سال دهم بخاطر ورود از راهنمایی به فضای دبیرستان و حال و هوای گذشته و یک جور روحیه ی بینابینی در میان همه افت شدید یا پیشرفت عجیب امکان داره ولی تنها نکته ی آن این است که
دبیرستان یعنی دوبرابر آنچه دبیر درس میدهد و کار میکند کار کنی اگر هدف بزرگی داری : برنامه های کم و کوچک ولی مداوم
مثل شبی 10 تا لغت دو بیت شعر و معنی مرور هر درس همان روز و حل تمرین و .... نکاتی که همه میگویند و میدانند
دااانااا
دیدگاهها
-
تلاش بی نتیجه -
تاریخ ادبیات نظام قدیمElimoon بله
-
تاریخ ادبیات نظام قدیمElimoon یک کلام شعر خوان هشتم و آدمک
از دفتر در حیاط کوچک پاییز، در زندان
از کتاب سه کتاب -
تاریخ ادبیات نظام قدیمElimoon من میگویم نر است تو میگویی بدوش
عزیزجان شعر آخرشاهنامه را جای اینکه در کتاب آخرشاهنانه نوشته باشددر کتاب دیگری نوشته!!¡ من بحثم این است ...
-
تاریخ ادبیات نظام قدیمElimoon این اطلاعات را میتوانید
از آدرس اینستاگرام نشر زمستان یا خود گوگل و غیره هم بجویید
و همچنین وقتی نوشتید آثار او کتاب های آخر شاهنامه و زمستان و غیره آنوقت انتظار میرود خود شعر آخر شاهنامه جای اینکه در تاب آخر شاهنامه باشد در کتاب در حیاطکوچک پاییز، در زندان باشد؟!؟؟! باز هم اگر سوالی بود در خدمتم -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@naviddd-danaa ببخشید که این متن کم علط نماند
دیشب تا حالا بیدارم قبلش برای امتحان و الان هم برای فکر به موضوع ، دیگر چشمهایم سیاهی میرفت ... -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@fatemeh_banoo
سلام و درود 🌹
لطف شما و دوستان است که توجه کردید
هرچند که هنوز پاسخی و راه حلی و چراغی که چه باید کم در این راه تاریک را نیافتم که باید چه کنم و دقیقا چه کار هایی باید انجام داد؟! چگونه رفع این سردرگمی کنم ؟ و چه آینده ای خواهم داشت؟واما حرف هایتان بسیار درست ست
اما آنقدر گفتند و گفته اند که دیگر بی حس شدیم از این نهیب هااما خب من خودم را می نگرم این دوسال که از بچه های انسانی در مطالعه و تمرین عقب ترهستم و اینکه آیا تغییر رشته بهترست یا ماندن ؟!؟ نتیجه هرکدام به چه شرط چطورست واین راچند بار برای آن دو دوست دیگر و عزیز هم گفتم..
اما خب منتظر باید بمانم گویی و یا شاید هم در پی یک مشاور خوب و متاسفانه گران هم با این اوضاع باید بروم
با این تفاسیر که میبینم دوستان و مشاوران اصلی آلا
در اینجا حضور نخواهند یافت یا ندارند
یا اگر هم باشند سوالم در میان انبوه کاغذهای دوستان
گم شده خواهند ماند ..
و چه نزدیک بود نیم بیت آخر یادم آورد قستمی از شعر چاووشی از مهدی اخوان ثالث که درآن گفته :
قدم در راه بی فرجام بگذاریم ...و شاید کاملش یا تکه ای بلندش را بعدا بفرستم
اگر حوصله ای بود که در این ایام امتحانات و کنکور کسی به فکر ما نیست و من م حوصله اش را ندارم
ولی امروز بعد از آزمون حسابان 1 و نتیجه ی تقریبا خوبم
و انروز یک روز از فرجه ی امتحان عربی را تمام دارم به این موضوع فکر میکنم .
خلاصه معذرت اگر چندی طولانی شد ......بیا ای خسته خاطر دوست! ای مانند من دلکنده و غمگین
من اینجا بس دلم تنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی فرجام بگذاریم.
🌷🌹🌹🌷 -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@fatemeh_banoo ممنون از لطف شما و دوستان با محبت .
و این که بالاخره شما از دانش آموزان رسمی هستید و افتخاریست کسی از دوستان بالا نگاه به این نوشته کرد ..😉
-
تاریخ ادبیات نظام قدیمElimoon عزیز جان من یک تکه را دانلود کردم
از روز 23 و 24 و اینا
از مهدی اخوان ثالث
ایراد داشت اول آنکه شعر آخر شاهنامه از کتاب آخرشاهنامه است
و در حیاط کوچک پاییز در زندان یکی از سه دفتری ست که در یک کتاب به نام سه کتاب منتشر یافته و این یک نکته تا حالا آن لیست بزرگ ..
پس من هم پیشنهاد میکنم از کتب معتبر استفاده شود -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@naviddd-danaa که من باشم البته
و دراین صفحه
یک تجربی
یک انسانی
و یک ریاضی -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•mahsaaaa و همچنین دانش آموزان سردرگم آلا ...
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•pariaaa کدام دانشگاه
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@naviddd-danaa عزیز جان من اگر اندکی بلغزم در این آخر راه
باید با کله ی سفید برم دیدبانی
#سربازی -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•pariaaa و با آنچه من دیدم
زیست خوانی میکنی ؟😆 -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•mahsaaaa این مسئولین آلای عزیز هم میایند پاسخ بدهند یا این انجمن را اصلا ببینند ؟! یا به دنبال راه درست تری باید باشم .؟!؟
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•mahsaaaa منطور علوم انسانی؟؟؟
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•pariaaa لطف شماست بزرگوار به قول اخوان عزیز:
من این آواز پاکت را درین غمگین خراب آباد
چو بوی بالهای سوختهات پرواز خواهم داد.....ولی خب شرایط من هم ببین و بخوان
این دوسال عقب ماندن / خانواده / کار و .... -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•mahsaaaa در تهران در کلاس استاد #شفیعی_کدکنی نشستن هم سعادتی خواهد بود
ولی به قول خودش" به کجا چنین شتابان ...؟"
ولی این ملک دیگر جای ادبیات و اینها نخواهد ماند هرچند هزار سالست گیر کرده همانطور که اروپایی ها به دنبال فیزیک و دنبال شعر و شراب ردیف کردن خودمان اما آخر که چی
این دیار تا کی میخواهد حافظ و مولوی های جعلی( و حتی بسیار بسیار کمتر و کمتر چون من و ما) را ور بیاندازد
اینجا نیازمند داشنمدهاست خصوصا اقتصادیون و صنعتگران
و این بیکاری مرا دلسردتر هم میکند( در باب تغییر رشته و عنوان) ... -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•mahsaaaa ودر دانشگاه هم ادبیات ؟!!!
هرچند برای شما آسان خواهد بود
ولی برای یک مرد سخت سخت خواهد بود که از شعر و شاعری پول در بیاورد آنهم در مملکتی که از شاطر عباس (صبوحی شاعر معروف) تا دهقان و کشاورز آن(فردوسی بزرگ) و حتی عرق خور و ملا و عامی و همه شاعر باشند
من دیدم به وکالت مدیریت یا از این قبیل خواهد بود
گرچه اگر درست انتخاب کنم نه چون حال از سر شوق و و فضا .😃