Zahra Esmaeili سلام.باید اعتبارتون بیش تر از ۳۰۰ تا باشه:(((
Amoo Sepi
دیدگاهها
-
کمک🤦🏻♀️ -
برنامه راه ابریشمArshia Yazdian همیشه لطف داشتین و دارین🌺🌹🙌
-
برنامه راه ابریشمArshia Yazdian آقای یزدیان عزیز
اگر حرفی زدم که ناراحت کننده بود،صمیمانه معذرت میخوام.آخه به شخصه سال آینده رو غیر حضوری کردم و تماماً خودم رو به آلا سپردم و با توجه به اینکه به شددددت استرسی هستم،تصور اینکه یه سری بی نظمی ها طی سال هم پیش بیاد برام خیلی سخته...
باز هم معذرت میخوام آقا عرشیا،امیدوارم حلال کنید💔🌺🌹 -
برنامه راه ابریشم -
شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾@سجاد-ذوالفقاری دمِ خروس زد بیرون به قولِ معروف.مشکل همین ناهماهنگیهست.
بریدجلسه صفر فرسنگ ۱ آقای موقاریو ببینید.گفتن کنکور ۱۴۰۰ رو توی پیله براتون تحلیل کردم که از هر درس چقدر اومده توی کنکور.یعنی پیله آپدیت شده.ولی هنوز پیله ای که آپدیتش ضبط شده رو آپلود نکردن!!! -
شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾@سجاد-ذوالفقاری خود استاد موقاری تو جلسه صفر گفت آپدیتش کردم😐😂
-
شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾ابوالفضل ریسی من که تابستون پیش نمیام با این برنامه.فقط ترسم از اینه طی سال هم اینطور شه
-
شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾Amoo Sepi و برای همین عرض کردم این برنامه ای که ارائه دادن رو با توجه به بی نظمی های فراوانش نمیپسندم.تازه اینکه ساختار راه ابریشم رو طوری چیدن که در انتخاب دروس زوج کتاب(شیمی و فیزیک)حقِ انتخابت رعایت نشده،خیلی آزار دهندست.شاید یکی فیزیک یازدهمش قوی تر باشه و بخواد برای نیم سال اول آزمون قلمچیش،فیزیک یازدهم برداره که با توجه به اینکه فصولِ سنگینِ حرکت شناسی اولِ فیزیکِ دوازدهمن،کم تر اذیت شه.ولی طبق راه ابریشم فقط میتونی دهم برداری
-
شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾ابوالفضل ریسی ولی امسال به نسبت پارسال وضعیت واقعن بغرنج نبوده.اون زمان که من خرداد پیام میدادم به پیج و خواهش میکردم که حداقل مثل سایر موسسات اعلام برنامه بشه،کاش به جای اینکه بگن آره هر کس برنامه ی خودشو داره و میتونی با اونا پیش بری و اینجور بچه بازیا،فکرِ الآن میشد که وضع این نباشه.
-
شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾ابوالفضل ریسی پیله زیست و هیچکدوم از جزوه ها آپدیت نشدن.فردا هم شروع برنامست.
بعد من به این برنامه و وضع و اوضاع انتقاد میکردم بعضیا جوری میریختن سرم انگار فحش ناجوری بهشون دادم!
بی برنامگی واقعن داره جولان میده.مثل سال گذشته! -
برنامه راه ابریشم@nazanin-mirzai من با برنامه آزمون قلمچی پیش میرم و به نظرم برنامه آلا ضعف های فراوانی داره که مهم ترین هاش شخصی سازی شده نبودن،عدم توجه به عمومی ها،عدم در نظر گرفتن بازه های مروری،پیشروی به شدت سریع و نبودِ تست آزمونی هستش!
به نظرم به شدت اشتباهه این برنامه و ابتدایی ترین اصول مشاوره هم توش رعایت نشده! -
برنامه راه ابریشمAmin Ali Akbari برنامه واقعن بدی داره...
-
ویژه راه ابریشمی هافاطمه حشمتی تقریبن یه هفته
-
سردرگمی در آستانه ی حرکت کاروان....سید حسین قربانی 1 دقیقن.امیدوارم بزرگواران این موارد رو در نظر بگیرن تا حداقل صرفن یه برنامه ی رفع تکلیف طور بیرون داده نشده باشه و قابل اجرا باشه برای بچه هایی که میخوان اجرا کنن.
من که قبلا هم عرض کردم،خودم تابستون طبق آزمون پیش میرم ولی واقعن بنده خداهایی که میخوان با این برنامه پیش بیان هم گناه دارن و باید در نظر گرفته بشن.
نکنه برنامه ریزیِ طی سال هم اینطور باشه💔
مدیر-محصول-ابریشم