Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. پشتیبانی فنی آلاء
  3. سایت
  4. مچ اساتید رو بگیر تا حواسشون باشه که اینجا آلاست و نباید سوتی داد!!!!
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

مچ اساتید رو بگیر تا حواسشون باشه که اینجا آلاست و نباید سوتی داد!!!!

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سایت
46 دیدگاه‌ها 27 کاربران 3.4k بازدیدها 22 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • revivalR revival

    @Dr-moradi در مچ اساتید رو بگیر تا حواسشون باشه که اینجا آلاست و نباید سوتی داد!!!! گفته است:

    اولین سوتی:pouting_face: :pouting_face:
    آقا خدا وکیلی دیگه بحث تبدیل واحدا _ فصل یک فیزیک دهم_ چیزی نیست که مثالاشو غلط حل کنید استاد داداشی

    برفلک فهماندیم،نفهمیدیم فهمیدن چه است
    درکلاس درس فهمیدن،نمیفهمیم فهمیدن چه است

    چه کار بی معنی و پوچی!چ لحن زشتی!ی استاد نصفحه شب گاهی بیدارش میکنن واسه ی ویرایش و ضبط و...تا ی فیلم رایگان و ب موقع به تو برسه،بعد چی،ی اشتباه محساباتی رو غلط بگیری؟ی مخرج ک خط نخورده!چ خنده داره کارت!
    دمشون گرم ی مجموعه،یسری ادم ک امثال این پست ها رو میبنین بازم ب مسیرشون شک نمیکنن!!!

    Dr.moradiD آفلاین
    Dr.moradiD آفلاین
    Dr.moradi
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #11

    revival ببین دوست عزیز من خودم در جریان خیلی از مشکلاتی که آلا باهاش روبرو هست هستم و میدونم چقدر دارن زحمت میکشن و جه کار بزرگی رو دارن انجام میدن.و هدفم این نیست که این عزیزان رو دلسرد کنم و مطمئنم در آینده یکی از حامیان آلا هستم(چه حامی مالی و چه علمی)ولی قرار نیست چون به آلا و اساتیدش مدیون هستم سیب زمینی وار از کنار اشتباهاتی که در شان آلا نیست رد بشم و سکوت کنم.آلا اگه میخواد دردی از منِ کنکوری دوا کنه که پول ندارم کلاسها و آزمون های میلیونی شرکت کنم باید بتونه با موسسه هایی که سطح علمی بالایی دارن و چون سطحشون بالاست و دارن رانت های میلیاردی راه میندازن و دو قطبی و بی عدالتی وحشتناکی بوجود آوردن رقابت کنه.آلا باید بتونی از اساتیدی با تراز علمی امیر مسعودی و امثالهم استفاده کنه و این آموزشها رو رایگان ارائه بده.البته اگه واقعا هدفش توسعه ی عدالت آموزشیه و برای خدا داره کار میکنه.این آموزشهای سطح پائین دردی از کسی دوا نمیکنه.
    ضمنا انتظار داشتن و مطالبه داشتن جرم نیست انسان باشیم یه کم.

    تنها راه انجام کارهای بزرگ در دنیا،انجام دادن کاری است که دوست دارید.اگر هنوز هم موفق نشده اید آن را پیدا کنید به جستجویتان ادامه دهید

    revivalR MaryaM._.shM sbr.abasiS aylar moA 4 پاسخ آخرین پاسخ
    4
    • Dr.moradiD Dr.moradi

      revival ببین دوست عزیز من خودم در جریان خیلی از مشکلاتی که آلا باهاش روبرو هست هستم و میدونم چقدر دارن زحمت میکشن و جه کار بزرگی رو دارن انجام میدن.و هدفم این نیست که این عزیزان رو دلسرد کنم و مطمئنم در آینده یکی از حامیان آلا هستم(چه حامی مالی و چه علمی)ولی قرار نیست چون به آلا و اساتیدش مدیون هستم سیب زمینی وار از کنار اشتباهاتی که در شان آلا نیست رد بشم و سکوت کنم.آلا اگه میخواد دردی از منِ کنکوری دوا کنه که پول ندارم کلاسها و آزمون های میلیونی شرکت کنم باید بتونه با موسسه هایی که سطح علمی بالایی دارن و چون سطحشون بالاست و دارن رانت های میلیاردی راه میندازن و دو قطبی و بی عدالتی وحشتناکی بوجود آوردن رقابت کنه.آلا باید بتونی از اساتیدی با تراز علمی امیر مسعودی و امثالهم استفاده کنه و این آموزشها رو رایگان ارائه بده.البته اگه واقعا هدفش توسعه ی عدالت آموزشیه و برای خدا داره کار میکنه.این آموزشهای سطح پائین دردی از کسی دوا نمیکنه.
      ضمنا انتظار داشتن و مطالبه داشتن جرم نیست انسان باشیم یه کم.

      revivalR آفلاین
      revivalR آفلاین
      revival
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط revival انجام شده
      #12

      @Dr-moradi در مچ اساتید رو بگیر تا حواسشون باشه که اینجا آلاست و نباید سوتی داد!!!! گفته است:

      آلا باید بتونی از اساتیدی با تراز علمی امیر مسعودی و امثالهم استفاده کنه و این آموزشها رو رایگان ارائه بده.البته اگه واقعا هدفش توسعه ی عدالت آموزشیه و برای خدا داره کار میکنه.این آموزشهای سطح پائین دردی از کسی دوا نمیکنه.

      اینجا بچه ها با هردو مجموعه اشنا شدن،من نه اون بپر بپر و تبدیل ریاضی ب حفظیات اونی ک اسم بردی رو نشون سطح علمی بالا میبنیم ،نه این اشتباهات های محاسباتی رو نشون از پایین بودن سطح علمی...

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      6
      • Dr_MaedehPiroozD آفلاین
        Dr_MaedehPiroozD آفلاین
        Dr_MaedehPirooz
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #13

        این تاپیک به نظر من اصلا درست نبود درست کردنش
        اینجا دبیرستانیه که دبیراش حقوق نمیگیرن و بی هیچ چشم داشتی دارن کار میکنن ، ناگفته نمونه که به نحو احسن هم دارن کار میکنن و من از تک تکشون راضیم و خدا بهشون تن و روح سلامت بده
        و حالا یک سری اشتباهات محاسباتی ، در همه ی تدریس ها طبیعیه
        هروقت در تدریس یکی از اساتید اشتباه فاحشِ علمی ... تاکید میکنم علمی دیدید بیایید بگید
        وگرنه اشتباهات لفظی یا محاسباتی طبیعیه
        با تشکر
        😊😊😊😊😊😊😊

        به آرزوهام میرسم🏃‍♀️
        نه فورا 🤘
        ولی حتما💪

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • Dr.moradiD آفلاین
          Dr.moradiD آفلاین
          Dr.moradi
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #14

          قبول دارم که لحنم تند بوده تو این تاپیک ولی خدایی هنوز فصل اول فیزک دهم رو دارم میبینم چندین اشتباه محاسباتی خنده دار دیدم:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: و به جای اینکه بخندم عصبی شدم.:face_with_steam_from_nose: چون انتظار این اشتباهات بچگانه که معمولا از دانش آموزای دبستانی سر میزنه رو ندارم:expressionless_face: هنوز فصل اولم این همه اشتباه تو یه فصل؟؟؟؟؟آخه چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟:frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:
          خدا آخرشو به خیر کنه.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
          سه تا اشتباه محاسباتی تو یه جلسه؟؟!! اونم تو دوازده دیقه اول؟؟؟.:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face: اونم یه مبحثی که از بس چرت و پیش پا افتاده ست که خیلیا حوصله خوندنشو ندارن.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
          خو من به چه امیدی ادامه بدم با این وضع؟؟؟
          بحث اعتماده میفهمید؟؟؟ چرا کسی منو نمیدرکه؟؟:face_with_open_mouth_cold_sweat: :face_with_open_mouth_cold_sweat:
          این تاپیک رو فعلا نگه میدارم به امید اینکه استاد داداشی حرفای دلمو بخونه و در جریان باشه که اینجا دبیرستان صنعتی شریفه:flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss:
          خدایی این یکی:backhand_index_pointing_down: دیگه خیلی خنده داره.:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: ولی من همچنان نمیخندم و حرص میخورم.آقای داداشی آخه چرااااااااااا؟؟:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face:
          0_1537129750305_Screenshot (87).png

          تنها راه انجام کارهای بزرگ در دنیا،انجام دادن کاری است که دوست دارید.اگر هنوز هم موفق نشده اید آن را پیدا کنید به جستجویتان ادامه دهید

          A.KA محدثه76م sbr.abasiS 3 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • Dr.moradiD Dr.moradi

            قبول دارم که لحنم تند بوده تو این تاپیک ولی خدایی هنوز فصل اول فیزک دهم رو دارم میبینم چندین اشتباه محاسباتی خنده دار دیدم:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: و به جای اینکه بخندم عصبی شدم.:face_with_steam_from_nose: چون انتظار این اشتباهات بچگانه که معمولا از دانش آموزای دبستانی سر میزنه رو ندارم:expressionless_face: هنوز فصل اولم این همه اشتباه تو یه فصل؟؟؟؟؟آخه چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟:frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:
            خدا آخرشو به خیر کنه.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
            سه تا اشتباه محاسباتی تو یه جلسه؟؟!! اونم تو دوازده دیقه اول؟؟؟.:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face: اونم یه مبحثی که از بس چرت و پیش پا افتاده ست که خیلیا حوصله خوندنشو ندارن.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
            خو من به چه امیدی ادامه بدم با این وضع؟؟؟
            بحث اعتماده میفهمید؟؟؟ چرا کسی منو نمیدرکه؟؟:face_with_open_mouth_cold_sweat: :face_with_open_mouth_cold_sweat:
            این تاپیک رو فعلا نگه میدارم به امید اینکه استاد داداشی حرفای دلمو بخونه و در جریان باشه که اینجا دبیرستان صنعتی شریفه:flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss:
            خدایی این یکی:backhand_index_pointing_down: دیگه خیلی خنده داره.:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: ولی من همچنان نمیخندم و حرص میخورم.آقای داداشی آخه چرااااااااااا؟؟:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face:
            0_1537129750305_Screenshot (87).png

            A.KA آفلاین
            A.KA آفلاین
            A.K
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #15

            @Dr-moradi در مچ اساتید رو بگیر تا حواسشون باشه که اینجا آلاست و نباید سوتی داد!!!! گفته است:

            قبول دارم که لحنم تند بوده تو این تاپیک ولی خدایی هنوز فصل اول فیزک دهم رو دارم میبینم چندین اشتباه محاسباتی خنده دار دیدم:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: و به جای اینکه بخندم عصبی شدم.:face_with_steam_from_nose: چون انتظار این اشتباهات بچگانه که معمولا از دانش آموزای دبستانی سر میزنه رو ندارم:expressionless_face: هنوز فصل اولم این همه اشتباه تو یه فصل؟؟؟؟؟آخه چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟:frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:
            خدا آخرشو به خیر کنه.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
            سه تا اشتباه محاسباتی تو یه جلسه؟؟!! اونم تو دوازده دیقه اول؟؟؟.:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face: اونم یه مبحثی که از بس چرت و پیش پا افتاده ست که خیلیا حوصله خوندنشو ندارن.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
            خو من به چه امیدی ادامه بدم با این وضع؟؟؟
            بحث اعتماده میفهمید؟؟؟ چرا کسی منو نمیدرکه؟؟:face_with_open_mouth_cold_sweat: :face_with_open_mouth_cold_sweat:
            این تاپیک رو فعلا نگه میدارم به امید اینکه استاد داداشی حرفای دلمو بخونه و در جریان باشه که اینجا دبیرستان صنعتی شریفه:flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss:
            خدایی این یکی:backhand_index_pointing_down: دیگه خیلی خنده داره.:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: ولی من همچنان نمیخندم و حرص میخورم.آقای داداشی آخه چرااااااااااا؟؟:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face:
            0_1537129750305_Screenshot (87).png

            به جای اینکه وقت خودتو هدر بدی و دنبال سوتی گرفتن باشی، درستو بخون
            این اساتید همه ی اینارو میدونن و فکر نکنم لازم باشه کسی بهشون متذکر بشه

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • Dr-aculaD آفلاین
              Dr-aculaD آفلاین
              Dr-acula
              اخراج شده
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #16

              تایپیک خوبیه ادامه بدید 👊

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              -1
              • Dr.moradiD Dr.moradi

                قبول دارم که لحنم تند بوده تو این تاپیک ولی خدایی هنوز فصل اول فیزک دهم رو دارم میبینم چندین اشتباه محاسباتی خنده دار دیدم:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: و به جای اینکه بخندم عصبی شدم.:face_with_steam_from_nose: چون انتظار این اشتباهات بچگانه که معمولا از دانش آموزای دبستانی سر میزنه رو ندارم:expressionless_face: هنوز فصل اولم این همه اشتباه تو یه فصل؟؟؟؟؟آخه چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟:frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:
                خدا آخرشو به خیر کنه.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
                سه تا اشتباه محاسباتی تو یه جلسه؟؟!! اونم تو دوازده دیقه اول؟؟؟.:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face: اونم یه مبحثی که از بس چرت و پیش پا افتاده ست که خیلیا حوصله خوندنشو ندارن.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
                خو من به چه امیدی ادامه بدم با این وضع؟؟؟
                بحث اعتماده میفهمید؟؟؟ چرا کسی منو نمیدرکه؟؟:face_with_open_mouth_cold_sweat: :face_with_open_mouth_cold_sweat:
                این تاپیک رو فعلا نگه میدارم به امید اینکه استاد داداشی حرفای دلمو بخونه و در جریان باشه که اینجا دبیرستان صنعتی شریفه:flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss:
                خدایی این یکی:backhand_index_pointing_down: دیگه خیلی خنده داره.:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: ولی من همچنان نمیخندم و حرص میخورم.آقای داداشی آخه چرااااااااااا؟؟:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face:
                0_1537129750305_Screenshot (87).png

                محدثه76م آفلاین
                محدثه76م آفلاین
                محدثه76
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #17

                @Dr-moradi در مچ اساتید رو بگیر تا حواسشون باشه که اینجا آلاست و نباید سوتی داد!!!! گفته است:

                قبول دارم که لحنم تند بوده تو این تاپیک ولی خدایی هنوز فصل اول فیزک دهم رو دارم میبینم چندین اشتباه محاسباتی خنده دار دیدم:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: و به جای اینکه بخندم عصبی شدم.:face_with_steam_from_nose: چون انتظار این اشتباهات بچگانه که معمولا از دانش آموزای دبستانی سر میزنه رو ندارم:expressionless_face: هنوز فصل اولم این همه اشتباه تو یه فصل؟؟؟؟؟آخه چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟:frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:
                خدا آخرشو به خیر کنه.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
                سه تا اشتباه محاسباتی تو یه جلسه؟؟!! اونم تو دوازده دیقه اول؟؟؟.:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face: اونم یه مبحثی که از بس چرت و پیش پا افتاده ست که خیلیا حوصله خوندنشو ندارن.:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
                خو من به چه امیدی ادامه بدم با این وضع؟؟؟
                بحث اعتماده میفهمید؟؟؟ چرا کسی منو نمیدرکه؟؟:face_with_open_mouth_cold_sweat: :face_with_open_mouth_cold_sweat:
                این تاپیک رو فعلا نگه میدارم به امید اینکه استاد داداشی حرفای دلمو بخونه و در جریان باشه که اینجا دبیرستان صنعتی شریفه:flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :flexed_biceps: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss:
                خدایی این یکی:backhand_index_pointing_down: دیگه خیلی خنده داره.:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: ولی من همچنان نمیخندم و حرص میخورم.آقای داداشی آخه چرااااااااااا؟؟:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face:
                0_1537129750305_Screenshot (87).png

                واقعا کارتون زشته دربرابر این همه خدمات الا:confused_face: . اساتید الا میتونستن مث جناب اقای مسعودی که فرمودین برای اموزششون مبلغای میلیونی بگیرن و اصن شما و منی ک نمیتونم این هزینه هارو بکنیم مهم نباشیم پس خوبه کمی قدردان تر باشیم حداقل میخاین انتقادم کنید با لحن درست انجام بدین :slightly_smiling_face:

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                6
                • fateme_mllhF آفلاین
                  fateme_mllhF آفلاین
                  fateme_mllh
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #18

                  قبول دارم خودمم زیاد دیدم تو جلساتی که میدیدم
                  ولی خب دیع مشکل خیلی وحشتناکی نیست که کیفیت درس دادنشون رو بیارع پایین/:

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • Dr.moradiD Dr.moradi

                    revival ببین دوست عزیز من خودم در جریان خیلی از مشکلاتی که آلا باهاش روبرو هست هستم و میدونم چقدر دارن زحمت میکشن و جه کار بزرگی رو دارن انجام میدن.و هدفم این نیست که این عزیزان رو دلسرد کنم و مطمئنم در آینده یکی از حامیان آلا هستم(چه حامی مالی و چه علمی)ولی قرار نیست چون به آلا و اساتیدش مدیون هستم سیب زمینی وار از کنار اشتباهاتی که در شان آلا نیست رد بشم و سکوت کنم.آلا اگه میخواد دردی از منِ کنکوری دوا کنه که پول ندارم کلاسها و آزمون های میلیونی شرکت کنم باید بتونه با موسسه هایی که سطح علمی بالایی دارن و چون سطحشون بالاست و دارن رانت های میلیاردی راه میندازن و دو قطبی و بی عدالتی وحشتناکی بوجود آوردن رقابت کنه.آلا باید بتونی از اساتیدی با تراز علمی امیر مسعودی و امثالهم استفاده کنه و این آموزشها رو رایگان ارائه بده.البته اگه واقعا هدفش توسعه ی عدالت آموزشیه و برای خدا داره کار میکنه.این آموزشهای سطح پائین دردی از کسی دوا نمیکنه.
                    ضمنا انتظار داشتن و مطالبه داشتن جرم نیست انسان باشیم یه کم.

                    MaryaM._.shM آفلاین
                    MaryaM._.shM آفلاین
                    MaryaM._.sh
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #19

                    @Dr-moradi مسعودی:-
                    سطح علمی بالا:-
                    سکوت:-\

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • ساقیس آفلاین
                      ساقیس آفلاین
                      ساقی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #20

                      چقدر زشت!!!درسته شما حق انتقاد داری اما این چه لحنیه؟؟؟؟یکم مودبانه تر بیگفتی بهتر نبود؟؟؟

                      revivalR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • ساقیس ساقی

                        چقدر زشت!!!درسته شما حق انتقاد داری اما این چه لحنیه؟؟؟؟یکم مودبانه تر بیگفتی بهتر نبود؟؟؟

                        revivalR آفلاین
                        revivalR آفلاین
                        revival
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #21

                        ساقی
                        مال شهریور پارسالع😐زیاد عصبانی‌ نشو استاد😂

                        ساقیس 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • revivalR revival

                          ساقی
                          مال شهریور پارسالع😐زیاد عصبانی‌ نشو استاد😂

                          ساقیس آفلاین
                          ساقیس آفلاین
                          ساقی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #22

                          revival جدی؟😐
                          پ.ن:وی در افق محو شده و دیگرازاو خبری یافت نشد

                          amir.m79A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • H آفلاین
                            H آفلاین
                            has
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #23

                            چیزی که بده غلط "علمی" ـه و نه محاسباتی! سوال ـهایی رو که حل می کنن،انقدر تکرار می کنن که بهشون ایرادی وارد بشه،به هر حال ماشین حساب نیستن

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • Dr.moradiD Dr.moradi

                              سلام دوستان.هدف از ایجاد این تاپیک اینه که اگه احیانا دیدین که اساتید محترم آلا یه بحثی رو اشتباه توضیخ میدن یا حتی مثال ها رو غلط حل میکنن:face_screaming_in_fear: :face_screaming_in_fear: :face_screaming_in_fear: یا در کل سوتی میدن:expressionless_face: :expressionless_face: :expressionless_face: اینجا گزاشن بدین خواااااااااااااهشا.:folded_hands: :folded_hands: :folded_hands: تا بلکه رسیدگی بشه یا تذکری داده بشه.بااااااااااور کنید سطح علمی آلا داره میاد پائین.:confounded_face: :confounded_face: :confounded_face: :confounded_face: :confounded_face: :confounded_face: :confounded_face:

                              reza_12tajrobiR آفلاین
                              reza_12tajrobiR آفلاین
                              reza_12tajrobi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #24

                              @Dr-moradi آقا همه اشتباه میکنن، مهم اینه که کم باشه؛ من توی فیلم های آموزشی یک استاد دیدم که سوال کنکور رو دقیقاً برعکس حل کرد و جوابش هم برعکس اومد🤣
                              شاید این کارو میکنن که ما توجهمون بالا باشه🤣😂

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • sohrabS sohrab

                                خوبه مشکلات رو بگید :heart_suit:
                                فقط یه چیزی تو استودیو دانش آموز نیست، دبیر برای مدت زیادی وای میسته و خودش و یه دوربین
                                در نتیجه احتمال سوتی محاسباتی زیاد می شه

                                سوتی علمی و محاسباتی متفاوت هستند، ولی هر دوش رو بگید خوبه
                                با لحن دوستانه البته.

                                تو کلاس درس وقتی دبیر مخرجی رو نمی بینه ساده کنه یه نفر تو کلاس دست بلند می کنه میگه آقا اون رو اشتباه نکردی؟! بلافاصله اصلاح میشه
                                اینجا هم گفتن شما باید شبیه همون دانش آموز دلچسب باشه

                                M آفلاین
                                M آفلاین
                                milad2
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #25

                                sohrab سلام
                                والله من بار صبحت هایی ایشون 180 درجه مخالفم چون اقایی داداشی تنها دبیر فیزیکتونن که واقعا مفاهیمو میرسونن ایشون تو ویدیو هایی مغناطیس یکم دارم وسواس به خرج میدم من دس بوس ایشونم ایشون واقعا منو نجات داده فیزک از 9 شدم 20 اینو مدیون ایشونم ایشون فوق عالی هستن اشتباه در محاسبات که همیشه پیش میاد من خودم حرف اخرو دارم 1 تدریس مزخرف با کلی مطلب و کلی فیلم فقط حجم شو زیاد کردن که بگن ما همه چیو گفتیم والله الا بهترینه از هر نظررری استاد داداشی اگر یه مشکلی داشته باشن فقط اینکه خیلی وسواسن همین مگه نه خیلی عالین ایشون لطفا شما مدیرین از طرف من از ایشون تشکر کنید این دوست عزیزم اشتباه محاسبات مهم نیست اگه سطح علمی یه نفر پایین باشه تو نحوه محاسبات اشتبا نمیکنه مهم منظور .... خلاصه موفق باشید ولی دفعه بعد انتقاد کردی با لحن خوب تر بگین موفق باشین

                                ققنوسق 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • M milad2

                                  sohrab سلام
                                  والله من بار صبحت هایی ایشون 180 درجه مخالفم چون اقایی داداشی تنها دبیر فیزیکتونن که واقعا مفاهیمو میرسونن ایشون تو ویدیو هایی مغناطیس یکم دارم وسواس به خرج میدم من دس بوس ایشونم ایشون واقعا منو نجات داده فیزک از 9 شدم 20 اینو مدیون ایشونم ایشون فوق عالی هستن اشتباه در محاسبات که همیشه پیش میاد من خودم حرف اخرو دارم 1 تدریس مزخرف با کلی مطلب و کلی فیلم فقط حجم شو زیاد کردن که بگن ما همه چیو گفتیم والله الا بهترینه از هر نظررری استاد داداشی اگر یه مشکلی داشته باشن فقط اینکه خیلی وسواسن همین مگه نه خیلی عالین ایشون لطفا شما مدیرین از طرف من از ایشون تشکر کنید این دوست عزیزم اشتباه محاسبات مهم نیست اگه سطح علمی یه نفر پایین باشه تو نحوه محاسبات اشتبا نمیکنه مهم منظور .... خلاصه موفق باشید ولی دفعه بعد انتقاد کردی با لحن خوب تر بگین موفق باشین

                                  ققنوسق آفلاین
                                  ققنوسق آفلاین
                                  ققنوس
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #26

                                  milad2 حرص نخور این مال خیلی وقت پیشه ولی افرین ک از 9 شدی 20 من هیمشه با اینفیزیک مشکل دارم موفق باشی

                                  M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • ساقیس ساقی

                                    revival جدی؟😐
                                    پ.ن:وی در افق محو شده و دیگرازاو خبری یافت نشد

                                    amir.m79A آفلاین
                                    amir.m79A آفلاین
                                    amir.m79
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #27

                                    ساقی در مچ اساتید رو بگیر تا حواسشون باشه که اینجا آلاست و نباید سوتی داد!!!! گفته است:

                                    revival جدی؟😐
                                    پ.ن:وی در افق محو شده و دیگرازاو خبری یافت نشد

                                    :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • ققنوسق ققنوس

                                      milad2 حرص نخور این مال خیلی وقت پیشه ولی افرین ک از 9 شدی 20 من هیمشه با اینفیزیک مشکل دارم موفق باشی

                                      M آفلاین
                                      M آفلاین
                                      milad2
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #28

                                      حرصم از اینه که به استاد داداشی حرف زد موقاری داداشی حامدپویان نظر حشمتی عربی و ثابتیو .. خلاصه اینا بهترینن به قول معروف که میگن من نبود یه اموزش با کیفیتو با استخونام حس کردم وقتی اینارو میشنوی یه اموزش خوب کاملا رایگا من برای مدرسه الکیم که هیچی یاد نمیدن فقط متن کتاب میخونن برامون 200 میدم الان بهترین اموزشو میبینیم اینجا از محاسبه نکردن 1 منفی یا 1 تقسیم باس ایراد بگیریم ؟! نمیگم انتقاد نکنیم ولی خوب حداقل ....

                                      SharllotS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • M milad2

                                        حرصم از اینه که به استاد داداشی حرف زد موقاری داداشی حامدپویان نظر حشمتی عربی و ثابتیو .. خلاصه اینا بهترینن به قول معروف که میگن من نبود یه اموزش با کیفیتو با استخونام حس کردم وقتی اینارو میشنوی یه اموزش خوب کاملا رایگا من برای مدرسه الکیم که هیچی یاد نمیدن فقط متن کتاب میخونن برامون 200 میدم الان بهترین اموزشو میبینیم اینجا از محاسبه نکردن 1 منفی یا 1 تقسیم باس ایراد بگیریم ؟! نمیگم انتقاد نکنیم ولی خوب حداقل ....

                                        SharllotS آفلاین
                                        SharllotS آفلاین
                                        Sharllot
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Sharllot انجام شده
                                        #29

                                        milad2 موافقم🙂
                                        انتقاد هرجور ک شده باید باشه چون باعث بهترشدن سیستم آموزشی آلا میشه
                                        اما انتقاد داریم تا انتقاد
                                        باید نظراتمون طوری باشه ک خستگی رو از چهره ی عوامل آلا محو کنه ن اینکه ناراحتشون کنه:)

                                        1.gif

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • Dr.moradiD Dr.moradi

                                          revival ببین دوست عزیز من خودم در جریان خیلی از مشکلاتی که آلا باهاش روبرو هست هستم و میدونم چقدر دارن زحمت میکشن و جه کار بزرگی رو دارن انجام میدن.و هدفم این نیست که این عزیزان رو دلسرد کنم و مطمئنم در آینده یکی از حامیان آلا هستم(چه حامی مالی و چه علمی)ولی قرار نیست چون به آلا و اساتیدش مدیون هستم سیب زمینی وار از کنار اشتباهاتی که در شان آلا نیست رد بشم و سکوت کنم.آلا اگه میخواد دردی از منِ کنکوری دوا کنه که پول ندارم کلاسها و آزمون های میلیونی شرکت کنم باید بتونه با موسسه هایی که سطح علمی بالایی دارن و چون سطحشون بالاست و دارن رانت های میلیاردی راه میندازن و دو قطبی و بی عدالتی وحشتناکی بوجود آوردن رقابت کنه.آلا باید بتونی از اساتیدی با تراز علمی امیر مسعودی و امثالهم استفاده کنه و این آموزشها رو رایگان ارائه بده.البته اگه واقعا هدفش توسعه ی عدالت آموزشیه و برای خدا داره کار میکنه.این آموزشهای سطح پائین دردی از کسی دوا نمیکنه.
                                          ضمنا انتظار داشتن و مطالبه داشتن جرم نیست انسان باشیم یه کم.

                                          sbr.abasiS آفلاین
                                          sbr.abasiS آفلاین
                                          sbr.abasi
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #30

                                          @Dr-moradi واقعا فکر میکنی امیر مسعودی سطحش بالاتر از استاد طلوعی و کارزانیان و باقی اساتید آلاس
                                          سخت در اشتباهی
                                          اول راهی هنوز

                                          آنچه که به ذهنت خطور میکند توانایی توست
                                          خودت را باورکن

                                          MM.zahedM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع