رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی
-
با سلام و وقت بخیر به همه آلایی ها
Hossein Karami 0 خوب هستین ؟ شروع کنیم جلسه امروز رو ؟
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
با سلام و وقت بخیر به همه آلایی ها
Hossein Karami 0 خوب هستین ؟ شروع کنیم جلسه امروز رو ؟
-
خب بچه ها @دانش-آموزان-آلاء @دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
هندزفری ها رو بپوشید که امروز مصاحبه مون صوتی هست -
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
با سلام و وقت بخیر به همه آلایی ها
Hossein Karami 0 خوب هستین ؟ شروع کنیم جلسه امروز رو ؟
-
Hossein Karami 0
خب ما جلسه قبل آخرین موضوعی که صحبت کردیم در مورد آزمون ها بودبه نظرتون آزمون ها در برنامه ریزی ما رو کمک می کنن؟
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
خب ما جلسه قبل آخرین موضوعی که صحبت کردیم در مورد آزمون ها بودبه نظرتون آزمون ها در برنامه ریزی ما رو کمک می کنن؟
-
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
خب ما جلسه قبل آخرین موضوعی که صحبت کردیم در مورد آزمون ها بودبه نظرتون آزمون ها در برنامه ریزی ما رو کمک می کنن؟
باور عموم دانش آموزان این هست که آزمون رو شرکت میکنم و منتظر میمونم تا نتیجه اعلام بشه، که برای ما مشخص هست عدم تحلیل ارزیابی و بررسی کیفیت و کمیت هر درس، نه تنها زمانمون رو هدر میده بلکه ما رو از شناخت یادگیری های ناقص و انجام اقدامات لازم برای تکمیل آن محروم میکنه.
و شناخت آمار کیفی و کمی یادگیری امری مهم در برنامه ریزی هست.چطور میشه بدون نگاه به گذشته و عدم شناخت توانایی های خودمون برنامه ریزی کنیم؟!شما این تحلیل و ارزیابی رو چه شکلی انجام میدادین؟
-
باور عموم دانش آموزان این هست که آزمون رو شرکت میکنم و منتظر میمونم تا نتیجه اعلام بشه، که برای ما مشخص هست عدم تحلیل ارزیابی و بررسی کیفیت و کمیت هر درس، نه تنها زمانمون رو هدر میده بلکه ما رو از شناخت یادگیری های ناقص و انجام اقدامات لازم برای تکمیل آن محروم میکنه.
و شناخت آمار کیفی و کمی یادگیری امری مهم در برنامه ریزی هست.چطور میشه بدون نگاه به گذشته و عدم شناخت توانایی های خودمون برنامه ریزی کنیم؟!شما این تحلیل و ارزیابی رو چه شکلی انجام میدادین؟
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
باور عموم دانش آموزان این هست که آزمون رو شرکت میکنم و منتظر میمونم تا نتیجه اعلام بشه، که برای ما مشخص هست عدم تحلیل ارزیابی و بررسی کیفیت و کمیت هر درس، نه تنها زمانمون رو هدر میده بلکه ما رو از شناخت یادگیری های ناقص و انجام اقدامات لازم برای تکمیل آن محروم میکنه.
و شناخت آمار کیفی و کمی یادگیری امری مهم در برنامه ریزی هست.چطور میشه بدون نگاه به گذشته و عدم شناخت توانایی های خودمون برنامه ریزی کنیم؟!شما این تحلیل و ارزیابی رو چه شکلی انجام میدادین؟
-
Hossein Karami 0
گفتین آزمون های جمع بندی بریم سراغ همین موضوع
بودجه بندی کنکور سراسری ، چندین کتاب رو شامل میشه که در بازه زمانی محدود، امر مطالعه و یادگیری رو با پیچیدگی خاص خودش روبه رو می کنه
فراموشی هم یکی از مواردی هست که مزید برعلت میشهچطور مطالب یادتون میموند؟
-
Hossein Karami 0
گفتین آزمون های جمع بندی بریم سراغ همین موضوع
بودجه بندی کنکور سراسری ، چندین کتاب رو شامل میشه که در بازه زمانی محدود، امر مطالعه و یادگیری رو با پیچیدگی خاص خودش روبه رو می کنه
فراموشی هم یکی از مواردی هست که مزید برعلت میشهچطور مطالب یادتون میموند؟
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
گفتین آزمون های جمع بندی بریم سراغ همین موضوع
بودجه بندی کنکور سراسری ، چندین کتاب رو شامل میشه که در بازه زمانی محدود، امر مطالعه و یادگیری رو با پیچیدگی خاص خودش روبه رو می کنه
فراموشی هم یکی از مواردی هست که مزید برعلت میشهچطور مطالب یادتون میموند؟
-
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
گفتین آزمون های جمع بندی بریم سراغ همین موضوع
بودجه بندی کنکور سراسری ، چندین کتاب رو شامل میشه که در بازه زمانی محدود، امر مطالعه و یادگیری رو با پیچیدگی خاص خودش روبه رو می کنه
فراموشی هم یکی از مواردی هست که مزید برعلت میشهچطور مطالب یادتون میموند؟
-
چند وقت به چند وقت به این دفتر مراجعه می کردین؟
بازه های زمانی مشخصی براش تعیین کرده بودین؟@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
چند وقت به چند وقت به این دفتر مراجعه می کردین؟
بازه های زمانی مشخصی براش تعیین کرده بودین؟ -
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
چند وقت به چند وقت به این دفتر مراجعه می کردین؟
بازه های زمانی مشخصی براش تعیین کرده بودین؟ -
Hossein Karami 0
یه چیزی برای من جالب شد، حجم این دفتر چقدر بود؟
مطالبی که می نوشتین مختصر مفید بودن یا نه بسط هم میدادین؟@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
یه چیزی برای من جالب شد، حجم این دفتر چقدر بود؟
مطالبی که می نوشتین مختصر مفید بودن یا نه بسط هم میدادین؟ -
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
یه چیزی برای من جالب شد، حجم این دفتر چقدر بود؟
مطالبی که می نوشتین مختصر مفید بودن یا نه بسط هم میدادین؟ -
Hossein Karami 0
دوران جمع بندی چه روشی داشتین ؟
منبع جدید اضافه کردین ؟ نظر شما برای یک جمع بندی خوب چیه؟این دفتر جادویی اینجا هم نقش پررنگی باید داشته باشه نه؟
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
دوران جمع بندی چه روشی داشتین ؟
منبع جدید اضافه کردین ؟ نظر شما برای یک جمع بندی خوب چیه؟این دفتر جادویی اینجا هم نقش پررنگی باید داشته باشه نه؟
-
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
دوران جمع بندی چه روشی داشتین ؟
منبع جدید اضافه کردین ؟ نظر شما برای یک جمع بندی خوب چیه؟این دفتر جادویی اینجا هم نقش پررنگی باید داشته باشه نه؟
-
یکی دیگه از مواردی که باید از الان بهش توجه داشته باشیم این هست که باتوجه به محدودیت زمانی در دوران جمع بندی، واضح هست که تنظیم یک برنامه منطقی و اجرا با بازدهی مطالعاتی بالا اهمیت پیدا می کنه.
تفاوت برنامه ریزی، اجرا، جزوه و تعداد تست ها در دوران جمع بندی با بازه های دیگر از سال در چیست؟
-
یکی دیگه از مواردی که باید از الان بهش توجه داشته باشیم این هست که باتوجه به محدودیت زمانی در دوران جمع بندی، واضح هست که تنظیم یک برنامه منطقی و اجرا با بازدهی مطالعاتی بالا اهمیت پیدا می کنه.
تفاوت برنامه ریزی، اجرا، جزوه و تعداد تست ها در دوران جمع بندی با بازه های دیگر از سال در چیست؟
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
یکی دیگه از مواردی که باید از الان بهش توجه داشته باشیم این هست که باتوجه به محدودیت زمانی در دوران جمع بندی، واضح هست که تنظیم یک برنامه منطقی و اجرا با بازدهی مطالعاتی بالا اهمیت پیدا می کنه.
تفاوت برنامه ریزی، اجرا، جزوه و تعداد تست ها در دوران جمع بندی با بازه های دیگر از سال در چیست؟
-
@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
یکی دیگه از مواردی که باید از الان بهش توجه داشته باشیم این هست که باتوجه به محدودیت زمانی در دوران جمع بندی، واضح هست که تنظیم یک برنامه منطقی و اجرا با بازدهی مطالعاتی بالا اهمیت پیدا می کنه.
تفاوت برنامه ریزی، اجرا، جزوه و تعداد تست ها در دوران جمع بندی با بازه های دیگر از سال در چیست؟
Hossein Karami 0
منظورتون همون دفتر خلاصه ها بود دیگه، یه جایی گفتین دفتر برنامه ریزیشاید الان بچه ها بخوان که چند صفحه از این دفتر رو ببینن
امکانش هست که چند صفحه رو برای بچه ها به اشتراک بذارید؟
میدونیم که دفتر بچه ها باید خاص خودشون باشه
فقط برای گرفتن ایده می تونن دفتر رو ببینن؟ -
Hossein Karami 0
منظورتون همون دفتر خلاصه ها بود دیگه، یه جایی گفتین دفتر برنامه ریزیشاید الان بچه ها بخوان که چند صفحه از این دفتر رو ببینن
امکانش هست که چند صفحه رو برای بچه ها به اشتراک بذارید؟
میدونیم که دفتر بچه ها باید خاص خودشون باشه
فقط برای گرفتن ایده می تونن دفتر رو ببینن؟@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
منظورتون همون دفتر خلاصه ها بود دیگه، یه جایی گفتین دفتر برنامه ریزیشاید الان بچه ها بخوان که چند صفحه از این دفتر رو ببینن
امکانش هست که چند صفحه رو برای بچه ها به اشتراک بذارید؟
میدونیم که دفتر بچه ها باید خاص خودشون باشه
فقط برای گرفتن ایده می تونن دفتر رو ببینن؟آره همون دفتر خلاصه منظورم بود
-
Hossein Karami 0
منظورتون همون دفتر خلاصه ها بود دیگه، یه جایی گفتین دفتر برنامه ریزیشاید الان بچه ها بخوان که چند صفحه از این دفتر رو ببینن
امکانش هست که چند صفحه رو برای بچه ها به اشتراک بذارید؟
میدونیم که دفتر بچه ها باید خاص خودشون باشه
فقط برای گرفتن ایده می تونن دفتر رو ببینن؟@m-an در رتبه ۲۵۹ منطقه ۱ کنکور تجربی گفته است:
Hossein Karami 0
منظورتون همون دفتر خلاصه ها بود دیگه، یه جایی گفتین دفتر برنامه ریزیشاید الان بچه ها بخوان که چند صفحه از این دفتر رو ببینن
امکانش هست که چند صفحه رو برای بچه ها به اشتراک بذارید؟
میدونیم که دفتر بچه ها باید خاص خودشون باشه
فقط برای گرفتن ایده می تونن دفتر رو ببینن؟