یه راه حل اسون تر واسه هر گروه رمزشو حفظ کن بعد از چند بار تکرار فول میشی
پشمک
دیدگاهها
-
حل کردن تستای ارایش الکترونی و جدول تناوبی -
قبولی پرستاریAMIR_HOSSEIN1378 کاش اینجوری بشه واقعا
-
قبولی پرستاریamirrho33ein من یه چیزی رو کشف کردم! اگه همه درصدات یه رنج خاصی باشه رتبه ات بهتر میشه!
یعنی همه درساتو مثلا 40 بزنی خیلی بهتر میشی تا اونی که یه درس مثلا زیست رو 70 زده فیزیک رو 30!
^^ -
برنامه@Saahaar مرسی از منشن عشقولی :-*
-
برنامهfatemdr1378 برنامه من...مشت مشت خاک رس بردارم بریزم تو سرم :|
-
برنامه@Saahaar فکر کنم امضات منظورش بود
-
قبولی پرستاری@Mahed ناراحت نیستم...بیشتر استرس نتیجه رو دارم
-
قبولی پرستاری@Mahed مرسی:)
-
قبولی پرستاریsonic مرسی آجی جونم :heart_suit:
-
قبولی پرستاریsonic پس باید کامل همشو بخونم
-
قبولی پرستاری@Mahed تست تالیفی نزدم
قلمچی
سوال کنکورم نزدم -
قبولی پرستاریsonic نگین بیام از هر درس در حد 50 درصد بخونم و همونارو هی مرور کنم؟ مثلا دینی فقط دوم و پیش بخونم
ادبیات فقط املا ولغت و تاریخ و قرابت...کلا اینجوری -
عربی ناصح زاده@Mahed 14ساعته اس
-
قبولی پرستاری@Mahed متن کتاب خوندم فقط اونم کامل نه فقط دوم و نصف پیش
-
عربی ناصح زاده@Mahed خب به هر حال یه چیزی باید باشه که بعدا مرور کرد
-
قبولی پرستاریsonic ادبیات رو من زبان فارسی حذف کردم
زبانم که فقط گرامر خوندم
دینی و عربی هم تا الان در حد 30-40 ام
ریاضی و فیزیک هنوز صفرم
شیمی هم فقط دوم خوندم
زیستم انسانی و جانوری.. -
عربی ناصح زادهجزوه دست نویسشو دارین؟
-
قبولی پرستاری@Mahed :sob:
-
قبولی پرستاریپوف :|
-
قبولی پرستاری@پشمک2 و ریاضی و فیزیک 40 :|