Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • سوالات قلمچی..17خرداد98

    11
    0 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    235 بازدیدها
    A
    @Elimoon ممنون از لطفتون
  • زبان انگلیسی

    14
    0 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    396 بازدیدها
    MavenM
    @فاطمه-بوشهر no fault divorce به نوعی مثل طلاق توافقی هست. یعنی طلاقی که در اون هیچکدام مقصر نیستند. یک مثال دیگش no fault insurance هست. یعنی بیمه ای که بدون توجه به اینکه کی مقصره بیمه رو پرداخت می کنه. color of law هم یعنی به ظاهر قانونی. مثل اینکه گرفتن یه چیزی قانونی هست اما انسانی نیست.
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    2 بازدیدها
  • لغت های زبان فارسی موجودددرکنکورهای قبل

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    218 بازدیدها
    MahhhM
    @AMIR_HOSSEIN1378 متشکر
  • نفرات برترازمون سنجش

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    109 بازدیدها
    MahhhM
    @romisa ممنون. لطفا کسی میدونه اطلاع بده
  • تربیت معلم98

    9
    2 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    233 بازدیدها
    ققنوسق
    @marziye-nagafi زیستو 34 زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مشاوره های آلاء

    مشاوره تحصیلی
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    103 بازدیدها
    ستایش تس
    سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم موسسه آلاء مشاور داره؟ و اینکه لطف میکنید بگید چه جوری میشه باهاشون صحبت کرد... ممنونمممم✌❤
  • نحوه خوندن هردرس

    12
    0 رای ها
    12 دیدگاه‌ها
    137 بازدیدها
    MaryaM._.shM
    @Mahed :-)🌷
  • کمک می خوام ازتون برای غیر حضوری خواندن دوازدهم

    منتقل شده @sadina
    37
    0 رای ها
    37 دیدگاه‌ها
    4k بازدیدها
    MaryaM._.shM
    جو مدرسه اصلا مهم نیس اصلا مهم خود فرد هس منم تا سال دوم دبیرستان بچه درسخون تیزهوشان بودم سال سوم و چهارم هم خراب کردم درحالی ک یکی از اشناهامون همسن بودیم هرسال معدل بالا همون سالم پزشکی قبول شد منم جای درس خوندن میرفتم بیرون:- توهر مدرسه ای چ خاص چ معمولی دانش اموز خوب وبد معلم خوب وبد وجود داره مهم تویی ک چجوری بخوای ازاون جو آموزشی استفاده کنی
  • نظام قدیم یا جدید؟؟

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    89 بازدیدها
    خانومخ
    @romisa در نظام قدیم یا جدید؟؟ گفته است: @fatemeh_banoo حتما خیلی ممنونم ❤❤
  • کمک<گرفتن معافیت دائم پزشکی>کمک

    10
    2 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    358 بازدیدها
    Shahin_IS
    دوستان عزیز من معافیت دائم رو گرفتم هر سوالی من باب این ماجرا ها داشتید در خدمتم تا حد نسبتا خوبی اطلاعات دارم و پیدا کردم...اطلاعاتی که همین تلفن های هوشمند که با 909 شروع میشن رو حتی پول هم میگیرن درست اطلاع ندارن یا اطلاع نمیدن و نمیدونم چرا... باز درخدمتم
  • جمع بندی برای سه آزمون جامع

    22
    1 رای ها
    22 دیدگاه‌ها
    779 بازدیدها
    RMoiylaadR
    @mtnbm فقط مبحثی رو که ببینم مشکل دارم میخونم ولی همیجورب بخوام درس بخونم نه
  • کمک

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    217 بازدیدها
    O
    ممنونم از راهنماییتون
  • 50 درصد زیست

    7
    3 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    275 بازدیدها
    S
    @mriaw اره دقیقا من پارسال اومدم گفتم فصل هایی ک سادن و تستاش حتمیه مثل حرکت شناسی پیش امااااا دقیقاااا هموناهم ترکیبی با فصلای دیگه اومده بود
  • مشکل حفظیات شیمی

    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    284 بازدیدها
    K99_DrK
    @پشمک2 من مشکلی نداشتم!!!!:face_with_rolling_eyes:
  • مشکل در ثبت اطلاعات هنگام ثبت نام کنکور

    قفل شده است
    9
    1 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    387 بازدیدها
    lnzL
    @ادمین ممنون میشم تاپیکو حذف کنید
  • از الان برای رشته پیراپزشکی؟

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    207 بازدیدها
    romisaR
    @reza-m1999 یه سری مباحث مشخص کنید و رو اونا تمرکز کنید زرد اختصاصی و زرد عمومی حتما کار شه به عمومی ها و درس زیست خیلی توجه کنید از بقیه درسا هم یه فصلایی رو مسلط شید و اونا رو بخونید
  • بین کاربرد مشتق و هندسه کدومو بخونم؟؟

    12
    0 رای ها
    12 دیدگاه‌ها
    403 بازدیدها
    mahdi7d1M
    من سه ساعت وقت گزاشتم برای 50 تا تست تالس ولی توی آزمون سنجش یه سوال از تالس اومد که نتونستم حلش کنم(البته دیدم وقت زیادی ازم می گیره) که این برام ضد حال بود و فهمیدم چرا بقیه هندسه رو ول می کنن. اصولا هندسه حلش مسیر مشخص و معلومی نداره و هرچقدر م تمرین کنی ممکنه حتی سوال ساده ای هم رو که بدن نتونی راه حلشو پیدا کنی. اگه حد و مشتق و کاربرد مشتق به هم مربوطن و اگه خود مشتق رو بلد باشی نباید زیاد کاربدش برات سخت باشه همم اینکه با خوندن کاربرد مشتق خود مشتق هم برات مرور و تثبیت میشه. من خودم قید تست هندسه رو زدم فقط قضایا و فرمول هاشو میخوام یه نگاهی بندازم که اگه سوال راحت و معقولی ازش بدن از دستش ندم برای همینم یه خلاصه کوچیک از هندسه نوشتم و اونو میخونم.
  • یازدهمیا روش خوندن شیمیتون چطوره

    منتقل شده
    10
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    308 بازدیدها
    saraa.66S
    @Dr-Mahbube سلام میشه ادرس سایتشونو بگید؟
  • امتحان نهايي يا كنكور؟

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    163 بازدیدها
    H
    من با "نهایی" یا "کنکور" مشکل دارم:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: باور کنین این دو مسیر جداگانه ای ندارن از هم،طوری نیست که اگر برای امتحان تشریحی بخونین به حل تست ـتون ضربه بزنه. خیلی فرصت عالی ـه اتفاقا. من همین موقع ـها وضع درسی ـمو بهتر کردم. قرار نیست که توی این ایام که باید تست هم بزنیم،همه ی تستای یه کتاب رو بزنیم،هدف همون مرور و جمع بندی مطالبه، الان جنبه آموزشی ـش مطرح نیست.تو وقت محدود که می خونین باید هر چیزی که یادتون رفته رو به یاد بیارین،کم تسلطی ها رو بهتر کنین و یه جوری هم نخونده ها رو مدیریت کنین. من برای امتحان فیزیک سوالای علامتدارم رو حل کردم دوباره،یه سری تستا هم بودن حلشون برام سخت بود،جلوی سوال نوشته بودم،اونا رو هم حل کردم،چون فشار امتحان پشتش هست زودتر از بقیه وقتا تموم میشه. شب آخر هم از بنی هاشمی از سال 90 حل می کردم همه ی سوالا رو،اینطور نبود بشینم خط به خط کتاب رو برای تشریحی ـاش بخونم. اینطوری حتی مباحثی رو که نخونده بودم هم یه دستی به سر و روش کشیدم! موضوع اصلی خوب خوندنه،یه جوری نباشه با این توجیه که برای این بخونم یا اون،کلا از درس رهاتون کنه