Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. فیزیک
  4. غول فیزیک باش
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

غول فیزیک باش

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده فیزیک
1.3k دیدگاه‌ها 125 کاربران 47.1k بازدیدها 110 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • dan-lD dan-l

    سلام به دوستای گل...

    من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

    ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

    و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
    5y.JPG
    همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

    B آفلاین
    B آفلاین
    Brilliant
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
    #792

    dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

    سلام به دوستای گل...

    من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

    ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

    و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
    5y.JPG
    همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

    تو دور اول به نظرم اره
    تو دور دومم بسته به اولویت داره
    این سوال به خاطر دارم اگه عجله ندارید فردا حلش میزارم اگر نت داشتم

    ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

    dan-lD 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • B Brilliant

      dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

      سلام به دوستای گل...

      من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

      ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

      و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
      5y.JPG
      همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

      تو دور اول به نظرم اره
      تو دور دومم بسته به اولویت داره
      این سوال به خاطر دارم اگه عجله ندارید فردا حلش میزارم اگر نت داشتم

      dan-lD آفلاین
      dan-lD آفلاین
      dan-l
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #793

      Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

      dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

      سلام به دوستای گل...

      من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

      ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

      و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
      5y.JPG
      همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

      تو دور اول به نظرم اره
      تو دور دومم بسته به اولویت داره
      این سوال به خاطر دارم فردا حلش میزارم

      مرسی هر وقت تونستین و وقت ازاد بود لطف میکنید.

      منم فعلا از خیرش بگذرم انگار نه انگار که دیدمش :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:

      B 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • dan-lD dan-l

        Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

        dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

        سلام به دوستای گل...

        من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

        ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

        و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
        5y.JPG
        همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

        تو دور اول به نظرم اره
        تو دور دومم بسته به اولویت داره
        این سوال به خاطر دارم فردا حلش میزارم

        مرسی هر وقت تونستین و وقت ازاد بود لطف میکنید.

        منم فعلا از خیرش بگذرم انگار نه انگار که دیدمش :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:

        B آفلاین
        B آفلاین
        Brilliant
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #794

        dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

        Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

        dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

        سلام به دوستای گل...

        من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

        ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

        و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
        5y.JPG
        همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

        تو دور اول به نظرم اره
        تو دور دومم بسته به اولویت داره
        این سوال به خاطر دارم فردا حلش میزارم

        مرسی هر وقت تونستین و وقت ازاد بود لطف میکنید.

        منم فعلا از خیرش بگذرم انگار نه انگار که دیدمش :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:

        ممنون 🍁🍁
        این خیلی خوبه که پیکیر سوالاتتون باشید یه گوشه یادداشتشون کنید تا هر وقت شد جوابشون پیدا کنید
        موفق میشید 🌹

        ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • dan-lD dan-l

          سلام به دوستای گل...

          من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

          ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

          و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
          5y.JPG
          همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

          B آفلاین
          B آفلاین
          Brilliant
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
          #795

          dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

          سلام به دوستای گل...

          من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

          ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

          و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
          5y.JPG
          همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

          کل حواب مشکل داشتید یا جایی خاصی؟؟!
          شرمنده که دیر شد 🌹

          ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • dan-lD dan-l

            سلام به دوستای گل...

            من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

            ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

            و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
            5y.JPG
            همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

            B آفلاین
            B آفلاین
            Brilliant
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #796

            dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

            سلام به دوستای گل...

            من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

            ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

            و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
            5y.JPG
            همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

            سلام
            ببینید توی صورت سوال گفته شده گلوله ها در حال تعادل اند پس نیرو های وارد بر هر کدوم همدیگر رو‌خنثی می کنند میایم نیرو ها رو نشون میدیم به هر کدوم یه نیروی کشش طناب یه نیروی الکتریکی ویه نیروی وزن وارد میشه
            خب برایند نیرو ها در راستای محور xوy باید صفر باشه
            نیروی کشش رو به دو مولفه تجزیه می کنیم مولفه ی افقی برابر نیروی الکتریکی
            مولفه ی عمودی برابر نیروی وزن
            اندازه نیروی الکتریکی که به هر دو گلوله وارد میشه یکسانه (که برای هر کدوم برابر مولفه افقی نیروی کشش وارد شده بهش هست) پس میایم مولفه افقی دو نیروی کشش برابر هم قرار میدیم
            جایگذاری میشه وحاصل به دست میاد
            کاش می گفتین دقیقا کاش مشکل داشتید
            Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۰-۵۵.png
            Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۳-۳۹.png
            Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۴-۳۸.png

            ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

            dan-lD 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • ShameS Shame

              @M-an در غول فیزیک باش گفته است:

              yasamanbanu
              استاد آلا !
              حالت برای کنکور رو در نظر می گیرن خب
              البته نگفتم حتما اگه فرصت بشه

              نه دیگه من سعیمو همیشه میکنم سوالات درسی بدون پاسخ نمونند حالا که شاید اعضا ی تایپک به اساتید الا اعتماد دارند
              منم که همیشه دارم
              حالا دوست داریم راهنماییمون کنند و نظرشون رو بگن
              پس ما منتظریم که حتما جواب بیارین برامون
              ممنون:slightly_smiling_face:

              ShameS آفلاین
              ShameS آفلاین
              Shame
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #797

              @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

              @M-an در غول فیزیک باش گفته است:

              yasamanbanu
              استاد آلا !
              حالت برای کنکور رو در نظر می گیرن خب
              البته نگفتم حتما اگه فرصت بشه

              نه دیگه من سعیمو همیشه میکنم سوالات درسی بدون پاسخ نمونند حالا که شاید اعضا ی تایپک به اساتید الا اعتماد دارند
              منم که همیشه دارم
              حالا دوست داریم راهنماییمون کنند و نظرشون رو بگن
              پس ما منتظریم که حتما جواب بیارین برامون
              ممنون:slightly_smiling_face:

              سلامی دوباره
              ما منتظریم
              من توی فیزیک کنکور همین الان مثل چند ماه قبل نیستم
              تسلط نسبی مستلزم اینه که هر روز درگیر با فیزیک کنکور درگیر باشی
              خانم مدیر( M.an)
              میدونم خیلی از کار ها دراولویت نیستند ولی میشه به قولتون عمل کنید (حتی راه رسیدن دبیرای الا به فروم با این کارای من شاید هموار تر شد)
              ببخشید زیاد زحمت میدم و هی در خصوصی و عمومی این قولتون رو یاداوری میکنم
              ولی واقعا دوست دارم یکی از دبیرای الا تشریحی حل کنند ما هم مستفیذ بشیم چون واقعا نمیدونم این مساله فاز اولیه حساب میشه یا نه
              چون برامم مهم نبود (من موقع کنکورم زیاد مو رو از ماست نمیکیشیدم بیرون و
              چون علاقه داشتم سعی میکردم بیشتر از بودجه بندی کنکور بخونم)

              ممنون:rose:

              هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

              M.anM 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • ShameS Shame

                @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                @M-an در غول فیزیک باش گفته است:

                yasamanbanu
                استاد آلا !
                حالت برای کنکور رو در نظر می گیرن خب
                البته نگفتم حتما اگه فرصت بشه

                نه دیگه من سعیمو همیشه میکنم سوالات درسی بدون پاسخ نمونند حالا که شاید اعضا ی تایپک به اساتید الا اعتماد دارند
                منم که همیشه دارم
                حالا دوست داریم راهنماییمون کنند و نظرشون رو بگن
                پس ما منتظریم که حتما جواب بیارین برامون
                ممنون:slightly_smiling_face:

                سلامی دوباره
                ما منتظریم
                من توی فیزیک کنکور همین الان مثل چند ماه قبل نیستم
                تسلط نسبی مستلزم اینه که هر روز درگیر با فیزیک کنکور درگیر باشی
                خانم مدیر( M.an)
                میدونم خیلی از کار ها دراولویت نیستند ولی میشه به قولتون عمل کنید (حتی راه رسیدن دبیرای الا به فروم با این کارای من شاید هموار تر شد)
                ببخشید زیاد زحمت میدم و هی در خصوصی و عمومی این قولتون رو یاداوری میکنم
                ولی واقعا دوست دارم یکی از دبیرای الا تشریحی حل کنند ما هم مستفیذ بشیم چون واقعا نمیدونم این مساله فاز اولیه حساب میشه یا نه
                چون برامم مهم نبود (من موقع کنکورم زیاد مو رو از ماست نمیکیشیدم بیرون و
                چون علاقه داشتم سعی میکردم بیشتر از بودجه بندی کنکور بخونم)

                ممنون:rose:

                M.anM آفلاین
                M.anM آفلاین
                M.an
                مدیر
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط M.an انجام شده
                #798

                @نجف-زاده

                سلام
                مگه گفتم به قولم عمل نمی کنم ؟
                گفتم اگه بشه
                :)

                چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • B Brilliant

                  dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

                  سلام به دوستای گل...

                  من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

                  ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

                  و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
                  5y.JPG
                  همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

                  سلام
                  ببینید توی صورت سوال گفته شده گلوله ها در حال تعادل اند پس نیرو های وارد بر هر کدوم همدیگر رو‌خنثی می کنند میایم نیرو ها رو نشون میدیم به هر کدوم یه نیروی کشش طناب یه نیروی الکتریکی ویه نیروی وزن وارد میشه
                  خب برایند نیرو ها در راستای محور xوy باید صفر باشه
                  نیروی کشش رو به دو مولفه تجزیه می کنیم مولفه ی افقی برابر نیروی الکتریکی
                  مولفه ی عمودی برابر نیروی وزن
                  اندازه نیروی الکتریکی که به هر دو گلوله وارد میشه یکسانه (که برای هر کدوم برابر مولفه افقی نیروی کشش وارد شده بهش هست) پس میایم مولفه افقی دو نیروی کشش برابر هم قرار میدیم
                  جایگذاری میشه وحاصل به دست میاد
                  کاش می گفتین دقیقا کاش مشکل داشتید
                  Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۰-۵۵.png
                  Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۳-۳۹.png
                  Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۴-۳۸.png

                  dan-lD آفلاین
                  dan-lD آفلاین
                  dan-l
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #799

                  Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

                  dan-l در غول فیزیک باش گفته است:

                  سلام به دوستای گل...

                  من یه سوال فیزیک مشکل دارم میخواستم بدونم میتونید کمک کنید؟ البته انتظار زیادیه میدونم چون سوال سختی هست . اقای طلوعی 12 دقیقه طول کشید تا این سوال رو توضیح بدن و بدون توضیح هم یه 5 دقیقه ای فکر کنم زمان ببره.

                  ببینین میتونین یه جورایی ساده تر این سوال رو برام حلش کنید؟ ممنون میشم

                  و سوالی هم که داشتم اینه که اگه اینطور سوالا تو کنکور بدن که میدن تکلیف چیه؟ باید ردشون کرد یا باید سعی کرد که حلشون کرد؟
                  5y.JPG
                  همیار دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا رتبه-های-انجمن-آلاء @نجف-زاده

                  سلام
                  ببینید توی صورت سوال گفته شده گلوله ها در حال تعادل اند پس نیرو های وارد بر هر کدوم همدیگر رو‌خنثی می کنند میایم نیرو ها رو نشون میدیم به هر کدوم یه نیروی کشش طناب یه نیروی الکتریکی ویه نیروی وزن وارد میشه
                  خب برایند نیرو ها در راستای محور xوy باید صفر باشه
                  نیروی کشش رو به دو مولفه تجزیه می کنیم مولفه ی افقی برابر نیروی الکتریکی
                  مولفه ی عمودی برابر نیروی وزن
                  اندازه نیروی الکتریکی که به هر دو گلوله وارد میشه یکسانه (که برای هر کدوم برابر مولفه افقی نیروی کشش وارد شده بهش هست) پس میایم مولفه افقی دو نیروی کشش برابر هم قرار میدیم
                  جایگذاری میشه وحاصل به دست میاد
                  کاش می گفتین دقیقا کاش مشکل داشتید
                  Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۰-۵۵.png
                  Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۳-۳۹.png
                  Screenshot_۲۰۱۸-۱۲-۳۰-۱۴-۵۴-۳۸.png

                  والا راستش کل سوال مشکل داشتم :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :grinning_face_with_smiling_eyes: میگم که یه راه اسونتری باید وجود داشته باشه. حسم همینو میگه. من نمیدونم چطوری ولی با یه راه حل کوتاه به جواب رسیدم ولی احتمال زیاد غلط بوده باشه برای همین خواستم ببینم اینجا میتونم یه راه حل دیگه پیدا کنم؟ خواهش میکنم این که میخواید کمک کنید خیلی برام با ارزشه :rose:

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • dan-lD آفلاین
                    dan-lD آفلاین
                    dan-l
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط dan-l انجام شده
                    #800

                    دوستان من یه سوال فیزیک داشتم حل میکردم از اونجا که فیزیک در حال یادگیری هستم(علا رغم میل باطنیم :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: ) میخواستم بدونم سوال پایینی چطور سوالی محسوب میشه؟ اسون متوسط یا سخت؟ فقط میخواستم همینو بدونم که بتونم بهتر برنامه ریزی کنم ممنون

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • dan-lD آفلاین
                      dan-lD آفلاین
                      dan-l
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #801

                      jll.JPG

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • M.anM آفلاین
                        M.anM آفلاین
                        M.an
                        مدیر
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط M.an انجام شده
                        #802

                        سلام
                        اینم قولی که داده بودم
                        https://sanatisharif.ir/c/8667/
                        سوال رو استاد کازرانیان هم برا نظام قدیم هم برای نظام جدید حل کردن
                        IMG_20190104_200822.jpg

                        چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                        MahhhM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        4
                        • ShameS Shame

                          #نوسان
                          2018-12-19 19_11_42-نوسان موج.pdf - Adobe Reader.png

                          توی 1 دقیقه هر کسی تونست حل کنه اطلاع بده بشناسمشون
                          موفق باشید امین نجف زاده

                          M.anM آفلاین
                          M.anM آفلاین
                          M.an
                          مدیر
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط M.an انجام شده
                          #803

                          @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                          #نوسان
                          2018-12-19 19_11_42-نوسان موج.pdf - Adobe Reader.png

                          توی 1 دقیقه هر کسی تونست حل کنه اطلاع بده بشناسمشون
                          موفق باشید امین نجف زاده

                          چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • B آفلاین
                            B آفلاین
                            Brilliant
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
                            #804

                            این خیلی برامون ارزشمند ومهم هست
                            اینکه اینقدر اهمیت داده بشه به دوستان وسوالشون
                            واستاد زحمت بکشن وحل کنن مرسییییی💙💟💙💙
                            یه سری حس های خوشحالی رو نمیشه با هیچ‌چیز توصیف کرد
                            ممنونم آلا جان : )
                            ممنون استاد کازرانیان : )🌹

                            ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • M.anM M.an

                              سلام
                              اینم قولی که داده بودم
                              https://sanatisharif.ir/c/8667/
                              سوال رو استاد کازرانیان هم برا نظام قدیم هم برای نظام جدید حل کردن
                              IMG_20190104_200822.jpg

                              MahhhM آفلاین
                              MahhhM آفلاین
                              Mahhh
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #805

                              @M-an سلام... ببخشیدچطورمیشه سؤالاتی که اشکال داریم ازدبیران آلابپرسیم..ممنون

                              بر خیز و مخور غم جهان گذران
                              بنشین و دمی به شادمانی گذران💚👣

                              B 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • MahhhM Mahhh

                                @M-an سلام... ببخشیدچطورمیشه سؤالاتی که اشکال داریم ازدبیران آلابپرسیم..ممنون

                                B آفلاین
                                B آفلاین
                                Brilliant
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #806

                                @Mahed در غول فیزیک باش گفته است:

                                @M-an سلام... ببخشیدچطورمیشه سؤالاتی که اشکال داریم ازدبیران آلابپرسیم..ممنون

                                این سوال چون خیلی بحث داشت در خواست شد
                                وگرنه دوستان که در حد توان به سوالات پاسخ میدن

                                ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • صوفیص آفلاین
                                  صوفیص آفلاین
                                  صوفی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #807

                                  مفهوم سرعت متوسط و شتاب متوسط رو براساس توضیح زیر متوجه نشدم . کسی میتونه بگه دقیقا ینی چی؟
                                  *
                                  متحرکی با سرعت ثابت از نقطه ی A به سمت نقطه ی B حرکت میکند و پس از گذشت دلتا تی ثاتیه به نقطه ی B میرسد. میخواهیم ببینیم این متحرک با چه سرعت ثابتی از نقطه ی A تا نقطه ی B حرکت کند، تا مجددا در همان دلتا تی از A به B برسد. این پارامتر سرعت متوسط نام دارد.
                                  *
                                  متحرکی با سرعت V1 و با شتاب متغیر از نقطه ی A به سمت نقطه ی B حرکت کرده و پس از گذشت زمان دلتا تی ، سرعتش از V1 به V2 رسیده است. میخواهیم ببینیم اتومبیل با چه شتاب ثابتی حرکت کند تا مجددا پس از زمان دلتا تی سرعتش از V1 به V2 برسد . این شتاب ، شتاب متوسط حرکت اتومبیل نام دارد.

                                  صوفیص yasamanbanuY 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • صوفیص صوفی

                                    مفهوم سرعت متوسط و شتاب متوسط رو براساس توضیح زیر متوجه نشدم . کسی میتونه بگه دقیقا ینی چی؟
                                    *
                                    متحرکی با سرعت ثابت از نقطه ی A به سمت نقطه ی B حرکت میکند و پس از گذشت دلتا تی ثاتیه به نقطه ی B میرسد. میخواهیم ببینیم این متحرک با چه سرعت ثابتی از نقطه ی A تا نقطه ی B حرکت کند، تا مجددا در همان دلتا تی از A به B برسد. این پارامتر سرعت متوسط نام دارد.
                                    *
                                    متحرکی با سرعت V1 و با شتاب متغیر از نقطه ی A به سمت نقطه ی B حرکت کرده و پس از گذشت زمان دلتا تی ، سرعتش از V1 به V2 رسیده است. میخواهیم ببینیم اتومبیل با چه شتاب ثابتی حرکت کند تا مجددا پس از زمان دلتا تی سرعتش از V1 به V2 برسد . این شتاب ، شتاب متوسط حرکت اتومبیل نام دارد.

                                    صوفیص آفلاین
                                    صوفیص آفلاین
                                    صوفی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #808

                                    صوفی
                                    باید تاپیک میزدم؟:thinking_face:

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • صوفیص صوفی

                                      مفهوم سرعت متوسط و شتاب متوسط رو براساس توضیح زیر متوجه نشدم . کسی میتونه بگه دقیقا ینی چی؟
                                      *
                                      متحرکی با سرعت ثابت از نقطه ی A به سمت نقطه ی B حرکت میکند و پس از گذشت دلتا تی ثاتیه به نقطه ی B میرسد. میخواهیم ببینیم این متحرک با چه سرعت ثابتی از نقطه ی A تا نقطه ی B حرکت کند، تا مجددا در همان دلتا تی از A به B برسد. این پارامتر سرعت متوسط نام دارد.
                                      *
                                      متحرکی با سرعت V1 و با شتاب متغیر از نقطه ی A به سمت نقطه ی B حرکت کرده و پس از گذشت زمان دلتا تی ، سرعتش از V1 به V2 رسیده است. میخواهیم ببینیم اتومبیل با چه شتاب ثابتی حرکت کند تا مجددا پس از زمان دلتا تی سرعتش از V1 به V2 برسد . این شتاب ، شتاب متوسط حرکت اتومبیل نام دارد.

                                      yasamanbanuY آفلاین
                                      yasamanbanuY آفلاین
                                      yasamanbanu
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط yasamanbanu انجام شده
                                      #809

                                      صوفی

                                      سرعت متوسط یه مفهوم کلیه
                                      میتونه سرعت متوسط کل حرکت باشه
                                      یا سرعت متوسط بخشی از حرکت

                                      در هر صورت جابجابی رو باید بر دلتا تی تقسیم کنی
                                      ضمنا ممکنه سرعت های لحظه در طول حرکت بیشتر یا کمتر یا مساوی سرعت متوسط بشن

                                      مثال : فرض کن از شهر a بریم به شهر b
                                      فرض کن فاصله شون 600 کیلومتر هست

                                      از زمان شروع حرکت به سمت شهر b تایمر بذاریم
                                      وسط راه هر وقت جاده خوب بود 120 بریم ! ممکنه نگه داریم بنزین بزنیم ( سرعت صفر شد ) و... ( سرعت ها در طول حرکت هی بالا پایین بشن )
                                      اما وقتی رسیدیم به شهر a ببینیم در عرض 6 ساعت اومدیم

                                      اینجا سرعت متوسط میشه دلتا ایکس ( 600 کیلومتر ) بر دلتا تی ( 6 ساعت ) >>> 100 کیلومتر بر ساعت
                                      یعنی بعد از اون همه 120 رفتن و یکی دوبار توقف و... به طور متوسط 100 تا رفتیم در هر ساعت

                                      صوفیص 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • Heroes_HunterH آفلاین
                                        Heroes_HunterH آفلاین
                                        Heroes_Hunter
                                        خیرین کوچک دریا دل
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #810

                                        @M-an سلام ممنونم از شما و استاد کازرانیان بابت این ویدیو... جواب ما و آقای نجف زاده گزینه 4 بود ولی استاد کازرانیان گزینه 1 به دست آوردن....فکر کنم چون به دلتا X بیشینه توجه نکردن.... چون اگه دلتا ایکس هم زیاد بشه مشخصا سرعت هم زیاد میشه( هم باید زمان کمترین باشه هم مکان بیشترین که در اون صورت گزینه 4 سرعت متوسط بیشتری خواهد داشت) ولی استاد فقط به زمان نگاه کردن و تستو حل کردن.... کسی میدونه چرا و چیشد ؟؟؟
                                        Brilliant yasamanbanu دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا Shame

                                        Life is a mirror
                                        if you frown at it, it frowns back
                                        if you smile, it returns the greeting

                                        MahhhM M.anM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • Heroes_HunterH Heroes_Hunter

                                          @M-an سلام ممنونم از شما و استاد کازرانیان بابت این ویدیو... جواب ما و آقای نجف زاده گزینه 4 بود ولی استاد کازرانیان گزینه 1 به دست آوردن....فکر کنم چون به دلتا X بیشینه توجه نکردن.... چون اگه دلتا ایکس هم زیاد بشه مشخصا سرعت هم زیاد میشه( هم باید زمان کمترین باشه هم مکان بیشترین که در اون صورت گزینه 4 سرعت متوسط بیشتری خواهد داشت) ولی استاد فقط به زمان نگاه کردن و تستو حل کردن.... کسی میدونه چرا و چیشد ؟؟؟
                                          Brilliant yasamanbanu دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا Shame

                                          MahhhM آفلاین
                                          MahhhM آفلاین
                                          Mahhh
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #811

                                          Heroes_Hunter ببخشیدمیشخ سؤالاش روبگین چی بودش.. من نمیدونم سؤالش چیه تاراهنمایی کنم

                                          بر خیز و مخور غم جهان گذران
                                          بنشین و دمی به شادمانی گذران💚👣

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 39
                                          • 40
                                          • 41
                                          • 42
                                          • 43
                                          • 63
                                          • 64
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع