Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • زبان آلمانی

    7
    2 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    190 بازدیدها
    idiotequeI
    @Succinate اینترنت آزاد بشه حتما آیدیتون رو میگیرم چک میکنممم خیلی ممنونن موفق باشید💖
  • لطفا در مورد برنامه درسی راهنماییم کنید

    حل نشده
    5
    1
    1 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    603 بازدیدها
    im_mjgnI
    @_-Psycho-_ ممنون از راهنماییتون 🤍
  • گزارش مطالعه

    1
    6 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    112 بازدیدها
    هویجججه
    تا قبل از عید باید بافت جان کوییرا رو تموم کنم ۶۰ صفحه است * روزی ۱۰ صفحه 🥕 + فیلمای تشریح روزی دوتا 🥕 شما هم اگه دوست داشتین میتونید تو این ۱۰ روز برنامه بنویسید گزارش بفرستین
  • نیازمندم به یک ساختار درست برای عید پیش رو

    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    547 بازدیدها
    دوپامیند
    @fardislost قابلی نداشت :) منتظر تاپیک قبولیت هستیم🌝
  • شیمی کنکوری

    3
    1 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    180 بازدیدها
    F
    @8f629b7c3c62ac سلام گلم ببین دو ماه که بیشتر مونده حدود 3 ماه و اندی زمانه که من خودم به عنوان کسی که شیمی اش وضع جالبی نداره و دارم دست و پا میزنم تا شیمی ام رو به یه حد متعادلی برسونم ببین اگه تجربی هستی یه وقت جدی برای شیمی بزار اما در غیر این صورت واقعا نمیخواد خیلی به فکر این کلاس و اون کلاس باشی چون اگه شیمی رو مفهومی و روی حفظیات مسلط باشی مثل نهایی، دیگه جای نگرانی نیست و مطمئنا 40 درصد تو جیبته اما یه توصیه اصلا به فکر زدن تست های عجیب غریب نباش بلکه با تیپ تست های کنکور که اومده ایده هاش رو یاد بگیر و روی حفظیات مسلط باش من خودم با آقای پویان نظر شیمی یازدهم رو واقعا خوب اومدم جلو اما الان با راه ابریشم 2 واقعا آقای حاجی سلیمانی کارش درسته اما خب باید ببینی وقت میکنی از اول تا آخر باهاش بیای جلو یا نه چون خیلی نمیاد پایه رو یادآوری کنه توی حل سوال منظورم اینه که خودت باید یادت باشه که یکی از جلسات قبل چطور موازنه با عدد اکسایش رو انجام دادیم و دیگه ایشون نمیاد برات توضیح بده ببخشید اگه جایی ابهام موندش یاعلی
  • شروع از صفر

    6
    2 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    595 بازدیدها
    دوپامیند
    تو مییییتونی فقط تسلیم نشو و فرقت با بقیه اینه که باید بخونی
  • کنکور انسانی

    منتقل شده
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    73 بازدیدها
    de95b746783c7bD
    سلام من میخوام کمکم کنید 🥲 من پشت کنکوریم و از مهرماه دارم درس میخونم از مهر تا دی ماه من شاید پیوسته نبود ولی خب تمام دروس رو خوندم و تست هاشو میزدم مثلا بعضی روزها ۸ ساعت بعضی روزای دیگه ۵ ۶ ساعت درس میخوندم دی ماه تا بهمن ماه توی این یکماه فقط یه درس خوندم و اصلا نمیخوندم بهمن ماه دوباره شروع کردم به درس خوندن و تست زدن من همه کتاب هامو‌خوندم و الان دوره مرور کردن و تست زدنم به جز عربی و تاریخ هنوز اصلا شروع نکردم خیلی سختمه برای خوندن🥲🥲 من هدفم دانشگاه دولتی تهران هست و وضعیتم رو الان شرح کردم بنظر شما با خوندن بیشتر از ۶ ساعت پیوسته میتونم قبول بشم؟
  • کنکور جواب بدید

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    349 بازدیدها
    de95b746783c7bD
    سلام من میخوام کمکم کنید 🥲 من پشت کنکوریم و از مهرماه دارم درس میخونم از مهر تا دی ماه من شاید پیوسته نبود ولی خب تمام دروس رو خوندم و تست هاشو میزدم مثلا بعضی روزها ۸ ساعت بعضی روزای دیگه ۵ ۶ ساعت درس میخوندم دی ماه تا بهمن ماه توی این یکماه فقط یه درس خوندم و اصلا نمیخوندم بهمن ماه دوباره شروع کردم به درس خوندن و تست زدن من همه کتاب هامو‌خوندم و الان دوره مرور کردن و تست زدنم به جز عربی و تاریخ هنوز اصلا شروع نکردم خیلی سختمه برای خوندن🥲🥲 من هدفم دانشگاه دولتی تهران هست و وضعیتم رو الان شرح کردم بنظر شما با خوندن بیشتر از ۶ ساعت پیوسته میتونم قبول بشم؟
  • مشاوره کنکور نوتروفیل

    10
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    616 بازدیدها
    AquaA
    @Fateme-6 شبیه دیالوگ پیام های بازرگانی شد 😂
  • تجربهِ پیشرفتِ تو ...!

    1
    8 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    317 بازدیدها
    mahdi.ekM
    سلام خدمت همه کنکوریا و همچنین فارغ تحصیل های گرامی... در مسیر کنکورتون از روزای اولتون و درصداتون بگید و راه پیشرفتتون رو هم بگید.... هم کنکوریا از تجربیاتتون میتونن استفاده کنن و هم تجدید خاطراتی میشه برای خودتون ؛ دلگرمی هم میشه برای کنکوری که الان درصد هاش باب میلش نیست و نگرانه در کل بله اگه مایل بودید از تجربیات پیشرفت هاتون بگید 🌷 و دعوت میکنم از تمام آلایی های عزیز برای بیان تجربه و یا مطالعه تجربیات بقیه ✌🏻♥️ @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا @دانش-آموزان-آلاء @دانشجویان-درس-خون @دانشجویان-مهندسی @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی پیشاپیش از همگی متشکرم 🌹
  • دوستان برای شیمی صفر کدام دبیر آلا خوبه؟

    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    420 بازدیدها
    HakoH
    @تجربیا @ریاضیا @دانش-آموزان-آلاء سلام دوست عزیز برای بهتر دیده شدن تاپیک بهتره بچه ها رو ذکر کنین (منشن)تا بهتر دیده بشه سوالتون و اگه کسی تونست راهنمایی تون بکنه💚
  • اجازه ندهید امتحانات شما را رنج بدهند

    69
    13 رای ها
    69 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    MaaahM
    ۲۲:۵۰ - هروقت که چشم تموم شه 🦖 خب خسته شدم، خیلییی درس کسل‌کننده‌ای بود. کلا امروز شد ۶ ساعت اینا فک کنم.
  • تغییر رشته تحصیلی

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    521 بازدیدها
    S
    @S.daniyal-hosseiny در تغییر رشته تحصیلی گفته است: @salvaamiri در تغییر رشته تحصیلی گفته است: من می‌خوام حقوق بخونم ولی دیپلم من تربیت بدنی نظام قدیم هست چه جوری میتونم شروع کنم سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. برای اینکه بچه‌ها پیامتون رو ببینن، بهتره بچه‌ها رو نامیاد (منشن) کنید. @انسانیا @دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
  • از کی شروع کنم؟

    3
    3 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    490 بازدیدها
    امیلیا
    @003d8011e11404 سلام سعی کنین سال دهم و یازدهم رو دروس تخصصی رو جدی تر بگیرین و روزانه یه تایم حداقلی برای تست ها بزارین و شیوه مناسب برای درس خوندن خودتون رو پیدا کنین به تست زدن عادت کنین درسنامه ها رو تمرکز کنین و قشنگ یاد بگیرین که پایه قوی داشته باشین به نسبت بیشتر سعی کنین یاد بگیرین که چطور درست درس بخونین و در آخر فعلا خیلی به خودتون سخت نگیرین 🌱
  • کارنامه ترم 2

    22
    1 رای ها
    22 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    HakoH
    در کارنامه ترم 2 گفته است: در کارنامه ترم 2 گفته است: دینی 17.75 هندسه 17🙃 زبان 19 گسسته 19.5 فیزیک 17.25 هندسه 17.25😭 شیمی 😂چون نخونده بودم هرچی از ابان ماه یادم بود نوشتم شد 15 حسابان 20
  • اولویت بندی ریاضی و شیمی و زیست

    9
    1 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    580 بازدیدها
    im_mjgnI
    @Aqua خیلی ممنون
  • دراما دانشگاه 😙

    3
    8 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    258 بازدیدها
    D
    @هبیج چرا مهندسی رو تگ کردی مهندسی دراماش کجا بود
  • فیزیک

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    124 بازدیدها
    hhygonm1+52H
    2222hi1.pdf
  • بودجه بندی ریاضی کنکور انسانی

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    333 بازدیدها
    گ
    سلام وقت شما بخیر من دوره راه ابریشم الا تهیه کردم یا پیله میخوام پایم رو کمی قوی کنم بعد از اون بنظرتون کدوم مباحث یا فصول ریاضی انسانی رو بخونم که دشواری کمتری داشته باشه یا فصل مستقل باشه؟؟؟! فقط امار احتمال سه پایه رو مثلا بخونم؟؟؟ متن پررنگ
  • یکی کمکم کنه ... چطوری پیش برم؟

    2
    2 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    179 بازدیدها
    S.daniyal hosseinyS
    سلام. امیدوارم حالت خوب باشه. بچه‌ها رو نامیاد (منشن) کن تا ببینن سؤالت رو. @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء @دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا