سلام دوستانی که امسال قراره برن یازدهم به شما هم گفتن امتحانات یازدهم نهاییه؟یا فقط مدرسه ماست که هی داره گوشزد میکنه🥲
هیچ جاهم درست حسابی توضیح ندادن درباره این.الان موندیم همه کتابارو دونه به دونه حفظ کنیم یا نه فقط سوالای معلم رو...
مخصوصا کتاب تاریخ و زمینش🥴
@تجربیا
@ریاضیا
@یازدهم
@دانش-آموزان-آلاء
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان عزیز
راستش من این تاپیک رو زدم که همه رفیقای گل آلایی رو جمع کنم اینجا که چکارکنیم؟
که با کمک هم آیندمون رو بسازیم ودرکمال دوستی وصداقت تک تک اجر های دیوار رو بنا کنیم.وبتونیم با هم در برابر مشکلات بایستیم.مثلا یه چیزی مثل
دیوار چین
اما داستان این دیوار بزرگ چیه؟واقعیتش من اول می خواستم عنوان رو بذارم«سازندگان دیوار کنکور۱۴۰۱ » اما وقتی باخودم فکر کردم گفتم موفقیت که فقط کنکورنیست ما
باید در کنار هم در برابر تمام سختی ها ایستادگی کنیم که کنکور فقط یکی از اونهاست.
لذا این تاپیک انشاالله با کمک شما تاریخ انقضا نخواهد داشت و همه در کنار هم بعداز کنکور هم خواهیم ماند.
اما قراره تو این تاپیک چکار کنیم:
۱_یادگیری همه جانبه
ببینید اکثر بچه های کنکوری سعی می کنند که یه منبع برای کنکور انتخاب کنند (خدا وکیلی آدم نمیرسه چند منبع رو با هم بخونه)به خصوص که منابع هم فراووونند.
ما در اینجا می خوایم با همکاری همدیگه چکیده تمام این منابع ها رو بریزم وسط. حالا اینها میتونند قلق تستی ،روش های محاسباتی،کلک های تستی و... باشند منابع هم میتونه از استادای گرانقدر آلا ،استادای عزیز دیگر ،کتاب ها ،حتی مطلب وعکسی توی فضای مجازی اینترنت ،تلگرام و...باشه.همه باهم برای هم
۲_فرصتی برای تدریس برتر
تو اینجا میتونید همون نکات و قلق هایی رو که یاد گرفتید به زبان خودتون تدریس کنید.برای این کار میتونید عکسی رو آپلود کنید و سپس دربارش توضیح بدید یا از صفحه گوشی همراه با آموزش فیلم بگیرید یا پاورپوینت درست کنید ویا...... خلاصه هر جور که مایلید توضیح بدید.تازه با این کار ۱۰برابر بیشتر خودتون یادمیگیرید یعنی بیشتر تو حافظتون میمونه.باور نمی کنید!پس به نمودار زیر نگاه کنید👇IMG_20210723_095518.jpg
۳_شکوفایی ابداعات ونوآوری ها
همه ما قطعاً ابداعات و رموز هایی در یادگیری(هر چند مسخره و خنده دار)برای خودمان گذاشتیم. اینجا میتونیم اینها رو به اشتراک بذاریم.تا همه استفاده کنند.
یادتون باشه بقول آقای موقاری رمز درسی هر چقدر مسخره تر باشه بیشتر تو ذهن میمونه.😂
۴_انتقال تجربیات
همچنین میتونید تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید علی الخصوص دانشجو های عریز خیلی میتونن تو این بخش کمک کنند.
این تاپیک مخصوص چه کسانیه؟
درست تاپیک رو توی راه ابریشم زدم اما این تاپیک مخصوص تمام راه ابریشمیا غیر ابریشمیا ،کنکوری ها و غیر کنکوری ها خلاصه همه همه میتونند اینجا فعالیت کنند.
%(#ff0000)[توجه توجه]!
قوانین:
۱_یکی از کار های بامزه ای که به ذهنم خورده این که مگه ما نمی خوایم این دیوار رو با هم بسازیم .پس برای ساختنش نیاز به آجر داریم.حالا آجر چیه؟
آجر تو این تاپیک به تمام پست های آموزشی(درسی،انگیزشی،غیر درسی و...)گفته میشه.فقط دقت کنید حتما باید آموزشی باشه مثلاً سلام احوال پرسی یا سوال پرسیدن جزو اجر هانمیشه.پس ما به جای پست های آموزشی میگیم آجر شماره فلان. شما هر پست آموزشی که میذارید باید با فاصله از عنوان شماره آجر رو بنویسید.مثل شکل زیر👇👇
IMG_20210723_101749.jpg
شماره آجر رو از کجا بیاریم؟
کافیه شماره آجر آخرین پست های آموزشی رو نگاه کنید
مثلاً اخرین پست، آجر ۲۵بود قاعدتاً شما آجر ۲۶ رو توی پستتون قرار میدید.توجه: حتما چندتا پست اخر رو نگاه کنید ممکن یکی تو آجر گذاری اشتباه کرده باشه
مثلاً اخرین پست ها :۸_۹_۱۰_۱۵
اونی که ۱۵گذاشته در اصل ۱۱هست شما با یه نقل قول
باجمله«شماره آجر شما۱۱بود»اون رواصلاح کنید. که قاطی نشه و ادامه رو شماره گذاری کنید.
فایده این آجر ها چیه؟
فایدش اینه که بعد از مثلاً یکسال اخرین پست آموزشی مثلاشمارش۲۴۵۶
اینطوری میتونیم بفهمیم دیوارمون چقدر پیشرفت کرده و دوستانی که بعدا اضافه می شوند گیج نمیشن و میتونن از همه اجرها استفاده کنند.
یه جورایی میشه مث شناسنامه پست ،میشه راحت پست های آموزشی رو از بقیه جدا کرد.
۲_سعی کنید عنوان های پستاتون برجسته باشه ترجیحا از عنوان های ساده و مستقیم استفاده نکنید.بهتره غیر مستقیم بیان کنید مثلاً میخواین نکته درباره هیدروکربن ها بگید عنوان رو مثلاً بذارید «طلای سیاه»که یکم جذاب تر بشه.
۳_احترام به نظرات همدیگر و پاسخ درست و با حوصله هم از ملزومات این تاپیکه.
در پایان:
دوستان من با تمام وجودم چیز هایی رو که یاد گرفتم با شما به اشتراک میذارم🖐️🖐️
هر کی با این طرح هست بسم الله
#همه_با_هم_برای_هم
من برم کلنگ رو بیارم که طرح رو افتتاح کنیم.🙂
موفق وپیروز باشید.
سلام به همه💞
توی این تاپیک قصد دارم پی دی اف هایی که مدرسه لطف میکنه برامون میفرسته رو به اشتراک بذارم.
تست دروس هستند همراه با پاسخنامه.
https://s19.picofile.com/file/8431235984/4_5909231913842772276.pdf.html
✅ تست دینی سال دهم
◀️ درس های ۷ تا ۹
🔰 همراه با پاسخنامه
👆🏻🪴☘️👆🏻🪴☘️👆🏻
https://s19.picofile.com/file/8431236692/4_6015020243993233742.pdf.html
✅ جزوه تست فارسی سال دهم
◀️ 100 تست از قرابت معنایی
🔰 همراه با پاسخنامه
👆🏻🪴☘️👆🏻🪴☘️👆🏻
انشالله مورد استفاده قرار بگیره.🌹
باز هم هست که کم کم به اشتراک میذارم سر فرصت.
@تجربیا
@انسانیا
@دهم
@دانش-آموزان-آلاء
-
Mohammad Hossein Kazemi
دیوار نماد مانع هس اغلب
اما پله نماد پیشرفت
درسته؟ -
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Dr.Aryan on آخرین ویرایش توسط انجام شده
Dr.Aryan
بله دقیقاً منظورم همون مانع هست اما مانع در برابر مشکلات
مثل شهر های قدیمی که اونها رو در برابر حملات محفوظ می کرد در توضیحات گفتم بعد آجر نماد سازندگی من می خخواستم چیزی قرار بدم که هم معنی ایستادگی در برابر مشکلات هم سازندگی
به هر حال می خواستم مفهوم رو با یه مثال بفهمونم
حالا می خواد دیوار باشه پله باشه یا چیز دیگر به هر حال هرکی میتونه یه نظری داشته باشه اما مفهوم همه اینها یکیه -
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط انجام شده
Mohammad Hossein Kazemi
تیپ شناسی (۱)اتم نبین چه ریزه.....................آجر۲
سلام دوستان
آجر امروز ما تیپ بندی یکی از رو مخ ترین مباحث کنکور
یعنی ذرات زیر اتمی
یکی از این تیپ سوالات تیپ تفاوت که راه حل تستیش رو براتون اینجا آوردم
توجه:
دوستان گل حتما و حتما این تیپ سوالات رو اول برای خودتون به روش تشریحی حل کنید تا روی مفهوم کاملاً مسلط بشید. -
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط انجام شده
-
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط Mohammad Hossein Kazemi انجام شدهاین پست پاک شده!
-
این پست پاک شده!
-
این پست پاک شده!
-
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to CC2s Sr02 on آخرین ویرایش توسط انجام شده
CC2s Sr02
سلام
ببینید نگید که شما ۲۴ساعته درس می خونید و اصلا دوره بر فضای مجازی نمیرید.اصلا لازم نیست وقت زیادی صرف کنید
به جای اینکه می خواید تو تلگرام واینستا بچرخید چه اشکال داره به دوستاتون کمک کنید اگه از وقتای پرتتون استفاده کنید اصلاً این اتفاق نمی افته. -
nazanin karima المپیادیا دوازدهم ریاضیreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط انجام شده
Mohammad Hossein Kazemi دانشجوها رو هم تگ کنید دیگه
-
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to nazanin karima on آخرین ویرایش توسط انجام شده
nazanin karima در سازندگان دیوار بزرگ موفقیت گفته است:
Mohammad Hossein Kazemi دانشجوها رو هم تگ کنید دیگه
@فارغ-التحصیلان-آلاء
@رتبه-های-انجمن-آلاء -
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط انجام شده
Mohammad Hossein Kazemi
یکم انگیزه..................................................آجر۴
@دانش-آموزان-آلاء
@بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
@بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط انجام شده
Mohammad Hossein Kazemi
به ۴بزنم یا۸؟..........................................آجر۵
این سوالی که خیلی وقتا در محاسبات وقتی عدد زوج می بینیم از خودمون می پرسیم چون ساده کردن اونم چند مرحله به ۲اعصاب خرد کنه
اما چطوری بفهمیم عددمون به ۸ یا ۴می خوره
خب الان بهتون میگم
عددی بر 4 بخش پذیر است که رقم یکان به اضافه ی 2 برابر رقم دهگان آن بر 4 بخش پذیر باشد.
عددی بر 8 بخش پذیر است که رقم یکان به اضافه 2 برابررقم دهگان به اضافه ی 4 برابر رقم صدگان آن بر 8 بخش پذیر باشد.
حالا دیگه از محاسبات لذت ببرید. -
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط انجام شده
-
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط انجام شده
Mohammad Hossein Kazemi
یکم تأمل......................................................آجر۶
@دانش-آموزان-آلاء
@بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
@بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط Mohammad Hossein Kazemi انجام شده
Mohammad Hossein Kazemi
پیوند با زندگی............................................آجر7
تفاوت "هیچ کاری نکردن" و "یک کار خیلی کوچک را یک سال هر روز تکرارکردن" به زبان ریاضی.
@دانش-آموزان-آلاء
@بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
@بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
@فارغ-التحصیلان-آلاء -
Mohammad Hossein Kazemi دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهمreplied to Mohammad Hossein Kazemi on آخرین ویرایش توسط Mohammad Hossein Kazemi انجام شده
Mohammad Hossein Kazemi
سندروم مهربانی.............................................آجر۸
من تا حالا نشنیدم کسی که
سندروم داون داره(کسی که۴۷ تا کروموزوم داره) بداخلاق باشه دزد و قالتاق باشه به کسی آسیب بزنه یا هر کار بد دیگه ای بکنه، فقط و فقط مهربونی از چهرشون میباره!
هر جور فکر میکنم میبینم ما که ۴۶ تا کروموزوم داریم یه کروموزوم کمتر و نقص ژنتیکی داریم!
@دانش-آموزان-آلاء
@بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
@بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
@فارغ-التحصیلان-آلاء -
nice
-
سلام به آلاییهای عزیز
دوستای من، شما امسال یکی از مهمترین سالهای زندگیتون رو دارید سپری میکنید و لحظه لحظهی این روزها باید براتون ارزشمند باشه. آلا هم مثل همیشه به فکرتون بوده در این مورد تاپیک دروس (برای رفع اشکال درسی) و بحث آزاد (برای صحبتهای غیر درسی) ایجاد کرده تا حساب شدهتر داخل آلاخونه فعالیت کنید و بیشترین استفاده رو از زمانتون ببرید.
سوالای درسیتون رو اینجا بپرسید تا سوالتون راحتتر دیده و پاسخ داده بشه و اگر بحث غیر درسی دارید به این بخش برید. -