Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. گزارش کار و عملکرد روزانه بچه های کنکور1402✌
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

گزارش کار و عملکرد روزانه بچه های کنکور1402✌

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
222 دیدگاه‌ها 30 کاربران 11.4k بازدیدها 40 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
    امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
    امیرمحمد یوسفوند
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #111

    سلام
    گزارش امروز
    8ساعت

    3ساعت ازمون مشابه قلمچی
    3ساعت تحلیل ازمون
    2ساعت رفع اشکال

    موفق باشید

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • Fatemeh Ghorbani MoghadamF آفلاین
      Fatemeh Ghorbani MoghadamF آفلاین
      Fatemeh Ghorbani Moghadam
      تجربی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #112

      سلام
      شبتون پرستاره
      9 بهمن 1399
      2:20.....متن دینی+تست دینی....» 104 تست
      8‌:40 نوشتن ویس و نکات دبیر+ تست.....» 45 تست
      ساعت مطالعه کل:11 ساعت
      مجموع تست :149

      برای آنچه که دوستش داری باید از جان بگذاری
      🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
        امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
        امیرمحمد یوسفوند
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #113

        سلام
        گزارش امروز
        و شاید گزارش اخر

        3ساعت
        تحلیل ازمون فقط

        موفق باشید

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • Fatemeh Ghorbani MoghadamF آفلاین
          Fatemeh Ghorbani MoghadamF آفلاین
          Fatemeh Ghorbani Moghadam
          تجربی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #114

          سلام
          شبتون پرستاره ⭐⭐⭐
          10 بهمن 1399
          شیمی..... متن کتاب +45 تست ( 4 ساعت)
          ادبیات.....( آرایه تشبیه) نکات+39تست( 1 ساعت و سی وسه دقیقه)
          زیست......55 تست (2 ساعت و 10 دقیقه)
          ریدینگ +5 تست قرابت معنایی (33 دقیقه)
          حل تمرینات ریاضی..... (45 دقیقه)
          دینی.....متن کتاب+20 تست (53 دقیقه)
          ادبیات..... (دستور زبان).... 25 تست (50 دقیقه)

          ساعت مطالعه : 9 ساعت و 24 دقیقه
          تعداد تست ها:189

          موفق باشید ✌🏻✌🏻✌🏻

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • سارا M 0س آفلاین
            سارا M 0س آفلاین
            سارا M 0
            خیرین کوچک دریا دل
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #115

            سلام شبتون خوش💚
            امروز.......
            ۳:۳۰ زیست فقط بررسی و تحلیل تست+ آزمون تستی و تحلیل آزمون
            ۲ ساعت زبان+حل تمرین +لغات
            ۲:۱۵ مطالعه شیمی
            ۲۵ مین مرور سریع پیام آیات+تست دینی و زیست و شیمی
            ۱ ساعت فیزیک(انجام تکلیف روز یکشنبه)
            ۳۰ مین فارسی
            در کل ۹:۴۰ مطالعه و ۹۵ تست
            من میتوانم شکست را قبول کنم.....
            اما دوباره تلاش نکردن را نمیتوانم بپذیرم🌈💖
            موفق باشید💙

            اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
            پس رهاش کن بره؛)

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • سارا M 0س آفلاین
              سارا M 0س آفلاین
              سارا M 0
              خیرین کوچک دریا دل
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #116

              سلام شب همگی خوش♥️♥️
              امروز
              ۴۰ مین لغات زبان
              ۱:۲۰ تست دینی و شیمی و زیست+آزمون تستی زیست
              ۱ ساعت: لغات فارسی
              ۱:۳۰ زبان +حل تمرین+لغات جدید
              ۱:۴۰ زیست (دیدن فیلم آموزشی و مطالعه متن کتاب)
              ۱:۲۰ مطالعه شیمی +تست
              ۴۰ مین مطالعه فیزیک و حل مسعله + ۱:۳۰ ساعت تست فیزیک
              درکل : ۸:۱۰ مطالعه و ۱۰۳ تست
              موفق باشید :))🌈💖

              ata mohseni

              اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
              پس رهاش کن بره؛)

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                %(#107ae3)[• هر صبح،]
                %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                3)با ادب و شیک بیاید.....
                d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                تجربیا انسانیا ریاضیا
                دهم یازدهم دوازدهم
                دانش-آموزان-آلاء
                دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                ata mohseniA آفلاین
                ata mohseniA آفلاین
                ata mohseni
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #117

                سلاام

                ساعت مطالعه:11:30 ساعت

                تعداد تست:140

                {{:star: رویا آن چیزی نیست که در خواب میبینید
                رویا آن چیزیست که شب ها نمی گذارد به خواب بروید:star: }}

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                  %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                  در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                  %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                  %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                  %(#107ae3)[• هر صبح،]
                  %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                  %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                  e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                  %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                  برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                  • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                  • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                  • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                  • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                  • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                  • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                  • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                  abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                  %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                  %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                  %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                  %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                  1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                  تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                  2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                  3)با ادب و شیک بیاید.....
                  d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                  %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                  b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                  %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                  تجربیا انسانیا ریاضیا
                  دهم یازدهم دوازدهم
                  دانش-آموزان-آلاء
                  دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                  ata mohseniA آفلاین
                  ata mohseniA آفلاین
                  ata mohseni
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #118

                  سلااام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                  ساعت مطالعه:11 ساعت

                  تعداد تست:104

                  {{:star: وزیر همون سربازیه که نا امید نشده:star: }}

                  سارا M 0

                  سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • ata mohseniA ata mohseni

                    سلااام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                    ساعت مطالعه:11 ساعت

                    تعداد تست:104

                    {{:star: وزیر همون سربازیه که نا امید نشده:star: }}

                    سارا M 0

                    سارا M 0س آفلاین
                    سارا M 0س آفلاین
                    سارا M 0
                    خیرین کوچک دریا دل
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #119

                    ata mohseni
                    سلام‌ شب خوش
                    امروز همش درگیر خوندن شیمی و دیدن فیلم های آموزشی و حل تمرین بودم برای آمادگی در امتحان فردا....البته زیست هم خوندم .
                    در کل ۸ ساعت و ۹۰ تست .
                    میدونی اگه صخره و سنگ توی مسیر رودخونه تو نباشه.......صدای آب قشنگ نیست؟
                    موفق باشید:))

                    اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                    پس رهاش کن بره؛)

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • سارا M 0س آفلاین
                      سارا M 0س آفلاین
                      سارا M 0
                      خیرین کوچک دریا دل
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #120

                      ۲۰مین حل تمرین شیمی
                      ۳۰ مین لغات زبان
                      یک ساعت زبان+حل تمرین و تست
                      ۲ ساعت لغات فارسی و..+تست
                      ۱:۴۵ مطالعه زیست
                      ۳:۴۰ شیمی +تست و تمرین
                      ۵۰ مین تست دینی
                      ۱ ساعت بررسی و تحلیل تست زیست و یادداشت نکات
                      ۵۰ مین فقط تست
                      در کل ۱۱:۴۵
                      و ۱۶۰ تست
                      ذهنی پر از ترس.....جایی برای رویا ندارد.....:)
                      ata mohseni

                      اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                      پس رهاش کن بره؛)

                      ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                        امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                        امیرمحمد یوسفوند
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط امیرمحمد یوسفوند انجام شده
                        #121

                        سلام

                        گزارش امروز
                        12ساعت مطالعه

                        3ساعت تست سنجشی شیمی
                        3ساعت تست سنجشی عربی
                        3ساعت تست سنجشی فیزیک
                        3ساعت تست سنجشی فارسی

                        در کل 520 تست

                        موفق باشید
                        دهم بیادی گزارش بدید رقبای عزیز من

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • سارا M 0س سارا M 0

                          ۲۰مین حل تمرین شیمی
                          ۳۰ مین لغات زبان
                          یک ساعت زبان+حل تمرین و تست
                          ۲ ساعت لغات فارسی و..+تست
                          ۱:۴۵ مطالعه زیست
                          ۳:۴۰ شیمی +تست و تمرین
                          ۵۰ مین تست دینی
                          ۱ ساعت بررسی و تحلیل تست زیست و یادداشت نکات
                          ۵۰ مین فقط تست
                          در کل ۱۱:۴۵
                          و ۱۶۰ تست
                          ذهنی پر از ترس.....جایی برای رویا ندارد.....:)
                          ata mohseni

                          ata mohseniA آفلاین
                          ata mohseniA آفلاین
                          ata mohseni
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #122

                          سلااام:hand_with_fingers_splayed_medium-light_skin_tone:

                          10 ساعت مطالعه

                          133 تست

                          فردا روز جبرانه:winking_face:

                          {{:star: اگه واسه چیزی که میخوای نجنگیدی
                          واسه چیزی که از دست میدی گریه نکن!...:star: }}

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • سارا M 0س آفلاین
                            سارا M 0س آفلاین
                            سارا M 0
                            خیرین کوچک دریا دل
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #123

                            سلام شب خوش
                            امروز ۸ ساعت
                            خوندن امتحان فیزیک و دیدن فیلم آموزشی وتمرین و تست و .......زبان و زیست
                            در کل ۸ ساعت و ۶۰ تست
                            موفق باشید.
                            ata mohseni

                            اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                            پس رهاش کن بره؛)

                            ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • سارا M 0س سارا M 0

                              سلام شب خوش
                              امروز ۸ ساعت
                              خوندن امتحان فیزیک و دیدن فیلم آموزشی وتمرین و تست و .......زبان و زیست
                              در کل ۸ ساعت و ۶۰ تست
                              موفق باشید.
                              ata mohseni

                              ata mohseniA آفلاین
                              ata mohseniA آفلاین
                              ata mohseni
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #124

                              سلااام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                              10:40 ساعت مطالعه

                              140 تست

                              {{:star: استاد تغییر باش نه قربانی تقدیر:star: }}

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              4
                              • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                امیرمحمد یوسفوند
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #125

                                سلام
                                گزارش دیروز

                                11ساعت مطالعه

                                1/30 مرور شیمی بخش موزانه+20تا تست
                                2/45 مرور فصل3زیست
                                1/45 قواعد عربی درس5
                                2/30 تست اموزشی فصل2 زبان(240تا تست)

                                2/30 جبرانی دیروز(تست سنجشی فیزی و ریاضی)هر کدام حدودا 120تا تست

                                در کل تست ها500تا تست
                                موفق باشید
                                دهم

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                                  %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                                  در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                                  %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                                  %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                                  %(#107ae3)[• هر صبح،]
                                  %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                                  %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                                  e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                                  %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                                  برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                                  • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                                  • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                                  • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                                  • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                                  • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                                  • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                                  • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                                  abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                                  %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                                  %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                                  %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                                  %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                                  1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                                  تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                                  2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                                  3)با ادب و شیک بیاید.....
                                  d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                                  %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                                  b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                                  %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                                  تجربیا انسانیا ریاضیا
                                  دهم یازدهم دوازدهم
                                  دانش-آموزان-آلاء
                                  دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                                  ata mohseniA آفلاین
                                  ata mohseniA آفلاین
                                  ata mohseni
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #126

                                  سلااام :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                  7ساعت مطالعه

                                  122 تست

                                  کمیت مهم نیست کیفیت مهمه:winking_face:

                                  {{:star: موانع را دورت نچین که دیوار شوند...زیر پایت بچین پله شوند:star: }}

                                  سارا M 0

                                  سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • ata mohseniA ata mohseni

                                    سلااام :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                    7ساعت مطالعه

                                    122 تست

                                    کمیت مهم نیست کیفیت مهمه:winking_face:

                                    {{:star: موانع را دورت نچین که دیوار شوند...زیر پایت بچین پله شوند:star: }}

                                    سارا M 0

                                    سارا M 0س آفلاین
                                    سارا M 0س آفلاین
                                    سارا M 0
                                    خیرین کوچک دریا دل
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #127

                                    ata mohseni
                                    سلام شب خوش هم گزارش دیروز (ببخشید نگفتم!!!)
                                    و البته هم امروز
                                    امروز ۱۵ ساعت مطالعه
                                    ( هم مطالعه وهم مرور + تست دروس )
                                    درکل ۱۵ ساعت و ۵۰۰ تست.

                                    و دیروز چهارشنبه طبق برنامه فقط مطالعه و دیدن فیلم های آموزشی هفته آینده ک بعد وقت نگیرن.
                                    درکل ۶ ساعت و حدود ۴۰ تست .
                                    البته نیم ساعت هم کلاس جبرانی جغرافیا😐ک من حساب نمیکنم (آخه جغرافیا هم جبرانی میخواد😑فقط وقت گیرن.....)
                                    (💥 کاری رو ک درسته* انجام بده،
                                    نه کاری که آسونه.......💥)
                                    ata mohseni

                                    اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                    پس رهاش کن بره؛)

                                    ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • سارا M 0س سارا M 0

                                      ata mohseni
                                      سلام شب خوش هم گزارش دیروز (ببخشید نگفتم!!!)
                                      و البته هم امروز
                                      امروز ۱۵ ساعت مطالعه
                                      ( هم مطالعه وهم مرور + تست دروس )
                                      درکل ۱۵ ساعت و ۵۰۰ تست.

                                      و دیروز چهارشنبه طبق برنامه فقط مطالعه و دیدن فیلم های آموزشی هفته آینده ک بعد وقت نگیرن.
                                      درکل ۶ ساعت و حدود ۴۰ تست .
                                      البته نیم ساعت هم کلاس جبرانی جغرافیا😐ک من حساب نمیکنم (آخه جغرافیا هم جبرانی میخواد😑فقط وقت گیرن.....)
                                      (💥 کاری رو ک درسته* انجام بده،
                                      نه کاری که آسونه.......💥)
                                      ata mohseni

                                      ata mohseniA آفلاین
                                      ata mohseniA آفلاین
                                      ata mohseni
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #128

                                      سلام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                      9 ساعت مطالعه

                                      140 تست فقط اختصاصی

                                      {{:star: از اشتباه کردن نترس از این بترس که از اشتباهت چیزی یاد نگیری:star: }}

                                      سارا M 0
                                      4 ....2 من:smiling_face_with_sunglasses:

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                                        %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                                        در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                                        %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                                        %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                                        %(#107ae3)[• هر صبح،]
                                        %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                                        %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                                        e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                                        %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                                        برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                                        • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                                        • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                                        • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                                        • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                                        • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                                        • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                                        • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                                        abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                                        %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                                        %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                                        %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                                        %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                                        1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                                        تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                                        2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                                        3)با ادب و شیک بیاید.....
                                        d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                                        %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                                        b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                                        %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                                        تجربیا انسانیا ریاضیا
                                        دهم یازدهم دوازدهم
                                        دانش-آموزان-آلاء
                                        دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                                        سارا M 0س آفلاین
                                        سارا M 0س آفلاین
                                        سارا M 0
                                        خیرین کوچک دریا دل
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط سارا M 0 انجام شده
                                        #129

                                        امیرمحمد یوسفوند
                                        سلام شب بخیر ........گزارش امروز جمعه:
                                        ۹:۳۰ مطالعه+تست و تحلیل تست
                                        درکل ۱۱۰ تست
                                        به جای فکر کردن به صد دلیل برای تسلیم شدن .....به هزاران دلیل برای ادامه دادن فکر کن.....:))
                                        ata mohseni

                                        اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                        پس رهاش کن بره؛)

                                        ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • سارا M 0س سارا M 0

                                          امیرمحمد یوسفوند
                                          سلام شب بخیر ........گزارش امروز جمعه:
                                          ۹:۳۰ مطالعه+تست و تحلیل تست
                                          درکل ۱۱۰ تست
                                          به جای فکر کردن به صد دلیل برای تسلیم شدن .....به هزاران دلیل برای ادامه دادن فکر کن.....:))
                                          ata mohseni

                                          ata mohseniA آفلاین
                                          ata mohseniA آفلاین
                                          ata mohseni
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #130

                                          سارا M 0

                                          سلام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                          7:10 ساعت مطالعه

                                          100 تست فقط عمومی

                                          {{:star: دنیا جای آرزو کردن نیس..دنیا محل به دست آوردنه:star: }}

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 11
                                          • 12
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع