Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. انتخاب منابع
  4. درخواست پیشنهاد برای خرید منابع کنکور برای سال ۱۴۰۲ (تجربی)
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

درخواست پیشنهاد برای خرید منابع کنکور برای سال ۱۴۰۲ (تجربی)

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده انتخاب منابع
تجربی۰۲نظام جدیدمنبع درسی
47 دیدگاه‌ها 7 کاربران 1.4k بازدیدها 7 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • amir aaA amir aa

    سارا M 0
    درسته خیلی ممنون.

    سارا M 0س آفلاین
    سارا M 0س آفلاین
    سارا M 0
    خیرین کوچک دریا دل
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #12

    amir aa
    خواهش میکنم.

    اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
    پس رهاش کن بره؛)

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • Yazdan GonabadiY Yazdan Gonabadi

      amir aa کتاب های مشیرالدوله از همه انتشارات ارزون تره منابع رو از اونجا بخرید کیفیتش هم عالیه

      amir aaA آفلاین
      amir aaA آفلاین
      amir aa
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #13

      Yazdan Gonabadi
      داخل گوگل سرچ کردم همچین چیزی پیدا نکردم متأسفانه ...

      Yazdan GonabadiY 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • amir aaA amir aa

        Yazdan Gonabadi
        داخل گوگل سرچ کردم همچین چیزی پیدا نکردم متأسفانه ...

        Yazdan GonabadiY آفلاین
        Yazdan GonabadiY آفلاین
        Yazdan Gonabadi
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Yazdan Gonabadi انجام شده
        #14

        amir aa ببخشید اشتباه تایپی بود
        چی نوشتم😳
        نشرالگو منظورمه از همه ارزون تره

        amir aaA 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • سارا M 0س سارا M 0

          amir aa
          اره موقعیت مناسبیه بعد از کنکور
          وقتی کنکور ۱۴۰۰ تمام شد حتما دیوار رو چک کنید... بگردید کتابای چاپ ۹۹ رو تهیه کنید...
          برای منابع...من اینارو پیشنهاد میدم:
          زیست به نظرم حتما خیلی سبز بگیرید... درسنامش عالیه، و تست های استاندار و در سطح کنکور داره.
          شیمی هم نشرالگو بگیرید هم تست های خوبی داره هم درسنامه خوب... مبتکران درسنامه های طولانی و ی مقدار اضافه داره...و هم تست های خیلی سخت (میشه گفت غیر استاندارد)...ببینید درسنامش خوبه ولی تستاش نه به نظرم...ما تست سخت خوب داریم...سخت پرت هم داریم..... مبتکران ممکنه ناامیدتون کنه... نشرالگو بگیرید خیلی خوبه.
          فیزیک میکرو گاج بگیرید..هم درسنامه و تست اوکیه
          ریاضی مهروماه بگیرید عالیه هم تست و هم درسنامه
          ولی حالا جامع یا پایه؟ ببینید یه سری توضیح میدم خودتون دیگه ببنید کدوم بدردتون میخوره..
          جامع اینطوریه که مثلا پایه هاش جدا نیست...یعنی اینجوری نیست که قسمت دهم جدا...یازدهم جدا و..
          مثلثات رو توی ی فصل جمع کرده با تست(از دهم تا دوازوهم) و برای کسی ک میخواد فقط دهم رو کار کنه مناسب نیست به نظرم سردرگم میشه...
          شما پایه ای بگیرید خیلی بهتره...قشنگ میتونید فصل مورد نظر از پایه مورد نظر رو با تست زیاد
          جمع کنید..پس پایه ای بگیرید..ریاضی دهم مهروماه جدا..یازدهم جدا و دوازدهم جدا..
          دینی پیشنهادم کتاب جامع میکروگاج هست..خودم از درسنامه و تستاش خیلییی راضیم، پاسخنامه تشریحی هم داره که نکات خوبی توش هست.
          ادبیات
          برای ادبیات کتاب های موضوعی نشرالگو به نظرم خیلی خوبه مخصوصا لغت و املا و تاریخ ادبیاتش عالیه.
          شما موضوعی بگیر: آرایه جدا.. قرابت جدا..لغت و املا جدا..تاریخ ادبیات و دستور هم جدا..
          کتاب جامع ادبیات میکرو گاج هم خوبه ولی
          نشرالگو بهتره...همه هم جامع هستند..مثلا لغت و املا جامع برای ۳ پایه هست ک خیالتون راحته.
          زبان مبتکران شهاب اناری خیلی خوبه..ی کتابچه لغت هم داره ک بخونیدش
          عربی هم میکروگاج و هم
          خیلی سبز خوبن به نظرم.
          سوالی بود بپرسید...بتونم جواب میدم.

          ata mohsenA آفلاین
          ata mohsenA آفلاین
          ata mohsen
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #15

          سارا M 0 سلام

          شما میشه کل منابع دهمتونو بگین؟

          سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • Yazdan GonabadiY Yazdan Gonabadi

            amir aa ببخشید اشتباه تایپی بود
            چی نوشتم😳
            نشرالگو منظورمه از همه ارزون تره

            amir aaA آفلاین
            amir aaA آفلاین
            amir aa
            دانش آموزان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #16

            Yazdan Gonabadi
            پیش میاد 😅

            ممنون

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • ata mohsenA ata mohsen

              سارا M 0 سلام

              شما میشه کل منابع دهمتونو بگین؟

              سارا M 0س آفلاین
              سارا M 0س آفلاین
              سارا M 0
              خیرین کوچک دریا دل
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #17

              ata mohsen
              سلام
              دقیقا همونایی ک پست اول ذکر کردم
              زیست: خیلی سبز
              فیزیک: میکرو گاج
              شیمی: نشرالگو
              ریاضی: مهروماه
              دینی: میکروگاج
              ادبیات: موضوعی نشرالگو ک گفتم خوبه
              عربی:میکروگاج
              زبان: مبتکران شهاب اناری دارم ک عالیه و پیشنهاد خودمم همینه...سیرتاپیاز هم دارم البته و از اینم راضیم ولی قطعا مبتکران عالی تره.

              اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
              پس رهاش کن بره؛)

              ata mohsenA 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • سارا M 0س سارا M 0

                ata mohsen
                سلام
                دقیقا همونایی ک پست اول ذکر کردم
                زیست: خیلی سبز
                فیزیک: میکرو گاج
                شیمی: نشرالگو
                ریاضی: مهروماه
                دینی: میکروگاج
                ادبیات: موضوعی نشرالگو ک گفتم خوبه
                عربی:میکروگاج
                زبان: مبتکران شهاب اناری دارم ک عالیه و پیشنهاد خودمم همینه...سیرتاپیاز هم دارم البته و از اینم راضیم ولی قطعا مبتکران عالی تره.

                ata mohsenA آفلاین
                ata mohsenA آفلاین
                ata mohsen
                دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ata mohsen انجام شده
                #18

                سارا M 0 الان سال یازدهم و دوازدهم نیاز نیس از دهم چیزی بخریم یعنی؟

                میدونید از لحاظ درسنامه و تست های زیاد و نکته دار بودن و... خوبن؟ منظورم اینکه یک بار برای همیشه هستن؟

                برای تست زدن زبان از مبتکران بزنیم؟ یعنی سطح تستا چطوریه؟ با درسنامه میشه حل کرد؟

                برای ادبیات از هامون سبطی نخریم؟

                سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • ata mohsenA ata mohsen

                  سارا M 0 الان سال یازدهم و دوازدهم نیاز نیس از دهم چیزی بخریم یعنی؟

                  میدونید از لحاظ درسنامه و تست های زیاد و نکته دار بودن و... خوبن؟ منظورم اینکه یک بار برای همیشه هستن؟

                  برای تست زدن زبان از مبتکران بزنیم؟ یعنی سطح تستا چطوریه؟ با درسنامه میشه حل کرد؟

                  برای ادبیات از هامون سبطی نخریم؟

                  سارا M 0س آفلاین
                  سارا M 0س آفلاین
                  سارا M 0
                  خیرین کوچک دریا دل
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #19

                  ata mohsen
                  برای عمومی ها اگه جامع خریدی ک نیاز نیست دوباره بخری چون همونا ک گفتم تضمین کننده هستند
                  میتونی به عنوان منبع دوم و تست بیشتر دوباره بخری (یعنی بخوای خودت بیشتر تست کار کنی)ولی اینایی ک گفتم برای منبع اصلی عالین... درسنامه اوکیه، تست نکته دار و تست زیاد و....هم اوکیه.
                  برای اختصاصی ها، من هیچکدوم رو جامع نخریدم(جز ریاضی ک پشیمون شدم و باز پایه تهیه کردم) و همشون پایه هستند... برای همین قطعا باید دوباره تهیه کرد. از لحاظ درسنامه و تعداد تست و نکته دار بودن و........هم راضیم از همین منابعی ک گفتم.
                  برای تست بیشترمثلا زیست میتونی ی منبع دیگه هم تهیه کنی. ولی همون خیلی سبز خیلی خوبه و چند بار مرور بشه عالیه. حالا تست بیشتر خواستی نشرالگو

                  برای تست زدن زبان از مبتکران بزنیم؟ یعنی سطح تستا چطوریه؟ با درسنامه میشه حل کرد؟

                  برای زبان مبتکران عالیه...سطح تستاش بالاست، درسنامه هم عالیه.... ولی اگه زبانتون خیلی ضعیفه..یا کلا میخواید اول دستتون گرم شه اول...سیرتاپیاز پیشنهاد میکنم...تست های خوبی داره و نکته دار..دایره لغاتتون هم افزایش پیدا میکنه و هم سطح آنچنان بالایی نداره...ولی مبتکران رو قطعا تهیه کنید ک بعد سیرتاپیاز تستاش رو جواب بدید.
                  چون سیرتاپیاز برای کنکور به نظرم تضمین کننده نیست!

                  برای ادبیات از هامون سبطی نخریم؟

                  اتفاقا تعریفشون رو دیدم، و به نظر کتاب های عالی هستند، اگه خودتون بررسی کردید و دیدید خوب بوده بخرید...راستش تجربه استفاده ازشون رو ندارم..برای همین الگو رو پیشنهاد میدم چون الگو هم عالیه.

                  اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                  پس رهاش کن بره؛)

                  ata mohsenA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • سارا M 0س سارا M 0

                    ata mohsen
                    برای عمومی ها اگه جامع خریدی ک نیاز نیست دوباره بخری چون همونا ک گفتم تضمین کننده هستند
                    میتونی به عنوان منبع دوم و تست بیشتر دوباره بخری (یعنی بخوای خودت بیشتر تست کار کنی)ولی اینایی ک گفتم برای منبع اصلی عالین... درسنامه اوکیه، تست نکته دار و تست زیاد و....هم اوکیه.
                    برای اختصاصی ها، من هیچکدوم رو جامع نخریدم(جز ریاضی ک پشیمون شدم و باز پایه تهیه کردم) و همشون پایه هستند... برای همین قطعا باید دوباره تهیه کرد. از لحاظ درسنامه و تعداد تست و نکته دار بودن و........هم راضیم از همین منابعی ک گفتم.
                    برای تست بیشترمثلا زیست میتونی ی منبع دیگه هم تهیه کنی. ولی همون خیلی سبز خیلی خوبه و چند بار مرور بشه عالیه. حالا تست بیشتر خواستی نشرالگو

                    برای تست زدن زبان از مبتکران بزنیم؟ یعنی سطح تستا چطوریه؟ با درسنامه میشه حل کرد؟

                    برای زبان مبتکران عالیه...سطح تستاش بالاست، درسنامه هم عالیه.... ولی اگه زبانتون خیلی ضعیفه..یا کلا میخواید اول دستتون گرم شه اول...سیرتاپیاز پیشنهاد میکنم...تست های خوبی داره و نکته دار..دایره لغاتتون هم افزایش پیدا میکنه و هم سطح آنچنان بالایی نداره...ولی مبتکران رو قطعا تهیه کنید ک بعد سیرتاپیاز تستاش رو جواب بدید.
                    چون سیرتاپیاز برای کنکور به نظرم تضمین کننده نیست!

                    برای ادبیات از هامون سبطی نخریم؟

                    اتفاقا تعریفشون رو دیدم، و به نظر کتاب های عالی هستند، اگه خودتون بررسی کردید و دیدید خوب بوده بخرید...راستش تجربه استفاده ازشون رو ندارم..برای همین الگو رو پیشنهاد میدم چون الگو هم عالیه.

                    ata mohsenA آفلاین
                    ata mohsenA آفلاین
                    ata mohsen
                    دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #20

                    سارا M 0 واقعا ممنونم که کامل جواب میدین.

                    فقط یعنی اینهایی که گفتین کامل هستن و از همه نظر خوبن وقتی اینا تموم شد برا تست بیشتر یعنی منبع دوم بخریم؟ منظورم اینه که سال دوازدهم دیگه جامع نخریم همینا واس کنکور ما کافیه؟ البته دهم رو میگم

                    فقط در مورد دینی با شما موافقم چون امسال تست های مفهومی رو آوردن همون سوالات کنکور سراسری 99 فقط به نظرم تست هاش تنوعش کمه یعنی مثلا سوال از علت و معولی نداره و خیلی سبز دهم داره.

                    از هامون سبطی فقط منظورم قرابتش بود چون بقیه کتاب هاش مفصل هستن.

                    ata mohsenA سارا M 0س 2 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • ata mohsenA ata mohsen

                      سارا M 0 واقعا ممنونم که کامل جواب میدین.

                      فقط یعنی اینهایی که گفتین کامل هستن و از همه نظر خوبن وقتی اینا تموم شد برا تست بیشتر یعنی منبع دوم بخریم؟ منظورم اینه که سال دوازدهم دیگه جامع نخریم همینا واس کنکور ما کافیه؟ البته دهم رو میگم

                      فقط در مورد دینی با شما موافقم چون امسال تست های مفهومی رو آوردن همون سوالات کنکور سراسری 99 فقط به نظرم تست هاش تنوعش کمه یعنی مثلا سوال از علت و معولی نداره و خیلی سبز دهم داره.

                      از هامون سبطی فقط منظورم قرابتش بود چون بقیه کتاب هاش مفصل هستن.

                      ata mohsenA آفلاین
                      ata mohsenA آفلاین
                      ata mohsen
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #21

                      ata mohsen در ضمن کتاب های الگو درسنامشون مختصر نیست؟

                      شما با این درسنامه به حل تست ها میپردازین یا آموزشتون از جای دیگه هست؟

                      سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • ata mohsenA ata mohsen

                        سارا M 0 واقعا ممنونم که کامل جواب میدین.

                        فقط یعنی اینهایی که گفتین کامل هستن و از همه نظر خوبن وقتی اینا تموم شد برا تست بیشتر یعنی منبع دوم بخریم؟ منظورم اینه که سال دوازدهم دیگه جامع نخریم همینا واس کنکور ما کافیه؟ البته دهم رو میگم

                        فقط در مورد دینی با شما موافقم چون امسال تست های مفهومی رو آوردن همون سوالات کنکور سراسری 99 فقط به نظرم تست هاش تنوعش کمه یعنی مثلا سوال از علت و معولی نداره و خیلی سبز دهم داره.

                        از هامون سبطی فقط منظورم قرابتش بود چون بقیه کتاب هاش مفصل هستن.

                        سارا M 0س آفلاین
                        سارا M 0س آفلاین
                        سارا M 0
                        خیرین کوچک دریا دل
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط سارا M 0 انجام شده
                        #22

                        ata mohsen

                        .

                        خواهش میکنم.

                        فقط یعنی اینهایی که گفتین کامل هستن و از همه نظر خوبن وقتی اینا تموم شد برا تست بیشتر یعنی منبع دوم بخریم؟ منظورم اینه که سال دوازدهم دیگه جامع نخریم همینا واس کنکور ما کافیه؟ البته دهم رو میگم

                        ببینید ی چیزی که مهمه اینه ک شما با هر منبعی ک میخونید حداقل چندبار مرورش کنید..و خوب تحلیلش کنید بعد ی منبع دیگه.... وگرنه تست تا بینهایت هم هست.. و هرچه قدر بیشتر بزنید عالی ترررره. این منبع ها اره کامل هستن، ولی به خودتون بستگی داره ک بخواید تست بیشتر بزنید! پس میرید منبع دوم تهیه میکنید..ولی به عنوان منبع اول و اصلی عالین، ی جورایی منظورم اینه ک برای مثال شما اول خیلی سبز رو بزن...بعد حالا اگه تست بیشتر خواستی نشرالگو.
                        من اصلا نمیتونم بگم ک آره فقط همینارو کار کن...ولی میگم ک اینا منبع اصلیت باشه..اول اینارو بزن..بعد اگه وقت بیشتر داشتی عالیه ک بری تست های منبع دوم بزنی.
                        مثلا می دونیم ک رمز موفقیت برای شیمی و فیزیک و ریاضی تست زیاد هست... تیپ تست زیاد هست... یعنی بری سراغ منبع دوم ضرر نکردی ک هیچ سود هم کردی.
                        بحث کامل بودن جداست ک گفتم....و بحث تست زیاد زدن هم ک هرچه قد بیشتر بهتر.

                        فقط در مورد دینی با شما موافقم چون امسال تست های مفهومی رو آوردن همون سوالات کنکور سراسری 99 فقط به نظرم تست هاش تنوعش کمه یعنی مثلا سوال از علت و معولی نداره و خیلی سبز دهم داره.

                        اگه میکرو رو بخونید عالیه، تست هاش رو با دقت تحلیل کنید..ولی منبع دوم هم نیازه به نظرم ک خیلی سبز اره خوبه.

                        از هامون سبطی فقط منظورم قرابتش بود چون بقیه کتاب هاش مفصل هستن.

                        پی دی اف قرابت الگو و هامون سبطی رو از سایتش بررسی کنید هر کدوم ک بیشتر خوشتون اومد بخرید چون هردو کتاب های خوبی هستن به نظرم.

                        اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                        پس رهاش کن بره؛)

                        ata mohsenA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • سارا M 0س سارا M 0

                          ata mohsen

                          .

                          خواهش میکنم.

                          فقط یعنی اینهایی که گفتین کامل هستن و از همه نظر خوبن وقتی اینا تموم شد برا تست بیشتر یعنی منبع دوم بخریم؟ منظورم اینه که سال دوازدهم دیگه جامع نخریم همینا واس کنکور ما کافیه؟ البته دهم رو میگم

                          ببینید ی چیزی که مهمه اینه ک شما با هر منبعی ک میخونید حداقل چندبار مرورش کنید..و خوب تحلیلش کنید بعد ی منبع دیگه.... وگرنه تست تا بینهایت هم هست.. و هرچه قدر بیشتر بزنید عالی ترررره. این منبع ها اره کامل هستن، ولی به خودتون بستگی داره ک بخواید تست بیشتر بزنید! پس میرید منبع دوم تهیه میکنید..ولی به عنوان منبع اول و اصلی عالین، ی جورایی منظورم اینه ک برای مثال شما اول خیلی سبز رو بزن...بعد حالا اگه تست بیشتر خواستی نشرالگو.
                          من اصلا نمیتونم بگم ک آره فقط همینارو کار کن...ولی میگم ک اینا منبع اصلیت باشه..اول اینارو بزن..بعد اگه وقت بیشتر داشتی عالیه ک بری تست های منبع دوم بزنی.
                          مثلا می دونیم ک رمز موفقیت برای شیمی و فیزیک و ریاضی تست زیاد هست... تیپ تست زیاد هست... یعنی بری سراغ منبع دوم ضرر نکردی ک هیچ سود هم کردی.
                          بحث کامل بودن جداست ک گفتم....و بحث تست زیاد زدن هم ک هرچه قد بیشتر بهتر.

                          فقط در مورد دینی با شما موافقم چون امسال تست های مفهومی رو آوردن همون سوالات کنکور سراسری 99 فقط به نظرم تست هاش تنوعش کمه یعنی مثلا سوال از علت و معولی نداره و خیلی سبز دهم داره.

                          اگه میکرو رو بخونید عالیه، تست هاش رو با دقت تحلیل کنید..ولی منبع دوم هم نیازه به نظرم ک خیلی سبز اره خوبه.

                          از هامون سبطی فقط منظورم قرابتش بود چون بقیه کتاب هاش مفصل هستن.

                          پی دی اف قرابت الگو و هامون سبطی رو از سایتش بررسی کنید هر کدوم ک بیشتر خوشتون اومد بخرید چون هردو کتاب های خوبی هستن به نظرم.

                          ata mohsenA آفلاین
                          ata mohsenA آفلاین
                          ata mohsen
                          دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ata mohsen انجام شده
                          #23

                          سارا M 0

                          حل شد فقط برای پایه دهم برای کنکور این منبع های اصلی و برای تست بیشتر منبع دوم کافی هست آیا؟

                          میشه بگین شما چطوری آموزشو میبینین؟ یعنی اول دبیرتونو نگا میکنین بعد میاین درسنامه و بعد تست؟

                          سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • ata mohsenA ata mohsen

                            ata mohsen در ضمن کتاب های الگو درسنامشون مختصر نیست؟

                            شما با این درسنامه به حل تست ها میپردازین یا آموزشتون از جای دیگه هست؟

                            سارا M 0س آفلاین
                            سارا M 0س آفلاین
                            سارا M 0
                            خیرین کوچک دریا دل
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #24

                            ata mohsen
                            الگو برای شیمی دارم که من آموزش از معلم خودم استفاده میکنم... و بعدش هم درسنامه الگو رو ک میخونم کامل متوجه میشم و به نظرم کافیه یعنی اینجوری نیست ک ناقص باشه.

                            اگه توی آموزش شیمی مشکل دارید از درسنامه مبتکران خوبه استفاده کنید ولی یکم طولانیه و چیزای اضافه هم گفته .....بعدش برای تست از الگو کار کنید. تعریف خیلی سبز هم دیدم ک میگن ولی سطح تستاش از الگو فک‌ کنم پایین تر باشه!

                            اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                            پس رهاش کن بره؛)

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • ata mohsenA ata mohsen

                              سارا M 0

                              حل شد فقط برای پایه دهم برای کنکور این منبع های اصلی و برای تست بیشتر منبع دوم کافی هست آیا؟

                              میشه بگین شما چطوری آموزشو میبینین؟ یعنی اول دبیرتونو نگا میکنین بعد میاین درسنامه و بعد تست؟

                              سارا M 0س آفلاین
                              سارا M 0س آفلاین
                              سارا M 0
                              خیرین کوچک دریا دل
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #25

                              حل شد فقط برای پایه دهم برای کنکور این منبع های اصلی و برای تست بیشتر منبع دوم کافی هست آیا؟

                              از لحاظ کافی بودن همین منبع های اصلی اره کافین، ولی برای زیست ی منبع دیگه هم برای دهم تهیه کنید خوبه.
                              زیست از لحاظ کافی بودن تست فقط مساوی میشه با تست فراوان و زیاد🙂 برای همین خیلی از رتبه برتر ها چندین منبع دارن.

                              میشه بگین شما چطوری آموزشو میبینین؟ یعنی اول دبیرتونو نگا میکنین بعد میاین درسنامه و بعد تست؟

                              اول آموزش دبیر رو یاد میگیرم... بعد میام سراغ درسنامه:
                              برای همه عمومی ها درسنامه میخونم...اختصاصیا زیست رو حتما میخونم...شیمی رو هم میخونم...ریاضی زیاد برام مهم نیست خوندن درسنامه شاید ی نگاه کلی روش داشته باشم، و مثال های درسنامه رو خودم حل کنم.. چون خودم یاد گرفتم میرم بیشتر تست حل میکنم.. فیزیک هم درسنامه رو آره میخونم.
                              کلا برای ریاضی و فیزیک و شیمی اول آموزش مهمه و بعد درسنامه..بار اول درسنامه ممکنه
                              یکم گیج کنه آدم رو..

                              اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                              پس رهاش کن بره؛)

                              ata mohsenA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • سارا M 0س سارا M 0

                                حل شد فقط برای پایه دهم برای کنکور این منبع های اصلی و برای تست بیشتر منبع دوم کافی هست آیا؟

                                از لحاظ کافی بودن همین منبع های اصلی اره کافین، ولی برای زیست ی منبع دیگه هم برای دهم تهیه کنید خوبه.
                                زیست از لحاظ کافی بودن تست فقط مساوی میشه با تست فراوان و زیاد🙂 برای همین خیلی از رتبه برتر ها چندین منبع دارن.

                                میشه بگین شما چطوری آموزشو میبینین؟ یعنی اول دبیرتونو نگا میکنین بعد میاین درسنامه و بعد تست؟

                                اول آموزش دبیر رو یاد میگیرم... بعد میام سراغ درسنامه:
                                برای همه عمومی ها درسنامه میخونم...اختصاصیا زیست رو حتما میخونم...شیمی رو هم میخونم...ریاضی زیاد برام مهم نیست خوندن درسنامه شاید ی نگاه کلی روش داشته باشم، و مثال های درسنامه رو خودم حل کنم.. چون خودم یاد گرفتم میرم بیشتر تست حل میکنم.. فیزیک هم درسنامه رو آره میخونم.
                                کلا برای ریاضی و فیزیک و شیمی اول آموزش مهمه و بعد درسنامه..بار اول درسنامه ممکنه
                                یکم گیج کنه آدم رو..

                                ata mohsenA آفلاین
                                ata mohsenA آفلاین
                                ata mohsen
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #26

                                سارا M 0 به نظر شما یکم خیلی طولانی نیست؟

                                چون الان برای آزمون های قلم چی که دو هفته فرصت داریم چطوری میشه این همه فرآیند رو اجرا کرد؟
                                آموزش از دبیر شامل دبیرای آلا هم میتونه بشه و جزوه های دبیران آلا؟

                                اگه اینو جواب بدین خیلی ممنون میشم.

                                سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • ata mohsenA ata mohsen

                                  سارا M 0 به نظر شما یکم خیلی طولانی نیست؟

                                  چون الان برای آزمون های قلم چی که دو هفته فرصت داریم چطوری میشه این همه فرآیند رو اجرا کرد؟
                                  آموزش از دبیر شامل دبیرای آلا هم میتونه بشه و جزوه های دبیران آلا؟

                                  اگه اینو جواب بدین خیلی ممنون میشم.

                                  سارا M 0س آفلاین
                                  سارا M 0س آفلاین
                                  سارا M 0
                                  خیرین کوچک دریا دل
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #27

                                  ata mohsen
                                  ن اصلا طولانی نیست...برای من میشه اصولی.
                                  اگه وقت نباشه درسنامه نمیخونم(من خودم بدون درسنامه خوندن از شیمی تست زدم و هیچ مشکلی هم نداشتم چون یادگیری تکمیل بود) گاهی اگه دیدید به درسنامه خوندن نیازی ندارید مستقیم برید سراغ تست...مثل ریاضی و فیزیک و شیمی
                                  برای زیست هم ک درسنامه خوندن نیازه به نظرم.
                                  برای عمومی ها هم نیازه...ولی اگه یادگیری تون اوکی باشه خیلی کم وقت میگیره برای همین طولانی نیست.
                                  مثلا وقتی قواعد عربی رو کامل بلدید درسنامه خوندن وقت زیادی ازتون نمیگیره و حتی به تثبیت مطالب هم کمک میکنه! یا متن دینی رو عالی بلدید درسنامه خوندن میشه تثبیت و البته پیام آیات هارو یاد میگیرید.
                                  کلا طولانی نیستند من چون مرحله به مرحله بیان کردم طولانی به نظر اومد... شما میتونید مرحله درسنامه رو در صورت عدم نیاز حذف کنید یا کمتر توجه کنید..

                                  آموزش از دبیر شامل دبیرای آلا هم میتونه بشه و جزوه های دبیران آلا؟

                                  برای زیست برای من آره..از استاد ذبحی استفاده میکنم....روی دور تند میبینم و اصلا مشکلی هم نیست..زیاد هم وقت نمیگیره. ولی از معلم خودم هم استفاده کنم مشکلی نیست.

                                  اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                  پس رهاش کن بره؛)

                                  ata mohsenA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • سارا M 0س سارا M 0

                                    ata mohsen
                                    ن اصلا طولانی نیست...برای من میشه اصولی.
                                    اگه وقت نباشه درسنامه نمیخونم(من خودم بدون درسنامه خوندن از شیمی تست زدم و هیچ مشکلی هم نداشتم چون یادگیری تکمیل بود) گاهی اگه دیدید به درسنامه خوندن نیازی ندارید مستقیم برید سراغ تست...مثل ریاضی و فیزیک و شیمی
                                    برای زیست هم ک درسنامه خوندن نیازه به نظرم.
                                    برای عمومی ها هم نیازه...ولی اگه یادگیری تون اوکی باشه خیلی کم وقت میگیره برای همین طولانی نیست.
                                    مثلا وقتی قواعد عربی رو کامل بلدید درسنامه خوندن وقت زیادی ازتون نمیگیره و حتی به تثبیت مطالب هم کمک میکنه! یا متن دینی رو عالی بلدید درسنامه خوندن میشه تثبیت و البته پیام آیات هارو یاد میگیرید.
                                    کلا طولانی نیستند من چون مرحله به مرحله بیان کردم طولانی به نظر اومد... شما میتونید مرحله درسنامه رو در صورت عدم نیاز حذف کنید یا کمتر توجه کنید..

                                    آموزش از دبیر شامل دبیرای آلا هم میتونه بشه و جزوه های دبیران آلا؟

                                    برای زیست برای من آره..از استاد ذبحی استفاده میکنم....روی دور تند میبینم و اصلا مشکلی هم نیست..زیاد هم وقت نمیگیره. ولی از معلم خودم هم استفاده کنم مشکلی نیست.

                                    ata mohsenA آفلاین
                                    ata mohsenA آفلاین
                                    ata mohsen
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #28

                                    سارا M 0 آهان یعنی بدون درسنامه هم توانایی حل کردن تست هم میشه آیا؟

                                    یعنی چطوری میشه همه ی تست هارو حل کرد؟ آیا درسنامه و استاد اطلاعات کافی برای حل کردن تست میدن؟

                                    این سوال آخرمه ببخشین.خیلی ممنون ازتون

                                    سارا M 0س 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • ata mohsenA ata mohsen

                                      سارا M 0 آهان یعنی بدون درسنامه هم توانایی حل کردن تست هم میشه آیا؟

                                      یعنی چطوری میشه همه ی تست هارو حل کرد؟ آیا درسنامه و استاد اطلاعات کافی برای حل کردن تست میدن؟

                                      این سوال آخرمه ببخشین.خیلی ممنون ازتون

                                      سارا M 0س آفلاین
                                      سارا M 0س آفلاین
                                      سارا M 0
                                      خیرین کوچک دریا دل
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط سارا M 0 انجام شده
                                      #29

                                      ata mohsen

                                      سارا M 0 آهان یعنی بدون درسنامه هم توانایی حل کردن تست هم میشه آیا؟

                                      برای ریاضی و فیزیک و شیمی میشه چرا نشه....
                                      ولی به شرطی که شما از استادتون کامل یاد گرفته باشید و نکات مورد نیاز رو بلد باشید...جوری ک مسعله و سوال دادن بخونید حل کنید.... اگر هم احیانا ی تیپ تست نشد ک حل کنید از پاسخنامه متوجه میشید یا میتونید به درسنامه مراجعه کنید ک به نظرم نیاز نیست همون از پاسخنامه بخونید متوجه میشید چون شما اصل رو بلدید.
                                      برای قسمت های حفظی فیزیک و شیمی درسنامه بخونید بهتره.

                                      یعنی چطوری میشه همه ی تست هارو حل کرد؟ آیا درسنامه و استاد اطلاعات کافی برای حل کردن تست میدن؟

                                      من از آموزش شما خبر ندارم راستش...با توجه به دبیر خودم ک جزوه شون کافیه گفتم... من خودم از دبیر ک یاد گرفتم بعد تمرینات و مثال های جزوه رو ک حل میکنم...بعدش میتونم بدون درسنامه برم سراغ تست.
                                      اینکه همه ی تست هارو حل کرد بستگی به توانایی خودتون داره..ممکنه حتی با خوندن درسنامه هم باز نشه حل کرد! درسنامه هم آموزش میده نمیاد ک تیپ تست حل کنه...ولی تست بالاخره ممکنه ی دید جدید داشته باشه ک خب باید در صورت بلد نبودن پاسخنامه رو نگاه کنید.

                                      اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                      پس رهاش کن بره؛)

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • ata mohsenA ata mohsen

                                        سارا M 0 آهان یعنی بدون درسنامه هم توانایی حل کردن تست هم میشه آیا؟

                                        یعنی چطوری میشه همه ی تست هارو حل کرد؟ آیا درسنامه و استاد اطلاعات کافی برای حل کردن تست میدن؟

                                        این سوال آخرمه ببخشین.خیلی ممنون ازتون

                                        سارا M 0س آفلاین
                                        سارا M 0س آفلاین
                                        سارا M 0
                                        خیرین کوچک دریا دل
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #30

                                        ata mohsen
                                        راستی ی چیز دیگه گفتم بگم در قالب ی نکته اضافه!....
                                        برای تست قرابت درسنامه نخونید...اول تستاش رو بزنید بعد برید سراغ درسنامه...
                                        اینجوری بهتره!
                                        موفق باشید.

                                        اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                        پس رهاش کن بره؛)

                                        ata mohsenA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • سارا M 0س سارا M 0

                                          ata mohsen
                                          راستی ی چیز دیگه گفتم بگم در قالب ی نکته اضافه!....
                                          برای تست قرابت درسنامه نخونید...اول تستاش رو بزنید بعد برید سراغ درسنامه...
                                          اینجوری بهتره!
                                          موفق باشید.

                                          ata mohsenA آفلاین
                                          ata mohsenA آفلاین
                                          ata mohsen
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ata mohsen انجام شده
                                          #31

                                          سارا M 0 چرا؟

                                          برای درک مطلب و کلوز هم همینطور؟

                                          سارا M 0س 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع