IMG_20201211_165007_875.jpg
سلام به آلایی ها
امیدوارم در مسیر رسیدن به هدف هاتون باشید
تو این تاپیک با یکی از آلایی های درجه ۱ کنکور ۹۹ مصاحبه خواهیم داشت.
قبل شروع توضیحاتی خدمتتون بگم
در حین مصاحبه پست نمی تونید بذارید
من سوال های اصلی مصاحبه رو می پرسم
شما هم خوب گوش بدین هر جا براتون سوال ایجاد شد یادداشت کنید اگه در ادامه هنوز به جواب سوال هاتون نرسیدین می تونید بپرسید (در انتهای جلسه)
انتهای جلسه پست ها رو باز می کنم که خودتون هم سوال هاتون رو بپرسید
با ما همراه باشید
امیدوارم کنار هم جلسه خوبی رو داشته باشیم 🙂
@دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
سلام دوستان عزیز
امروز در خدمت شما هستیم با مصاحبه با رتبه 1342 منطقه 3 ریاضی کنکور 98، سرکار خانم anita_ygh . امیدوارم اینجا فضایی باشه که بشه نظراتمون رو با هر رتبه، لِوِل و سطحی به اشتراک بذاریم.
لینک تاپیک نظرات درباره این مصاحبه ( 👉 سوالات و صحبت هاتون رو میتونید اینجا به اشتراک بذارید)
کارنامۀ ایشون:
1342 Riazi.png
❓ به معنی سوال و 🅰 به معنی جواب سوال هست
@دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا @دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا @خیرین-کوچک-دریا-دل
%(#280f8a)[سلام به دوستان خوب آلایی]
امیدوارم حالتون خوب باشه و با انرژی برای هدف هاتون تلاش کنید
تو این تاپیک مصاحبه دوست خوبمون MM.zahed رو قرار میدیم
ایشون رتبه 701 کنکور ریاضی 97 هستن
می تونید سوالات ، نظرات و کامنت های خودتون رو در تاپیک زیر مطرح کنید
لینک تاپیک کامنت ها
برای مشاهده کارنامه کلیک کنید
@دانش-آموزان-آلاء @همیار @خیرین-کوچک-دریا-دل @فارغ-التحصیلان-آلاء
%(#280f8a)[سلام به دوستان خوب آلایی]
امیدوارم حالتون خوب باشه و با انرژی برای هدف هاتون تلاش کنید
تو این تاپیک مصاحبه دوست خوبمون romisa رو قرار میدیم
ایشون رتبه 1098 کنکور تجربی97 هستن
می تونید سوالات ، نظرات و کامنت های خودتون رو در تاپیک زیر مطرح کنید
لینک تاپیک کامنت ها
برای مشاهده کارنامه در سایز بزرگ تر کلیک کنید
0_1534679075079_lbf2_رتبه_درصد.png
سلام دوستان 🙂
تو این تاپیک قراره مصاحبه با سرکار خانم @fateme_mlh رو بزاریم.
ایشون رتبه 725 منطقه 3 رو کسب کردن.
هر نظری یا سوالی دارید در تاپیک زیر می تونید بیان کنید 👇
لینک تاپیک
عکس کارنامه ایشون :
برای مشاهده کارنامه در سایز بزرگ تر کلیک کنید
متن جایگزین
@دانش-آموزان-آلاء @خیرین-کوچک-دریا-دل @همیار @فارغ-التحصیلان-آلاء
مصاحبه با دوست خوبمون sahba
%(#ff0051)[سلام خودتونو معرفی کنید]
-سلام.من سعیده محمدزاده هستم.رتبه 743 منطقه و 708 زیرگروه یک
%(#ff0051)[از آلا اگه فیلمی دیدین نظرتونو راجع بهش بگین]
-بله من از مهرماه 95 با آلا آشنا شدم و بطور جدی و منظم از فیلم های :
(شیمی استاد آقاجانی ویدئو های جدید و قدیمی) و (دینی استاد رنجبر زاده) و (عربی استاد ناصح زاده) و (مباحث مشترک از دیفرانسیل استاد ثابتی) استفاده میکردم
و در کنار این تدریس عالی،خودم هم تلاش زیادی به کار بستم و توانستم بیشترین استفاده را ببرم
بهترین و خاص ترین و موثر ترین فیلم های آلا برای من شیمی بود که توانستم با استفاده از آن،درصد شیمی ام را از -7- (هفت) درصد در95 به 73 درصد در96 برسونم
%(#ff0051)[+در مورد آلا نظرتون رو بگین]
-چه نظری میتوانم داشته باشم جز این که آلا در حساس ترین قسمت زندگی من و خیلی از دانش آموزان محرومی مثل من همراهی شان کرده است
و اجازه نداده که کمبود امکانات و محرومیت ها آنها را از آرزو هایشان دور کند.امیدوارم همیشه پابرجا باشد و بچه های بیشتری را به آرزویشان برساند
%(#ff0051)[+در مورد انجمن]
-انجمن آلا برای من محل مناسب و موثری برای حل مشکلات درسی و همفکری با بچه های دیگر بود
البته به بچه های کنکوری توصیه میکنم که از انجمن برای حل مشکلات درسی بهترین استفاده را ببرند اما سعی کنند که زمانشان رو مدیریت کنند و از دست ندهند
%(#ff0051)[+بچه ها و...]
-حدود یک سال هست که در انجمن عضو هستم و میتوانم بگوبم این صمیمیت و همدلی را در بچه های کنکوری دیگر کمتر دیده ام.
وقتی یکی از بچه ها سوال درسی دارد همه در حد توان به او کمک میکنند،حسادت و رقابت منفی کمتر دیده میشود
و همه خواه و ناخواه ،حتی با نوشتن ریز مباحث،در حال کمک به هم هستند.سایت آلا و انجمن ، اتفاق خوبی هست و امیدوارم ادامه داشته باشد
%(#ff0051)[+بگین سالی که گذشت چطور بود از روزای سختش و روزای آسونش]
-نمیخواهم شعاری حرف بزنم و بگویم سال خوبی بود،چون بچه های کنکوری خودشان میدانند که اینطور نیست
و اگر نتیجه ی عالی میخواهند باید با جان و دل تلاش کنند و سختی ها و موانع سر راه آنها را متوقف نکند.سال کنکور بیشتر از آسانی،سختی دارد و تلاش.
بدترین قسمت ماجرا حس سر در گمی ای هست که بچه ها بابت آینده ی نامعلومشان دارند!
این ها طبیعی هست و هر کنکوری واقعی با این مسایل درگیر میشود ولی نکته مهم عبور از سختی ها و موانع و رسیدن به آسانی ها و شیرینی هاست.
خداوند خود فرموده که : ان مع العسر یسرا...در واقع برای کنکور،ما هرچه سختی بیشتری بکشیم آسانی آینده را بیشتر تضمین میکنیم
.مطمئن باشید که شیرینی بعد از موفقیتتان همه ی خستگی ها و استرس ها را از بین خواهد برد ان شا الله
%(#ff0051)[+شیرین ترین خاطره از دوران کنکور]
-فکر نمیکنم خاطره و لحظه ای شیرین تر از دیدن رتبه ام تجربه کرده باشم.
و خدارا شکر میکنم که ان لحظه را برام بهترین لحظه رقم زد نه بدترین.البته انتظار رتبه بهتری را طبق تخمین های سال گذشته داشتم ولی راضی ام به رضای خدا
%(#ff0051)[+شیرین ترین خاطره از فروم]
-فروم برای من بیشتر مواقع شیرین و دوست داشتنی بود ولی شیرین ترین خاطرات برای من دوستی با سارای عزیزم بود
و همچنین لحظه ای که بعد از اعلام نتایج برای اولین بار وارد فروم شدم و حس میکردم دیگر بدون استرس و ترس از اتلاف وقت
و تست های نزده و مرور های روی هم مانده و ... میتوانم در کنار دوستان باشم!
%(#ff0051)[+بدترین ها رو هم بگین]
-در بالا عرض کردم که فروم برای من دوست داشتنی بوده و هست
برای همین اندک ناراحتی ها و دلخوری های جزیی و اختلاف نظرها هیچ وقت برای من خاطره بدی از فروم نخواهند ساخت
%(#ff0051)[+دلیل موفقیتتون رو تو چی میدونید]
آلا و دبیران باسوادش،تلاش زیاد، توکل و توسل و انتخاب منابع خوب و ناامید نشدن!گفتم نا امید نشدن،
چون من هیچوقت به شکست فکر هم نکردم.
بارها دوستانم میپرسیدند که اگر امسال هم نشد چی؟ و من میگفتم که بهش فکر نکردم! من امسال را به عنوان اخرین فرصت میدیدم پس نهایت تلاشم را به کار بستم
%(#ff0051)[+کاری بوده که بکنید و الان بفهمین به ضررتون بوده و نباید می کردین]
-بله،هر وقت هرکس میگفتفلان کتاب خوبه من بدون تحقیقات کامل،میخریدم!
و در بعضی موارد پشیمان میشدم.
تصور میکردم کنکور خیلی عجیب و غریب هست و صددرصد از آزمون های آزمایشی نتیجه ام بدتر خواهد شد
ولی کنکور بهترین آزمون من بود و رتبه های آزمون های آزمایشیم هیچ وقت به خوبی کنکور نشده بود
%(#ff0051)[+اگه برمی گشتین چه کارایی رو انجام میدادین چ کارایی رو نمی کردین]
-یک روز وقتی داشتم اتاقم را مرتب میکردم و برگه های چرک نویس را دور میریختم به صحنه ی جالبی برخورد کردم.
پشت یک برگه چرک نویس جزوه ای مربوط به استوکیومتری از استاد آقاجانی بود،تعجب کردم و نگران شدم که شاید جزواتم را به اشتباه خراب کرده ام
اما وقتی کتابخانه ام را بررسی کردم دیدم که جزوه امسالم سالم سر جایش هست و در واقع این چرک نویس همان جزوه نیست!
سریع به یاد آوردم که این جزوه را در سوم دبیرستان از اینترنت گرفتم،چون تدریس دبیر را متوجه نمیشدم!و الان در لابلای برگه های باطله پیدایش کردم.
و افسوس خوردم از این که چرا همان موقع دقت نکردم و به آدرس آلا که در گوشه ی برگه نوشته شده بود مراجعه نکردم و ...
که اگر این کار ها را انجام میدادم شاید همان سال اول در کنکور موفق میشدم.اگر بر میگشتم به عقب تر حتما گوشه ی جزوه را نگاه میکردم!
اگر برمیگشتم به عقب هرگز وقتم را تلف نمیکردم.با این که خیلی خیلی دقت میکردم که زمان را از دست ندهم اما گاهی وقت ها وقت کُشی میکردم.از این مورد پشیمانم
و از این که از همان سال دوم دبیرستان کنکوری خواندن را شروع نکردم هم افسوس میخورم...
اما با این تفاسیر باز هم هیچ وقت آرزو نمیکنم که به عقب برگردم
%(#ff0051)[+اگه روش جالبی تو درسی پیدا کردین بهمون بگین]
-راستش روش جالب و جدیدی پیدا نکردم اما به این نکته شدیدا پی بردم که کتاب درسی فوق العاده مهم هست.
چه در زیست چه در شیمی!کنکوری های عزیز حتما کتاب های درسی را دریابند و سرسری از آنها رد نشوند
%(#ff0051)[+و توصیه ها تون برای آلایی ها ی کنکوری و آلایی های دیگه]
-همیشه به یاد داشته باشیم که کوچک ترین کاری که میکنیم در آینده ی ما عمیق ترین تاثیر را دارد.
هیچ چیز در دنیا بی دلیل نیست پس اگر دلیل اتفاقی را نفهمیدیم لزوما مبنی بر بی دلیل بودن آن نیست.
این مساله را از سلسله حوادثی که در دوره کنکور من اتفاق افتاد و منجر به نتیجه ی مطلوبم شد فهمیدم
من در جریان کنکور بخوبی فهمیدم که به قول امام علی علیه السلام «الفرصه تمر مر السحاب»
پس باید فرصت های خوبی مثل آلا و مثل زمان و مثل کنکور را از دست ندهم! «فانتهزوا فرص الخیر»...
ضمنا،خداوند فرموده که لیس للانسان الا ما سعی،پس شما به عنوان یک کنکوری باید نهایت تلاشتان را بکنید تا نتیجه ی درخور را کسب کنید
و چیزی مهم تر از تلاش برای رسیدن به هدف وجود ندارد!
نهایت تلاش،در هر دو حالت مفید هست
اگر کنکور خوبی داشتید ان شا الله،میتوانید شیرینی تلاشتان را بچشید
و اگر کنکوری خوبی نداشتید خدای نکرده،وجدانتان راحت هست که کم کاری و اهمال نکردید...
اگر طولانی شد پوزش میطلبم
موفق باشید و در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله...
%(#ff0051)[قسمت دوم مصاحبه در پست بعدی (:]
قسمت اول مصاحبه دوست خوبمون moein
%(#ff0084)[سلام خوب هستین؟]
سلام ممنونم
%(#ff0084)[میشه خودتونو معرفی کنید؟]
محمدمعين نصرخادملي استم يه منطقه٢اي از ساوه🙄 رتبه ١٥٣ منطقه
%(#ff0084)[از آلا اگه فیلمی دیدین نظرتونو راجع بهش بگین !]
از تمام جلسات استاد كبريايي استفاده كردم و از هندسه -١٠ رسيدم به ٩٠...يه تعداد مختصر جلسه هم از استاد ثابتي بهره بردم
%(#ff0084)[در مورد آلا نظرتون رو بگین]
آلا تا جايي ك امكان داشته در جهتي ك ميگه يعني برقراري عدالت تحصيلي موفق بوده...برا من نوعي ك معلم فيزيك تو كلاس يه ديود نميتونه توضيح بده واقعا عاليه
%(#ff0084)[بگین سالی که گذشت چطور بود از روزای سختش و روزای آسونش]
واقعا هيچ روز آسوني به جز بعدازظهرهاي آزمون نبود ك اونم آخراش به خودم حرومش كرده بودم
البته هر وخ خسته ميشدم يه ساعت شيمي ميذاشتم تو برنامه ام همرو بشوره ببره☺️☺️
%(#ff0084)[شیرین ترین خاطره از دوران کنکور؟]
عين تراكتور درس ميخونديم ديه خاطره خوب چيه😐
%(#ff0084)[شیرین ترین خاطره از فروم؟]
هميشه با ترس اينكه كنكورا همچين زارت به فنا بديم ميومديم تو فروم ديه خاطره خوب چيه😑
%(#ff0084)[بدترین ها رو هم بگین]
همش بدترين بود🙈
%(#ff0084)[دلیل موفقیتتون رو تو چی میدونید؟]
"ظنوا انهم احيط...دعوا الله مخلصين له الدين..."
فك ميكنم نع درس خوندن ك اين دليل موفقيتم بود
%(#ff0084)[کاری بوده که بکنید و الان بفهمین به ضررتون بوده و نباید می کردین؟]
اينكه هيچوقت با پدرمادرم نرفتم مسافرت...چون وقتي ميموندم خونه همچين ذوق آشپزي ميگرفت منو😐٤-٥ ساعت پا اجاق بودم😑
٢ ساعت هم ظرف شستن تلف ميشد...هيچي ديه اگه نميريد مسافرت از من نصيحت،به تخم مرغ قانع باشيد
البته روزي ١٠٠ بار هم مادرم بم ميگه"خاك تو سرت ك به حرف مديرتون گوش كردي رفتي رياضي"😑
%(#ff0084)[اگه برمی گشتین چه کارایی رو انجام میدادین چ کارایی رو نمی کردین؟]
با توجه به اينكه"مخور غم جهان گذران"حالا من ك نميتونم برگردم پس فايده اي هم نداره ك فك كنم برگشتم😑
ولي يه كار هس:باااااايد شيييييميووووو ٨٠ مييييزدمممم حدااااااقل😡😡😡
%(#ff0084)[خب دیگه خستتون نمی کنم فردا ادامه مصاحبه رو میریم]
ها كاكو تموم شد🙈
اینم کارنامه
0_1502021097289_IMG_2052.PNG
رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی
-
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0 در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
بله من هم قبول دارم که یک نسخه واحد برای همه جواب نمیده
برای کسی که تا به حال برنامه ریزی نداشته گام اول مشخص کردن منابع مطالعه و مقدار ساعت مطالعه و تعداد تست های که برای یک درس مد نظر هست و در گام بعدی باید یک تخمین حدودی از مقدار زمانی که مورد نیاز برای انجام مرحله قبلی هست داشته باشیم و در آخرین قدم مرحله اجرا هست تو این مرحله ممکنه تخمینی که زده باشیم از ساعت مطالعه درست باشه یا غلط یعنی ممکنه که مبحث مورد نظر ما وقت گیر تر از اونی باشه که ما فکر کردیم که در این حالت ما باید با افزایش ساعتی که به اون درس اختصاص میدیم این کمبود زمان رو جبران کنیم و اگه در آخر به مقدار ساعت روزانه بیشتری نیاز بود ساعت مطالعه رو افزایش بدیمبه نظرتون برای انتخاب منبع دانش آموزان باید به چه پارامترهایی توجه کنن؟
شما وقتی می خواستین منبعی رو انتخاب کنید چه عواملی منجر به انتخاب و یا رد یک منبع میشد؟از اساتید و کنکوری های سال قبل که موفق شدن مشورت میخواستم ولی در کل میشه گفت کتابی خوبه که یه پاسخنامه خوب و قابل فهم داشته باشه و سوال هاش رو سطح بندی کرده باشه
-
Hossein Karami 0
گفتید گام اول برنامه ریزی انتخاب منبع و مقدار ساعت مطالعه و تعداد تست ها برای هر درس هستپس باید یه دسته بندی برای دروس باشه درسته؟
که طبق صحبت قبلی تون گفتید باید به نقاط ضعف و قوت توجه کردشما چطوری درس ها رو تو برنامه تون دسته بندی می کردین ؟ و اینکه تعداد تست ها رو باچه معیاری انتخاب می کردین؟
برای تخمین زمان به چه مواردی دقت می کردین؟ -
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
گفتید گام اول برنامه ریزی انتخاب منبع و مقدار ساعت مطالعه و تعداد تست ها برای هر درس هستپس باید یه دسته بندی برای دروس باشه درسته؟
که طبق صحبت قبلی تون گفتید باید به نقاط ضعف و قوت توجه کردشما چطوری درس ها رو تو برنامه تون دسته بندی می کردین ؟ و اینکه تعداد تست ها رو باچه معیاری انتخاب می کردین؟
برای تخمین زمان به چه مواردی دقت می کردین؟بر اساس معیار های اول علاقه به درس دوم ضریب درس تو کنکور و سوم ضعف و قوت تعداد تست رو هم بر اساس اهمیت موضوع درس توی کنکور انتخاب میکردم مثلا برای دروس تخصصی سعی میکردم برای هر درس حداقل ۴۰۰ تا سوال در هفته حل کنم و عمومی هم حداقل ۱۰۰ تا برای هر درس و در تخمین هم به تعداد تست و مقدار مطالب خواندنی و حفظی و مفهومی دقت میکردم که با توجه به سرعت حفظ کردن خودم و تست زدن خودم یه تخمین حدودی از زمان اجرا میزدم
-
Hossein Karami 0
چطور از زمانی که در اختیار داریم به صحیح ترین شکل ممکن استفاده کنیم؟ -
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
چطور از زمانی که در اختیار داریم به صحیح ترین شکل ممکن استفاده کنیم؟با یه برنامه ریزی مناسب هم میشه درس خوند هم تفریح مناسب داشت و دونستم دقیق مسیر حرکت که با برنامه ریزی طولانی مدت قابل شناسایی هست
-
آیا در طول سال منتهی یه آزمون سراسری، اتفاق افتاده از این مسیر که صحبتش رو کردین خارج بشید؟ (اگر بله، علتش چی بوده؟ اگر نه، چطوری این موضوع مدیریت شده؟)
-
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
آیا در طول سال منتهی یه آزمون سراسری، اتفاق افتاده از این مسیر که صحبتش رو کردین خارج بشید؟ (اگر بله، علتش چی بوده؟ اگر نه، چطوری این موضوع مدیریت شده؟)
بله همون طور که میدونید سال قبل اتفاقات زیادی افتاد که باعث درگیر شدن ذهن هر کسی میشد و من برای مدیریت این موضوع فضای مجازی رو کنار گذاشتم که تا ذهنم درگیر نشه و از اخبار با خبر نشم
-
Hossein Karami 0
خوب شد اشاره کردین، موضوع تعویق رو چطوری مدیریت کردین ؟ جدای از بحث حواشی و اخبار،
تغییراتی که تو برنامه تون دادین
تاثیرش روی برنامه ریزی بلند مدتی که داشتین چطور بود ؟ -
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
خوب شد اشاره کردین، موضوع تعویق رو چطوری مدیریت کردین ؟ جدای از بحث حواشی و اخبار،
تغییراتی که تو برنامه تون دادین
تاثیرش روی برنامه ریزی بلند مدتی که داشتین چطور بود ؟چون برنامه ای که ریخته بودم داخل اردیبهشت تموم میشد کل سه پایه و بعد شروع به مرور میکردم و با این اتفاق فقط باعث شد که تعداد دور مروری خودم رو زیاد بکنم و ترجیح میدادم به اتفاقی که خارج از توان من هست و من نمیتونم اون رو کنترل کنم فکر نکنم
-
به نظرتون ارزیابی به صورت برنامه ای مفید هست یا به صورت سنجشی؟
منظور از ارزیابی برنامه ای، شرکت در آزمون هایی مثل قلم چی یا گزینه دو یا... هست که دارای یک برنامه راهبردی با بودجه بندی خاص هستن که پیش روی دانش آموز در یادگیری را هدفمند تر می کند.
و ازمون های سنجشی شرکت در چند مرحله آزمون خاص در طول سال هست.
-
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
به نظرتون ارزیابی به صورت برنامه ای مفید هست یا به صورت سنجشی؟
منظور از ارزیابی برنامه ای، شرکت در آزمون هایی مثل قلم چی یا گزینه دو یا... هست که دارای یک برنامه راهبردی با بودجه بندی خاص هستن که پیش روی دانش آموز در یادگیری را هدفمند تر می کند.
و ازمون های سنجشی شرکت در چند مرحله آزمون خاص در طول سال هست.
بستگی به فرد داره مثلا کسی که در برنامه ریزی و مقدار بودجه بندی مشکل داره حتما باید ارزیابی برنامه ای داشته باشه و کسی که مشکل ندارم آزمون های سنجشی بهتر است ولی هدف اصلی آزمون برای من سنجش آموخته ها و شناسایی نقاطی از درس بود که خوب یاد نگرفتم برای همین ارزش یابی برنامه ای برای من مناسب تر بود و این نوع آزمون باعث میشه که دانش آموز جایگاه خودشو در بین همسالان خودش پیدا کنه برای همین پیشنهاد من بطور کلی ارزیابی برنامه ای هست ولی باز هم تاکید میکنم که به خود دانش آموز وابسته هست
-
خب بچه ها الان شما می تونید سوال هاتون رو بپرسید
مصاحبه ما تموم نشده و قسمت بعدیش رو که در مورد جمع بندی و سایر موارد هست به زودی خواهیم داشت که بهتون اطلاع میدیم کی هست
امشب تا ساعت 22 می تونید سوال هاتون رو بپرسید
باز هم در خدمت آلایی درجه یکمون خواهیم بود
تو تاپیک پایین می تونید سوال هاتون رو بپرسید
https://forum.alaatv.com/topic/25749/سوال-های-شما-از-رتبه-159-منطقه-1-تجربی -
این پست پاک شده!
-
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
با سلام و وقت بخیر به همه آلایی ها
Hossein Karami 0 خوب هستین ؟ شروع کنیم جلسه امروز رو ؟
-
خب بچه ها @دانش-آموزان-آلاء @دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
هندزفری ها رو بپوشید که امروز مصاحبه مون صوتی هست -
Hossein Karami 0
خب ما جلسه قبل آخرین موضوعی که صحبت کردیم در مورد آزمون ها بودبه نظرتون آزمون ها در برنامه ریزی ما رو کمک می کنن؟
-
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
خب ما جلسه قبل آخرین موضوعی که صحبت کردیم در مورد آزمون ها بودبه نظرتون آزمون ها در برنامه ریزی ما رو کمک می کنن؟
-
باور عموم دانش آموزان این هست که آزمون رو شرکت میکنم و منتظر میمونم تا نتیجه اعلام بشه، که برای ما مشخص هست عدم تحلیل ارزیابی و بررسی کیفیت و کمیت هر درس، نه تنها زمانمون رو هدر میده بلکه ما رو از شناخت یادگیری های ناقص و انجام اقدامات لازم برای تکمیل آن محروم میکنه.
و شناخت آمار کیفی و کمی یادگیری امری مهم در برنامه ریزی هست.چطور میشه بدون نگاه به گذشته و عدم شناخت توانایی های خودمون برنامه ریزی کنیم؟!شما این تحلیل و ارزیابی رو چه شکلی انجام میدادین؟
-
M.an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
باور عموم دانش آموزان این هست که آزمون رو شرکت میکنم و منتظر میمونم تا نتیجه اعلام بشه، که برای ما مشخص هست عدم تحلیل ارزیابی و بررسی کیفیت و کمیت هر درس، نه تنها زمانمون رو هدر میده بلکه ما رو از شناخت یادگیری های ناقص و انجام اقدامات لازم برای تکمیل آن محروم میکنه.
و شناخت آمار کیفی و کمی یادگیری امری مهم در برنامه ریزی هست.چطور میشه بدون نگاه به گذشته و عدم شناخت توانایی های خودمون برنامه ریزی کنیم؟!شما این تحلیل و ارزیابی رو چه شکلی انجام میدادین؟