمع بندی چیکار کنم
  • وقت تمام

    30
    2 رای ها
    30 دیدگاه‌ها
    921 بازدیدها
    SOLINAS
    @مداد-رنگی ممنون:slightly_smiling_face:
  • تست زدن

    10
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    387 بازدیدها
    S
    @Ali-1 ممنون.منم واقعا همین‌مشکلو دارم‌اگه برم سراغ تست و تعداد اشتباهاتم زیاد باشه خودمو میبازم و خوب درس نمیخونم. و میدونم بخاطر وسواس مطالعه س که قوت قلب بهم‌نمیده فقط با تست زدن
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    21 بازدیدها