Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. حس درس خوندن نیست!!! لطفا کامل بخونید
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

حس درس خوندن نیست!!! لطفا کامل بخونید

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
31 دیدگاه‌ها 11 کاربران 25.1k بازدیدها 10 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • س سینا داده

    سلام به همه آلایی های عزیز
    من کنکوری ۱۴۰۰ هستم رشته تجربی.دوازدهم تجربی رو میخونم.
    امسال نتونستم خوب پیش برم و از عید دست و پا شکسته شروع به خوندن کردم.
    از دهم هم شروع کردم به خوندن برای کنکور.
    اما یه مشکلاتی پیش اومد خودمم خیلیی تعلل کردم و دیگه نخوندم چون میدونستم یه ماهم صرف امتحانات نهایی میشه و دیگه وقتی ندارم.
    الان حدود یک ماهه درس نمیخونم. قرار بود برای نهایی بخونم اما الان تو این یه ماه هیچی نخوندم.الانم امتحانات از ۲۷ اردیبهشت شروع میشه منم چند روزه قصد دارم شروع کنم اما همش میگم از فردا از فردا.
    میترسم با این فرمون پیش بره نهایی رو هم گند بزنم.
    یه منبع هم پیدا کردم برای امتحانات نهایی که با اون برم جلو. رو اونم هزینه کردم اما هنوز نخوندم.
    برای کنکورم م همینطور شد .همش بهانه میاوردم منبع ندارم کتاب ندارم.همشو خریدم اما بازم نخوندم.
    میترسم بازم همینطور بشه و گندددددد بزنم.
    الان دیگه کلا فکرم بهم خورده. از این همه بی ارادگی و سستی.فکرم تو درس نیست. تو اینور اونوره. همش درگیر فضای مجازی انتخابات .
    الان کار هایی که هر روز انجام میدم به صورت روتین:
    صبح بیدار میشم.۹۰ درصد مواقع صبحانه نمیخورم .میرم سر وقت کامپیوتر از صبح تا ناهار و از ناهار تا وقت خواب.
    حالا تو کامپیوتر چی کار میکنم؟؟
    سایت yjc . این لامصب کمرمو شکسته همش میرم تو سایت مطالب رو میخونم عمدتا هم سیاسی کی رد صلاحیت شد .کی میاد ریاست جمهوری.بعد میرم نظرات مردم نگاه میکنم و لایک و دیسلایک میدم. و از نظرات مردم سردرد میگرم.
    بعد میرم ورزش۳.
    بعد اینستا رو چک میکنم
    بعد میرم شاد و با دوستای پیزوریم که دارن برای کنکور میخونن و هدفشون دیگه قبول شدن تو تبریز یا تهرانه منتظر میشم تا انلاین بشن و نیم ساعت اوقات فراغتشون رو با من صرف کنن.
    بعد میام انجمن آلا.میام جرو بحث های عزیزان رو میبینم و لایک و دیسلایک میدم
    دیگه حالم از خودم بهم میخوره.
    نه قیافه ای نه صدایی نه تیپی قدی استعدادی
    هیچی.نه سختکوشم نه ورزشکارم نه روابط اجتماعی خوب.
    تنها کاری که از دستم بر میاد درسخوندنه میدونم استعدادشم دارم اما سختکوشی نه.هیچ وقت عین ادم درس نخوندم از همون اول . تا دبیرستان یکم میخوندم میرفتم از همه هم زیادمیگرفتم اما دبیرستان و کنکور فرق داشت.چون اگه سختکوش نباشی هیچی نمیشی.
    خلاصه اگه راهکاری پیشنهادی چیزی دارید بگید . شاید این امید آخرم باشه...

    سارا M 0س آفلاین
    سارا M 0س آفلاین
    سارا M 0
    خیرین کوچک دریا دل
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #8

    سینا داده
    دوست عزیز چرا همچین فکری راجب به خودتون دارید اخه!
    به نظر من این کاملاااا طبیعیه، چون شما از بس فردا و پس فردا کردید فاز درس خوندنتون به کل پرید برای همین هم خودتون رو سرگرم هرچیزی میکنید جز درس....
    من خودمم گاهی همینطوری میشم.
    ی برنامه بریزید و طبق اون پیش برید. منبع هم ک خداروشکر دارید.
    از کم شروع کنید به خوندن. به نظرم اگه خیلی مشکل دارید توی دروس و عقب هستید فعلا سمت تست نرید و تشریحی بخونید ک حداقل امتحانات نهایی رو خوب بدید.
    (البته این نظر منه قطعا خوده شما بهتر از خودتون خبر دارید و میتونید تصمیم بگیدید)
    گوشیتون رو هم موقع درس کلا بردارید. نتش رو خاموش کنید.
    از صبح هم شروع کنید به خوندن.
    چون اگه صبح شروع نکنید ممکنه بهانه بگیرید و کلا اون روز رو از دست بدید. حالا هم نمی گم یهو ۱۴ ساعت بخونید!
    صبح هم بهتره و هم کیفیت و یادگیریتون بالاتره.
    موفق باشید 🙂

    اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
    پس رهاش کن بره؛)

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • س سینا داده

      sallar savadkoohi
      چطور میشه یه سایتو بلاک کرد
      من میرم این نامزد های ریاست جمهوری اینستاشون
      بعد سوابقشون
      بعد نظزات مردم همشو برسی میکنم.
      میرم مقاله میخونم
      میرم نی نی سایت نظر مردمو میخونم که چه دسته گلایی به اب دادن
      دیگه همشو این جا نمیشه نوشت
      دیگه حالم از خودم بهم میخوره الان یه تاپیک بود مردم ساعت مطالع شونو میزارن.چندتا تست زدن. چیکارا کردن
      منم میرم نی نی سایت اگه بدونی میرم چیا میخونم منو اعدام میکنید. دپستم میگفت اگه این زمانو رو درس میزاشتی الان پرفسور سمیعی بودی

      Niki FinnN آفلاین
      Niki FinnN آفلاین
      Niki Finn
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #9
      این پست پاک شده!
      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • خدیجه حسنیخ آفلاین
        خدیجه حسنیخ آفلاین
        خدیجه حسنی
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #10

        من یه دانش اموز هشتمیم. این روزا اصلا حوصلع درس رو ندارم همش دوس دارم تو گوشی و کامپیوتر باشم و یا بخوابم😬☹️قبلا هر روز اندازه یه کنکوری می خوندم ولی الان اندازه یه مهد کودکی که برا نقاشیش وقت میزاره من برا درسام نمی زارم☹️. یکی به دادم برسه😩

        س 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • س سینا داده

          sallar savadkoohi
          چطور میشه یه سایتو بلاک کرد
          من میرم این نامزد های ریاست جمهوری اینستاشون
          بعد سوابقشون
          بعد نظزات مردم همشو برسی میکنم.
          میرم مقاله میخونم
          میرم نی نی سایت نظر مردمو میخونم که چه دسته گلایی به اب دادن
          دیگه همشو این جا نمیشه نوشت
          دیگه حالم از خودم بهم میخوره الان یه تاپیک بود مردم ساعت مطالع شونو میزارن.چندتا تست زدن. چیکارا کردن
          منم میرم نی نی سایت اگه بدونی میرم چیا میخونم منو اعدام میکنید. دپستم میگفت اگه این زمانو رو درس میزاشتی الان پرفسور سمیعی بودی

          سارا M 0س آفلاین
          سارا M 0س آفلاین
          سارا M 0
          خیرین کوچک دریا دل
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #11

          سینا داده
          چرا میرید نی نی سایت😐:///
          اونجا واقعا مناسب یک کنکوری اونم پسر نیست!
          کلی از آدم وقت میگیره...
          به نظرم اگه کاربری اونجا دارید لغو کنید.
          فقط قصد راهنمایی دارم.....این سایت ها رو خودتون باید جلوی خودتون بگیرید ک نرید.
          عادت نکنید همش برید اونجا.

          اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
          پس رهاش کن بره؛)

          س 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

            سینا داده
            عه عه عه
            یعنی چی میای راجع به خودت اینجوری بد میگی
            کی گفته بدی؟
            مشکلاتت از همین جا شروع میشه
            نداشتن اعتماد به نفس
            سعی کن از فردا این مجازی رفتن رو کم کنی
            هی 15 دقیقه کمش کن هر روز
            اگه نمیتونی جلوی خودت رو بگیری از اپایی که سایتی رو بلاک میکنن یا برنامه رو قفل میکنن استفاده کن
            این مدتم از ساعت کم مثلا 6 ساعت شروع کن هر روز بیارش بالاتر
            دغدغه شما الان باید درست باشه نه ریاست جمهوری
            وقتی پایه خوبی داری جای نگرانی نیست

            س آفلاین
            س آفلاین
            سینا داده
            دانش آموزان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #12

            sallar savadkoohi چطور دور بشم
            راستشو بخوای از این وای جی سی دور بودم یه مدتی دیگه نمی رفتم این طور چیزا رو بخونم. هرجا هم بحث میشد مخصوصا سیاسی از اون جا دور میشدم.
            تا اینکه خالم زنگ زد و گفت به این نماینده که میگم رای بدید برای ریاست جمهوری . شروع کرد به بحث کردن یه ساعت تاریخ ایران رو بهم زد این مجلس چیکار کرد این برد اون خورد. و از اون روز به بعد بازم من سراغ اینطور مطالب رفتم.
            الانم بهش آلرژی دارم میخواد دهنشو باز کنه از سیاست حرف میزنه.شوخی میکنه از سیاست حرف میزنه.هر چی بگه من میدونم آخرش به سیاست ربطش میده. از من بود روابطمون رو باهاش
            قطع میکردم ولی حیف اختیاری ندارم:face_with_tears_of_joy:
            میخواستم امسال قبول بشم از دستش راحت بشم که نشد.
            دعا کنید خوب درسامو بخونم و از تهرانم قبول بشم تا دیگه روی ماهشو نبینم
            ایشون هم یکی از معضلات درس خوندنمه

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • سارا M 0س سارا M 0

              سینا داده
              چرا میرید نی نی سایت😐:///
              اونجا واقعا مناسب یک کنکوری اونم پسر نیست!
              کلی از آدم وقت میگیره...
              به نظرم اگه کاربری اونجا دارید لغو کنید.
              فقط قصد راهنمایی دارم.....این سایت ها رو خودتون باید جلوی خودتون بگیرید ک نرید.
              عادت نکنید همش برید اونجا.

              س آفلاین
              س آفلاین
              سینا داده
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #13

              سارا M 0 همش میرم مطالب خیانت و عشق اول و اینجور چیزا رو میخونم
              الان دیگه حالم از قشر زنم بهم میخوره. البته نه همشون ۹۹ درصدشون

              سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • س سینا داده

                سارا M 0 همش میرم مطالب خیانت و عشق اول و اینجور چیزا رو میخونم
                الان دیگه حالم از قشر زنم بهم میخوره. البته نه همشون ۹۹ درصدشون

                سارا M 0س آفلاین
                سارا M 0س آفلاین
                سارا M 0
                خیرین کوچک دریا دل
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #14

                سینا داده
                😐😐
                اگه کاربری دارید خدایی لغو کنید.....🙄
                اونجا فقط وقت هدر دادنه همین.....
                تاپیک هایی ک معلوم نیست واقعیت داره یا ن...
                بعد ها پشیمون میشید ک وقتتون رو اونم در شرایط کنکور در سایتی ک مطالبش اصلا بدرد شما نمیخوره هدر دادید.
                حرکت خاصی لازم نیست انجام بدید.
                این خودتون هستید ک باید استفاده از گوشی رو کنترل کنید.
                اصلا حتی کنکوری هم نباشید میرید اونجا که چی؟؟😕🙄🙄خودتون قبول دارید دیگه نه؟؟ ک بدردتون نمیخوره؟؟

                اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                پس رهاش کن بره؛)

                س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • خدیجه حسنیخ خدیجه حسنی

                  من یه دانش اموز هشتمیم. این روزا اصلا حوصلع درس رو ندارم همش دوس دارم تو گوشی و کامپیوتر باشم و یا بخوابم😬☹️قبلا هر روز اندازه یه کنکوری می خوندم ولی الان اندازه یه مهد کودکی که برا نقاشیش وقت میزاره من برا درسام نمی زارم☹️. یکی به دادم برسه😩

                  س آفلاین
                  س آفلاین
                  سینا داده
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #15

                  خدیجه حسنی من توی سال یازدهم که دفتر قلمچی خریدم توی یه سالو نیم فقط ۷۰ ساعت نگاه کرده بودم
                  یعنی یه نفر روزی ۱۰ ساعت میخوند میشد ۷۰ ساعت.
                  یعنی ۷ روزه اون برابره با۴۰۰ روزه من

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • سارا M 0س سارا M 0

                    سینا داده
                    😐😐
                    اگه کاربری دارید خدایی لغو کنید.....🙄
                    اونجا فقط وقت هدر دادنه همین.....
                    تاپیک هایی ک معلوم نیست واقعیت داره یا ن...
                    بعد ها پشیمون میشید ک وقتتون رو اونم در شرایط کنکور در سایتی ک مطالبش اصلا بدرد شما نمیخوره هدر دادید.
                    حرکت خاصی لازم نیست انجام بدید.
                    این خودتون هستید ک باید استفاده از گوشی رو کنترل کنید.
                    اصلا حتی کنکوری هم نباشید میرید اونجا که چی؟؟😕🙄🙄خودتون قبول دارید دیگه نه؟؟ ک بدردتون نمیخوره؟؟

                    س آفلاین
                    س آفلاین
                    سینا داده
                    دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #16

                    سارا M 0 اره . درست میگید
                    کاربری شو ندارم من با کامپیوتر میرم و نظرات رو میخونم.
                    نظرات بی حیایانه...
                    اره وقتم که گرفته شده البته دو هفته میشه نمیرم
                    میرم مطالب درباره ازدواج و انتخاب همسر میخونم:face_with_tears_of_joy: :face_with_thermometer: :confused_face: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming:

                    سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • س سینا داده

                      سارا M 0 اره . درست میگید
                      کاربری شو ندارم من با کامپیوتر میرم و نظرات رو میخونم.
                      نظرات بی حیایانه...
                      اره وقتم که گرفته شده البته دو هفته میشه نمیرم
                      میرم مطالب درباره ازدواج و انتخاب همسر میخونم:face_with_tears_of_joy: :face_with_thermometer: :confused_face: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming:

                      سارا M 0س آفلاین
                      سارا M 0س آفلاین
                      سارا M 0
                      خیرین کوچک دریا دل
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #17

                      سینا داده
                      خب پس خداروشکر میدونید.
                      چون واقعا مناسب شما نیست.
                      از امروز دیگه نرید.

                      اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                      پس رهاش کن بره؛)

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • مصطفی عباسیانم آفلاین
                        مصطفی عباسیانم آفلاین
                        مصطفی عباسیان
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #18

                        فعلا که هنوز زمان ثبت نام انتخابات شروع نشده..
                        روزه ام بگیر صبحانه نخور🙂🙂🙂
                        برنامه ریزی کن
                        با رئیس تا 1404😁😁😂

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • م آفلاین
                          م آفلاین
                          مِهردُخت
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #19

                          سلام،میتونم بگم تا حدودی این چیزا طبیعیه و سال کنکور همه چیز واسه آدم جذاب میشه و آدم دلش میخواد یه کارای دیگه بکنه تا اینکه درس بخونه
                          اما مشکل شما برمیگرده به اینکه چقدر انگیزه دارید و چقدر هدفتون واستون مهمه.
                          1️⃣سعی کنید کارهاتون که به کنکور مربوط نیست رو ترک کنید.در این مورد سختگیرانه عمل کنید.
                          و2️⃣یه برگه بردارید و روش دلایل انتخاب هدفتون،اگه به هدفتون نرسید چی میشه، و اگه بهش برسید چی میشه رو بنویسید.تا حدودی میتونه کمکتون کنه

                          3️⃣دوباره شروع کنید به خوندن اما با دروسی که بهشون علاقه دارید شروع کنید
                          چیز زیادی نمونده تا کنکور این همه درس خوندید و سختی کشیدید این دو ماه رو هم تحمل کنید
                          موفق باشید🌻

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • س سینا داده

                            سلام به همه آلایی های عزیز
                            من کنکوری ۱۴۰۰ هستم رشته تجربی.دوازدهم تجربی رو میخونم.
                            امسال نتونستم خوب پیش برم و از عید دست و پا شکسته شروع به خوندن کردم.
                            از دهم هم شروع کردم به خوندن برای کنکور.
                            اما یه مشکلاتی پیش اومد خودمم خیلیی تعلل کردم و دیگه نخوندم چون میدونستم یه ماهم صرف امتحانات نهایی میشه و دیگه وقتی ندارم.
                            الان حدود یک ماهه درس نمیخونم. قرار بود برای نهایی بخونم اما الان تو این یه ماه هیچی نخوندم.الانم امتحانات از ۲۷ اردیبهشت شروع میشه منم چند روزه قصد دارم شروع کنم اما همش میگم از فردا از فردا.
                            میترسم با این فرمون پیش بره نهایی رو هم گند بزنم.
                            یه منبع هم پیدا کردم برای امتحانات نهایی که با اون برم جلو. رو اونم هزینه کردم اما هنوز نخوندم.
                            برای کنکورم م همینطور شد .همش بهانه میاوردم منبع ندارم کتاب ندارم.همشو خریدم اما بازم نخوندم.
                            میترسم بازم همینطور بشه و گندددددد بزنم.
                            الان دیگه کلا فکرم بهم خورده. از این همه بی ارادگی و سستی.فکرم تو درس نیست. تو اینور اونوره. همش درگیر فضای مجازی انتخابات .
                            الان کار هایی که هر روز انجام میدم به صورت روتین:
                            صبح بیدار میشم.۹۰ درصد مواقع صبحانه نمیخورم .میرم سر وقت کامپیوتر از صبح تا ناهار و از ناهار تا وقت خواب.
                            حالا تو کامپیوتر چی کار میکنم؟؟
                            سایت yjc . این لامصب کمرمو شکسته همش میرم تو سایت مطالب رو میخونم عمدتا هم سیاسی کی رد صلاحیت شد .کی میاد ریاست جمهوری.بعد میرم نظرات مردم نگاه میکنم و لایک و دیسلایک میدم. و از نظرات مردم سردرد میگرم.
                            بعد میرم ورزش۳.
                            بعد اینستا رو چک میکنم
                            بعد میرم شاد و با دوستای پیزوریم که دارن برای کنکور میخونن و هدفشون دیگه قبول شدن تو تبریز یا تهرانه منتظر میشم تا انلاین بشن و نیم ساعت اوقات فراغتشون رو با من صرف کنن.
                            بعد میام انجمن آلا.میام جرو بحث های عزیزان رو میبینم و لایک و دیسلایک میدم
                            دیگه حالم از خودم بهم میخوره.
                            نه قیافه ای نه صدایی نه تیپی قدی استعدادی
                            هیچی.نه سختکوشم نه ورزشکارم نه روابط اجتماعی خوب.
                            تنها کاری که از دستم بر میاد درسخوندنه میدونم استعدادشم دارم اما سختکوشی نه.هیچ وقت عین ادم درس نخوندم از همون اول . تا دبیرستان یکم میخوندم میرفتم از همه هم زیادمیگرفتم اما دبیرستان و کنکور فرق داشت.چون اگه سختکوش نباشی هیچی نمیشی.
                            خلاصه اگه راهکاری پیشنهادی چیزی دارید بگید . شاید این امید آخرم باشه...

                            Asiyeh Mallahi kongiA آفلاین
                            Asiyeh Mallahi kongiA آفلاین
                            Asiyeh Mallahi kongi
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #20

                            سینا داده شما لازم نیست ورزشکار باشین تیپتون خوب باشه و.... شما به خاطر انسان بودنتون ارزشمندین
                            تماام
                            فکر میکنم بخونی ضرر نمیکنی شایدم برات مفید باشه هر چندد کمم ولی نخونی ضرر میکنی

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • س سینا داده

                              سلام به همه آلایی های عزیز
                              من کنکوری ۱۴۰۰ هستم رشته تجربی.دوازدهم تجربی رو میخونم.
                              امسال نتونستم خوب پیش برم و از عید دست و پا شکسته شروع به خوندن کردم.
                              از دهم هم شروع کردم به خوندن برای کنکور.
                              اما یه مشکلاتی پیش اومد خودمم خیلیی تعلل کردم و دیگه نخوندم چون میدونستم یه ماهم صرف امتحانات نهایی میشه و دیگه وقتی ندارم.
                              الان حدود یک ماهه درس نمیخونم. قرار بود برای نهایی بخونم اما الان تو این یه ماه هیچی نخوندم.الانم امتحانات از ۲۷ اردیبهشت شروع میشه منم چند روزه قصد دارم شروع کنم اما همش میگم از فردا از فردا.
                              میترسم با این فرمون پیش بره نهایی رو هم گند بزنم.
                              یه منبع هم پیدا کردم برای امتحانات نهایی که با اون برم جلو. رو اونم هزینه کردم اما هنوز نخوندم.
                              برای کنکورم م همینطور شد .همش بهانه میاوردم منبع ندارم کتاب ندارم.همشو خریدم اما بازم نخوندم.
                              میترسم بازم همینطور بشه و گندددددد بزنم.
                              الان دیگه کلا فکرم بهم خورده. از این همه بی ارادگی و سستی.فکرم تو درس نیست. تو اینور اونوره. همش درگیر فضای مجازی انتخابات .
                              الان کار هایی که هر روز انجام میدم به صورت روتین:
                              صبح بیدار میشم.۹۰ درصد مواقع صبحانه نمیخورم .میرم سر وقت کامپیوتر از صبح تا ناهار و از ناهار تا وقت خواب.
                              حالا تو کامپیوتر چی کار میکنم؟؟
                              سایت yjc . این لامصب کمرمو شکسته همش میرم تو سایت مطالب رو میخونم عمدتا هم سیاسی کی رد صلاحیت شد .کی میاد ریاست جمهوری.بعد میرم نظرات مردم نگاه میکنم و لایک و دیسلایک میدم. و از نظرات مردم سردرد میگرم.
                              بعد میرم ورزش۳.
                              بعد اینستا رو چک میکنم
                              بعد میرم شاد و با دوستای پیزوریم که دارن برای کنکور میخونن و هدفشون دیگه قبول شدن تو تبریز یا تهرانه منتظر میشم تا انلاین بشن و نیم ساعت اوقات فراغتشون رو با من صرف کنن.
                              بعد میام انجمن آلا.میام جرو بحث های عزیزان رو میبینم و لایک و دیسلایک میدم
                              دیگه حالم از خودم بهم میخوره.
                              نه قیافه ای نه صدایی نه تیپی قدی استعدادی
                              هیچی.نه سختکوشم نه ورزشکارم نه روابط اجتماعی خوب.
                              تنها کاری که از دستم بر میاد درسخوندنه میدونم استعدادشم دارم اما سختکوشی نه.هیچ وقت عین ادم درس نخوندم از همون اول . تا دبیرستان یکم میخوندم میرفتم از همه هم زیادمیگرفتم اما دبیرستان و کنکور فرق داشت.چون اگه سختکوش نباشی هیچی نمیشی.
                              خلاصه اگه راهکاری پیشنهادی چیزی دارید بگید . شاید این امید آخرم باشه...

                              Fateme RadsereshtF آفلاین
                              Fateme RadsereshtF آفلاین
                              Fateme Radseresht
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #21

                              سینا داده سلام.
                              وقتی تاپیکو خوندم خدایی خیلی ناراحت شدم ☹️
                              امیدوارم که این عادتت رو بتونی ترک کنی.
                              من این برنامه رو پیشنهاد میکنم، چون کار باهاش به نسبت راحت تره!
                              شما باید آدرس اون سایت هایی رو که میری توش و وقتتو میگره واردش کنی و بعد این برنامه اینا رو بلاک میکنه،. یعنی شما نمیتونی دیگه وارد اون سایت ها بشی یا ازشون اعلان دریافت کنی.

                              Screenshot_۲۰۲۱۰۵۰۲_۰۷۲۷۱۱.jpg

                              س 2 پاسخ آخرین پاسخ
                              7
                              • Fateme RadsereshtF Fateme Radseresht

                                سینا داده سلام.
                                وقتی تاپیکو خوندم خدایی خیلی ناراحت شدم ☹️
                                امیدوارم که این عادتت رو بتونی ترک کنی.
                                من این برنامه رو پیشنهاد میکنم، چون کار باهاش به نسبت راحت تره!
                                شما باید آدرس اون سایت هایی رو که میری توش و وقتتو میگره واردش کنی و بعد این برنامه اینا رو بلاک میکنه،. یعنی شما نمیتونی دیگه وارد اون سایت ها بشی یا ازشون اعلان دریافت کنی.

                                Screenshot_۲۰۲۱۰۵۰۲_۰۷۲۷۱۱.jpg

                                س آفلاین
                                س آفلاین
                                سینا داده
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #22

                                Fateme Radseresht مرسی
                                هرچی سایت بود از بن و ریشه بلاکش کردم
                                همه کاندید ها رو هم تو اینستا بلاک و ریپورت کردم
                                الان احساس آرامش دارم:face_with_tears_of_joy:

                                Fateme RadsereshtF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • Fateme RadsereshtF Fateme Radseresht

                                  سینا داده سلام.
                                  وقتی تاپیکو خوندم خدایی خیلی ناراحت شدم ☹️
                                  امیدوارم که این عادتت رو بتونی ترک کنی.
                                  من این برنامه رو پیشنهاد میکنم، چون کار باهاش به نسبت راحت تره!
                                  شما باید آدرس اون سایت هایی رو که میری توش و وقتتو میگره واردش کنی و بعد این برنامه اینا رو بلاک میکنه،. یعنی شما نمیتونی دیگه وارد اون سایت ها بشی یا ازشون اعلان دریافت کنی.

                                  Screenshot_۲۰۲۱۰۵۰۲_۰۷۲۷۱۱.jpg

                                  س آفلاین
                                  س آفلاین
                                  سینا داده
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #23

                                  Fateme Radseresht برادر این هیچ سایتی رو دیگه نمیاره:face_with_tears_of_joy:

                                  Fateme RadsereshtF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • س سینا داده

                                    Fateme Radseresht مرسی
                                    هرچی سایت بود از بن و ریشه بلاکش کردم
                                    همه کاندید ها رو هم تو اینستا بلاک و ریپورت کردم
                                    الان احساس آرامش دارم:face_with_tears_of_joy:

                                    Fateme RadsereshtF آفلاین
                                    Fateme RadsereshtF آفلاین
                                    Fateme Radseresht
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #24

                                    سینا داده خوب کاری کردی👏👌

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    6
                                    • س سینا داده

                                      Fateme Radseresht برادر این هیچ سایتی رو دیگه نمیاره:face_with_tears_of_joy:

                                      Fateme RadsereshtF آفلاین
                                      Fateme RadsereshtF آفلاین
                                      Fateme Radseresht
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #25

                                      سینا داده خداروشکر که کمکت کرد🙃
                                      خواهر😁

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      6
                                      • امیرحسین صدیقیا آفلاین
                                        امیرحسین صدیقیا آفلاین
                                        امیرحسین صدیقی
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #26

                                        خرابم و از زندگی خود بیزارم

                                        خمارم و در دام تن گرفتارم

                                        هزار دانه بریختم به شوره زار درون

                                        ولی چگونه از این کِشته بار بردارم

                                        زمین کویری و من بر خیال کلاغ

                                        مترسکی درون مزرعه می کارم

                                        چه شبها که با خیال فصل درو

                                        به خواب خوش رفته چشم بیدارم

                                        دریغ از اینکه چو فصل درو رسید

                                        نه گندمی به مزرعه بود و نه انبارم

                                        کنون پشیمانی و حسرت ندارد سود

                                        که این بلا ز خودم بود و پندارم
                                        ML h 0

                                        M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        -1
                                        • امیرحسین صدیقیا امیرحسین صدیقی

                                          خرابم و از زندگی خود بیزارم

                                          خمارم و در دام تن گرفتارم

                                          هزار دانه بریختم به شوره زار درون

                                          ولی چگونه از این کِشته بار بردارم

                                          زمین کویری و من بر خیال کلاغ

                                          مترسکی درون مزرعه می کارم

                                          چه شبها که با خیال فصل درو

                                          به خواب خوش رفته چشم بیدارم

                                          دریغ از اینکه چو فصل درو رسید

                                          نه گندمی به مزرعه بود و نه انبارم

                                          کنون پشیمانی و حسرت ندارد سود

                                          که این بلا ز خودم بود و پندارم
                                          ML h 0

                                          M آفلاین
                                          M آفلاین
                                          ML h 0
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #27

                                          امیرحسین صدیقی :face_with_rolling_eyes: :face_with_rolling_eyes:

                                          امیرحسین صدیقیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع