
منم پایم ... :oncoming_fist: :smiling_face_with_sunglasses:
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
رفقای کنکوری بیاید با هم این سال رو بگذرونیم☀️🌚 -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️Amirabbas Shahbazi در بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️ گفته است:
این
Farideh Khangah در بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️ گفته است:
خب خب
قول میدم ....( قول زنونه استثنا😅)
نوسانی درس نخونم و روز به روز بیشتر از دیروز تست بزنم و
قوی تر از قبل به راهم ادامه بدم !🙂لفظ 《قول مردونه》 ناشی از یه تفکر مرد سالاره که فکر میکنه زنها کمتر تعقل میکنن و چون بیشتر احساسین ، نمیتونن به عاقبت حرفاشون فکر کنن و پای قولشون نمیمونن.
به هر جهت امیدوارم توی 《قول زنونه》ای که دادید ، موفق باشید.🙃:clapping_hands: :clapping_hands: :clapping_hands: :clapping_hands: :ok_hand:
-
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞اولین روز چالش :sun_behind_small_cloud:
خواب : 23
بیداری : 4.45 -
رقابت😎✌@محمد-خراسانی
منم کاملا با شما موافقم که اگر صرفا هم جنس باشند خـــــــیلی بهتره ! برای هر دو طرف -
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞روز سوم چالش :smiling_face_with_sunglasses: :sunrise: :snow-capped_mountain:
خواب : 22
بیداری : 5 -
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞ریحانه کشاورز
منم با خانم ناظم موافقم :grinning_face_with_smiling_eyes: -
بیکار هستید چیکار میکنید؟Sara Mohammadi 1
نشسته ام به در نگاه میکنم ...
دریچه آه می کشد ... -
نرسیدن به برنامه آزمونSaqar Movalat
با وجود مدرسه ، شما تایم زیادی برای خوندن ندارید نسبت به قبل ولی یه سری راهکار هستش که خب میتونه کمک کنه و خودم هم از اینا استفاده میکنم
ببینید شما باید بعد از مدرسه که اومدید خونه استراحت خیلی کوتاهی داشته باشید ، (میدونم که سخته و میدونم که دلتون میخواد بیشتر استراحت کنید ، بخوابید و غیره ولی دیگه فقط 8 9 ماه دیگه مونده و یه عمر راحتید )
خلاصه میتونید از قهوه استفاده کنید که انرژی تون رو بالاببرید و شروع کنید به مطالعه به نظر من آدم بعد از مدرسه ماکسیمم 6 ساعت میتونه بخونه ! که شاید برای رسیدن به آزمون کافی باشه
میتونید یه پارت یا یه باکس مطالعاتی اصطلاحا بزارید برای صبح زود قبل از مدرسه نمیدونم مثلا زمین شاید حوب باشه ساعت 5 بیدار شید تا 7 که میرید مدرسه یه 2 ساعت زمین بخونید
میتونید زنگ های تفریح ، یا وقتی که درس های چرتو پرت دارید مثلا مدیریت خانواده ، هویت اجتماعی ، نگارش و... یه کم بخونید که بازده خوبی نداره ولی از هیچی بهتره
و میتونید که بعضی روزا نرید مدرسه بگید مریضم یا غیره ( کلا مدرسه رو بپیچونید .)
همین ! -
نرسیدن به برنامه آزمونبه درس خوندن تو ایران عادت میکنی :face_with_tears_of_joy:
-
ثبت نام دانشگاهAkito
داداش مشخصه دیگه
باید بری پیش بینایی سنجی
دندانپزشک
و پزشک که من شخصا آزمایش قبلی هامو ببرم نشون بدم بنویسه برام -
رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی و راهنمایی کنکوردرود و مهر
خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم :grinning_squinting_face:
یادش بخیر چه دورانی بود...
دوستان بنده سال 1402 و 1403 کنکور دادم و الان ترم 3 کارشناسی زیست شناسی سلولی و مولکولی دانشگاه مازندران هستم ، نمیدونم هنوز انتخاب رشته شروع شده یا نه یا شایدم تموم شده (واقعا اخبار رو نمیدونم)
خیلی از عزیزانی بودند که لطف داشتند به من سال کنکورم خیلی به من کمک کردند و من هم قول دادم یه روزی جبران کنم برای کنکوری های آینده و خب یه مدت سرم خیلی شلوغ بود ( الانم هست :face_with_tears_of_joy: :loudly_crying_face: ) و خب گفتم یه تاپیک بزنم و اگه کمکی از دستم بر میومد برای کنکوری ها انجام بدم .پیوی در خدمتتون هستم.
-
کتاب فیزیک دهمسلام دوستان من تو فیزیک نسبتا ضعیفم چه کتابی برای فیزیک دهم پیشنهاد میکنید که سطحش آسون باشه ؟
تجربیا دهم فارغ-التحصیلان-آلاء دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
-
بخش آبدوست صابون !مرسی نسترن جان
مرسی Akito عزیز -
مدرسه 😣@Alzahra-Daftar
Elham Hoseni
@fatemeh-Ma
@m-naghavi
Mohammad Lotfi 0
sun shine
اسما نادری
@سینا-0خیلی ممنون که وقت گذاشتید . :bouquet: :bouquet:
-
بیگانه خوار های بــــــافتی (لطفا کمک کنید)hamed bagheri 0 m h 2 @Alzahra-Daftar Milad Asgari
از همتون ممنونم ، متوجه شدم . :heart_suit: :hibiscus: :bouquet:
-
نمیتونم از سرم بیرونش کنم !سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه .
یه موضوع بدی برام پیش اومده که اصلا حس خوبی ندارم و وقتی هم درس میخونم ، کلی ذهنمو درگیر میکنه
اصلا نمیتونم بهش فکر نکنم
و از اونجا که احساس میکنم بیشترتون مشکلات این چنینی داشتید خواستم ازتون کمک بگیرم . راه حلی ؟ توصیه ای ؟ چیزی ؟ :disappointed_face: :pensive_face: -
میتوز و میوزSara_R
سلام سارا خانوم عزیز .اسم اون لوله های ریزپروتئینی " میکروتوبول " (میکروتوبُل خونده میشه) هستش .
و خوده متن کتاب میگه که : رشته های دوک مجموعه ای از لوله های ریزپروتئینی هستند .
و همچنین سانترویل هم از لوله های ریزپروتئینی تشکیل شده که توی شکل گفتار 2 فصل 6 میبنید که از 9 دسته 3 تایی میکروتوبول تشکیل شده ..
.
.
..اگر دفعه بعدی سوالی داشتید میتونید با تگ کردن گروه ها سریع تر به جوابتون برسید .
دانش-آموزان-آلاء
تجربیا
و... -
آزمون اول !سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه دوستان :)
پنجشنبه من قراره اولین آزمون آزمایشی زندگیم رو بدم :face_with_tears_of_joy:
عرضم به حضور شما که آزمونم آنلاینه (ماز) قراره برم کتابخونه و آزمون بدم ؛ یه سوال داشتم اول اینکه آزمون چند ساعته ؟
و اینکه میشه لطفا بهم بگید چطور میتونم شرایط رو بیشتر شبیه کنکور کنم (شبیه سازی)
و اینکه اگر توصیه ای چیزی دارید بفرمایید
و اینکه چجوری تحلیل کنم ؟
ممنون :)
تجربیا -
میوزین@Alzahra-Daftar
با سلام :grinning_face_with_big_eyes: :waving_hand:
.
خب همینطور که میدونید جنس آنزیم ، پروتئینی هستش و جنس میوزین هم همینطور
شاید بتونیم بگیم ، ولی من تاحالا جایی نشنیدم -
مشکل خوابتجربیا که حتما ببینن !