Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. برنامه های آلاء
  3. راه ابریشم آلاء
  4. تجربیات یک راه ابریشمی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

تجربیات یک راه ابریشمی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده راه ابریشم آلاء
87 دیدگاه‌ها 26 کاربران 4.0k بازدیدها 27 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Nazanin RahdarN Nazanin Rahdar

    sallar savadkoohi
    همین. منظورم اینه که خب تا جایی که امکان داره باید محاسباتمون کم بشه. و اینکه به نظرتون ریاضی آقای ثابتی برای کسی که پایه ش ضعیفه خوبه؟ ابریشم منظورمه

    erfan javaheriE آفلاین
    erfan javaheriE آفلاین
    erfan javaheri
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #68

    Nazanin Rahdar والا استاد ثابتی خیلی از پایه شروع میکنن میرن مرحله پیشرفته راه ابریشم ایشون فوق العادس البته رشته من ریاضیه و راه ابریشم ریاضی بسیار عالی هست تجربی نمیدونم

    Nazanin RahdarN 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

      زهرا بنده خدا
      نکات تا 80 درصد مشابهن
      فقط خوبی اه ابریشم اینه که جزوه داره و حجمش کمتره
      اگه تا حالا دهم و یازدهم رو دیدین خیلی خوبه
      به نظر من که ضرر نمیکنین
      چون تست رو میشه از کتابای مختلفم زد
      باید ببینیم اپدیت چه سوپرایزی داره برامون

      زهرا بنده خداز آفلاین
      زهرا بنده خداز آفلاین
      زهرا بنده خدا
      تجربی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #69

      sallar savadkoohi ممنونم.

      بجنگ برای ڪسایی ڬ چشم امیدشون به توئه...
      🖐🏻

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • erfan javaheriE erfan javaheri

        Nazanin Rahdar والا استاد ثابتی خیلی از پایه شروع میکنن میرن مرحله پیشرفته راه ابریشم ایشون فوق العادس البته رشته من ریاضیه و راه ابریشم ریاضی بسیار عالی هست تجربی نمیدونم

        Nazanin RahdarN آفلاین
        Nazanin RahdarN آفلاین
        Nazanin Rahdar
        دانش آموزان آلاء دوازدهم تجربی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #70

        erfan javaheri
        خیلی ممنون.
        به نظرتون راه ابریشم بگیرم پاسخگوئه برای کنکور یا باید حضوری باشه کلاسا؟😓

        erfan javaheriE 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • Nazanin RahdarN Nazanin Rahdar

          erfan javaheri
          خیلی ممنون.
          به نظرتون راه ابریشم بگیرم پاسخگوئه برای کنکور یا باید حضوری باشه کلاسا؟😓

          erfan javaheriE آفلاین
          erfan javaheriE آفلاین
          erfan javaheri
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #71

          Nazanin Rahdar با این حرفت گناه بزرگی مرتکب شدی راه ابریشم هر چه را در مسیر کنکور نیاز داری بهت میده یه درسنامه خفن با حل کلی تست خفن و برنامه ریزی جامع

          Nazanin RahdarN 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • erfan javaheriE erfan javaheri

            Nazanin Rahdar با این حرفت گناه بزرگی مرتکب شدی راه ابریشم هر چه را در مسیر کنکور نیاز داری بهت میده یه درسنامه خفن با حل کلی تست خفن و برنامه ریزی جامع

            Nazanin RahdarN آفلاین
            Nazanin RahdarN آفلاین
            Nazanin Rahdar
            دانش آموزان آلاء دوازدهم تجربی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #72

            erfan javaheri
            خب خیالم راحت شد تا حدود بسیییار زیادی. بسیااار ممنون

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • Nazanin RahdarN Nazanin Rahdar

              sallar savadkoohi
              همین. منظورم اینه که خب تا جایی که امکان داره باید محاسباتمون کم بشه. و اینکه به نظرتون ریاضی آقای ثابتی برای کسی که پایه ش ضعیفه خوبه؟ ابریشم منظورمه

              mahan alizadehM آفلاین
              mahan alizadehM آفلاین
              mahan alizadeh
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #73

              Nazanin Rahdar
              ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

              Nazanin RahdarN Abolfazl MousaviA 2 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • mahan alizadehM mahan alizadeh

                Nazanin Rahdar
                ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                Nazanin RahdarN آفلاین
                Nazanin RahdarN آفلاین
                Nazanin Rahdar
                دانش آموزان آلاء دوازدهم تجربی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #74

                mahan alizadeh
                در نهایت موثر بود این شیوه؟

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • mahan alizadehM mahan alizadeh

                  Nazanin Rahdar
                  ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                  Abolfazl MousaviA آفلاین
                  Abolfazl MousaviA آفلاین
                  Abolfazl Mousavi
                  خیرین کوچک دریا دل
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #75

                  mahan alizadeh در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                  Nazanin Rahdar
                  ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                  ببخشید من راه ابریشمی هستم‌و خواستم بدونم آیا تورق برای مفهوم‌کافیه؟؟یا برم‌صفر تا صدای آقای امینی راد رو ببینم؟؟

                  Abolfazl MousaviA م 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • Abolfazl MousaviA Abolfazl Mousavi

                    mahan alizadeh در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                    Nazanin Rahdar
                    ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                    ببخشید من راه ابریشمی هستم‌و خواستم بدونم آیا تورق برای مفهوم‌کافیه؟؟یا برم‌صفر تا صدای آقای امینی راد رو ببینم؟؟

                    Abolfazl MousaviA آفلاین
                    Abolfazl MousaviA آفلاین
                    Abolfazl Mousavi
                    خیرین کوچک دریا دل
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #76

                    Abolfazl Mousavi در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                    mahan alizadeh در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                    Nazanin Rahdar
                    ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                    ببخشید من راه ابریشمی هستم‌و خواستم بدونم آیا تورق برای مفهوم‌کافیه؟؟یا برم‌صفر تا صدای آقای امینی راد رو ببینم؟؟

                    sallar savadkoohi

                    sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • mahi dghM mahi dgh

                      Sarah Ghanaatiyan سلام عزیزدلم بهترنیست تابستون رو روی پایه تمرکزکنید واز روی راه ابریشم جمعش کنید این طوری میتدی میتونی ازمون های تابستانه هم شرکت کنی وخودتوبسنجی وقتی وارددوازدهم شدی میتونی دوباره پایه رومرورکنی و دوازدهم وهم باازمونا پیش بری و تاقبل عید تموم کنی :cherry_blossom:

                      Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                      Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                      Sarah Ghanaatiyan
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #77

                      mahi dgh kl مرسی گل نازم بابت راهنمايی تون💕

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • Abolfazl MousaviA Abolfazl Mousavi

                        mahan alizadeh در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                        Nazanin Rahdar
                        ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                        ببخشید من راه ابریشمی هستم‌و خواستم بدونم آیا تورق برای مفهوم‌کافیه؟؟یا برم‌صفر تا صدای آقای امینی راد رو ببینم؟؟

                        م آفلاین
                        م آفلاین
                        محمد مودب
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #78

                        Abolfazl Mousavi چرا صفرتاصد خود استاد ثابتی رو نمیبینی؟؟
                        و البته که امسال درسنامه ریاضی تجربی استاد ثابتیم میاد راحت میشیم دیگه

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • Abolfazl MousaviA Abolfazl Mousavi

                          Abolfazl Mousavi در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                          mahan alizadeh در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                          Nazanin Rahdar
                          ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                          ببخشید من راه ابریشمی هستم‌و خواستم بدونم آیا تورق برای مفهوم‌کافیه؟؟یا برم‌صفر تا صدای آقای امینی راد رو ببینم؟؟

                          sallar savadkoohi

                          sallar savadkoohiS آفلاین
                          sallar savadkoohiS آفلاین
                          sallar savadkoohi
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #79

                          Abolfazl Mousavi در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                          Abolfazl Mousavi در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                          mahan alizadeh در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                          Nazanin Rahdar
                          ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                          ببخشید من راه ابریشمی هستم‌و خواستم بدونم آیا تورق برای مفهوم‌کافیه؟؟یا برم‌صفر تا صدای آقای امینی راد رو ببینم؟؟

                          sallar savadkoohi

                          من خودم تورقا رو میدیم تا حد زیادی مفهوم برام جا میفتاد (خودم صفر تا صدا رو ندیدم)
                          اما خوب برای نکات تکمیلی حتما به فیلم حل تست ها رجوع کنید

                          alireza hoseyniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                            Abolfazl Mousavi در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                            Abolfazl Mousavi در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                            mahan alizadeh در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                            Nazanin Rahdar
                            ولله من خودم ریاضیم اصلا اوضام داغونه توش و برای همین خیلی از همایشات مربوط به ریاضیات از جمله ارش و راه ابریشم رو گرفتم اما چیزی که برای من یکی خیلی قابل لمس بود اینه که سطح اقای ثابتی توی تدریس خیلی بالاست حتی برای دانش اموزای ضعیف و همین باعث شد تا من اول با اقای امینی راد که خیلی خیلی مفهومی درس میدن پیش برم تا اول مفهوم درس رو بفهمم و بعدش که موضوع برام جا افتاد از اقای ثابتی استفاده کنم چون در غیر این صورت حتی ده بار هم فیلمای اقای ثابتی رو میدیدم متوجه نمیشدم

                            ببخشید من راه ابریشمی هستم‌و خواستم بدونم آیا تورق برای مفهوم‌کافیه؟؟یا برم‌صفر تا صدای آقای امینی راد رو ببینم؟؟

                            sallar savadkoohi

                            من خودم تورقا رو میدیم تا حد زیادی مفهوم برام جا میفتاد (خودم صفر تا صدا رو ندیدم)
                            اما خوب برای نکات تکمیلی حتما به فیلم حل تست ها رجوع کنید

                            alireza hoseyniA آفلاین
                            alireza hoseyniA آفلاین
                            alireza hoseyni
                            ریاضی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #80

                            sallar savadkoohi
                            سلام من ۱۴۰۱ رشته ریاضی ام درسنامه استادبنظرم تو ریاضی باز مثل تورقه با این تفاوت ک
                            تست های اموزشی هم حل میکنن
                            اما بدبختی این جاست تو میری مثلا کل مباحث تابع رو باید ببینی تا ب تست های اموزشی برسی همین واس من بدبختی شده اصلا نمیش این همه مطلبو تو ذهن طبقه بندی کرد
                            ای کاش تست های اموزشی طبقه بندی شده بود
                            حالا از بچه ه ای ریاضی کسی هس کمک کنه تجربی هام اگ ایده ای دارین لطفا بکین واقعا دارم گیج میشم
                            راه-ابریشمی-ها-ریاضیات-ریاضی
                            راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • sallar savadkoohiS آفلاین
                              sallar savadkoohiS آفلاین
                              sallar savadkoohi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #81

                              بچه ها یه چیزی رو دیدم توی تاپیکا که اصلا موندم
                              خیلیا از الان دارن میگن راه ابریشم کی تموم میشه :/
                              بابا تو هنوز یه پیله هم ندیدی میخوای تموم کنی؟ :/
                              قبلنم گفتم بازم میگم
                              فکر اینکه هی تموم کنم تموم کنم فقط عقب میندازتتون
                              به قول یه دوستی توی همین انجمن از مسیر لذت ببرین تا نتیجه برسه
                              و کلام اخر
                              25 تیر اصلااا برای شروع دیر نیست
                              الکی اذیت نکنید خودتونو
                              ملت اسفند شروع میکنن نتیجه میگیرن
                              الان که تیریم

                              م 0-0ftm0 2 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                بچه ها یه چیزی رو دیدم توی تاپیکا که اصلا موندم
                                خیلیا از الان دارن میگن راه ابریشم کی تموم میشه :/
                                بابا تو هنوز یه پیله هم ندیدی میخوای تموم کنی؟ :/
                                قبلنم گفتم بازم میگم
                                فکر اینکه هی تموم کنم تموم کنم فقط عقب میندازتتون
                                به قول یه دوستی توی همین انجمن از مسیر لذت ببرین تا نتیجه برسه
                                و کلام اخر
                                25 تیر اصلااا برای شروع دیر نیست
                                الکی اذیت نکنید خودتونو
                                ملت اسفند شروع میکنن نتیجه میگیرن
                                الان که تیریم

                                م آفلاین
                                م آفلاین
                                محمد مودب
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #82

                                sallar savadkoohi احسنت عالی
                                ببخشید میشه درصداتونو تو ازمونای جامع یا کلا ازمونایی که میدین بگین
                                و اینکه با راه ابریشم تا چقد میشه پیشرفت کرد
                                یه جورایی الان استرس گرفتم سر اینکه یه سال سرنوشت ساز رو کلا اعتماد کنم به راه ابریشم
                                چون یه پروژه تازه و جدید هم هست و هنوز رتبه برتری و نمونه موفقی بیرون نیومده ازش و امسال تازه کنکور دارن راه ابریشمی ها

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                  بچه ها یه چیزی رو دیدم توی تاپیکا که اصلا موندم
                                  خیلیا از الان دارن میگن راه ابریشم کی تموم میشه :/
                                  بابا تو هنوز یه پیله هم ندیدی میخوای تموم کنی؟ :/
                                  قبلنم گفتم بازم میگم
                                  فکر اینکه هی تموم کنم تموم کنم فقط عقب میندازتتون
                                  به قول یه دوستی توی همین انجمن از مسیر لذت ببرین تا نتیجه برسه
                                  و کلام اخر
                                  25 تیر اصلااا برای شروع دیر نیست
                                  الکی اذیت نکنید خودتونو
                                  ملت اسفند شروع میکنن نتیجه میگیرن
                                  الان که تیریم

                                  0-0ftm0 آفلاین
                                  0-0ftm0 آفلاین
                                  0-0ftm
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #83

                                  sallar savadkoohi سلام
                                  ببخشید ی سوال

                                  اول درسنامه فرسنگ رو کامل ببینیم و تستی نزنیم بعد بریم سراغ تستا؟

                                  A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • 0-0ftm0 0-0ftm

                                    sallar savadkoohi سلام
                                    ببخشید ی سوال

                                    اول درسنامه فرسنگ رو کامل ببینیم و تستی نزنیم بعد بریم سراغ تستا؟

                                    A آفلاین
                                    A آفلاین
                                    Abolfazl Sattari
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #84

                                    0-0ftm در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                                    sallar savadkoohi سلام
                                    ببخشید ی سوال

                                    اول درسنامه فرسنگ رو کامل ببینیم و تستی نزنیم بعد بریم سراغ تستا؟

                                    تا درسنامه تموم شه تو لابه لاش برا آموزشت تست زدی و تسلط نسبی داری
                                    بعد تو تستای تسلط میترکونی
                                    تا وقتی همرو حل نکردی نرو فرسنگ بعد
                                    جوری حل کن که مثلا دو ماه دیگه هم من یه تست مشابه تست شماره n از دفترچه تست تسلط برات بیارم بتونی حل کنی

                                    0-0ftm0 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • A Abolfazl Sattari

                                      0-0ftm در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                                      sallar savadkoohi سلام
                                      ببخشید ی سوال

                                      اول درسنامه فرسنگ رو کامل ببینیم و تستی نزنیم بعد بریم سراغ تستا؟

                                      تا درسنامه تموم شه تو لابه لاش برا آموزشت تست زدی و تسلط نسبی داری
                                      بعد تو تستای تسلط میترکونی
                                      تا وقتی همرو حل نکردی نرو فرسنگ بعد
                                      جوری حل کن که مثلا دو ماه دیگه هم من یه تست مشابه تست شماره n از دفترچه تست تسلط برات بیارم بتونی حل کنی

                                      0-0ftm0 آفلاین
                                      0-0ftm0 آفلاین
                                      0-0ftm
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط 0-0ftm انجام شده
                                      #85

                                      Abolfazl Sattari ینی استاد لابه لایه درسنامه تست حل می‌کنه پس

                                      A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • 0-0ftm0 0-0ftm

                                        Abolfazl Sattari ینی استاد لابه لایه درسنامه تست حل می‌کنه پس

                                        A آفلاین
                                        A آفلاین
                                        Abolfazl Sattari
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #86

                                        0-0ftm در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                                        Abolfazl Sattari ینی استاد لابه لایه درسنامه تست حل می‌کنه؟

                                        شیمی و فیزیک و ریاضی که بله اینطوره
                                        زیست ولی اول درسنامه س بعد تسته (یه فرسنگ زیست با احتساب پیش آزمون و پس آزموناش کمتر از 350 تست نداره)

                                        0-0ftm0 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • A Abolfazl Sattari

                                          0-0ftm در تجربیات یک راه ابریشمی گفته است:

                                          Abolfazl Sattari ینی استاد لابه لایه درسنامه تست حل می‌کنه؟

                                          شیمی و فیزیک و ریاضی که بله اینطوره
                                          زیست ولی اول درسنامه س بعد تسته (یه فرسنگ زیست با احتساب پیش آزمون و پس آزموناش کمتر از 350 تست نداره)

                                          0-0ftm0 آفلاین
                                          0-0ftm0 آفلاین
                                          0-0ftm
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #87

                                          Abolfazl Sattari خیلیم عالی پس
                                          ممنون🌟🎀

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          • M.anM M.an این موضوع را از راه ابریشم آلاء جا‌به‌جا کرد
                                          • maryam111M maryam111 این موضوع را از Deleted topics جا‌به‌جا کرد
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع