گزینه ۴ رو من مبحثش رو نخوندم
_F_SSU_
دیدگاهها
-
اندامکای دستگاه غشایی درونی -
اندامکای دستگاه غشایی درونیچون جانوریه میشه لیزوزوم به نظرم🤔
-
اندامکای دستگاه غشایی درونی@اسمان-ابی من هم موندم...یا لیزوزومه یا واکوئل به نظرم
-
اندامکای دستگاه غشایی درونیکرم خاکی که بافت استخوانی نداره!
-
اندامکای دستگاه غشایی درونیسوم رو هنوز نخوندم...حشرات دفاع اختصاصی داشتن؟
اگر داشتن میشه غلط -
اندامکای دستگاه غشایی درونیگزینه ۲ میشه؟
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهممن نمیدونم چرا اصلا باهاش کنار نمیام
بعضی از رسم هاش و ترکیبایی که گفته یک جوری هستن -
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهمشما یی که شیمی رو بالا میزنین..فار رو تاحالا زدین؟
-
مواد آلی@dr-bernosi شما استفهام انکاری بکار بردین!!ببخشید حواسم نبود.
-
مواد آلی@dr-bernosi نه تجزیه ی هیدروژن پرکسید هیدرولیز محسوب نمیشه
-
ارایش الکترونی!barghamadi اشکال نداره...به تجربیاتتون اضافه میشه اما متاسفانه من فقط در حال افزودنم نه استفاده
مثل همین سوال
که اشتباه جواب دادم اول... -
ارایش الکترونی!barghamadi گفته کمترین اختلاف
-
ارایش الکترونی!اها! As میشه
-
ارایش الکترونی!دقیقا نمیدونم کجارو دارم اشتباه میرم.سوال رو اشتباه متوجه شدم یا آرایش الکترونی اشتباه هست...
-
ارایش الکترونی!خب این طوری میشه :
Cr= [Ar]3d5,4s1
Mn=[Ar]3d5,4s2
Fe=[Ar] 3d6,4s2
As=[Ar]3d10,4s2,4p3 -
ارایش الکترونی!...پس برم کمی فکر کنم کجای کار اشکال داشته...
-
ارایش الکترونی!گزینه ی چهارم؟
-
تست ترکیبی از سلول :)لطفا اگر میشه اقای برنوسی تستهارو شب بگدارید بهتره.