اره واسه منم از تو اپ قسمت محصولات من رو بلا نمیاره
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
باز نشدن فیلم ها -
تحلیل ازمون😥Heydar Chanani ممنونم بابت لینکا
-
سد خونی-مغزی زیست یازدهمنخاع هم داده عزیزن
-
هر کی یه گزاره😁😁😁@Farzam-Yousefi گره نه گره های
-
برنامه راه ابریشمbehnam_esmaeeli توی اپ زدم ج ندادن استاد
-
گره رانویهhaniye -y- اره درست گفتی
-
گره رانویهYasin Noruzi افزایش سرعت هدایت پیام عصبی در طول نورون
-
فعالیت ترشحی رحمAmir ali Nikfard اره ولی خب حجم مباحث کمتر شده و راحتتر😏😏
-
مشاور در پیامرسان بلهAmirhossein Behzadi نه دیگه😂😂اونقدرا هم زیر صفر نیستم فک کنم بشینم چند تا پیله ریاضیات و یه ذره محاسبات شیمی ببینم اوکی میشه
-
آزمون س آصغری میرزایی ازمون سه A واسه تعیین سطح تا جمعه وقت داره؟؟؟!!
-
پتانسیل ارامشaila afshar وقتی پتانسیل عمل نورون تموم میشه تعداد سدیم بیرون سلول بیشتر از درونشه و برعکسش پتاسیم ولی غلظت ها نسبت به حالت ارامش فرق میکنه که با فعاالیت بیشتر کانالای نشتی و پمپ سدیم پتاسیم این غلظت برابر حالت ارامش میشه اینم یادت باشه که این دو یعنی کانال و پمپ همیشه فعالند
-
هزینه پشتیبان ویژه کانونh0cna x پشتیبان ویژه بگیر واسه من که بدنبود ماهی ۲۰۰هزارتومنم میگرفت
-
سه آmary payandeh از سایت رفتی؟
-
مشاور در پیامرسان بلهAmirhossein Behzadi نیگا اصن پیله میله نداره

-
فعالیت ترشحی رحمpekf mfm منظورت LHوFSHشاید باشه برا اطمینان برو یه سر به کتاب زیست چاپ ۹۹بزن اونجا کامل نمودار داره واسل شما حذفیات داره ادمو گیچ میکنه (از وو گوگل دان کن
-
فعالیت ترشحی رحمSamia Zamani پوست کله ماتجربیارو کند خوندن این مبحث😂😂😂
-
ازمون تعیین سطح راه پروPatima Moinaldini سلام/ دییقا نمدونم بخاطر چی داستان شد این سال ولی بچه ها میگن خبری از تماس و برنامه شخصی نیست فعلا شاید بخاطر زیاد بودن مائه حالا خودم شخصا شروع کردم با برنامه مهر دارم میرم جلو اقای اسماعیلی همینو گفتن و گفتن بل مرور فیلم مشاوره ضبط می کنن و روال میشه ایشالا
خیر باشه -
مشاور در پیامرسان بلهMahdi Parandakht بریم که ایشالا دیگه امسال هردومون به رشته ها و دانشگاه هایی که واقعا دلمون میخوادو علاقه داریم برسیم و ایندمونو بسازیم راستی یه گروهی نمیدونم تیکتی چیزی بزن واسه پرو یی ها که اخر روز گزارش کار بدنو رقابت کنن/ مرسی مهدی جان
-
پرو خریدم ولی ناقصهMahdi Parandakht حسابان نداری ؟تجربی ایی؟
-
پرو خریدم ولی ناقصهMahdi Parandakht اینارو دارم (فک کنم ازمون تعیین سطحو ندارم)

