Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
m.jafari9877M

m.jafari9877

@m.jafari9877
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
269
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
2
دنبال‌کننده‌ها
8
دنبال‌شونده‌ها
4

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • شیمی روح الله حاجی سلیمانی کلاس کنکور(1) (94-93)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    شیمی استاد حاجی سلیمانی 94-1393
    جلسه 44 ام ( لینک جلسه ) : http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/10/10/1530

    عنوان : فصل دوم (خواص تناوبی عنصر ها)

    مدت زمان : 27 دقیقه و 33 ثانیه (5 دقیقه اول رو میتونید بزنید جلو!)

    تدریس روند تغییرشعاع اتمی در جدول تناوبی عنصر ها
    (سرتیتر های گفته شده در این قسمت: شعاع اتمی، کووالانسی، واندروالسی، اثر پوششی الکترون های درونی، بار موثر هسته) صفحات 43 و 44 شیمی 2 چاپ 93

    شیمی

  • شیمی روح الله حاجی سلیمانی کلاس کنکور(1) (94-93)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    nazanin 24
    بله کاملا با استاد آشنایی دارم. حتی ارتباط هم دارم با ایشون.
    در عین ناباوری شمارشون هم دارم! ^__^ (براشون یه طرح از اسمشون زدم فرستادم، دیدم برام شمارشون رو فرستادن و صحبت کردیم خیلی باعث افتخار بود!!)

    جزوه ای که توی سایت هست یه سری چیز هارو نداره
    خصوصا تو فصل 2 خیلی ضعف داره
    البته من نیازی به اجبار برای کتاب خوندن ندارم! چون کتاب درسیو خیلی میخونم. ولی خب چاره ای نیست دیگه، آلاء هم تقصیری در این رابطه نداره. جزوه ی 93-94 آقای حاجی سلیمانی حتی توی کلاس هم همون روز اول آماده نبود چه برسه به وبسایت

    شیمی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    ARTHUR در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    دانش-آموزان-آلاء
    :red_circle: دانلود رایگان فصل اول کتاب موج آزمون شیمی پیش دانشگاهی نشرالگو:sunglasses: :books:
    :white_check_mark: PDF اصلی و با کیفیت عالی
    :white_check_mark: خلاصه کل فصل سینتیک در 7 صفحه
    :white_check_mark: 5 آزمون سطح بندی شده+پاسخ تشریحی
    :bomb: شیمی پیش رو در آزمون 21 آبان 100 بزنید:muscle:
    پی نوشت: ناشر و مولف این کتاب (نشر الگو) رضایت کامل دارند :yum: چون خودشون منتشر کردن.

    0_1478540234505_moj-azmoon-shimi-pish-olgoo-min-1.jpg

    لینک دانلود از سرور MediaFire
    http://www.mediafire.com/file/h7dr7sjzlt8sds2/moj-azmon-shimi-pish-olgoo-fasle1.pdf
    لینک دانلود از سرور UploadBoy
    http://uploadboy.me/f5t2xcwgr2eg/moj-azmon-shimi-pish-olgoo-fasle1.pdf.html

    چه جالب!!
    توی کتاب موج آزمونی که گذاشتید غلط پیدا کردم!
    صفحه ی 16، سوال 16

    در جوابیه کاملا غلط حل شده قسمت "ت"
    کلا جوابیه اش غلطه!

    شیمی

  • لفن کمکم کنین
    m.jafari9877M m.jafari9877

    alikian

    ما نمیتونیم برنامه ای به شما بدیم!
    ولی پیشنهاد چرا.
    به نظر من ویدئوی درس هایی که ضعف دارید رو دانلود کنید و هیچ درسی رو که قوی هستید دانلود نکنید چون دیدن فیلم مثل کلاس رفتن هست و دقیقا همون وقت رو از شما میگیره
    پس وقتی توی یه درسی قوی هستید تست بزنید به جای فیلم دیدن
    تنوع اساتید هم زیاد هست و یادتون نره از فیلم های سال قبل هم میشه استفاده کرد و عالی هستن
    خودتون یکی دو جلسه از هر استاد رو ببینید و انتخاب کنید (همشون عالی هستن و خسته نباشید میگم به همشون)

    مشاوره تحصیلی لطفن کمکم کنین

  • عربی ناصح زاده کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    reza moghadas
    چرا عزیزم
    همین الان میری وبسایت کانون (قلمچی) و ازونجا توی منوش از سمت چپ چهارمی نوشته کتاب!
    روشو کلیک کن
    گزینه چهارم نوشته کتاب های دبیران پرمخاطب

    متاسفانه هیچ جایی جز وبسایت قلمچی نیست چون کتاب های دبیران پرمخاطب رو حتما باید سفارش بدی و از تهران پست کنن
    شهر های دیگه نیست.

    عربی

  • ازیادبردن مطالب
    m.jafari9877M m.jafari9877

    کهکشان
    اشتباه نکنید
    شما یه دور مطالب رو خوندید
    یه مطلبی که یه بار خونده شده خیلی راحت بازیابی میشه
    بعدشم شما ساز نا امیدی و نمیشه و اینارو نزنید
    شروع کنید
    از همین الان شروع کنید
    مطمئن باشید میشه
    من ادبیات و دینی رو یه هفته پیش شروع کردم تازه!

    مشاوره تحصیلی

  • عربی ناصح زاده کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    hadi nasiri در عربی ناصح زاده کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    چشم ممنون از جواب دادنتون اخه چند روزه هس پيگيري ميكنم هيچكس جواب نميده به مام حق بدين الان من نصفه كلاس اقاي ناصح زاده رو رفتم وسطش با اين اشكال كوچولو همه برنامه ريزيات بهم بريزه خودتون بگين انصافا حالتون خراب نميشه!بازم معذرت اگه كسي ناراحت شده از شمام معذرت ميخوام

    سه چهار روزه وبسایت دچار مشکل شده
    آرامش خودتونو حفظ کنید
    همه چیز خیلی زود بر طرف میشه نگران نباشید

    عربی

  • معرفی یه کتاب کم حجم و مفید!!
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Dr.Saraaa در معرفی یه کتاب کم حجم و مفید!! گفته است:

    کتاب خط ویژه.فک کنم فقط سوالای کنکورو داره(فک کنما!! مطمئن نیستم)

    خط ویژه برای فیزیک تالیف نشده سارا خانوم :D

    فیزیک

  • عربی وزبان سوال وجواب
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Dr.Saraaa
    آره دقیقا
    من خودم با تدریس استاد ناصح زاده به اینجا رسیدم

    ریاضی پایه

  • کمک!!ریاضی !!!!
    m.jafari9877M m.jafari9877

    @parastu23 در کمک!!ریاضی !!!! گفته است:

    m.jafari9877 در کمک!!ریاضی !!!! گفته است:

    @parastu23
    وقتی سطح سوال ها پایین باشه با دیدن روش حل سوال ها یاد میگیرید دیگه
    روش دیگه ای بلد نیستم من همه ی درس هام رو با کتاب یاد میگیرم :v:

    با کتاب درسییی؟؟؟

    کتاب کمک آموزشی + درسی
    توی دیفرانسیل و فیزیک و علی الخصوص شیمی کتاب درسی خیلی کمک میکنن
    ولی خب شما که میخوایین ریاضی رو در حد امتحان و صرفا در حد قبولی ارائه بدین اصلا سخت نیست
    کافیه دست بجنبونین و نمونه سوال های امتحان های نهایی و ترم اول و این جزوه های موجود در بازار (مثل بنی هاشم و ...) رو استفاده کنید
    خیلی راحته

    ریاضی تجربی

  • اسید و باز
    m.jafari9877M m.jafari9877

    banoo در اسید و باز گفته است:

    m.jafari9877 در اسید و باز گفته است:

    banoo در اسید و باز گفته است:

    سلام بچه ها
    اینو برام توضیح میدین؟ این ترتیبا کجا بود؟ :see_no_evil:
    0_1486927086150_photo_2017-02-12_22-46-13.jpg

    خب
    اسم درجه ی یونش اسیدی آورده
    پس میریم ببینیم کی از همه اسید تره؟ (من من من من :D )
    خب یون NH4 کلللا چهاروجهیه دیگه نمیتونه هیدروژن بگیره، پس حتما حتما فقط هیدروژن میده پس از همه اسید تره
    ولی از همه قدرت اسیدیش بیشتر باشه پس درجه ی یونش اسیدیش از هممه بیشتره
    پس وارون درجه ی یونش اسیدیش از هممه کمتره
    تنها گزینه ای هم که صدق میکنه گزینه ی 1 هست

    اممما اگه بخوایید بقیه هم تحلیل کنیم، یکم سخته اممما به نظر من:

    ببینید پیوند های بین O و H در آب هیدروژنیه و در واقع اکسیژن مولکول های آب با قدرت زیادی میتونه H های بقیه مولکول های آب رو جذب کنه
    اما توی NH3 ما پیوند مولکولی داریم و بقیه ی مولکول های آمونیاک قدرت زیادی برای جذب هیدروژن ندارن
    پس نتیجه میگیریم که قدرت اسیدی آب بیشتر از آمونیاک هست
    در نتیجه وارون درجه ی یونش اون هم از آب کمتره

    این کدوم صفحات یا بخش شیمی میشه؟
    تیتر اسید و بازش منظورمه

    راستش نمیدونم :joy:

    شیمی

  • معرفی یه کتاب کم حجم و مفید!!
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Dr.Saraaa در معرفی یه کتاب کم حجم و مفید!! گفته است:

    m.jafari9877 در معرفی یه کتاب کم حجم و مفید!! گفته است:

    Dr.Saraaa در معرفی یه کتاب کم حجم و مفید!! گفته است:

    کتاب خط ویژه.فک کنم فقط سوالای کنکورو داره(فک کنما!! مطمئن نیستم)

    خط ویژه برای فیزیک تالیف نشده سارا خانوم :D

    چرا دوست من دیروز خط ویژه دستش بود :neutral_face:

    امکان نداره :neutral_face:

    فیزیک

  • ترو خدا کمک کنید هر کی میدونه بگه
    m.jafari9877M m.jafari9877

    mehdi_zangane در ترو خدا کمک کنید هر کی میدونه بگه گفته است:

    ALI_hezbollah راجع به اقدام کردن برای درست کردن این مشکل من اطلاعی ندارم .ولی یه زنگ به سازمان سنجش میتونی بزنی. ولی راجع به معدل ،به نظر من تاثیری نداره مگر اینکه درصدت خیلی پایین باشه.پس اگر توی درسی اینطور نیستی نگران نباش

    ولی من که نگاه میکردم تاثیرش بدک هم نبود هااا

    سوال مشاوره ای

  • گسسته رضا شامیزاده کلاس کنکور(1) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    بین جلسات 6 و 7 دو هفته کلاس تشکیل نشده؟!!
    حتی بین جلسات 5 و 6 هم یک هفته کلاس برگذار نشده!

    حس میکنم! یه قسمت هایی که ترکیبیات ناقصه
    تازه استاد توی این قسمت های موجود یه سری از نکته هارو حتی اشاره هم نکردن، مگه میشه؟!
    یه سری قسمت ها نیست
    لطفا رسیدگی کنید ببینید چرا بین تاریخ جلسات انقدر فاصله هست
    sohrab

    گسسته

  • اسید و باز
    m.jafari9877M m.jafari9877

    banoo در اسید و باز گفته است:

    m.jafari9877 در اسید و باز گفته است:

    banoo در اسید و باز گفته است:

    m.jafari9877 در اسید و باز گفته است:

    banoo در اسید و باز گفته است:

    سلام بچه ها
    اینو برام توضیح میدین؟ این ترتیبا کجا بود؟ :see_no_evil:
    0_1486927086150_photo_2017-02-12_22-46-13.jpg

    خب
    اسم درجه ی یونش اسیدی آورده
    پس میریم ببینیم کی از همه اسید تره؟ (من من من من :D )
    خب یون NH4 کلللا چهاروجهیه دیگه نمیتونه هیدروژن بگیره، پس حتما حتما فقط هیدروژن میده پس از همه اسید تره
    ولی از همه قدرت اسیدیش بیشتر باشه پس درجه ی یونش اسیدیش از هممه بیشتره
    پس وارون درجه ی یونش اسیدیش از هممه کمتره
    تنها گزینه ای هم که صدق میکنه گزینه ی 1 هست

    اممما اگه بخوایید بقیه هم تحلیل کنیم، یکم سخته اممما به نظر من:

    ببینید پیوند های بین O و H در آب هیدروژنیه و در واقع اکسیژن مولکول های آب با قدرت زیادی میتونه H های بقیه مولکول های آب رو جذب کنه
    اما توی NH3 ما پیوند مولکولی داریم و بقیه ی مولکول های آمونیاک قدرت زیادی برای جذب هیدروژن ندارن
    پس نتیجه میگیریم که قدرت اسیدی آب بیشتر از آمونیاک هست
    در نتیجه وارون درجه ی یونش اون هم از آب کمتره

    این کدوم صفحات یا بخش شیمی میشه؟
    تیتر اسید و بازش منظورمه

    راستش نمیدونم :joy:

    مرسی عه

    مفهومیه اینا
    فک نکنم توی کتاب بتونید اینارو پیدا کنید اصلا

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Vezra در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    چرا الکتریسیته ساکن جزوشو نمیشه پرینت گرفت؟؟؟؟
    لطفا یکی کمک کنه عجله دارم...
    بقیش شد....ولی الکتریسیته ساکن رو نمیشه پرینت گرفت!!!!!!

    یعنی چی نمیشه؟
    ارور میده؟
    مشکلتون چیه؟!

    فیزیک

  • قدرتمندترین کتاب تست که میشناسی چیه؟
    m.jafari9877M m.jafari9877

    @dr-bernosi در قدرتمندترین کتاب تست که میشناسی چیه؟ گفته است:

    منابع استاندارد کنکور
    ادبیات و دینی و عربی وزبان همونایی که گفتم
    ریاضی ابی کانون + خیلی سبز یا مهروماه
    فیزیک گاچ
    شیمی مبتکران
    زیست الکو یا تخته سیاه

    به نظر من شیمی مبتکران اصلا در سطح کنکور نیست و اصلا به درد نمیخوره من اصلا راضی نبودم از خریدش
    IQ یا گاج میکرو بهتره

    سوال مشاوره ای

  • گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    حمیدرضا

    آقای شامیزاده بی همتاست واقعا
    من مدرس به خلاقی ایشون ندیدم
    مثال حل کردن چه عیبی داره؟
    شما اگه دوست ندارید یا مسلط هستید قسمت مثال هارو جلو بزنید کاری نداره که

    گسسته

  • اسید و باز
    m.jafari9877M m.jafari9877

    banoo در اسید و باز گفته است:

    m.jafari9877 در اسید و باز گفته است:

    banoo در اسید و باز گفته است:

    m.jafari9877 در اسید و باز گفته است:

    banoo در اسید و باز گفته است:

    m.jafari9877 در اسید و باز گفته است:

    banoo در اسید و باز گفته است:

    سلام بچه ها
    اینو برام توضیح میدین؟ این ترتیبا کجا بود؟ :see_no_evil:
    0_1486927086150_photo_2017-02-12_22-46-13.jpg

    خب
    اسم درجه ی یونش اسیدی آورده
    پس میریم ببینیم کی از همه اسید تره؟ (من من من من :D )
    خب یون NH4 کلللا چهاروجهیه دیگه نمیتونه هیدروژن بگیره، پس حتما حتما فقط هیدروژن میده پس از همه اسید تره
    ولی از همه قدرت اسیدیش بیشتر باشه پس درجه ی یونش اسیدیش از هممه بیشتره
    پس وارون درجه ی یونش اسیدیش از هممه کمتره
    تنها گزینه ای هم که صدق میکنه گزینه ی 1 هست

    اممما اگه بخوایید بقیه هم تحلیل کنیم، یکم سخته اممما به نظر من:

    ببینید پیوند های بین O و H در آب هیدروژنیه و در واقع اکسیژن مولکول های آب با قدرت زیادی میتونه H های بقیه مولکول های آب رو جذب کنه
    اما توی NH3 ما پیوند مولکولی داریم و بقیه ی مولکول های آمونیاک قدرت زیادی برای جذب هیدروژن ندارن
    پس نتیجه میگیریم که قدرت اسیدی آب بیشتر از آمونیاک هست
    در نتیجه وارون درجه ی یونش اون هم از آب کمتره

    این کدوم صفحات یا بخش شیمی میشه؟
    تیتر اسید و بازش منظورمه

    راستش نمیدونم :joy:

    مرسی عه

    مفهومیه اینا
    فک نکنم توی کتاب بتونید اینارو پیدا کنید اصلا

    من حس میکنم از بخش اشتباهی تست زدم
    و حسم معمولا درست میگه
    همین

    خب اگه حدودا بخوام بگم بین صفحه های 60 الی 68 اینهارو یاد میگیرید

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Vezra در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    0_1487000359576_Screenshot (303).png
    اصلا گزینه پرینت نداره ببینید!

    چند لحظه صبر کنید ببینم میتونم کاری بکنم

    فیزیک
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
  • 9
  • 2 / 9
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع