Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. سازندگان دیوار بزرگ موفقیت
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

سازندگان دیوار بزرگ موفقیت

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده دروس
24 دیدگاه‌ها 8 کاربران 9.2k بازدیدها 17 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام دوستان عزیز
    راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
    که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
    دیوار چین
    اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
    باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
    لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
    اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
    ۱_یادگیری همه جانبه
    ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
    ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
    ۲_فرصتی برای تدریس برتر
    تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
    ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
    همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
    یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
    ۴_انتقال تجربیات
    همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
    این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
    درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
    %(#ff0000)[توجه توجه]!
    قوانین:
    ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
    آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
    IMG_20210723_101749.jpg
    شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
    کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
    مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
    مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
    اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
    باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
    فایده این آجر ها چیه؟
    فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
    اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
    یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
    ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
    ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
    در پایان:
    دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
    هر کی با این طرح هست بسم الله
    #همه_با_هم_برای_هم
    من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
    موفق وپیروز باشید.

    Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
    Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
    Mohammad Hossein Kazemi
    دانش آموزان آلاء تجربی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mohammad Hossein Kazemi انجام شده
    #5

    Mohammad Hossein Kazemi
    حلال مندلیف و جدولش
    آجر۱
    بسم الله الرحمن الرحیم
    یا علی...
    بچه ها کلنگ رو زدم و طرح رو افتتاح کردم با جدول تناوبی
    شنیدید میگن فلان چیز عین آب خوردن بود حالا ما می خوایم اینجا جدول مندلیف رو بندازیم تو اب و حلش کنیم بعد عین آبخوردن نوش جان کنیم چطوری؟ بیا پایین👇
    IMG_20210723_202745.jpg
    نکات:
    دوستان دبیرستانی شما باید تا عدد اتمی ۳۶کریپتون حفظ باشید گرچه توصیه میشه که کل جدول رو حفظ بکنید(به هر حال الان حفظ نکنید دانشگاه یقهتون رو میگره
    تمرین:
    توجه داشته باشید قبل از هرچیزی حتماً مولار محلول رو حساب کنید.😂😂

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    11
    • D Dr.Aryan

      Mohammad Hossein Kazemi
      سلام میتونید ب جای دیوار از کلمه پله استفاده کنید😄

      Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
      Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
      Mohammad Hossein Kazemi
      دانش آموزان آلاء تجربی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #6

      @dr-aryan
      بله درست می فرمایید اما فلسفه از دیوار همون نماد اتحاد
      و ایستادگی در برابر حمله سختی ها من مثال هم زدم چیزی مثل دیوار چین
      پله که نمیتونه این معنی رو بده درسته؟

      D 1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

        @dr-aryan
        بله درست می فرمایید اما فلسفه از دیوار همون نماد اتحاد
        و ایستادگی در برابر حمله سختی ها من مثال هم زدم چیزی مثل دیوار چین
        پله که نمیتونه این معنی رو بده درسته؟

        D آفلاین
        D آفلاین
        Dr.Aryan
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #7

        Mohammad Hossein Kazemi
        دیوار نماد مانع هس اغلب
        اما پله نماد پیشرفت
        درسته؟

        Mohammad Hossein KazemiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • D Dr.Aryan

          Mohammad Hossein Kazemi
          دیوار نماد مانع هس اغلب
          اما پله نماد پیشرفت
          درسته؟

          Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
          Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
          Mohammad Hossein Kazemi
          دانش آموزان آلاء تجربی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #8

          @dr-aryan
          بله دقیقاً منظورم همون مانع هست اما مانع در برابر مشکلات
          مثل شهر های قدیمی که اونها رو در برابر حملات محفوظ می کرد در توضیحات گفتم بعد آجر نماد سازندگی من می خخواستم چیزی قرار بدم که هم معنی ایستادگی در برابر مشکلات هم سازندگی
          به هر حال می خواستم مفهوم رو با یه مثال بفهمونم
          حالا می خواد دیوار باشه پله باشه یا چیز دیگر به هر حال هرکی میتونه یه نظری داشته باشه اما مفهوم همه اینها یکیه

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          8
          • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

            بسم الله الرحمن الرحیم
            سلام دوستان عزیز
            راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
            که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
            دیوار چین
            اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
            باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
            لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
            اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
            ۱_یادگیری همه جانبه
            ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
            ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
            ۲_فرصتی برای تدریس برتر
            تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
            ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
            همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
            یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
            ۴_انتقال تجربیات
            همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
            این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
            درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
            %(#ff0000)[توجه توجه]!
            قوانین:
            ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
            آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
            IMG_20210723_101749.jpg
            شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
            کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
            مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
            مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
            اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
            باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
            فایده این آجر ها چیه؟
            فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
            اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
            یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
            ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
            ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
            در پایان:
            دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
            هر کی با این طرح هست بسم الله
            #همه_با_هم_برای_هم
            من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
            موفق وپیروز باشید.

            Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
            Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
            Mohammad Hossein Kazemi
            دانش آموزان آلاء تجربی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #9

            Mohammad Hossein Kazemi
            تیپ شناسی (۱)اتم نبین چه ریزه.....................آجر۲
            سلام دوستان
            آجر امروز ما تیپ بندی یکی از رو مخ ترین مباحث کنکور
            یعنی ذرات زیر اتمی
            یکی از این تیپ سوالات تیپ تفاوت که راه حل تستیش رو براتون اینجا آوردم👇👇
            IMG_20210725_140654.jpg
            توجه:
            دوستان گل حتما و حتما این تیپ سوالات رو اول برای خودتون به روش تشریحی حل کنید تا روی مفهوم کاملاً مسلط بشید.

            Mohammad Hossein KazemiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
            8
            • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

              Mohammad Hossein Kazemi
              تیپ شناسی (۱)اتم نبین چه ریزه.....................آجر۲
              سلام دوستان
              آجر امروز ما تیپ بندی یکی از رو مخ ترین مباحث کنکور
              یعنی ذرات زیر اتمی
              یکی از این تیپ سوالات تیپ تفاوت که راه حل تستیش رو براتون اینجا آوردم👇👇
              IMG_20210725_140654.jpg
              توجه:
              دوستان گل حتما و حتما این تیپ سوالات رو اول برای خودتون به روش تشریحی حل کنید تا روی مفهوم کاملاً مسلط بشید.

              Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
              Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
              Mohammad Hossein Kazemi
              دانش آموزان آلاء تجربی
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #10

              Mohammad Hossein Kazemi
              بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
              بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
              دانش-آموزان-آلاء

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              7
              • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                بسم الله الرحمن الرحیم
                سلام دوستان عزیز
                راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
                که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
                دیوار چین
                اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
                باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
                لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
                اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
                ۱_یادگیری همه جانبه
                ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
                ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
                ۲_فرصتی برای تدریس برتر
                تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
                ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
                همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
                یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
                ۴_انتقال تجربیات
                همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
                این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
                درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
                %(#ff0000)[توجه توجه]!
                قوانین:
                ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
                آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
                IMG_20210723_101749.jpg
                شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
                کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
                مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
                مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
                اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
                باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
                فایده این آجر ها چیه؟
                فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
                اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
                یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
                ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
                ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
                در پایان:
                دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
                هر کی با این طرح هست بسم الله
                #همه_با_هم_برای_هم
                من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
                موفق وپیروز باشید.

                Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                Mohammad Hossein Kazemi
                دانش آموزان آلاء تجربی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mohammad Hossein Kazemi انجام شده
                #11
                این پست پاک شده!
                1 پاسخ آخرین پاسخ
                12
                • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                  بسم الله الرحمن الرحیم
                  سلام دوستان عزیز
                  راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
                  که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
                  دیوار چین
                  اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
                  باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
                  لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
                  اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
                  ۱_یادگیری همه جانبه
                  ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
                  ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
                  ۲_فرصتی برای تدریس برتر
                  تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
                  ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
                  همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
                  یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
                  ۴_انتقال تجربیات
                  همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
                  این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
                  درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
                  %(#ff0000)[توجه توجه]!
                  قوانین:
                  ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
                  آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
                  IMG_20210723_101749.jpg
                  شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
                  کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
                  مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
                  مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
                  اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
                  باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
                  فایده این آجر ها چیه؟
                  فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
                  اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
                  یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
                  ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
                  ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
                  در پایان:
                  دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
                  هر کی با این طرح هست بسم الله
                  #همه_با_هم_برای_هم
                  من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
                  موفق وپیروز باشید.

                  CC2s Sr02C آفلاین
                  CC2s Sr02C آفلاین
                  CC2s Sr02
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #12
                  این پست پاک شده!
                  ابوالفضل ریسیا Mohammad Hossein KazemiM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  -2
                  • CC2s Sr02C CC2s Sr02

                    این پست پاک شده!

                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                    ابوالفضل ریسی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #13
                    این پست پاک شده!
                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • CC2s Sr02C CC2s Sr02

                      این پست پاک شده!

                      Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                      Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                      Mohammad Hossein Kazemi
                      دانش آموزان آلاء تجربی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #14

                      CC2s Sr02
                      سلام
                      ببینید نگید که شما ۲۴ساعته درس می خونید و اصلا دوره بر فضای مجازی نمیرید.اصلا لازم نیست وقت زیادی صرف کنید
                      به جای اینکه می خواید تو تلگرام واینستا بچرخید چه اشکال داره به دوستاتون کمک کنید اگه از وقتای پرتتون استفاده کنید اصلاً این اتفاق نمی افته.

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      4
                      • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                        Mohammad Hossein Kazemi
                        تجربیا
                        بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                        دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                        بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم

                        nazanin karimaN آفلاین
                        nazanin karimaN آفلاین
                        nazanin karima
                        المپیادیا دوازدهم ریاضی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #15

                        Mohammad Hossein Kazemi دانشجوها رو هم تگ کنید دیگه🙂

                        Mohammad Hossein KazemiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • nazanin karimaN nazanin karima

                          Mohammad Hossein Kazemi دانشجوها رو هم تگ کنید دیگه🙂

                          Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                          Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                          Mohammad Hossein Kazemi
                          دانش آموزان آلاء تجربی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #16

                          nazanin karima در سازندگان دیوار بزرگ موفقیت گفته است:

                          Mohammad Hossein Kazemi دانشجوها رو هم تگ کنید دیگه🙂
                          فارغ-التحصیلان-آلاء
                          رتبه-های-انجمن-آلاء

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                            بسم الله الرحمن الرحیم
                            سلام دوستان عزیز
                            راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
                            که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
                            دیوار چین
                            اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
                            باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
                            لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
                            اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
                            ۱_یادگیری همه جانبه
                            ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
                            ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
                            ۲_فرصتی برای تدریس برتر
                            تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
                            ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
                            همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
                            یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
                            ۴_انتقال تجربیات
                            همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
                            این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
                            درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
                            %(#ff0000)[توجه توجه]!
                            قوانین:
                            ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
                            آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
                            IMG_20210723_101749.jpg
                            شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
                            کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
                            مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
                            مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
                            اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
                            باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
                            فایده این آجر ها چیه؟
                            فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
                            اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
                            یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
                            ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
                            ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
                            در پایان:
                            دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
                            هر کی با این طرح هست بسم الله
                            #همه_با_هم_برای_هم
                            من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
                            موفق وپیروز باشید.

                            Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                            Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                            Mohammad Hossein Kazemi
                            دانش آموزان آلاء تجربی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #17

                            Mohammad Hossein Kazemi
                            یکم انگیزه..................................................آجر۴
                            Motivation-Cover-1.jpg
                            دانش-آموزان-آلاء
                            بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                            بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            13
                            • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                              بسم الله الرحمن الرحیم
                              سلام دوستان عزیز
                              راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
                              که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
                              دیوار چین
                              اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
                              باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
                              لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
                              اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
                              ۱_یادگیری همه جانبه
                              ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
                              ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
                              ۲_فرصتی برای تدریس برتر
                              تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
                              ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
                              همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
                              یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
                              ۴_انتقال تجربیات
                              همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
                              این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
                              درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
                              %(#ff0000)[توجه توجه]!
                              قوانین:
                              ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
                              آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
                              IMG_20210723_101749.jpg
                              شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
                              کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
                              مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
                              مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
                              اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
                              باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
                              فایده این آجر ها چیه؟
                              فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
                              اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
                              یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
                              ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
                              ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
                              در پایان:
                              دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
                              هر کی با این طرح هست بسم الله
                              #همه_با_هم_برای_هم
                              من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
                              موفق وپیروز باشید.

                              Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                              Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                              Mohammad Hossein Kazemi
                              دانش آموزان آلاء تجربی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #18

                              Mohammad Hossein Kazemi
                              به ۴بزنم یا۸؟..........................................آجر۵
                              این سوالی که خیلی وقتا در محاسبات وقتی عدد زوج می بینیم از خودمون می پرسیم چون ساده کردن اونم چند مرحله به ۲اعصاب خرد کنه😠😡😤
                              اما چطوری بفهمیم عددمون به ۸ یا ۴می خوره
                              خب الان بهتون میگم
                              عددی بر 4 بخش پذیر است که رقم یکان به اضافه ی 2 برابر رقم دهگان آن بر 4 بخش پذیر باشد.
                              عددی بر 8 بخش پذیر است که رقم یکان به اضافه 2 برابررقم دهگان به اضافه ی 4 برابر رقم صدگان آن بر 8 بخش پذیر باشد.
                              حالا دیگه از محاسبات لذت ببرید.

                              Mohammad Hossein KazemiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              9
                              • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                                Mohammad Hossein Kazemi
                                به ۴بزنم یا۸؟..........................................آجر۵
                                این سوالی که خیلی وقتا در محاسبات وقتی عدد زوج می بینیم از خودمون می پرسیم چون ساده کردن اونم چند مرحله به ۲اعصاب خرد کنه😠😡😤
                                اما چطوری بفهمیم عددمون به ۸ یا ۴می خوره
                                خب الان بهتون میگم
                                عددی بر 4 بخش پذیر است که رقم یکان به اضافه ی 2 برابر رقم دهگان آن بر 4 بخش پذیر باشد.
                                عددی بر 8 بخش پذیر است که رقم یکان به اضافه 2 برابررقم دهگان به اضافه ی 4 برابر رقم صدگان آن بر 8 بخش پذیر باشد.
                                حالا دیگه از محاسبات لذت ببرید.

                                Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                Mohammad Hossein Kazemi
                                دانش آموزان آلاء تجربی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #19

                                Mohammad Hossein Kazemi
                                دانش-آموزان-آلاء
                                بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                                بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                                  بسم الله الرحمن الرحیم
                                  سلام دوستان عزیز
                                  راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
                                  که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
                                  دیوار چین
                                  اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
                                  باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
                                  لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
                                  اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
                                  ۱_یادگیری همه جانبه
                                  ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
                                  ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
                                  ۲_فرصتی برای تدریس برتر
                                  تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
                                  ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
                                  همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
                                  یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
                                  ۴_انتقال تجربیات
                                  همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
                                  این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
                                  درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
                                  %(#ff0000)[توجه توجه]!
                                  قوانین:
                                  ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
                                  آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
                                  IMG_20210723_101749.jpg
                                  شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
                                  کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
                                  مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
                                  مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
                                  اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
                                  باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
                                  فایده این آجر ها چیه؟
                                  فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
                                  اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
                                  یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
                                  ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
                                  ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
                                  در پایان:
                                  دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
                                  هر کی با این طرح هست بسم الله
                                  #همه_با_هم_برای_هم
                                  من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
                                  موفق وپیروز باشید.

                                  Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                  Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                  Mohammad Hossein Kazemi
                                  دانش آموزان آلاء تجربی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #20

                                  Mohammad Hossein Kazemi
                                  یکم تأمل......................................................آجر۶
                                  IMG_20210801_211306.jpg
                                  دانش-آموزان-آلاء
                                  بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                                  بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  9
                                  • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                                    بسم الله الرحمن الرحیم
                                    سلام دوستان عزیز
                                    راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
                                    که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
                                    دیوار چین
                                    اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
                                    باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
                                    لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
                                    اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
                                    ۱_یادگیری همه جانبه
                                    ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
                                    ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
                                    ۲_فرصتی برای تدریس برتر
                                    تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
                                    ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
                                    همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
                                    یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
                                    ۴_انتقال تجربیات
                                    همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
                                    این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
                                    درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
                                    %(#ff0000)[توجه توجه]!
                                    قوانین:
                                    ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
                                    آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
                                    IMG_20210723_101749.jpg
                                    شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
                                    کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
                                    مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
                                    مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
                                    اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
                                    باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
                                    فایده این آجر ها چیه؟
                                    فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
                                    اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
                                    یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
                                    ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
                                    ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
                                    در پایان:
                                    دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
                                    هر کی با این طرح هست بسم الله
                                    #همه_با_هم_برای_هم
                                    من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
                                    موفق وپیروز باشید.

                                    Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                    Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                    Mohammad Hossein Kazemi
                                    دانش آموزان آلاء تجربی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mohammad Hossein Kazemi انجام شده
                                    #21

                                    Mohammad Hossein Kazemi
                                    پیوند با زندگی............................................آجر7
                                    IMG_20210803_135624.jpg
                                    ‏تفاوت "هیچ کاری نکردن" و "یک کار خیلی کوچک را یک سال هر روز تکرارکردن" به زبان ریاضی.
                                    دانش-آموزان-آلاء
                                    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                                    بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
                                    فارغ-التحصیلان-آلاء

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    23
                                    • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                                      بسم الله الرحمن الرحیم
                                      سلام دوستان عزیز
                                      راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
                                      که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
                                      دیوار چین
                                      اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
                                      باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
                                      لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
                                      اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
                                      ۱_یادگیری همه جانبه
                                      ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
                                      ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
                                      ۲_فرصتی برای تدریس برتر
                                      تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
                                      ۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
                                      همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
                                      یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
                                      ۴_انتقال تجربیات
                                      همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
                                      این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
                                      درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
                                      %(#ff0000)[توجه توجه]!
                                      قوانین:
                                      ۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
                                      آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
                                      IMG_20210723_101749.jpg
                                      شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
                                      کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
                                      مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
                                      مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
                                      اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
                                      باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
                                      فایده این آجر ها چیه؟
                                      فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
                                      اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
                                      یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
                                      ۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
                                      ۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
                                      در پایان:
                                      دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️‌
                                      هر کی با این طرح هست بسم الله
                                      #همه_با_هم_برای_هم
                                      من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
                                      موفق وپیروز باشید.

                                      Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                      Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                      Mohammad Hossein Kazemi
                                      دانش آموزان آلاء تجربی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mohammad Hossein Kazemi انجام شده
                                      #22

                                      Mohammad Hossein Kazemi
                                      سندروم مهربانی.............................................آجر۸
                                      IMG_20210804_194023.jpg
                                      من تا حالا نشنیدم کسی که
                                      سندروم داون داره(کسی که۴۷ تا کروموزوم داره) بداخلاق باشه دزد و قالتاق باشه به کسی آسیب بزنه یا هر کار بد دیگه ای بکنه، فقط و فقط مهربونی از چهرشون میباره!
                                      هر جور فکر میکنم میبینم ما که ۴۶ تا کروموزوم داریم یه کروموزوم کمتر و نقص ژنتیکی داریم!
                                      دانش-آموزان-آلاء
                                      بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
                                      بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
                                      فارغ-التحصیلان-آلاء

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      14
                                      • M S 4M آفلاین
                                        M S 4M آفلاین
                                        M S 4
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #23

                                        🙄nice

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • monirsM آفلاین
                                          monirsM آفلاین
                                          monirs
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط monirs انجام شده
                                          #24

                                          سلام به آلایی‌های عزیز
                                          دوستای من، شما امسال یکی از مهم‌ترین سال‌های زندگیتون رو دارید سپری می‌کنید و لحظه لحظه‌ی این روزها باید براتون ارزشمند باشه. آلا هم مثل همیشه به فکرتون بوده در این مورد تاپیک دروس (برای رفع اشکال درسی) و بحث آزاد (برای صحبت‌های غیر درسی) ایجاد کرده تا حساب شده‌تر داخل آلاخونه فعالیت کنید و بیش‌ترین استفاده رو از زمانتون ببرید.
                                          سوالای درسیتون رو اینجا بپرسید تا سوالتون راحت‌تر دیده و پاسخ داده بشه و اگر بحث غیر درسی دارید به این بخش برید.

                                          شتاب کن؛

                                          که «تو» را قُدْرَتیستْـ در اسرار...

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          • monirsM monirs این موضوع را در قفل کرد
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع