@Sahar-tuo
بنظر من اینکه اگزو سیتوز میکنه درسته ولی مجددا وارد مویر گ بشه درست نیست.چون وقتی ترشح بشه و کارشو انجام بده ، همراه با اون میکروب فاگوسیتز میشه و دوباره وارد مویرگ نمیشه.
و وقتی که تو مویرگ خونی قرار گرفته وقتی فعال شد روی سطح میکروب باقی میمونه و پس از مرگ اون میکروب ، فاگوسیتز میشه.
امیدوارم درست باشه.
...
دیدگاهها
-
ایترفرون -
ایترفرون@Sahar-tuo
سلام. بله -
ابهام!Mahan Xodayi
خواهش میکنم. -
ابهام!Mahan Xodayi
حداکثر پتانسیل عمل ۳۰+ هست.
بیشترین اختلاف پتانسیل ۷۰_ هست. -
ابهام!Mahan Xodayi
سلام. بنظر من گزینه 3 غلطه. چون : در هربار پتانسیل عمل( یک بار رفت و برگشت)، در هنگام رفت کانال های دریچه دار بسته ان.
در باره گزینه 1: درسته.چون در هنگام رفت(از منفی70 تا مثبت30 ) دو بار اختلاف پتانسیل به 20 میرسه. -
جزوه زيست فصل 7 آقاى موقارىKiana Asgari
سلام.
من جزوه رو تو کتاب نوشتم. یکم توهمه. بفرستم میتونی بخونیش؟ -
استفاده از کتاب میکرو در کنار فیلم های استاد موقاریMohammad Javad Mo Ja
سلام.
بنظر من خیلی سبز رو بگیرید.کامله. این رو هم از مشاور پرسیدم و هم از دبیرم.
من نشر الگو رو گرفتم(البته قبل از اینکه از کسی مشورت بگیرم)فیلم های آقای موقاری رو میبینم و بعد تستاشو میزنم. بنظرم خوبه. -
درخواست جزوه زیست یازدهمfatemeh m 1
جزوه گفتار ۲ فصل ۵ یازدهم + کارگاه تستhttps://linksharing.samsungcloud.com/mfrvPRHeb1E2
معتبر تا: ۴ اوت ۲۰۲۰ -
استفاده از کتاب میکرو در کنار فیلم های استاد موقاریابوالفضل ریسی
خواهش میکنم. -
استفاده از کتاب میکرو در کنار فیلم های استاد موقاریfatemeh8181
اینجور باشه عالیه. -
استفاده از کتاب میکرو در کنار فیلم های استاد موقاریH_R
آره واقعا.
احتمال زیاد کلاس ها آنلاین شروع میشه. -
استفاده از کتاب میکرو در کنار فیلم های استاد موقاریسال تحصیلی امسال از 15 شهریور شروع میشه.
تا اون موقع یک پایه رو میشه بست. -
استفاده از کتاب میکرو در کنار فیلم های استاد موقاریابوالفضل ریسی
شما اگه میخواین برین دوازدهم. بهتره اول یازدهم و درس های وابسته به اون در دهم رو ببندین. چون الا درس های یازدهم رو بیشتر یادتونه. این پیشنهاد یکی از مشاور ها بود. -
استفاده از کتاب میکرو در کنار فیلم های استاد موقاریfatemeh8181
من درباره آزمون هاش شنیدم. میگن که آزمون زیستش خیلی مشابه کنکوره. -
استفاده از کتاب میکرو در کنار فیلم های استاد موقاریابوالفضل ریسی
سلام. حتما میتونید. البته به قول آقای موقاری فقط تست تست تست. خیلی مهمه.
اگه هم فکر میکنید که ممکنه بعضی از نکات یادتون بره ، میتونید کلیپ تورق سریع رو تو گوشی تون داشته باشید که گوش بدید تا نکات مهم یادتون نره. -
سیناپس آکسون با آکسون@Miss-Joker
سلام. سیناپس آکسون به جسم سلولی درسته ولی من تا حالا سیناپس آکسون به آکسون رو نشنیدم .هدایت پیام همیشه از دندریت به سوی آکسونه( 1.دندریت 2.جسم سلولی 3.آکسون 4.پایانه آکسون -
فکر کنید صفحه ۴۴Parimah Aghajani
سلام.2_همونطور ک میدونید هر جا که سزعت بیشتر باشه فرسایش هم بیشتره. -
شیمی اورژانسی/نیروی بین مولکولی الکل ها و کربوکسیلیک اسید ها@mahta-kamali
چند تا نکته درباره این یادداشت کردم.ببین میتونی ازش نتیجه بگیری یا نه.
1_گروه عاملی هیدروکسیل و کربوکسیل این تئانایی را دارند که بین مولکول های خودشان پیوند هیدروژنی برقرار کنند.
2_ پیوند هیدروژنی بر نیروی واندروالسی غلبه میکند.
من خودم فکر میکنم که نیروی بین مولکولی کربوکسیلیک اسید ها بیشتره. -
سوال امروز گزینه دوHoorieh sh
گزینه 4 گفته نیمکره های مخ رو فقط میتونیم از سطح پشتی ببینیم.پس غلطه.
ولی همونجور که تو کتاب هم کشیده.نیمکره های مخ از هر دو سطح قابل مشاهده هستن. -
ازمون ازمایشی.قلمچی یا ماز ?????FaMi
سلام. من در آزمونش شرکت نکردم ولی میگن که سوالات زیستش خیلی مشابه کنکوره.