Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. گزارش کار و عملکرد روزانه بچه های کنکور1402✌
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

گزارش کار و عملکرد روزانه بچه های کنکور1402✌

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
222 دیدگاه‌ها 30 کاربران 11.4k بازدیدها 40 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • سارا M 0س آفلاین
    سارا M 0س آفلاین
    سارا M 0
    خیرین کوچک دریا دل
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #110

    سلام شبتون خوش و آرام💙
    امروز ۲۰ مین لغات زبان
    ۲۷مین لغات و املا فارسی+تست
    ۱:۳۰ ریاضی+ تست
    ۳‌ساعت مرور زیست+تست
    ۲ساعت مرور زبان +تمرین
    ۱ ساعت فیزیک(فقط تحلیل تست )
    ۱ ساعت شیمی
    ۱:۱۳ساعت فقط تست زیست +تست شیمی وتحلیل+دینی
    در کل ۱۰:۳۰ مطالعه و۲۰۴ تست
    داستان هرموفقیت با کسی شروع شد که تصمیم گرفت اقدام کند💖🌈

    اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
    پس رهاش کن بره؛)

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
      امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
      امیرمحمد یوسفوند
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #111

      سلام
      گزارش امروز
      8ساعت

      3ساعت ازمون مشابه قلمچی
      3ساعت تحلیل ازمون
      2ساعت رفع اشکال

      موفق باشید

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • Fatemeh Ghorbani MoghadamF آفلاین
        Fatemeh Ghorbani MoghadamF آفلاین
        Fatemeh Ghorbani Moghadam
        تجربی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #112

        سلام
        شبتون پرستاره
        9 بهمن 1399
        2:20.....متن دینی+تست دینی....» 104 تست
        8‌:40 نوشتن ویس و نکات دبیر+ تست.....» 45 تست
        ساعت مطالعه کل:11 ساعت
        مجموع تست :149

        برای آنچه که دوستش داری باید از جان بگذاری
        🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
          امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
          امیرمحمد یوسفوند
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #113

          سلام
          گزارش امروز
          و شاید گزارش اخر

          3ساعت
          تحلیل ازمون فقط

          موفق باشید

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Fatemeh Ghorbani MoghadamF آفلاین
            Fatemeh Ghorbani MoghadamF آفلاین
            Fatemeh Ghorbani Moghadam
            تجربی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #114

            سلام
            شبتون پرستاره ⭐⭐⭐
            10 بهمن 1399
            شیمی..... متن کتاب +45 تست ( 4 ساعت)
            ادبیات.....( آرایه تشبیه) نکات+39تست( 1 ساعت و سی وسه دقیقه)
            زیست......55 تست (2 ساعت و 10 دقیقه)
            ریدینگ +5 تست قرابت معنایی (33 دقیقه)
            حل تمرینات ریاضی..... (45 دقیقه)
            دینی.....متن کتاب+20 تست (53 دقیقه)
            ادبیات..... (دستور زبان).... 25 تست (50 دقیقه)

            ساعت مطالعه : 9 ساعت و 24 دقیقه
            تعداد تست ها:189

            موفق باشید ✌🏻✌🏻✌🏻

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • سارا M 0س آفلاین
              سارا M 0س آفلاین
              سارا M 0
              خیرین کوچک دریا دل
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #115

              سلام شبتون خوش💚
              امروز.......
              ۳:۳۰ زیست فقط بررسی و تحلیل تست+ آزمون تستی و تحلیل آزمون
              ۲ ساعت زبان+حل تمرین +لغات
              ۲:۱۵ مطالعه شیمی
              ۲۵ مین مرور سریع پیام آیات+تست دینی و زیست و شیمی
              ۱ ساعت فیزیک(انجام تکلیف روز یکشنبه)
              ۳۰ مین فارسی
              در کل ۹:۴۰ مطالعه و ۹۵ تست
              من میتوانم شکست را قبول کنم.....
              اما دوباره تلاش نکردن را نمیتوانم بپذیرم🌈💖
              موفق باشید💙

              اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
              پس رهاش کن بره؛)

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • سارا M 0س آفلاین
                سارا M 0س آفلاین
                سارا M 0
                خیرین کوچک دریا دل
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #116

                سلام شب همگی خوش♥️♥️
                امروز
                ۴۰ مین لغات زبان
                ۱:۲۰ تست دینی و شیمی و زیست+آزمون تستی زیست
                ۱ ساعت: لغات فارسی
                ۱:۳۰ زبان +حل تمرین+لغات جدید
                ۱:۴۰ زیست (دیدن فیلم آموزشی و مطالعه متن کتاب)
                ۱:۲۰ مطالعه شیمی +تست
                ۴۰ مین مطالعه فیزیک و حل مسعله + ۱:۳۰ ساعت تست فیزیک
                درکل : ۸:۱۰ مطالعه و ۱۰۳ تست
                موفق باشید :))🌈💖

                ata mohseni

                اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                پس رهاش کن بره؛)

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                  %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                  در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                  %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                  %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                  %(#107ae3)[• هر صبح،]
                  %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                  %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                  e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                  %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                  برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                  • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                  • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                  • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                  • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                  • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                  • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                  • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                  abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                  %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                  %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                  %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                  %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                  1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                  تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                  2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                  3)با ادب و شیک بیاید.....
                  d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                  %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                  b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                  %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                  تجربیا انسانیا ریاضیا
                  دهم یازدهم دوازدهم
                  دانش-آموزان-آلاء
                  دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                  ata mohseniA آفلاین
                  ata mohseniA آفلاین
                  ata mohseni
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #117

                  سلاام

                  ساعت مطالعه:11:30 ساعت

                  تعداد تست:140

                  {{:star: رویا آن چیزی نیست که در خواب میبینید
                  رویا آن چیزیست که شب ها نمی گذارد به خواب بروید:star: }}

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                    %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                    در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                    %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                    %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                    %(#107ae3)[• هر صبح،]
                    %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                    %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                    e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                    %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                    برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                    • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                    • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                    • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                    • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                    • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                    • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                    • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                    abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                    %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                    %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                    %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                    %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                    1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                    تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                    2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                    3)با ادب و شیک بیاید.....
                    d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                    %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                    b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                    %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                    تجربیا انسانیا ریاضیا
                    دهم یازدهم دوازدهم
                    دانش-آموزان-آلاء
                    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                    ata mohseniA آفلاین
                    ata mohseniA آفلاین
                    ata mohseni
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #118

                    سلااام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                    ساعت مطالعه:11 ساعت

                    تعداد تست:104

                    {{:star: وزیر همون سربازیه که نا امید نشده:star: }}

                    سارا M 0

                    سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • ata mohseniA ata mohseni

                      سلااام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                      ساعت مطالعه:11 ساعت

                      تعداد تست:104

                      {{:star: وزیر همون سربازیه که نا امید نشده:star: }}

                      سارا M 0

                      سارا M 0س آفلاین
                      سارا M 0س آفلاین
                      سارا M 0
                      خیرین کوچک دریا دل
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #119

                      ata mohseni
                      سلام‌ شب خوش
                      امروز همش درگیر خوندن شیمی و دیدن فیلم های آموزشی و حل تمرین بودم برای آمادگی در امتحان فردا....البته زیست هم خوندم .
                      در کل ۸ ساعت و ۹۰ تست .
                      میدونی اگه صخره و سنگ توی مسیر رودخونه تو نباشه.......صدای آب قشنگ نیست؟
                      موفق باشید:))

                      اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                      پس رهاش کن بره؛)

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • سارا M 0س آفلاین
                        سارا M 0س آفلاین
                        سارا M 0
                        خیرین کوچک دریا دل
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #120

                        ۲۰مین حل تمرین شیمی
                        ۳۰ مین لغات زبان
                        یک ساعت زبان+حل تمرین و تست
                        ۲ ساعت لغات فارسی و..+تست
                        ۱:۴۵ مطالعه زیست
                        ۳:۴۰ شیمی +تست و تمرین
                        ۵۰ مین تست دینی
                        ۱ ساعت بررسی و تحلیل تست زیست و یادداشت نکات
                        ۵۰ مین فقط تست
                        در کل ۱۱:۴۵
                        و ۱۶۰ تست
                        ذهنی پر از ترس.....جایی برای رویا ندارد.....:)
                        ata mohseni

                        اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                        پس رهاش کن بره؛)

                        ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                          امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                          امیرمحمد یوسفوند
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط امیرمحمد یوسفوند انجام شده
                          #121

                          سلام

                          گزارش امروز
                          12ساعت مطالعه

                          3ساعت تست سنجشی شیمی
                          3ساعت تست سنجشی عربی
                          3ساعت تست سنجشی فیزیک
                          3ساعت تست سنجشی فارسی

                          در کل 520 تست

                          موفق باشید
                          دهم بیادی گزارش بدید رقبای عزیز من

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • سارا M 0س سارا M 0

                            ۲۰مین حل تمرین شیمی
                            ۳۰ مین لغات زبان
                            یک ساعت زبان+حل تمرین و تست
                            ۲ ساعت لغات فارسی و..+تست
                            ۱:۴۵ مطالعه زیست
                            ۳:۴۰ شیمی +تست و تمرین
                            ۵۰ مین تست دینی
                            ۱ ساعت بررسی و تحلیل تست زیست و یادداشت نکات
                            ۵۰ مین فقط تست
                            در کل ۱۱:۴۵
                            و ۱۶۰ تست
                            ذهنی پر از ترس.....جایی برای رویا ندارد.....:)
                            ata mohseni

                            ata mohseniA آفلاین
                            ata mohseniA آفلاین
                            ata mohseni
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #122

                            سلااام:hand_with_fingers_splayed_medium-light_skin_tone:

                            10 ساعت مطالعه

                            133 تست

                            فردا روز جبرانه:winking_face:

                            {{:star: اگه واسه چیزی که میخوای نجنگیدی
                            واسه چیزی که از دست میدی گریه نکن!...:star: }}

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • سارا M 0س آفلاین
                              سارا M 0س آفلاین
                              سارا M 0
                              خیرین کوچک دریا دل
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #123

                              سلام شب خوش
                              امروز ۸ ساعت
                              خوندن امتحان فیزیک و دیدن فیلم آموزشی وتمرین و تست و .......زبان و زیست
                              در کل ۸ ساعت و ۶۰ تست
                              موفق باشید.
                              ata mohseni

                              اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                              پس رهاش کن بره؛)

                              ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • سارا M 0س سارا M 0

                                سلام شب خوش
                                امروز ۸ ساعت
                                خوندن امتحان فیزیک و دیدن فیلم آموزشی وتمرین و تست و .......زبان و زیست
                                در کل ۸ ساعت و ۶۰ تست
                                موفق باشید.
                                ata mohseni

                                ata mohseniA آفلاین
                                ata mohseniA آفلاین
                                ata mohseni
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #124

                                سلااام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                10:40 ساعت مطالعه

                                140 تست

                                {{:star: استاد تغییر باش نه قربانی تقدیر:star: }}

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                  امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                  امیرمحمد یوسفوند
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #125

                                  سلام
                                  گزارش دیروز

                                  11ساعت مطالعه

                                  1/30 مرور شیمی بخش موزانه+20تا تست
                                  2/45 مرور فصل3زیست
                                  1/45 قواعد عربی درس5
                                  2/30 تست اموزشی فصل2 زبان(240تا تست)

                                  2/30 جبرانی دیروز(تست سنجشی فیزی و ریاضی)هر کدام حدودا 120تا تست

                                  در کل تست ها500تا تست
                                  موفق باشید
                                  دهم

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                                    %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                                    در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                                    %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                                    %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                                    %(#107ae3)[• هر صبح،]
                                    %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                                    %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                                    e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                                    %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                                    برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                                    • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                                    • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                                    • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                                    • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                                    • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                                    • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                                    • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                                    abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                                    %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                                    %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                                    %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                                    %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                                    1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                                    تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                                    2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                                    3)با ادب و شیک بیاید.....
                                    d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                                    %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                                    b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                                    %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                                    تجربیا انسانیا ریاضیا
                                    دهم یازدهم دوازدهم
                                    دانش-آموزان-آلاء
                                    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                                    ata mohseniA آفلاین
                                    ata mohseniA آفلاین
                                    ata mohseni
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #126

                                    سلااام :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                    7ساعت مطالعه

                                    122 تست

                                    کمیت مهم نیست کیفیت مهمه:winking_face:

                                    {{:star: موانع را دورت نچین که دیوار شوند...زیر پایت بچین پله شوند:star: }}

                                    سارا M 0

                                    سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • ata mohseniA ata mohseni

                                      سلااام :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                      7ساعت مطالعه

                                      122 تست

                                      کمیت مهم نیست کیفیت مهمه:winking_face:

                                      {{:star: موانع را دورت نچین که دیوار شوند...زیر پایت بچین پله شوند:star: }}

                                      سارا M 0

                                      سارا M 0س آفلاین
                                      سارا M 0س آفلاین
                                      سارا M 0
                                      خیرین کوچک دریا دل
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #127

                                      ata mohseni
                                      سلام شب خوش هم گزارش دیروز (ببخشید نگفتم!!!)
                                      و البته هم امروز
                                      امروز ۱۵ ساعت مطالعه
                                      ( هم مطالعه وهم مرور + تست دروس )
                                      درکل ۱۵ ساعت و ۵۰۰ تست.

                                      و دیروز چهارشنبه طبق برنامه فقط مطالعه و دیدن فیلم های آموزشی هفته آینده ک بعد وقت نگیرن.
                                      درکل ۶ ساعت و حدود ۴۰ تست .
                                      البته نیم ساعت هم کلاس جبرانی جغرافیا😐ک من حساب نمیکنم (آخه جغرافیا هم جبرانی میخواد😑فقط وقت گیرن.....)
                                      (💥 کاری رو ک درسته* انجام بده،
                                      نه کاری که آسونه.......💥)
                                      ata mohseni

                                      اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                      پس رهاش کن بره؛)

                                      ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • سارا M 0س سارا M 0

                                        ata mohseni
                                        سلام شب خوش هم گزارش دیروز (ببخشید نگفتم!!!)
                                        و البته هم امروز
                                        امروز ۱۵ ساعت مطالعه
                                        ( هم مطالعه وهم مرور + تست دروس )
                                        درکل ۱۵ ساعت و ۵۰۰ تست.

                                        و دیروز چهارشنبه طبق برنامه فقط مطالعه و دیدن فیلم های آموزشی هفته آینده ک بعد وقت نگیرن.
                                        درکل ۶ ساعت و حدود ۴۰ تست .
                                        البته نیم ساعت هم کلاس جبرانی جغرافیا😐ک من حساب نمیکنم (آخه جغرافیا هم جبرانی میخواد😑فقط وقت گیرن.....)
                                        (💥 کاری رو ک درسته* انجام بده،
                                        نه کاری که آسونه.......💥)
                                        ata mohseni

                                        ata mohseniA آفلاین
                                        ata mohseniA آفلاین
                                        ata mohseni
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #128

                                        سلام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                        9 ساعت مطالعه

                                        140 تست فقط اختصاصی

                                        {{:star: از اشتباه کردن نترس از این بترس که از اشتباهت چیزی یاد نگیری:star: }}

                                        سارا M 0
                                        4 ....2 من:smiling_face_with_sunglasses:

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                                          %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                                          در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                                          %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                                          %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                                          %(#107ae3)[• هر صبح،]
                                          %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                                          %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                                          e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                                          %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                                          برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                                          • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                                          • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                                          • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                                          • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                                          • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                                          • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                                          • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                                          abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                                          %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                                          %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                                          %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                                          %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                                          1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                                          تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                                          2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                                          3)با ادب و شیک بیاید.....
                                          d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                                          %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                                          b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                                          %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                                          تجربیا انسانیا ریاضیا
                                          دهم یازدهم دوازدهم
                                          دانش-آموزان-آلاء
                                          دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                                          سارا M 0س آفلاین
                                          سارا M 0س آفلاین
                                          سارا M 0
                                          خیرین کوچک دریا دل
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط سارا M 0 انجام شده
                                          #129

                                          امیرمحمد یوسفوند
                                          سلام شب بخیر ........گزارش امروز جمعه:
                                          ۹:۳۰ مطالعه+تست و تحلیل تست
                                          درکل ۱۱۰ تست
                                          به جای فکر کردن به صد دلیل برای تسلیم شدن .....به هزاران دلیل برای ادامه دادن فکر کن.....:))
                                          ata mohseni

                                          اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                          پس رهاش کن بره؛)

                                          ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 11
                                          • 12
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع