بچه ها یه سوال داشتم. فرق اُ هشت و اُ دو و اُ سه چیه؟
ممنون میشم هر چی زودتر پاسخ بدید . فردا امتحان دارم.
Aydin Jafarpour
دیدگاهها
-
شیمی نهم -
نمونه دولتیآره نظرم دسته دو بود و اینکه گفتی کتابای آیکیو رو تک جلدی بگیرم چه فرقی میکنه با جامع؟
-
نمونه دولتیریاضی برای ازمون ورودی نهم به دهم نمونه دولتی چی استفاده کنم ؟
یکی میگه خیلی سبز
یکی میگه جویا مجد
یکی میگه ایکیو
لطفا درست راهنمایی کنید
من یه چیزی میخوام که درسنامه خوبی داشته باشه و همچنین تست های خوبی هم داشته باشه
لطفا راهنمایی کنین -
مامایی یا مهندسی بهداشت؟😅مامایی 😂
-
منبع فیزیک تجربیتلاش کن
-
روش مطالعه کتاب های پایه نهم؟؟@یاسمن-کیانی علوم مبتکران برای آزمون های نمونه دولتی خوبه؟
-
روش مطالعه کتاب های پایه نهم؟؟@یاسمن-کیانی علوم کدومش بهتره؟
-
عربی نهمAydin Jafarpour
همچنین فعل های مضارع -
عربی نهمسلام . من تازه دارم میرم پایه نهم و فک کنم قواعد(همون اول شخص مفرد و....) اینا رو ایراد دارم . چطوری اینا رو بخونم که برای همیشه بره تو مخم؟
-
روش مطالعه کتاب های پایه نهم؟؟ممنون
-
دبیرستان ماندگار البرزالبرز مگه نمونه دولتی نیست؟
-
روش مطالعه کتاب های پایه نهم؟؟سلام . یه راهنمایی میخواستم راجع به اینکه درس هایی مثل علوم و فارسی و عربی چطوری بخونم که موثر تر باشه ؟
ممنون -
منبع مناسب درس ریاضی برای آزمونهای ورودی مدارس نمونه دولتی چیست؟سلام . من دارم میرم نهم و میخواستم آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مثل البرز بدم
برای ریاضی چی خوبه ؟ جویا مجد یا اندیشمندان یا خیلی سبز؟ -
کمک درسی نهمzahra ahmady ممنون یه سوال دیگه وقتی از پیشتاز استفاده میکردی واسه امتحانات مدرسه هم خوبه یا برای مدرسه باید یه کتاب دیگه تهیه کرد؟
-
کتاب قلم چیقلم چی به درد نمیخوره من خودم از همه به جز مبتکران استفاده کردم که خیلی سبز خیلی خوبه مخصوصا برای تجربی
-
کمک درسی نهمممنونم خیلی سبز خوب نیستش؟ بعد میخواستم که درسنامه ی کاملی داشته باشه
-
کمک درسی نهمسلام . من دارم میرم به پایه نهم و میخواستم بدونم کمک درسی نهم برای امتحانات مدرسه و برای آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی و.... چی خوبه ؟
سپاس