Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
3.8k دیدگاه‌ها 253 کاربران 147.3k بازدیدها 217 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • vivienneV آفلاین
    vivienneV آفلاین
    vivienne
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #3536

    دوشنبه
    پی ام اس نزاشت بخونم 🙁

    سه شنبه ۷ ساعت
    ۶۵ تست

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • vivienneV آفلاین
      vivienneV آفلاین
      vivienne
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #3537

      امروز تصمیم گرفتم یه کتاب غیر درسی رو به عنوان تفریح تو فراغتم هر روز در حد ۲۰ دیقه بخونم ولی اون بیست دیقه تبدیل شد به ۶ ساعت و الان کتاب مبارک رو تموم کردم و ساعت مطالعه و برنامم نابود شد
      نتیجه اخلاقی اینکه تو دوران کنکور همه چی می‌چسبه و نباید چیزی رو شروع کرد.

      ۸ ساعت
      ۶۷ تست +دو آزمون زیستاز

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • Anzw 18A Anzw 18

        دوشنبه:
        10h + 100t

        Anzw 18A آفلاین
        Anzw 18A آفلاین
        Anzw 18
        فارغ التحصیلان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3538

        چهارشنبه:
        9ساعت.

        -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

        یاحسین💙

        Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
        4
        • vivienneV آفلاین
          vivienneV آفلاین
          vivienne
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #3539

          پنج شنبه
          آزمون ماز
          تحلیل تموم شد
          دو آزمون زیست فصل هم با تحلیل
          خسته شدم دیگه 😑

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • mr.vinyzoM آفلاین
            mr.vinyzoM آفلاین
            mr.vinyzo
            دانشجویان مهندسی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط mr.vinyzo انجام شده
            #3540

            از فردا شب انشالا منم اگه بتونم دوباره گزارش میدم اینجا

            این هفته از 26.8 تا 2.9.

            2454 تست هفتگی

            82 ساعت و 25 دقیقه مطالعه هفتگی

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            4
            • A ari_14

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
              خدانگهدار

              11.55+245t

              10h+181t

              4.20+61t

              5.48+137t

              8.5+125t

              نه جسمی خوب بودم نه روحی
              ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

              11.10+237t

              ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

              11.27+145t

              9.52+209t

              12h+191t

              7.43+105t
              بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

              10.57+218t

              2h+37t

              14h+205t

              4.30+71t
              بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

              0h0t
              از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

              6.40+141t

              11.8+141t
              میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

              A آفلاین
              A آفلاین
              ari_14
              فارغ التحصیلان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #3541

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

              خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
              خدانگهدار

              11.55+245t

              10h+181t

              4.20+61t

              5.48+137t

              8.5+125t

              نه جسمی خوب بودم نه روحی
              ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

              11.10+237t

              ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

              11.27+145t

              9.52+209t

              12h+191t

              7.43+105t
              بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

              10.57+218t

              2h+37t

              14h+205t

              4.30+71t
              بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

              0h0t
              از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

              6.40+141t

              11.8+141t
              میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

              6.30+125t
              تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

              https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

              A 1 پاسخ آخرین پاسخ
              4
              • mr.vinyzoM آفلاین
                mr.vinyzoM آفلاین
                mr.vinyzo
                دانشجویان مهندسی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #3542

                امروز :3 .9
                12:20 مطالعه
                333 تست

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                5
                • A ari_14

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                  خدانگهدار

                  11.55+245t

                  10h+181t

                  4.20+61t

                  5.48+137t

                  8.5+125t

                  نه جسمی خوب بودم نه روحی
                  ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                  11.10+237t

                  ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                  11.27+145t

                  9.52+209t

                  12h+191t

                  7.43+105t
                  بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                  10.57+218t

                  2h+37t

                  14h+205t

                  4.30+71t
                  بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                  0h0t
                  از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                  6.40+141t

                  11.8+141t
                  میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                  6.30+125t
                  تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                  A آفلاین
                  A آفلاین
                  ari_14
                  فارغ التحصیلان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #3543

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                  خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                  خدانگهدار

                  11.55+245t

                  10h+181t

                  4.20+61t

                  5.48+137t

                  8.5+125t

                  نه جسمی خوب بودم نه روحی
                  ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                  11.10+237t

                  ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                  11.27+145t

                  9.52+209t

                  12h+191t

                  7.43+105t
                  بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                  10.57+218t

                  2h+37t

                  14h+205t

                  4.30+71t
                  بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                  0h0t
                  از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                  6.40+141t

                  11.8+141t
                  میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                  6.30+125t
                  تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                  10.15+222t

                  تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                  https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                  A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  5
                  • mr.vinyzoM آفلاین
                    mr.vinyzoM آفلاین
                    mr.vinyzo
                    دانشجویان مهندسی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #3544

                    یکشنبه:9.4

                    11:35h
                    286t

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    5
                    • A ari_14

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                      خدانگهدار

                      11.55+245t

                      10h+181t

                      4.20+61t

                      5.48+137t

                      8.5+125t

                      نه جسمی خوب بودم نه روحی
                      ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                      11.10+237t

                      ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                      11.27+145t

                      9.52+209t

                      12h+191t

                      7.43+105t
                      بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                      10.57+218t

                      2h+37t

                      14h+205t

                      4.30+71t
                      بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                      0h0t
                      از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                      6.40+141t

                      11.8+141t
                      میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                      6.30+125t
                      تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                      10.15+222t

                      تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                      A آفلاین
                      A آفلاین
                      ari_14
                      فارغ التحصیلان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ari_14 انجام شده
                      #3545

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                      خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                      خدانگهدار

                      11.55+245t

                      10h+181t

                      4.20+61t

                      5.48+137t

                      8.5+125t

                      نه جسمی خوب بودم نه روحی
                      ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                      11.10+237t

                      ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                      11.27+145t

                      9.52+209t

                      12h+191t

                      7.43+105t
                      بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                      10.57+218t

                      2h+37t

                      14h+205t

                      4.30+71t
                      بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                      0h0t
                      از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                      6.40+141t

                      11.8+141t
                      میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                      6.30+125t
                      تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                      10.15+222t

                      تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                      14.10+235t+1.30class

                      https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                      A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      4
                      • Anzw 18A Anzw 18

                        چهارشنبه:
                        9ساعت.

                        Anzw 18A آفلاین
                        Anzw 18A آفلاین
                        Anzw 18
                        فارغ التحصیلان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #3546

                        یکشنبه:
                        8 ساعت.

                        -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                        یاحسین💙

                        Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        4
                        • Anzw 18A Anzw 18

                          یکشنبه:
                          8 ساعت.

                          Anzw 18A آفلاین
                          Anzw 18A آفلاین
                          Anzw 18
                          فارغ التحصیلان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #3547

                          دوشنبه:

                          10:45+84t

                          -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                          یاحسین💙

                          Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          5
                          • mr.vinyzoM آفلاین
                            mr.vinyzoM آفلاین
                            mr.vinyzo
                            دانشجویان مهندسی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #3548

                            دوشنبه :۵ .۹
                            مطالعه ۱۲:۴۰
                            تست ۴۲۰
                            خواب : ۳ شب...🥴🤦🏻‍♂️

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • A ari_14

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                              خدانگهدار

                              11.55+245t

                              10h+181t

                              4.20+61t

                              5.48+137t

                              8.5+125t

                              نه جسمی خوب بودم نه روحی
                              ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                              11.10+237t

                              ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                              11.27+145t

                              9.52+209t

                              12h+191t

                              7.43+105t
                              بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                              10.57+218t

                              2h+37t

                              14h+205t

                              4.30+71t
                              بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                              0h0t
                              از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                              6.40+141t

                              11.8+141t
                              میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                              6.30+125t
                              تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                              10.15+222t

                              تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                              14.10+235t+1.30class

                              A آفلاین
                              A آفلاین
                              ari_14
                              فارغ التحصیلان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #3549

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                              خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                              خدانگهدار

                              11.55+245t

                              10h+181t

                              4.20+61t

                              5.48+137t

                              8.5+125t

                              نه جسمی خوب بودم نه روحی
                              ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                              11.10+237t

                              ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                              11.27+145t

                              9.52+209t

                              12h+191t

                              7.43+105t
                              بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                              10.57+218t

                              2h+37t

                              14h+205t

                              4.30+71t
                              بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                              0h0t
                              از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                              6.40+141t

                              11.8+141t
                              میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                              6.30+125t
                              تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                              10.15+222t

                              تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                              14.10+235t+1.30class

                              5.47+130t

                              ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                              https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                              A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • Anzw 18A Anzw 18

                                دوشنبه:

                                10:45+84t

                                Anzw 18A آفلاین
                                Anzw 18A آفلاین
                                Anzw 18
                                فارغ التحصیلان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #3550

                                سه شنبه:
                                10h + 88t

                                -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                                یاحسین💙

                                Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                7
                                • A ari_14

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                                  خدانگهدار

                                  11.55+245t

                                  10h+181t

                                  4.20+61t

                                  5.48+137t

                                  8.5+125t

                                  نه جسمی خوب بودم نه روحی
                                  ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                                  11.10+237t

                                  ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                                  11.27+145t

                                  9.52+209t

                                  12h+191t

                                  7.43+105t
                                  بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                                  10.57+218t

                                  2h+37t

                                  14h+205t

                                  4.30+71t
                                  بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                                  0h0t
                                  از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                                  6.40+141t

                                  11.8+141t
                                  میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                                  6.30+125t
                                  تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                                  10.15+222t

                                  تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                                  14.10+235t+1.30class

                                  5.47+130t

                                  ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                                  A آفلاین
                                  A آفلاین
                                  ari_14
                                  فارغ التحصیلان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #3551

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                  خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                                  خدانگهدار

                                  11.55+245t

                                  10h+181t

                                  4.20+61t

                                  5.48+137t

                                  8.5+125t

                                  نه جسمی خوب بودم نه روحی
                                  ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                                  11.10+237t

                                  ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                                  11.27+145t

                                  9.52+209t

                                  12h+191t

                                  7.43+105t
                                  بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                                  10.57+218t

                                  2h+37t

                                  14h+205t

                                  4.30+71t
                                  بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                                  0h0t
                                  از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                                  6.40+141t

                                  11.8+141t
                                  میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                                  6.30+125t
                                  تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                                  10.15+222t

                                  تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                                  14.10+235t+1.30class

                                  5.47+130t

                                  ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                                  14h+300t+دانشگاه

                                  https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                                  A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  6
                                  • mr.vinyzoM آفلاین
                                    mr.vinyzoM آفلاین
                                    mr.vinyzo
                                    دانشجویان مهندسی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #3552

                                    دیروز:6 . 9
                                    8:20 مطالعه
                                    281 تست

                                    امروز 9.7
                                    9:30
                                    267

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    3
                                    • Anzw 18A Anzw 18

                                      سه شنبه:
                                      10h + 88t

                                      Anzw 18A آفلاین
                                      Anzw 18A آفلاین
                                      Anzw 18
                                      فارغ التحصیلان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #3553

                                      چهارشنبه:
                                      10h

                                      -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                                      یاحسین💙

                                      Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      4
                                      • A ari_14

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                                        خدانگهدار

                                        11.55+245t

                                        10h+181t

                                        4.20+61t

                                        5.48+137t

                                        8.5+125t

                                        نه جسمی خوب بودم نه روحی
                                        ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                                        11.10+237t

                                        ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                                        11.27+145t

                                        9.52+209t

                                        12h+191t

                                        7.43+105t
                                        بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                                        10.57+218t

                                        2h+37t

                                        14h+205t

                                        4.30+71t
                                        بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                                        0h0t
                                        از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                                        6.40+141t

                                        11.8+141t
                                        میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                                        6.30+125t
                                        تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                                        10.15+222t

                                        تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                                        14.10+235t+1.30class

                                        5.47+130t

                                        ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                                        14h+300t+دانشگاه

                                        A آفلاین
                                        A آفلاین
                                        ari_14
                                        فارغ التحصیلان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #3554

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                        خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                                        خدانگهدار

                                        11.55+245t

                                        10h+181t

                                        4.20+61t

                                        5.48+137t

                                        8.5+125t

                                        نه جسمی خوب بودم نه روحی
                                        ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                                        11.10+237t

                                        ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                                        11.27+145t

                                        9.52+209t

                                        12h+191t

                                        7.43+105t
                                        بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                                        10.57+218t

                                        2h+37t

                                        14h+205t

                                        4.30+71t
                                        بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                                        0h0t
                                        از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                                        6.40+141t

                                        11.8+141t
                                        میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                                        6.30+125t
                                        تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                                        10.15+222t

                                        تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                                        14.10+235t+1.30class

                                        5.47+130t

                                        ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                                        14h+300t+دانشگاه

                                        10.30+202t

                                        https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                                        A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • Anzw 18A Anzw 18

                                          چهارشنبه:
                                          10h

                                          Anzw 18A آفلاین
                                          Anzw 18A آفلاین
                                          Anzw 18
                                          فارغ التحصیلان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #3555

                                          پنج‌شنبه:

                                          8h + 50t

                                          -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                                          یاحسین💙

                                          Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          4
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 176
                                          • 177
                                          • 178
                                          • 179
                                          • 180
                                          • 191
                                          • 192
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع