Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
3.8k دیدگاه‌ها 253 کاربران 147.3k بازدیدها 217 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • vivienneV آفلاین
    vivienneV آفلاین
    vivienne
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #3537

    امروز تصمیم گرفتم یه کتاب غیر درسی رو به عنوان تفریح تو فراغتم هر روز در حد ۲۰ دیقه بخونم ولی اون بیست دیقه تبدیل شد به ۶ ساعت و الان کتاب مبارک رو تموم کردم و ساعت مطالعه و برنامم نابود شد
    نتیجه اخلاقی اینکه تو دوران کنکور همه چی می‌چسبه و نباید چیزی رو شروع کرد.

    ۸ ساعت
    ۶۷ تست +دو آزمون زیستاز

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • Anzw 18A Anzw 18

      دوشنبه:
      10h + 100t

      Anzw 18A آفلاین
      Anzw 18A آفلاین
      Anzw 18
      فارغ التحصیلان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #3538

      چهارشنبه:
      9ساعت.

      -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

      یاحسین💙

      Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
      4
      • vivienneV آفلاین
        vivienneV آفلاین
        vivienne
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3539

        پنج شنبه
        آزمون ماز
        تحلیل تموم شد
        دو آزمون زیست فصل هم با تحلیل
        خسته شدم دیگه 😑

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • mr.vinyzoM آفلاین
          mr.vinyzoM آفلاین
          mr.vinyzo
          دانشجویان مهندسی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط mr.vinyzo انجام شده
          #3540

          از فردا شب انشالا منم اگه بتونم دوباره گزارش میدم اینجا

          این هفته از 26.8 تا 2.9.

          2454 تست هفتگی

          82 ساعت و 25 دقیقه مطالعه هفتگی

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          4
          • A ari_14

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
            خدانگهدار

            11.55+245t

            10h+181t

            4.20+61t

            5.48+137t

            8.5+125t

            نه جسمی خوب بودم نه روحی
            ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

            11.10+237t

            ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

            11.27+145t

            9.52+209t

            12h+191t

            7.43+105t
            بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

            10.57+218t

            2h+37t

            14h+205t

            4.30+71t
            بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

            0h0t
            از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

            6.40+141t

            11.8+141t
            میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

            A آفلاین
            A آفلاین
            ari_14
            فارغ التحصیلان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #3541

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

            خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
            خدانگهدار

            11.55+245t

            10h+181t

            4.20+61t

            5.48+137t

            8.5+125t

            نه جسمی خوب بودم نه روحی
            ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

            11.10+237t

            ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

            11.27+145t

            9.52+209t

            12h+191t

            7.43+105t
            بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

            10.57+218t

            2h+37t

            14h+205t

            4.30+71t
            بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

            0h0t
            از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

            6.40+141t

            11.8+141t
            میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

            6.30+125t
            تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

            https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

            A 1 پاسخ آخرین پاسخ
            4
            • mr.vinyzoM آفلاین
              mr.vinyzoM آفلاین
              mr.vinyzo
              دانشجویان مهندسی
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #3542

              امروز :3 .9
              12:20 مطالعه
              333 تست

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              5
              • A ari_14

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                خدانگهدار

                11.55+245t

                10h+181t

                4.20+61t

                5.48+137t

                8.5+125t

                نه جسمی خوب بودم نه روحی
                ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                11.10+237t

                ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                11.27+145t

                9.52+209t

                12h+191t

                7.43+105t
                بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                10.57+218t

                2h+37t

                14h+205t

                4.30+71t
                بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                0h0t
                از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                6.40+141t

                11.8+141t
                میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                6.30+125t
                تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                A آفلاین
                A آفلاین
                ari_14
                فارغ التحصیلان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #3543

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                خدانگهدار

                11.55+245t

                10h+181t

                4.20+61t

                5.48+137t

                8.5+125t

                نه جسمی خوب بودم نه روحی
                ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                11.10+237t

                ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                11.27+145t

                9.52+209t

                12h+191t

                7.43+105t
                بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                10.57+218t

                2h+37t

                14h+205t

                4.30+71t
                بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                0h0t
                از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                6.40+141t

                11.8+141t
                میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                6.30+125t
                تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                10.15+222t

                تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                5
                • mr.vinyzoM آفلاین
                  mr.vinyzoM آفلاین
                  mr.vinyzo
                  دانشجویان مهندسی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #3544

                  یکشنبه:9.4

                  11:35h
                  286t

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  5
                  • A ari_14

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                    خدانگهدار

                    11.55+245t

                    10h+181t

                    4.20+61t

                    5.48+137t

                    8.5+125t

                    نه جسمی خوب بودم نه روحی
                    ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                    11.10+237t

                    ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                    11.27+145t

                    9.52+209t

                    12h+191t

                    7.43+105t
                    بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                    10.57+218t

                    2h+37t

                    14h+205t

                    4.30+71t
                    بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                    0h0t
                    از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                    6.40+141t

                    11.8+141t
                    میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                    6.30+125t
                    تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                    10.15+222t

                    تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                    A آفلاین
                    A آفلاین
                    ari_14
                    فارغ التحصیلان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ari_14 انجام شده
                    #3545

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                    خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                    خدانگهدار

                    11.55+245t

                    10h+181t

                    4.20+61t

                    5.48+137t

                    8.5+125t

                    نه جسمی خوب بودم نه روحی
                    ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                    11.10+237t

                    ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                    11.27+145t

                    9.52+209t

                    12h+191t

                    7.43+105t
                    بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                    10.57+218t

                    2h+37t

                    14h+205t

                    4.30+71t
                    بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                    0h0t
                    از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                    6.40+141t

                    11.8+141t
                    میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                    6.30+125t
                    تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                    10.15+222t

                    تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                    14.10+235t+1.30class

                    https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                    A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • Anzw 18A Anzw 18

                      چهارشنبه:
                      9ساعت.

                      Anzw 18A آفلاین
                      Anzw 18A آفلاین
                      Anzw 18
                      فارغ التحصیلان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #3546

                      یکشنبه:
                      8 ساعت.

                      -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                      یاحسین💙

                      Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      4
                      • Anzw 18A Anzw 18

                        یکشنبه:
                        8 ساعت.

                        Anzw 18A آفلاین
                        Anzw 18A آفلاین
                        Anzw 18
                        فارغ التحصیلان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #3547

                        دوشنبه:

                        10:45+84t

                        -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                        یاحسین💙

                        Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        5
                        • mr.vinyzoM آفلاین
                          mr.vinyzoM آفلاین
                          mr.vinyzo
                          دانشجویان مهندسی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #3548

                          دوشنبه :۵ .۹
                          مطالعه ۱۲:۴۰
                          تست ۴۲۰
                          خواب : ۳ شب...🥴🤦🏻‍♂️

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • A ari_14

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                            خدانگهدار

                            11.55+245t

                            10h+181t

                            4.20+61t

                            5.48+137t

                            8.5+125t

                            نه جسمی خوب بودم نه روحی
                            ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                            11.10+237t

                            ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                            11.27+145t

                            9.52+209t

                            12h+191t

                            7.43+105t
                            بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                            10.57+218t

                            2h+37t

                            14h+205t

                            4.30+71t
                            بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                            0h0t
                            از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                            6.40+141t

                            11.8+141t
                            میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                            6.30+125t
                            تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                            10.15+222t

                            تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                            14.10+235t+1.30class

                            A آفلاین
                            A آفلاین
                            ari_14
                            فارغ التحصیلان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #3549

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                            خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                            خدانگهدار

                            11.55+245t

                            10h+181t

                            4.20+61t

                            5.48+137t

                            8.5+125t

                            نه جسمی خوب بودم نه روحی
                            ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                            11.10+237t

                            ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                            11.27+145t

                            9.52+209t

                            12h+191t

                            7.43+105t
                            بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                            10.57+218t

                            2h+37t

                            14h+205t

                            4.30+71t
                            بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                            0h0t
                            از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                            6.40+141t

                            11.8+141t
                            میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                            6.30+125t
                            تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                            10.15+222t

                            تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                            14.10+235t+1.30class

                            5.47+130t

                            ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                            https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                            A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • Anzw 18A Anzw 18

                              دوشنبه:

                              10:45+84t

                              Anzw 18A آفلاین
                              Anzw 18A آفلاین
                              Anzw 18
                              فارغ التحصیلان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #3550

                              سه شنبه:
                              10h + 88t

                              -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                              یاحسین💙

                              Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              7
                              • A ari_14

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                                خدانگهدار

                                11.55+245t

                                10h+181t

                                4.20+61t

                                5.48+137t

                                8.5+125t

                                نه جسمی خوب بودم نه روحی
                                ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                                11.10+237t

                                ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                                11.27+145t

                                9.52+209t

                                12h+191t

                                7.43+105t
                                بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                                10.57+218t

                                2h+37t

                                14h+205t

                                4.30+71t
                                بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                                0h0t
                                از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                                6.40+141t

                                11.8+141t
                                میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                                6.30+125t
                                تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                                10.15+222t

                                تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                                14.10+235t+1.30class

                                5.47+130t

                                ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                                A آفلاین
                                A آفلاین
                                ari_14
                                فارغ التحصیلان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #3551

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                                خدانگهدار

                                11.55+245t

                                10h+181t

                                4.20+61t

                                5.48+137t

                                8.5+125t

                                نه جسمی خوب بودم نه روحی
                                ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                                11.10+237t

                                ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                                11.27+145t

                                9.52+209t

                                12h+191t

                                7.43+105t
                                بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                                10.57+218t

                                2h+37t

                                14h+205t

                                4.30+71t
                                بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                                0h0t
                                از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                                6.40+141t

                                11.8+141t
                                میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                                6.30+125t
                                تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                                10.15+222t

                                تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                                14.10+235t+1.30class

                                5.47+130t

                                ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                                14h+300t+دانشگاه

                                https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                                A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                6
                                • mr.vinyzoM آفلاین
                                  mr.vinyzoM آفلاین
                                  mr.vinyzo
                                  دانشجویان مهندسی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #3552

                                  دیروز:6 . 9
                                  8:20 مطالعه
                                  281 تست

                                  امروز 9.7
                                  9:30
                                  267

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • Anzw 18A Anzw 18

                                    سه شنبه:
                                    10h + 88t

                                    Anzw 18A آفلاین
                                    Anzw 18A آفلاین
                                    Anzw 18
                                    فارغ التحصیلان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #3553

                                    چهارشنبه:
                                    10h

                                    -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                                    یاحسین💙

                                    Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    4
                                    • A ari_14

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                                      خدانگهدار

                                      11.55+245t

                                      10h+181t

                                      4.20+61t

                                      5.48+137t

                                      8.5+125t

                                      نه جسمی خوب بودم نه روحی
                                      ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                                      11.10+237t

                                      ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                                      11.27+145t

                                      9.52+209t

                                      12h+191t

                                      7.43+105t
                                      بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                                      10.57+218t

                                      2h+37t

                                      14h+205t

                                      4.30+71t
                                      بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                                      0h0t
                                      از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                                      6.40+141t

                                      11.8+141t
                                      میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                                      6.30+125t
                                      تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                                      10.15+222t

                                      تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                                      14.10+235t+1.30class

                                      5.47+130t

                                      ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                                      14h+300t+دانشگاه

                                      A آفلاین
                                      A آفلاین
                                      ari_14
                                      فارغ التحصیلان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #3554

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      ari_14 در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

                                      خب دیشب اصن حالم خوب نبود بشدتتتت خسته بودم از صب تا غروبم کلاس داشتم فقط۳ساعت تونستم بخونم:/با ۶۵ تست
                                      خدانگهدار

                                      11.55+245t

                                      10h+181t

                                      4.20+61t

                                      5.48+137t

                                      8.5+125t

                                      نه جسمی خوب بودم نه روحی
                                      ۲.۵۵ تستم نشمردم امشب فاکتور بگیرینینییگمط

                                      11.10+237t

                                      ازمون دادم فقط چیزی نخوندم.

                                      11.27+145t

                                      9.52+209t

                                      12h+191t

                                      7.43+105t
                                      بعضی وقتام جوری ک میخوای پیش نمیره ولی درست میشه.

                                      10.57+218t

                                      2h+37t

                                      14h+205t

                                      4.30+71t
                                      بیمارستان داشتم بعدش بدنم کوفته بود:/

                                      0h0t
                                      از صبح تا غروب بیمارستان بودم بعدشم ک جنازه بودم:/

                                      6.40+141t

                                      11.8+141t
                                      میتونست بیشترم بشه ولی خب ۴ساعت دانشگاه داشتم.

                                      6.30+125t
                                      تایم صبحم بیمارستان بودم تا ۲

                                      10.15+222t

                                      تایم صبح بیمارستان بودم تا ۱

                                      14.10+235t+1.30class

                                      5.47+130t

                                      ۵ساعتیم دانشگاه داشتم.

                                      14h+300t+دانشگاه

                                      10.30+202t

                                      https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

                                      A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • Anzw 18A Anzw 18

                                        چهارشنبه:
                                        10h

                                        Anzw 18A آفلاین
                                        Anzw 18A آفلاین
                                        Anzw 18
                                        فارغ التحصیلان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #3555

                                        پنج‌شنبه:

                                        8h + 50t

                                        -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                                        یاحسین💙

                                        Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        4
                                        • Anzw 18A Anzw 18

                                          پنج‌شنبه:

                                          8h + 50t

                                          Anzw 18A آفلاین
                                          Anzw 18A آفلاین
                                          Anzw 18
                                          فارغ التحصیلان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #3556

                                          جمعه:

                                          امروز رو با 9:10 تموم کنیم که انرژی ندارم برنامه رو تکمیل کنم.

                                          -در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

                                          یاحسین💙

                                          Anzw 18A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 176
                                          • 177
                                          • 178
                                          • 179
                                          • 180
                                          • 191
                                          • 192
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع