Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. برنامه های آلاء
  3. راه ابریشم آلاء
  4. تجربیات راه ابریشمی ها
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

تجربیات راه ابریشمی ها

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده راه ابریشم آلاء
49 دیدگاه‌ها 18 کاربران 6.1k بازدیدها 58 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • M آفلاین
    M آفلاین
    Mr.hamed
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #12

    دوستان عزیز سعی کنید در این تاپیک پیام هایی با محتویات چت و خارج از عنوان تاپیک ارسال نفرمایید.
    لطف کنید سوالات خودتون در رابطه با راه ابریشم بپرسید که دوستان راه ابریشمی پاسخ بدن
    ممنون از همکاری همگی:rose:

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    6
    • M آفلاین
      M آفلاین
      Mr.hamed
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #13
      این پست پاک شده!
      M 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • M Mr.hamed

        این پست پاک شده!

        M آفلاین
        M آفلاین
        Mr.hamed
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.hamed انجام شده
        #14
        این پست پاک شده!
        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • M Mr.hamed

          علیرضا مکتوبیان
          تست هایی که در ابریشم کار شده اونقدری هست که مطالب مهم و نکات رو پوشش بده
          اما برای درس هایی مثل زیست دوستان ابریشمی، پیشنهاد میکنن از منبع دیگری در کنار تست های استاد موقاری اسفاده کنیم.

          س آفلاین
          س آفلاین
          سینا داده
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #15
          این پست پاک شده!
          M 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • س سینا داده

            این پست پاک شده!

            M آفلاین
            M آفلاین
            Mr.hamed
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #16
            این پست پاک شده!
            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • M آفلاین
              M آفلاین
              Mr.hamed
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #17

              جهت پرسش و پاسخ بین راه ابریشمی ها میتونید سوالات خودتون رو در تاپیک زیر عنوان کنید تا پاسخش اینجا گذاشته بشه و باعث شلوغی این تاپیک نشه
              https://forum.alaatv.com/topic/34040/سوالات-راه-ابریشمی-ها

              R 1 پاسخ آخرین پاسخ
              7
              • M آفلاین
                M آفلاین
                Mr.hamed
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.hamed انجام شده
                #18

                :red_circle: %(#0d00ff)[نکات و سوالات مهم در رابطه با استفاده از راه ابریشم]: (%(#0d00ff)[قسمت اول])

                :keycap_1: %(#ff0000)[دوتا اشتباهی که میشه مرتکب شد در استفاده از راه ابریشم چیه؟!]

                1- بدون زدن تست های یک فرسنگ، به فرسنگ بعدی مراجعه کنیم
                2- فیلم حل همه تست هارو ببینیم و خودمون حلشون نکنیم


                :keycap_2: راجب فیزیک آقای طلوعی میخواستم بدونم قبلش نیاز ب دیدن صفر تا صد ها هست؟ یا یک پیش نیاز قبلی یا خیر؟

                به جرئت میگم به هیچ وجه😍
                از صفر و کاملا مفهومی میگن


                :keycap_3: برای راه ابریشم ریاضی تجربی استاد ثابتی چی؟ صفرتاصد هارو ببینم؟

                باتوجه به اینکه راه ابریشم ریاضی تجربی قراره درسنامه ها مجددا ضبط بشه با یک جزوه جدید و همین کفایت میکنه
                اما برای تسلط بیشتر میتونید صفرتاصد ها رو ببینید
                پیش نیاز همنداره و هرچیزی لازم باشه، استاد در پــیله ها میگن


                :keycap_4: برای پرینت به صرفه جزوات ابریشم کجا رو پیشنهاد میکنید؟

                اکثر بروبچ راه ابریشمی از سایت مکس کپی جزوه هارو چاپ کردن که هم کیفیتش خوبه و هم قیمتش
                دارای نماد اعتماد الکترونیکی هم هست و قابل اعتماده
                ورود به مکس کپی
                هر فرسنگ رو یک یا دو بخش کنید
                حجمش زیاد باشه جالب نمیشه!


                :keycap_5: جزوه هارو رنگی پرینت بگیریم یا سیاه سفید؟

                سیاه و سفید!
                ولی موقع سفارش یه نگاهی به جزوه بندازید هر صفحه ای که شکل مهم و رنگی داره رو بگید رنگی بزنن
                مثلا طیف نشری خطی شیمی
                یا یه بخش هایی از فیزیک
                وگرنه زیست و ریاضی نیاز به رنگی بودن ندارن


                :megaphone: جهت پرسش و پاسخ بین راه ابریشمی ها میتونید سوالات خودتون رو در تاپیک زیر عنوان کنید تا پاسخش اینجا گذاشته بشه:
                https://forum.alaatv.com/topic/34040/سوالات-راه-ابریشمی-ها

                بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
                دانش-آموزان-آلاء

                Arshia YazdianA J 3 پاسخ آخرین پاسخ
                11
                • M Mr.hamed

                  :red_circle: %(#0d00ff)[نکات و سوالات مهم در رابطه با استفاده از راه ابریشم]: (%(#0d00ff)[قسمت اول])

                  :keycap_1: %(#ff0000)[دوتا اشتباهی که میشه مرتکب شد در استفاده از راه ابریشم چیه؟!]

                  1- بدون زدن تست های یک فرسنگ، به فرسنگ بعدی مراجعه کنیم
                  2- فیلم حل همه تست هارو ببینیم و خودمون حلشون نکنیم


                  :keycap_2: راجب فیزیک آقای طلوعی میخواستم بدونم قبلش نیاز ب دیدن صفر تا صد ها هست؟ یا یک پیش نیاز قبلی یا خیر؟

                  به جرئت میگم به هیچ وجه😍
                  از صفر و کاملا مفهومی میگن


                  :keycap_3: برای راه ابریشم ریاضی تجربی استاد ثابتی چی؟ صفرتاصد هارو ببینم؟

                  باتوجه به اینکه راه ابریشم ریاضی تجربی قراره درسنامه ها مجددا ضبط بشه با یک جزوه جدید و همین کفایت میکنه
                  اما برای تسلط بیشتر میتونید صفرتاصد ها رو ببینید
                  پیش نیاز همنداره و هرچیزی لازم باشه، استاد در پــیله ها میگن


                  :keycap_4: برای پرینت به صرفه جزوات ابریشم کجا رو پیشنهاد میکنید؟

                  اکثر بروبچ راه ابریشمی از سایت مکس کپی جزوه هارو چاپ کردن که هم کیفیتش خوبه و هم قیمتش
                  دارای نماد اعتماد الکترونیکی هم هست و قابل اعتماده
                  ورود به مکس کپی
                  هر فرسنگ رو یک یا دو بخش کنید
                  حجمش زیاد باشه جالب نمیشه!


                  :keycap_5: جزوه هارو رنگی پرینت بگیریم یا سیاه سفید؟

                  سیاه و سفید!
                  ولی موقع سفارش یه نگاهی به جزوه بندازید هر صفحه ای که شکل مهم و رنگی داره رو بگید رنگی بزنن
                  مثلا طیف نشری خطی شیمی
                  یا یه بخش هایی از فیزیک
                  وگرنه زیست و ریاضی نیاز به رنگی بودن ندارن


                  :megaphone: جهت پرسش و پاسخ بین راه ابریشمی ها میتونید سوالات خودتون رو در تاپیک زیر عنوان کنید تا پاسخش اینجا گذاشته بشه:
                  https://forum.alaatv.com/topic/34040/سوالات-راه-ابریشمی-ها

                  بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                  بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
                  دانش-آموزان-آلاء

                  Arshia YazdianA آفلاین
                  Arshia YazdianA آفلاین
                  Arshia Yazdian
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #19

                  @hamed-shakouri اگه آلا خودش جزوه رو بفرسته چی ؟:relieved_face:

                  از جفا تا او چهار انگشت بود

                  از وفا تا عهد صد فرسنگ داشت

                  M yas taY Ehsan JafarpourE Parham kharrazi zadeP Nazanin RahdarN 8 پاسخ آخرین پاسخ
                  10
                  • Arshia YazdianA Arshia Yazdian

                    @hamed-shakouri اگه آلا خودش جزوه رو بفرسته چی ؟:relieved_face:

                    M آفلاین
                    M آفلاین
                    Mr.hamed
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #20

                    Arshia Yazdian
                    مگه بهتر از این میشه!
                    واقعا عالیه اگر ارسال فیزیکی جزوه هم داشته باشید:smiling_face_with_heart-eyes:

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    8
                    • Arshia YazdianA Arshia Yazdian

                      @hamed-shakouri اگه آلا خودش جزوه رو بفرسته چی ؟:relieved_face:

                      yas taY آفلاین
                      yas taY آفلاین
                      yas ta
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #21

                      Arshia Yazdian
                      عالی میشه

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • J آفلاین
                        J آفلاین
                        JAVANEH.F
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #22
                        این پست پاک شده!
                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • J آفلاین
                          J آفلاین
                          JAVANEH.F
                          دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #23

                          @hamed-shakouri یکی دیگه از اشتباهات خیلی رایج که خودم هم درگیرش بودم اینه که بچه ها بعد از اتمام مجموعه تست کنکورچه ها یا پیش ازمون ها رو به صورت کوییز از خودشون نمی گیرند بچه ها این رو از یه مشاور خیلی کاربلد و استخون دار میگم 80 درصد بچه های تجربی درس رو می خونن و یه مقدار تست اموزشی میزنن ولی کسی که تست تسلط که همین کوییز ها میشن رو میزنه رتبه شو جابه جا می کنه
                          پس تا وقتی پیش ازمونا و کنکورچه رو نزدی و به تسلط نرسیدی سراغ فرسنگ بعدی نرو

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          7
                          • M Mr.hamed

                            :red_circle: %(#0d00ff)[نکات و سوالات مهم در رابطه با استفاده از راه ابریشم]: (%(#0d00ff)[قسمت اول])

                            :keycap_1: %(#ff0000)[دوتا اشتباهی که میشه مرتکب شد در استفاده از راه ابریشم چیه؟!]

                            1- بدون زدن تست های یک فرسنگ، به فرسنگ بعدی مراجعه کنیم
                            2- فیلم حل همه تست هارو ببینیم و خودمون حلشون نکنیم


                            :keycap_2: راجب فیزیک آقای طلوعی میخواستم بدونم قبلش نیاز ب دیدن صفر تا صد ها هست؟ یا یک پیش نیاز قبلی یا خیر؟

                            به جرئت میگم به هیچ وجه😍
                            از صفر و کاملا مفهومی میگن


                            :keycap_3: برای راه ابریشم ریاضی تجربی استاد ثابتی چی؟ صفرتاصد هارو ببینم؟

                            باتوجه به اینکه راه ابریشم ریاضی تجربی قراره درسنامه ها مجددا ضبط بشه با یک جزوه جدید و همین کفایت میکنه
                            اما برای تسلط بیشتر میتونید صفرتاصد ها رو ببینید
                            پیش نیاز همنداره و هرچیزی لازم باشه، استاد در پــیله ها میگن


                            :keycap_4: برای پرینت به صرفه جزوات ابریشم کجا رو پیشنهاد میکنید؟

                            اکثر بروبچ راه ابریشمی از سایت مکس کپی جزوه هارو چاپ کردن که هم کیفیتش خوبه و هم قیمتش
                            دارای نماد اعتماد الکترونیکی هم هست و قابل اعتماده
                            ورود به مکس کپی
                            هر فرسنگ رو یک یا دو بخش کنید
                            حجمش زیاد باشه جالب نمیشه!


                            :keycap_5: جزوه هارو رنگی پرینت بگیریم یا سیاه سفید؟

                            سیاه و سفید!
                            ولی موقع سفارش یه نگاهی به جزوه بندازید هر صفحه ای که شکل مهم و رنگی داره رو بگید رنگی بزنن
                            مثلا طیف نشری خطی شیمی
                            یا یه بخش هایی از فیزیک
                            وگرنه زیست و ریاضی نیاز به رنگی بودن ندارن


                            :megaphone: جهت پرسش و پاسخ بین راه ابریشمی ها میتونید سوالات خودتون رو در تاپیک زیر عنوان کنید تا پاسخش اینجا گذاشته بشه:
                            https://forum.alaatv.com/topic/34040/سوالات-راه-ابریشمی-ها

                            بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                            بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
                            دانش-آموزان-آلاء

                            J آفلاین
                            J آفلاین
                            JAVANEH.F
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #24

                            @hamed-shakouri در واقع اگر تست تسلط کار نشه تا 50 درصد مطالب خیلی زود از ذهنتون پاک میشه ولی اگر بهش توجه کنید تا 70 درصد مطالب برای مدت بیشتری توی ذهنتون می مونه
                            مثلا
                            مطالبی که هفته اول ازمون می خوندم برای مرور توی هفته دوم خیلی وقتم رو می گرفت و انگار مرور نبود دوباره خوانی بود
                            وقتی پرس وجو کردم فهمیدم اگه به فاصله حداقل دو روز تست تسلط کار کنم مطالب ماندگاریشون رو برای ازمون حفظ میکنن و برای مرور فقط یه سری نکات تازه و جدید یا تورق می مونه

                            R 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            8
                            • M Mr.hamed

                              :red_circle: %(#0d00ff)[نکات و سوالات مهم در رابطه با استفاده از راه ابریشم]: (%(#0d00ff)[قسمت اول])

                              :keycap_1: %(#ff0000)[دوتا اشتباهی که میشه مرتکب شد در استفاده از راه ابریشم چیه؟!]

                              1- بدون زدن تست های یک فرسنگ، به فرسنگ بعدی مراجعه کنیم
                              2- فیلم حل همه تست هارو ببینیم و خودمون حلشون نکنیم


                              :keycap_2: راجب فیزیک آقای طلوعی میخواستم بدونم قبلش نیاز ب دیدن صفر تا صد ها هست؟ یا یک پیش نیاز قبلی یا خیر؟

                              به جرئت میگم به هیچ وجه😍
                              از صفر و کاملا مفهومی میگن


                              :keycap_3: برای راه ابریشم ریاضی تجربی استاد ثابتی چی؟ صفرتاصد هارو ببینم؟

                              باتوجه به اینکه راه ابریشم ریاضی تجربی قراره درسنامه ها مجددا ضبط بشه با یک جزوه جدید و همین کفایت میکنه
                              اما برای تسلط بیشتر میتونید صفرتاصد ها رو ببینید
                              پیش نیاز همنداره و هرچیزی لازم باشه، استاد در پــیله ها میگن


                              :keycap_4: برای پرینت به صرفه جزوات ابریشم کجا رو پیشنهاد میکنید؟

                              اکثر بروبچ راه ابریشمی از سایت مکس کپی جزوه هارو چاپ کردن که هم کیفیتش خوبه و هم قیمتش
                              دارای نماد اعتماد الکترونیکی هم هست و قابل اعتماده
                              ورود به مکس کپی
                              هر فرسنگ رو یک یا دو بخش کنید
                              حجمش زیاد باشه جالب نمیشه!


                              :keycap_5: جزوه هارو رنگی پرینت بگیریم یا سیاه سفید؟

                              سیاه و سفید!
                              ولی موقع سفارش یه نگاهی به جزوه بندازید هر صفحه ای که شکل مهم و رنگی داره رو بگید رنگی بزنن
                              مثلا طیف نشری خطی شیمی
                              یا یه بخش هایی از فیزیک
                              وگرنه زیست و ریاضی نیاز به رنگی بودن ندارن


                              :megaphone: جهت پرسش و پاسخ بین راه ابریشمی ها میتونید سوالات خودتون رو در تاپیک زیر عنوان کنید تا پاسخش اینجا گذاشته بشه:
                              https://forum.alaatv.com/topic/34040/سوالات-راه-ابریشمی-ها

                              بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                              بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
                              دانش-آموزان-آلاء

                              J آفلاین
                              J آفلاین
                              JAVANEH.F
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #25

                              @hamed-shakouri البته یه نکته دیگه هم که هست برای مرور توی دراز مدته
                              مثلا
                              تابع و مثلثات رو ما نیم سال اول می خونیم وتا مرور دوبارش توی ازمونای فروردین نمی دونیم چیکار کنیم اینجا باید بین برناممون فضا باز کنیم واز خودمون کوویز اون مباحث رو بزنیم ولی یه فرق کوچیکی که با قبلیا داره اینه که حس می کنیم یه سری مطلب توی ذهنمون کمرنگ شده با این که قبلا خیلی خوب و راحت تستشو میزدیم اینجا لازمه دوباره به درسنامه رجوع کنیم یا اگه مبحث محاسبه ای هست تیپ تست رو چند بار تمرین کنیم
                              دقت کنید که قبل از این نوع کوییز ها مبحث رو مطالعه نکنید و حتما بعدش این کار رو انجام بدین

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              7
                              • Ali Amini 0A آفلاین
                                Ali Amini 0A آفلاین
                                Ali Amini 0
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #26
                                این پست پاک شده!
                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Arshia YazdianA Arshia Yazdian

                                  @hamed-shakouri اگه آلا خودش جزوه رو بفرسته چی ؟:relieved_face:

                                  Parham kharrazi zadeP آفلاین
                                  Parham kharrazi zadeP آفلاین
                                  Parham kharrazi zade
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Parham kharrazi zade انجام شده
                                  #27

                                  Arshia Yazdian معرکه و عالی :beaming_face_with_smiling_eyes:

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • M آفلاین
                                    M آفلاین
                                    Mr.hamed
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.hamed انجام شده
                                    #28

                                    :red_circle: %(#b300ff)[نکات و سوالات مهم در رابطه با استفاده از راه ابریشم]: (%(#0d00ff)[قسمت دوم])
                                    سلام دوستان عزیز
                                    :bell: با قسمت دوم سری تجربیات راه ابریشمی ها رسیدم خدمتتون
                                    اگر شما هم تجربه ای دارید حتما عنوان کنید و سوالاتتون رو بپرسید


                                    :keycap_6: : %(#ff0000)[چطور میشه هر فرسنگ رو توی 3 هفته تموم کرد؟ شدنیه؟ آخه فیلم ها خیلی زیادن!]

                                    اولش سخته، ولی یواش یواش به فیلم دیدن عادت میکنی
                                    سرعت فیلم رو بالا ببر مثلا 1.5x یا 2x
                                    تست ها رو اول خودت حل کن هرکدوم رو بلد نبودی یا مطمئن نبودی، روش حل رو ببین تا وقتت هدر نره😊

                                    :ballot_box_with_check: نیازی به دیدن همه فیلم های حل تست نیست!


                                    :keycap_7: : %(#ff0000)[همین راه ابریشم کافیه؟ منبع دیگه ای برای تست و درسنامه لازم نیست؟ ]:thinking_face:

                                    اگر کل بخش ها رو میبینید منبع دیگه ای نیاز نیست و البته وقت هم نیست
                                    یعنی اگر درسنامه و مجموعه تست و کنکورچه و پیش آزمون و پس آزمون رو کامل میبینید دیگه منبع دیگه ای نیاز نیست

                                    :ballot_box_with_check: برای زیست: البته اگر فرصت کردید بعد از زدن تمامی تست های ستاره دار و بدون ستاره زیست، یه منبع دیگه هم داشته باشید برای تست
                                    :white_heavy_check_mark: اما همچنان منبع اصلی راه ابریشمه:smiling_face_with_sunglasses:


                                    :keycap_8: : %(#ff0000)[تست های راه ابریشم چطوره؟ میشه درصد خوب کسب کرد در آزمون ها؟]

                                    همه تستها رو با دقت بزنی راحت آزمون رو بالای ۸۰ میزنی😊


                                    :megaphone: برای پیگیری تاپیک تجربیات ، روی علامت 897844e7-9e18-4ef8-9e3c-9830c6dbf098-image.png بالای صفحه بزنید و درحال پیگیری انتخاب کنید:upside-down_face:


                                    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                                    بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
                                    دانش-آموزان-آلاء

                                    erfan javaheriE 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    13
                                    • M آفلاین
                                      M آفلاین
                                      Mr.hamed
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.hamed انجام شده
                                      #29

                                      :red_circle: %(#b300ff)[نکات و سوالات مهم در رابطه با استفاده از راه ابریشم]: (%(#0d00ff)[قسمت سوم: تماشای آنلاین یا آفلاین؟]):thinking_face:

                                      سلام دوستان عزیز

                                      :bell: با قسمت سوم سری تجربیات راه ابریشمی ها رسیدم خدمتتون که درمورد دانلود ها و تماشای آنلاین/آفلاین ویدئو هاست

                                      اگر شما هم تجربه ای دارید حتما عنوان کنید و سوالاتتون رو در تاپیک سوالات بپرسید


                                      :keycap_9: : %(#ff0000)[فیلم ها رو دانلود کنم یا آنلاین ببینم؟]

                                      به چند دلیل تماشای آنلاین ویدئو ها پیشنهاد میشه:
                                      1- استفاده از زمان کوب ها و صرفه جویی در وقت (اگه نمیدونی زمان کوب چیه اینجا کلیک کن)
                                      2- اگه بخوای همه فیلم هارو دانلود کنی، نیاز به هزاران گیگ فضا و حجم دیسک داری و با کمبود فضا مواجه میشی!
                                      3- دسترسی سریع، راحت و تعرفه نیم بهای اینترنت
                                      4- سردرگم میشی برای استفاده از ویدئو ها بعد از دانلود صدها فیلم و فایل!
                                      5- یکپارچه سازی ویدئو ها با نقشه راه و داشبورد ابریشم

                                      :ballot_box_with_check: نتیجه: آنلاین ببین :)


                                      📣 جهت پرسش و پاسخ بین راه ابریشمی ها میتونید سوالات خودتون رو در تاپیک زیر عنوان کنید تا پاسخش اینجا گذاشته بشه:
                                      https://forum.alaatv.com/topic/34040/سوالات-راه-ابریشمی-ها

                                      amir karami 0A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      9
                                      • ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                        ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                        ابوالفضل ریسی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #30

                                        %(#ff7438)[سلام سلام]😍
                                        %(#ff7438)[چون قول داده بودم بعد از کنکور بیام الوعده وفا]😉
                                        %(#ff7438)[(هر چند راه ابریشم مشاور داره ولی دونستن تجربیات ما هم خالی از لطف نیست)]


                                        %(#ff0b38)[تجربیات و نظرات من: (ممکنه من چیزی بگم که بعدا مشاورین عزیز نظرشون خلاف این باشه صددرصد حرف این عزیزان دقیق تر هست و این صرفا تجربه منه]
                                        ۱)%(#050b38)[همین اول کار بگم هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد نیومدید تفریح و تماشای فیلم سینمایی،لحظه لحظه فیلمها مهم و نکته داره]
                                        ۲)%(#0509ff)[نکته برداری فراموش نشه]
                                        %(#0509ff)[گفتم نکته برداری نگفتم نوشتن جواب تستها!]
                                        %(#0509ff)[اشتباهی که من داشتم این بود پاسخ تمام تستهایی که دیدم رو نوشتم]👈%(#0509ff)[به همه تستها نرسیدم]👈%(#0509ff)[با تسلط و سرعت کم با آزمون رو به رو شدم]
                                        %(#0509ff)[شما هر سوال رو قبل از حل استاد حل کردید و بلد بودید نیاز نیست چیزی یادداشت کنید]
                                        %(#0509ff)[بلد هم نبودید به شکل زیر رفتار کنید]😄👇
                                        ...........بخش مبهم و یا اشتباه..........
                                        %(#0509ff)[یعنی فقط در حد چند کلمه یادداشت کنید و وقت رو غنیمت بدونید!]
                                        ۳)%(#4f0919)[مواجه شدن با تستهای درسنامه:فیلم رو نگه دارید حل کنید و حل استاد رو کامل و با دقت ببینید]
                                        ۴)%(#4f4e19)[مواجه شدن با تستهای مجموعه تست:]
                                        %(#4f4e19)[تستها رو یکجا میزنید و فقط غلطها و نزده ها رو ببینید مثل من جوگیر نشید همه رو ببینید بعد به درصد کمی از تستها برسیدا!(میدونم از طرف آلا بارها گفتند ولی ممکنه مثل من وسوسه بشید و گفتنش بهتر بود)]
                                        ۵)%(#ff1cff)[مواجه شدن با کنکورچه+پیش آزمون]
                                        %(#ff1cff)[تستها باید زمان دار زده بشن]
                                        %(#ff1cff)[خودتون که ارزش سرعت تست زنی رو میدونید]😉
                                        ۶)%(#ff4f19)[تا حد امکان سعی کنید عقب نیوفتید(البته چاپار به دادتون میرسه ولی تا وقتی میشه کامل بست چرا به کمتر از اون راضی بشید]🤔%(#ff4f19)[)]
                                        ۷)%(#ff0762)[راه ابریشم یه بسته هست نه صرفا درسنامه!]
                                        %(#ff0762)[تا یه فرسنگ تکمیل تکمیل نشده لطفا فرسنگ بعد ممنوع!]
                                        %(#ff0762)[هی جلوتر میرید و انباشته میشه و کار سخت تر پس بهتره محکم جلو برید]
                                        ۸)%(#037589)[بچه ها حواستونه یه شخص کنکوری آدمه نه ربات!!!]
                                        %(#037589)[خودتون رو آماده هر افت روحیه و بی حوصلگی کنید ولی بهانه جویی ممنوع]🛇
                                        %(#037589)[اونی که ضرر بهونه گیری های شما رو میکنه فقط خودتونید .]
                                        %(#037589)[حتما تا قبل از عید هر هفته چه خوب خوندید و چه بد باید حال و هواتون از درس جدا بشه]
                                        ۹)%(#4b5073)[تا شروع نکنید انگیزه نخواهید داشت!]
                                        %(#4b5073)[دنبال انگیزه کاذب هم نباشید]
                                        %(#4b5073)[اینم یه بیت شعر در این مورد] 😉
                                        تو پای به راه در نَه و هیچ مپُرس
                                        خود راه بگویدت که چون باید رفت
                                        ۱۰)%(#4b080b)[امسال به ما گفته شد تا قبل عید لازم نیست مطالب تموم بشه ولی عملا بعد از عید وقتی نمیشد مطلب جدید خوند+اینکه تسلط خیلی کمتری رو مطلب جدیدی که بعد از عید بخونید خواهید داشت(این رو با تمام وجودم حس کردم)]
                                        ۱۱)%(#ff4fb3)[تا موقع کنکور مهارت آزمون دادن رو چندین بار تکرار کنید]
                                        ۱۲)%(#374f4f)[بچه ها فقط فیلم ببینید هیچ اتفاق خاصی قرار نیست رخ بده!]
                                        %(#374f4f)[فیلم رو ببینید آموزش کامل بشه بعدش وظیفه مرور و تثبیت با خودتونه!!!!]
                                        %(#374f4f)[به خصوص در درس زیست استاد عالی مطلب رو جا میندازن ولی باید شما هم کار کنید]
                                        %(#374f4f)[زیست فقط با مرور تثبیت میشه و بعدش تست و توجه کنید منطقی نیست همه نکات تو درسنامه بیان خیلی از نکات رو با تستها یاد می‌گیرید]
                                        ۱۳)%(#b32fff)[از عید به بعد جمع بندی کنید]
                                        %(#b32fff)[مطلب جدید واقعا ذهن رو به هم میریزه+اینکه احتمالا بعد از عید یه بی حالی عجیبی سراغتون بیاد که باید براش آماده بشید و ازش ضربه نخورید]
                                        ۱۴)%(#b32f38)[تنظیم خواب از روز اول واجبه]🚫
                                        %(#b32f38)[وقتی صبح زود شروع کنید روزتون عالی پیش میره]
                                        %(#b32f38)[سعی کنید شب خوان نباشید چون کنکور صبح برگزار میشه و نیازه عادت داشته باشید]
                                        15) %(#000f37)[بچه ها آلاخونه جای بسیار خوبی هست ولی برای رفع اشکالات درسی]
                                        %(#000f37)[کمک کردن به بقیه خیلی لذت بخشه ولی به قول استاد موقاری سال کنکور اولویت اول فقط خودتونید]
                                        من دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه ولی هر سوالی داشتید بپرسید درخدمتم😊
                                        (در ضمن واسه شلوغ نشدن اینجا تو تایپک https://forum.alaatv.com/topic/34040/سوالات-راه-ابریشمی-ها بپرسید تا اینجا پاسخ داده بشه)


                                        و کلام آخر اینکه این مژده رو بهتون بدم که کاروان سالاران راه ابریشم قراره شما رو به بهترین نتیجه برسونن به شرط اینکه خودتون بخواید
                                        هر کاروان سالار رو که پیش خودم بررسی میکنم به بهترین بودنشون بیشتر پی میبرم
                                        امیدوارم تو این مسیر پر پیچ و خم به بهترین شکل ممکن پیش برید و لذت ببرید
                                        و یادتون باشه با لذت درس خوندن بازده چند برابری داره
                                        پس اگر به زور و اجبار کسی میخواید وارد این مسیر بشید همون بهتر که وقتتون رو هدر ندید


                                        کلی آرزوی خوب واستون دارم😍
                                        در حد توان(و البته اگر لایق بدونید) کنارتون هستم
                                        به امید موفقیت تک تک شما دوستان عزیز😍🌹


                                        دانش-آموزان-آلاء ان شاء الله راه ابریشمی بشید و لذت ببرید😎
                                        بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه های ۱۴۰۱ که دیگه راه ابریشمی شدید منتظر نتایج درخشانتون هستیم😍😎

                                        م R ali vahedyA امیرعلی شهبازیا 4 پاسخ آخرین پاسخ
                                        40
                                        • Arshia YazdianA Arshia Yazdian

                                          @hamed-shakouri اگه آلا خودش جزوه رو بفرسته چی ؟:relieved_face:

                                          Zahra BahadoriZ آفلاین
                                          Zahra BahadoriZ آفلاین
                                          Zahra Bahadori
                                          دوازدهم
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #31

                                          Arshia Yazdian تو رو خدا؟؟ عالی میشه

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع