Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. اعتیاد به اینستا😐:راه حل؟
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

اعتیاد به اینستا😐:راه حل؟

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
24 دیدگاه‌ها 17 کاربران 1.4k بازدیدها 13 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • فاطمه عبدی فامف آفلاین
    فاطمه عبدی فامف آفلاین
    فاطمه عبدی فام
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #1

    سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

    Asal M 2A H Mohammad Ali 0M ALIREZA ARSANJANIA -Dr_Ugger-- 8 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • فاطمه عبدی فامف فاطمه عبدی فام

      سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

      Asal M 2A آفلاین
      Asal M 2A آفلاین
      Asal M 2
      دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهم
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2

      فاطمه عبدی فام یه برنامه ای هست که اگه رو گوشی نصبش کنی تو تنظیماتش که بری میتونی یه جوری تنظیمش کنی که وقتی مثلا نیم ساعت تو اینستا باشی برنامه رو قفل می‌کنه .و استفاده رو از اپ های خاصی که تو تنظیمشون کنی رو محدود می‌کنه .من اسمشو نمیدونم چیه و خودم ندارمش .اگه کسی می دونه اسم این برنامه هه چیه بگه لطفا.

      HelorikaaH Amirmahdi Agha MohammadiA 2 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • Ali Askari 0A آفلاین
        Ali Askari 0A آفلاین
        Ali Askari 0
        دانش آموزان آلاء تجربی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3

        تنها راه حل : دیلیت اینستا

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        5
        • فاطمه عبدی فامف فاطمه عبدی فام

          سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

          H آفلاین
          H آفلاین
          hamed bagheri 0
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #4

          فاطمه عبدی فام

          سلام ، در گوگل عبارت Instagram delete accountرو سرچ میکنید / و در صفحه مدیریت حساب ، حذف برای همیشه رو میزنید / و بعد هم بشما پیام میده که تا ۱ ماه آینده حذف کامل خواهد شد

          درباره گوشی هم من توی اتاق درس خوندن نمیبرم و توی ی کشو میزارم / و بین ساعت ۱۰ _۱۲ شب میرم سراغش/ و بیشتر کارامو با کامپیوتر انجام میدم

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          4
          • Asal M 2A Asal M 2

            فاطمه عبدی فام یه برنامه ای هست که اگه رو گوشی نصبش کنی تو تنظیماتش که بری میتونی یه جوری تنظیمش کنی که وقتی مثلا نیم ساعت تو اینستا باشی برنامه رو قفل می‌کنه .و استفاده رو از اپ های خاصی که تو تنظیمشون کنی رو محدود می‌کنه .من اسمشو نمیدونم چیه و خودم ندارمش .اگه کسی می دونه اسم این برنامه هه چیه بگه لطفا.

            HelorikaaH آفلاین
            HelorikaaH آفلاین
            Helorikaa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5

            Asal M 2
            سلام
            توی تنظیمات بیشتر تلفن های هوشمند این ویژگی هست و نیاز به نصب برنامه خاصی نیست
            فقط کافیه توی تنظیمات App timer رو سرچ کنید
            بعد هر برنامه ای که خواستید رو میتونید روش تایمر بگذارید

            Asal M 2A 2 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • فاطمه عبدی فامف فاطمه عبدی فام

              سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

              Mohammad Ali 0M آفلاین
              Mohammad Ali 0M آفلاین
              Mohammad Ali 0
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #6

              فاطمه عبدی فام سلام تنها راه حلش حذف برنامه هست.و باید قدرت خودتون رو به خودتون نشون بدید که میتونید هر کاری رو که بخواید انجام بدید.موفق باشید✌

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • HelorikaaH Helorikaa

                Asal M 2
                سلام
                توی تنظیمات بیشتر تلفن های هوشمند این ویژگی هست و نیاز به نصب برنامه خاصی نیست
                فقط کافیه توی تنظیمات App timer رو سرچ کنید
                بعد هر برنامه ای که خواستید رو میتونید روش تایمر بگذارید

                Asal M 2A آفلاین
                Asal M 2A آفلاین
                Asal M 2
                دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهم
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #7

                @felli عه جدی چه خووب..مرسی نمیدونستم

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • HelorikaaH Helorikaa

                  Asal M 2
                  سلام
                  توی تنظیمات بیشتر تلفن های هوشمند این ویژگی هست و نیاز به نصب برنامه خاصی نیست
                  فقط کافیه توی تنظیمات App timer رو سرچ کنید
                  بعد هر برنامه ای که خواستید رو میتونید روش تایمر بگذارید

                  Asal M 2A آفلاین
                  Asal M 2A آفلاین
                  Asal M 2
                  دانش آموزان آلاء تجربی دوازدهم
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #8

                  @felli ولی پیداش نکردم تو تنظیماتم

                  HelorikaaH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • _Biliifti__ آفلاین
                    _Biliifti__ آفلاین
                    _Biliifti_
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #9

                    درس بخون!!

                    لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • فاطمه عبدی فامف فاطمه عبدی فام

                      سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

                      ALIREZA ARSANJANIA آفلاین
                      ALIREZA ARSANJANIA آفلاین
                      ALIREZA ARSANJANI
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #10

                      فاطمه عبدی فام فقط پاکش کن
                      اینکه رمز سخت بزاری و کم بری توش و قفل مدت دار بزاری اصلا جواب نمیده

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      3
                      • فاطمه عبدی فامف فاطمه عبدی فام

                        سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

                        -Dr_Ugger-- آفلاین
                        -Dr_Ugger-- آفلاین
                        -Dr_Ugger-
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #11

                        فاطمه عبدی فام
                        اگه میشه با یکی از نزدیکانت ( مادر یا پدرت ترجیحا یا هرکی ک احساس میکنی فرد مناسب و نزدیکیه بهت) در این مورد حرف بزن و همه اینارو بهش توضیح بده و ازشون کمک بخواه . از قضاوت شدن نترس اگه اون فردی ک بهت گفتم دوست داشته باشه (برای همین بالا بهت گفتم با یکی صحبت کن ک فکر میکنی مناسبه ) بهت راهکار میده و باهم میتونید این مشکل رو حل کنید ، حالا شایدم یکم سرزنش شی ولی مطمئن باش که سرزنشش هم از سر دوست داشتنته ن محکوم کردنت ..... .

                        من خودم این راه رو برا یه همچین موضوعی امتحان کردم و جواب داده و الانم با خیال آسوده دارم درسمو میخونم .....

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • Asal M 2A Asal M 2

                          @felli ولی پیداش نکردم تو تنظیماتم

                          HelorikaaH آفلاین
                          HelorikaaH آفلاین
                          Helorikaa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #12

                          Asal M 2
                          توی این مدل جدیدا هست اکثرا
                          به زبان گوشیتون سرچ کنید😂 شاید مشکلش این باشه

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • فاطمه عبدی فامف فاطمه عبدی فام

                            سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

                            Asal AhmadzadehA آفلاین
                            Asal AhmadzadehA آفلاین
                            Asal Ahmadzadeh
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #13

                            فاطمه عبدی فام عا عزیزکم منم دل بسته‌ی اینستام و به شدتتتتتت عاشق کیپاپ و کیدراما ولی الان تقریبا دوماهه که به کل دیلیت اکانت زدم و طرفش نرفتم نه از اینستا بلکه کاملا از سوشال مدیا(به جز واتساپ به خاطر مدرسه:))
                            بهترین راه همینه
                            موفق باشی🍩🙂

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • فاطمه عبدی فامف فاطمه عبدی فام

                              سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

                              sina bigdeliS آفلاین
                              sina bigdeliS آفلاین
                              sina bigdeli
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط sina bigdeli انجام شده
                              #14

                              فاطمه عبدی فام هیچ معتادی پای منقل ترک اعتیاد نکرده از فضای اینستا کلا دور شید گوشیتون رو به یه معتمد بدید تا روز کنکور براتون نگه داره یکی مثل مدیر یا معاون مدرسه

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • Asal M 2A Asal M 2

                                فاطمه عبدی فام یه برنامه ای هست که اگه رو گوشی نصبش کنی تو تنظیماتش که بری میتونی یه جوری تنظیمش کنی که وقتی مثلا نیم ساعت تو اینستا باشی برنامه رو قفل می‌کنه .و استفاده رو از اپ های خاصی که تو تنظیمشون کنی رو محدود می‌کنه .من اسمشو نمیدونم چیه و خودم ندارمش .اگه کسی می دونه اسم این برنامه هه چیه بگه لطفا.

                                Amirmahdi Agha MohammadiA آفلاین
                                Amirmahdi Agha MohammadiA آفلاین
                                Amirmahdi Agha Mohammadi
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #15
                                این پست پاک شده!
                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Amirmahdi Agha MohammadiA آفلاین
                                  Amirmahdi Agha MohammadiA آفلاین
                                  Amirmahdi Agha Mohammadi
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #16

                                  سلام به نظرم با دوست یا هرکسی مثل خودتون سر ترک اینستا یا هر چیز دیگه ای کَل بندازید این رقابت باعث میشه شما بتونید به خودتون مسلط باشید و اگر حریفتون قدر باشه خیلی زود تر جواب میگیرین

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • F آفلاین
                                    F آفلاین
                                    forough
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #17

                                    اگه نمی تونی پاکش کنی ، یه سری اپ ها هستن گوشی رو قفل میکنن میتونی از اونا نصب کنی !

                                    ماهی تُنگِ کوچکی هم اگر بودم
                                    فراموشم نمی شد دریا
                                    هیچ موجودی
                                    نداشته هایش را فراموش نمی کند....

                                    #سید_محمد_مرکبیان

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • Jasmin_____e BaratiJ آفلاین
                                      Jasmin_____e BaratiJ آفلاین
                                      Jasmin_____e Barati
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #18

                                      من خودم به شخصه به اینستا اعتیاد نداشتم و ندارم
                                      خیلی کم وارد برنامه میشدم ولی خوب دیگه واضحه وقتی بری توش بدون اینکه خودت بفهمی زمان زیادی میگذره
                                      برای همین اینستا رو با اکانت بابام و گوشی بابام وارد میشم اونم خیلی کم شاید هفته ای یبار برای چند دقیقه
                                      خوبیش اینکه یک : بابام بهم گوشیش رو نمیده😂
                                      دو : دیگه اکسپلور خودم رو ندارم که وقتی واردش بشم دیگه بیرون نیام🤷🏻‍♀️

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • Jasmin_____e BaratiJ آفلاین
                                        Jasmin_____e BaratiJ آفلاین
                                        Jasmin_____e Barati
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #19

                                        و اینکه منم طرفدار بی تی اسم
                                        ولی یادت نره بی تی اس گفت تو بهترین من رو بهم دادی پس باید بهترینِ خودت رو به خودت بدی
                                        تهیونگ پارسال تو سازمان بین الملل گفت : با خودم گفتم اگه اینجا متوقف بشم ، دیگه ستاره ی زندگی خودم نیستم
                                        جی هوپ یبار گفت اگه سخت کار نکنی نباید منتظر نتایج خوب هم باشی
                                        آیدلِ من نیروی محرک من برای تلاش کردنه
                                        سعی کن از چیزی که دوسش داری یه نقطه ی برای خودت بکنی🙂

                                        و اینکه لیریک پاید پیپر رو یادت بیار : برو درستو بخون همین الانش هم خونوادت ازم متنفرن😂🤣

                                        فاطمه عبدی فامف Asal AhmadzadehA 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • فاطمه عبدی فامف فاطمه عبدی فام

                                          سلام، من واقعا خییلییی معتاد شدم به گوشیو اینستا، نمیتونم خودمو کنترل کنم،با گوشی درس میخونم، ولی هر وخ میام سمت گوشی که ویدیوی یه درس رو نگا کنم🙄فوری به جای ویدیو میپیچم به اینستاو...🙂💔کل زندگی من شده کره، کره جنوبی، کیپاپ، کیدراما، بازیگرا خواننده ها گروه های خوانندگی🙂تقریبا دو سال یا بیشتر به شدت معتاد و وابسته کره شدم، ینی یه روز نگا نکنم کلی دیوونه میشم و دلم تنگ میشه، متاسفانه درگیر اینا شدن هم، باعث میشه اهداف و آیندمو فراموش کنم🙂💔ینی نابودی به تمام معنا🙂یه روز به زور خودمو نگه میدارم،دو روز خودمو به زور نگه میدارم، روز سوم یه ذره عادت میکنم به دوری، ولی روز چهارم گند میزنم و دوباره بر میگردم🙂هی میخوام ازشون متنفر باشم هی میخوام ولشون کنم، هی میخوام دیگه بهشون فک نکنم، هی میخوام این بازیه کثیفو تموم کنم نمیشه🙂معتادم و انقد دوسشون دارم که نمیتونم دل بکنم و نمیتونم ازشون متنفر باشم😭یه سال و نیمه هم به شدت طرفدار یه بازیگر کره ایم، هر کاری میکنم کره رو فراموش کنم و دیگه نگا نکنم، و دل بکنم، به خاطر اون نمیتونم و برمیگردم😭به نظرتون من با خودم چیکار کنم؟ چجوری دل بکنم؟ آینده من در خطرههه، خودمم اینو میدونم ولی درس عبرت نمیشه برام، چیکار کنم آدم شم؟یه نصیحتی بکنین یه راه حلی، یه کاری، تو رو خدا؟! 😭

                                          Amir GhaheriA آفلاین
                                          Amir GhaheriA آفلاین
                                          Amir Ghaheri
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #20

                                          فاطمه عبدی فام سلام روزتون بخیر!من در 4 مرحله میگم امیدوارم بدردتون بخوره!
                                          1-نصب برنامه detox که گوشی رو کلا تا ساعتی که بخواین قفل می کنه که اصلا نمی تونین تا تایم تموم نشده بازش کنین!می تونین از اپ استور دانلود کنین!
                                          2-برنامه 21 روزه برای تغییر عادت!که 21 روز در یک ساعت مشخص برین سراغش!که بنظرم اگه روزای اول با detox گوشی رو قفل کنین آروم آروم عادت می کنین
                                          3-حذف کامل اینستا یعنی حذف حساب کاربریتون از طریق سایت !حذف بدون بازگشت و البته حتما حتما یه عادت خفن مث درس خوندن قرار بدین که وقتی از اینستا اومدین بیرون روی بیارین به اون و افسرده نشین!
                                          4-ناامید نشید و توکل کنید به خدا و همیشه بخندین!:adult:

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع