@Matrix jpegمنظورم بود اره
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
اپلود عکس واسه ثبت نام تیر -
اپلود عکس واسه ثبت نام تیرMehrdad dehghan تنها راهشه
-
مدرسه کنکور و راه ابریشمhossein rashnoo 1 ۱پایت ضعیه برو صفرتاصد
۲پایه خوبی داری و یادگیریه ناقص دازی برو پرو۳تست سطح بالا میزنی برو مدرسه کنکور
-
چتر ☂️ ۲ زیست@REZA-DOLATSHAA نکات و تستا خوبه و سطح بندی شده روش تستیم میگن ولی تستا خعلی کمه
-
میشه همچین چیزی ؟!پرستو بابایی اها ببخشید😅
-
اپلود عکس واسه ثبت نام تیربچه ها کسایی ک تیر ثبت نام کردن عکساتونو چجوری اپلود کردین دوروزه ۲۰۰تا اپ نصب کردم میخوام فرمتشوjpep حجمش میره بالا موندم بخدا
شما چیکار کردین ؟دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
تجربیا ریاضیا انسانیا راه-ابریشم-پرو-زیست راه-ابریشم-پرو-فیزیک-کازرانیان راه-ابریشم-پرو-ریاضی-تجربی -
ثبت نام کنکور =//@Valicheki حاجی عکسو چجوری اپلود کردی دو روزه همششش ارور میده اعصابمو ریخته بهم
-
ثبت نام کنکور امسالHouman M اره اونجارو رد کردم ولی دوروزه تو اپلود عکس موندم
-
ثبت نام کنکور امسالاحمد رضا 0 نه اصلا ربطی ب سیمکارتت نداره
-
ثبت نام کنکور امسالHouman M فعلا یه معدل بذار مهم نیست
-
میشه همچین چیزی ؟!پرستو بابایی نه بجز زیتون که مث خودمونه باقیشرو باید ضریب nرو بدن
-
مشاور راه ابریشمalireza st 0 ابریشم صرفا تدریس و یادگیریه شاید تنها فایده اش همین باشه
فعلا بخونیم تا به قول تو اسماعیلی کی سر میرسه -
مشاور راه ابریشمalireza st 0 ببین نظر منو بخوای ۳منبعی برو جلو یعنی چی؟
یعنی اگ تا الان خوندی تستای راه ابریشم و اگ بانک تستی داری واسه تسلط خوبه
از چاپار ابریشم و ج بندی چتر واسه مرور استفاده کن واسه مایی که کلا ۳ ماه مونده تا کنکور و رتبه میخوایم ثانیه به ثانیه طلاست
اینم بهت بگم اصلا نشین که اسماعیلی بت توضیح بده و برنامه من خودم ۱ماهه که دارم تو بله بش پیام میدم کلا جوابمو نداده -
نخندید سرتون میاد :|Forgotten ببین یه راه دیگه هم هست
اینکه وقتی داری کنکور تیر ثبت نام میکنی از سوابقت اسکرین بگیری -
تغییر رشته در پایه دوازدهمRohollah Hosseyni یه سرچ ساده بزنی حل میشه
-
چتر یا پرو مسئله اینستbehnam_esmaeeli اها پس بعد مرور با گام ۱ و حل کامل تستای گام ۲و۳ برم ازمون جامع و اونجا یادگیری های ناقصمو دوباره بیام از رو راه ابریشم پرو جبران کنم
-
چتر یا پرو مسئله اینستHouman M اره تو داشبوردمم فعال شده
-
چتر یا پرو مسئله اینستHouman M ممنون
-
چتر یا پرو مسئله اینستHouman M میشه لطف کنی عمودی بفرستی افقی چیزیش دیده نمیشه
-
عید تو آلاء کولاکه@M-an چتر یا پرو مسئله اینست