Amirhossein Behzadi به منم گفتن ولی هنوز خبری نشده ) راستی تو کدوم برنامه رو داری میری من موندم رو هوا
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
مشاور در پیامرسان بله -
کتاب های آلاخب معلومه که چاپ
-
اشتباه در برنامه دانش آموزش رشته ریاضیMahdi Parandakht میدونی مشکل من اینه که پایه ضعیفی دارم و تازه از ۱۶مهر شروع کردم حالا هم به مشکل خوردم چون برنامه ۱۶ام کلا از فرسنگ هاست و پیله تو برنامه شروع از 4/25هست الان موندم کدوم برنامه رو جلو ببرم
-
تماس از الاbehnam_esmaeeli چی میگن دخیخا؟؟
-
شفاف سازیسلام بچه ها من یه چیزی جدیدا فهمیدم گفتم با شما درمیون بذارم تا اگه کسی مثل من تازه از برنامه ۱۶مهر شروع کرده کمی از سردرگمیش کم بشع اینکه این برنامه

دارای همه پیله هاست و در ادامش ما برنامه ۱۶مهر رو داریم که از فرسنگ ها شروع میشه و باید این پیله هارو دیده باشی تا فرسنگ هارو راحتتر یادش بگیری حالا والا خودمم موندم منی که پایه ریاضی و فیزیک وشیمی ضعیفی دارم تکلیف من چیه ؟؟با برنامه ۴/۲۵شروع می شد باید ادامه بدم یا از برنامه ۱۶ مهر اگه اون برنامه رو برم خب از بقیه مباحث عقب میوفتم و اگه با ۱۶مهر برم خب پیش نیاز هر فرسنگ پیله هست لطفا اگه کسی جواب سوالمو میدونه بهم بگه چیکار کنم ممنون از نگاهتون❤🧡💛 -
یکی منو ازین سردرگمی نجات بدهبرنامه اول پیله و تست نداره برنامه دوم عمومی داره و اپدیت نیست
-
یکی منو ازین سردرگمی نجات بدهNotes.jpg](/assets/uploads/files/1665499258828-screenshot_-_samsung-notes.jpg)


بابا یکی به من بگه منی که فارغ التحصیلم رشته تجربی راه پرو رو هم دارم با کدوم برنامه باید برم جلو؟؟؟!!!
-
اشتباه در برنامه دانش آموزش رشته ریاضیbehnam_esmaeeli سلطون این چرا دان نمیشه روش میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته !!
-
کدوم برنامه help meبچه ها اقای اسماعیلی گفتن برنامه دچار مشکل فنی بود الان من چند روزه دارم با برنامه ۱۶مهر فارغ التحصیل میرم این برنامه اشتباهه اگه کسی درستشو داره ممنون میشم بفرسته
-
زیست شناسیسلام چون مخچه مسئول تعادل بدن هست به طور مستقل کار میکنه و به تالاموس واسه پردازش اولیه اطلاعات حسی نیاز نداره
-
تماس از الاآرمین عنصرپور به من زنگ نزدن اما گفتن تو بله بهت وصل میشیم
-
مولکول DNA 🤔ببین تو یک رشته دنا دوسر متفاوته در مولکول دنا این دو رشته برعکس همند پس دو سر متفتوته
-
اطلاعاتسلام راستش من یه تیکت پشتیبانی زدم و الا جواب منو داد دوست دارم اگه کسی سردرگمه یه ذره ازین وضع دربیاد: کلیتش اینه که گفتن برنامه مهرو شروع کنین الا تو بله کاراتونو پیگیری میکنه
(یه چیز دیگه اینکه بعضیا میگن این برنامه تست نداره و اینا بنظر من الا اونقدر اینده نگر هست که این نیازو هم پوشش بده تو برنامه رو شروع کن گذشته و اینده رو کاری نداشته باش)
❤❤💛💛💯 -
ساعت ۴ عصر تا ۹ شب خوابیدمامیرحسین زارع 0 ببین منم خواب ظهر دارم ولی نه ۴ ساعت بلکه در حد نیم ساعت هست البنه اولش ۵ساعتم میخوابیدم شما باید هر موقع که شدید خوابت میومد میتونی بخوابی ولی با استرس اینکه زیاد نخوابی بخواب اون موقع اتومات زود بیدار میشی
-
چند سوالSaeid Zare زیست موقاری برو ۱۰۰بزن کنکورو
ریاضی استاد ثابتی فیزیک کارزانیان شیمی پویان نظر -
کنکور بدون انصراف از دانشگاه؟M Abbassi اها ممنون ستون
-
فیزیک طلوعی یا کازرانیانReza Dolatsha ممنونم ازت رفیق
-
راه ابریشم زیستAli Malti ببین در یک کلام بگم که تدریس استاد موقاری رتبه ۱ایرانه خیلی دلسوزانه تدریس میکنه و خلاصه عاشق زیست میشی(من ۲سال ۱فر تاصد های استاد موقاری رو دیدم)
-
راه پروMahdi Parandakht ممنون رفیق
-
راه پروبرنامه رو از کجا باید دریافت کرد
ازمون تعیین سطح چجوری شرکت میکنن