Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
m.jafari9877M

m.jafari9877

@m.jafari9877
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
269
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
2
دنبال‌کننده‌ها
8
دنبال‌شونده‌ها
4

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • فصل اول شیمی2
    m.jafari9877M m.jafari9877

    @ali324 در فصل اول شیمی2 گفته است:

    سلام همگی...
    صفحه های اول شیمی دوم میخوانیم که دالتون در نظریه ش از مولکول میگه که؛اتم های عنصرهای مختلف اهم وصل میشن و مولکول رو بوجود میارن،،،از نظر دالتون یعنی فرضا اوزون اکسیژن مولکول نبودند؟
    2)کتاب میگه بکرل روی فسفرسانس کار کرد،فکر کنید میگه روی هردو(کار پدرش را ادامه داد)،قلمچی و... اول رو دیدن...نظر شما؟
    3)صفحه 11 میگه رادرفورد شواهد آزمایشگاهی برای اثبات نوترون نداشت.بعد خودش گفته «ازمایش های من نشان میدهد.....)تناقض نیست؟
    4)این دیگه واقعا اشتبای کتابه؟؛طبق تاریخهای کتاب طرد پائولی اصلشو یه سال قبل از مدل شرودینگر ارایه میده.

    1)دقیقا عین حرف کتابه دیگه. دالتون میگه اتم ها به هم میچسبند و مولکول به وجود میارن
    خب اوزون هم سه تا اتم اکسیژن چسبیدن به هم مولکول به وجود آوردن دیگه!
    مشکلتون رو نفهمیدم از این مبحث
    2)بکرل روی خواص فلوئورسانس و فسفرسانس کار میکرد، ولی به خاطر کارش روی فسفرسانس که باعث کشف پرتوزایی شد مشهور شد. چیز مهمی نیست اصلا!
    3)رادرفورد آزمایشی برای اثبات نوترون نداشت، اما طبق بقیه ی آزمایش هاش میتونست حدس بزنه که نوترون وجود داره
    مثلا:
    شما فکر کنید یه کارتن بزرگ دستتون دارید، که خیلی سنگینه. اما هرگز درش رو باز نکردید
    خب طبق سنگینی اون کارتن میتونید بگید حتما توی کارتن یه چیزی هست، اما هرگز در کارتن رو باز نکردید که ثابت کنید واقعا یه چیزی هست!
    4)نظری ندارم :D

    شیمی دالتون

  • معرفی یه کتاب کم حجم و مفید!!
    m.jafari9877M m.jafari9877

    sahba در معرفی یه کتاب کم حجم و مفید!! گفته است:

    سلام
    راهنمایی کنید و نظر بذارید لطفا :/
    من یک کتاب تست خوب ک تست های قوی داشته باشه میخوام برای فیزیک ولی درس نامه و اینا لازم ندارم.کم حجم باشه و تست های جون دار که تو این مدت باقی مونده بتونم استفاده کنم.
    گاج نقره ای دارم ولی حس میکنم جوابگوی کانون و احتمالا کنکور نیست سطح سوالاش.
    لطفا راهنمایی کنید

    دانش-آموزان-آلاء

    من خودم کتابی برای جمع بندی فیزیک سراغ ندارم اما اینطور که پیداست فکر کنم کتاب خیلی سبز برای جمع بندی خوب باشه
    اسمش هم جمع بندی فیزیک خیلی سبز (آزمون فیزیک) هست
    شما برید کتابخونه یا شهر کتاب و کتاب های جمع بندی فیزیک رو ببینید از نزدیک خیلی بهتر جواب میگیرید
    مجموعه کتاب های خط ویژه عالی هستن ولی متاسفانه برای فیزیک چاپ و تکثیر نشده هنوز خیلی حیف ..

    فیزیک

  • فصل اول شیمی2
    m.jafari9877M m.jafari9877

    @ali324 در فصل اول شیمی2 گفته است:

    m.jafari9877
    ممنون جواب دادید....

    1. اتم عنصرهای «مختلف» بهم متصل و...»»»»مولکولهای با اتمیسیته های مختلف از نظرش مولکول نیستند؟
      البته زیاد هم مهم نیست..ممنون

    آهان
    نه نه با نظریه دالتون میشه مولکول بودن اوزون رو توجیه کرد کاملا
    لزوم اینکه حتما اتم ها مختلف باشن نیس

    شیمی دالتون

  • سوال فیزیک.موج مکانیکی
    m.jafari9877M m.jafari9877

    faeze.s در سوال فیزیک.موج مکانیکی گفته است:

    یه سوال از گاج که جوابشو نمیفهمم..مبحث انتشار موج در دو بعد:در هنگام انتشار موج در یک محیط سه بعدی با صرف نظر از اتلاف انرژی دامنه نوسان ذرات چگونه تغییر میکنه؟؟؟؟؟؟

    دامنه مگه تغییر میکنه؟!!!
    گزینه 3 میشه؟

    فیزیک

  • شیمی دوم
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Reza.Tah در شیمی دوم گفته است:

    mona966
    نه این 6 و 4 عدد اکسایشه
    گفتم که ما بار 3 بار منفی یا 3 بار مثبت بیشتر نداریم
    اصلا عدد اکسایش هیچ وقت ثابت نیست
    عدد اکسایش رو شما فقط میتونی زمانی تعیین کنی عنصر با یک یا چند تا عنصر دیگه ترکیب ساخته باشه
    6 بار مثبت کروم و 4 بار مثبت تیتانیوم رو کجا دیدی؟

    ما قلع و سرب +4 هم داریم ها!
    بار لزوما ربطی به رسیدن به آرایش هشتایی نداره
    بعضی عناصر بدون اینکه به آرایش هشتایی برسن پایدار میشن

    شیمی

  • سوال فیزیک.موج مکانیکی
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Reza.Tah در سوال فیزیک.موج مکانیکی گفته است:

    m.jafari9877
    تو گاج نوشته کاهش پیدا میکند
    اون طوری که من فهمیدم گفته چون شعاع انتشار زیاد میشه ,ذرات بیشتری نوسان میکنن پس برای اینکه مجموع انرژی هر جبهه موج با بقیه جبهه ها برابر بشه,دامنه نوسان ذرات کم میشه

    راست میگه دیگه :D
    فهمیدم
    درست میگه

    فیزیک

  • شیمی دوم
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Reza.Tah در شیمی دوم گفته است:

    m.jafari9877
    نه نمیشن
    چیزی که ما تو کتاب میخونیم صرفا یه چیز حفظیه
    پاورقی صفحه 253 مبتکران رو اگه داری بخونش
    یون های با بار بیشتر از 3 هیچ وقت تو طبیعت ایجاد نمیشن
    اونجا دقیقا توضیح داده همه این سوال هارو
    اگه ندارید کتاب رو عکس بگیرم بفرستم

    من هم نگفتم یون 4+
    گفتم بار +4
    ما بار 50+ هم داریم آخه! :|

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Vezra در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    m.jafari9877 اصلا گزینه پرینت نداره نمیشه!

    از کجا دانلود کردین شما

    فیزیک

  • اسید و باز
    m.jafari9877M m.jafari9877

    banoo در اسید و باز گفته است:

    moein در اسید و باز گفته است:

    گزينه ١🤔

    پاسخ تشریحیشو میفرستین؟ :see_no_evil:

    http://uupload.ir/files/4oix_photo_2017-02-28_14-37-08.jpg

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Vezra در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    m.jafari9877 همونجا ک زده دانلود جزوه

    دوتا هست کدومشو گرفتین شما
    به نظر نمیاد مشکلی داشته باشن!
    چجوری پرینت میخواید بگیرید؟
    Ctrl+P رو بزنید میاد دیگه

    فیزیک

  • اسید و باز
    m.jafari9877M m.jafari9877

    banoo در اسید و باز گفته است:

    http://uupload.ir/files/d2r_103.png

    گزینه 4؟

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    Vezra در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    m.jafari9877 همونجا ک زده دانلود جزوه

    آهان فهمیدم مشکلتون رو
    این فایل secure شده ست
    باید قفلش رو بشکنید اول

    فیزیک

  • اسید و باز
    m.jafari9877M m.jafari9877

    banoo در اسید و باز گفته است:

    m.jafari9877 در اسید و باز گفته است:

    banoo در اسید و باز گفته است:

    http://uupload.ir/files/d2r_103.png

    گزینه 4؟

    درسته

    http://uupload.ir/files/t5rb_photo_2017-02-28_16-26-00.jpg

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    negar2012 در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    Vezra
    نشد که . ارور میده. اخه جزوه صوت هم اینجوریه نمیشه پیرینت گرف

    کدوم جزوه رو میخواید شما؟
    بگین من براتون قرار بدم

    لینک جزوه رو بذارید

    فیزیک

  • شیمی دوم
    m.jafari9877M m.jafari9877

    mona966 در شیمی دوم گفته است:

    m.jafari9877
    ببینید وقتی تست کنکور میاد مطالب کتابو میاره نه اینکه شرایط ازمایشگاهی ک اصلا هیچ تاکید خاصی تو کتاب درسی دربارش نیست فقط تو کتابای کمک درسی گفته شده...
    واسه کنکور باید بدونیم ک گروه یک فقط بار +1 داره نه بیشتر...
    بار +50 هم نداریم حتی اگه بخوایم عدد اکسایشو در نظر بگیریم بیشترین عدد اکسایش مربوط به منگنز ک +7 و سوال کنکور بود

    بار +50 نداریم؟ :|
    بار -50 شاااید نداشته باشیم (در سطح علمی من نمیگنجه نمیدونم) ولی بار +50 داریم :|

    دوما:
    نصف مطالب در مورد شرایط آزمایشگاهی هست توی کتاب!! کی گفته نمیاد توی کنکور؟!
    من فقط میخاستم بگم بار +50 هم داریم که منظورم رو به آقا رضا برسونم اصلا پاسخ سوال شما رو نداده بودم!

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    negar2012 در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    m.jafari9877@
    همش بغیر حرکت و دینامیک :)

    مشکل از شماست :neutral_face:
    من همین الان دو تارو چک کردم سالم بودن

    فیزیک

  • شیمی دوم
    m.jafari9877M m.jafari9877

    mona966 در شیمی دوم گفته است:

    m.jafari9877
    منظور من اینه ک تا حالا هر چی درباه این مبحث تست زدم تو سوال اشاره نکرده ک این تر کیب تو ازمایشگاه تهیه شده یا طبیعت ...فقط ی ترکیب میده یا ی عنصرر...وگرنه کی منکر ارتباط ازمایشگاه و شیمیه !!!!
    بعدش در سطح کتاب درسی بار +50 نداریم حالا شما اطلاعاتتون بلاتر از سطح کتابه بحثش جداست
    واینکه چرا هیچکی اینجا اعصاب نداره ...یک سوال پرسیدم ب امید اینکه بچه ها کمکم کنن نه اینکه دعوا ره بندازیم البته منظورم شما نیستید فقط

    نهه خبببب منم همینو گفتم دیگه میگمم منم برای کنکور نگفتم که :)
    من میخواستم منظورم رو به آقا رضا برسونم که همیشه هم همه عناصر حتما بار هاشون برای رسیدن به آرایش هشتایی نیست
    دعوایی راه نیوفتاده که شما چرا پیازداغ میزنید :grin:

    ببینید عدد اکسایش توی اون ترکیبی که هست حساب میشه
    مثلنن عدد اکسایش آهنگ توی هر ترکیب ممکنه با ترکیب دیگه متفاوت باشه
    درواقع به اون برایند تعداد الکترون هایی که میتونه سمت خودش بکشه یا از دست بده توی اون ترکیب مورد نظر میگن عدد اکسایش
    ولی ظرفیت، به تعداد الکترون هایی که بیشتر علاقمند هست از دست بده میگن
    مثلا آهن میتونه 8 تا الکترون از دست بده ولی ظرفیتش 2 و 3 هست ینی بیشتر به همین 2 و 3 علاقمنده یعنی 2 و 3 میشه ظرفیت

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    negar2012 در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    بچه ها شما راض هستین از استاد کارزاپیان؟ من چوندیدم دکتر طلوعی خیلی عقب افتاده دارم میبینم ولی حس میکنم به پای دکتر طلوعی نمیرسن؟

    من که از آقای کازرانیان خیلی خوشم اومد
    دقت کنید که استادان معجزه نمیکنن
    این شما و تست زدن هاتون هستید که باعث پیشرفت خودتون میشید
    یه بار دیگه هم قبلا گفتم، استادان آلاء مثل نردبون یا راه پله هستن. این شما هستید که باید ازشون بالا برید
    اونا خودشون شمارو بالا نمیبرن
    و مطمئن باشید آقای کازرانیان اگر اگر به نظر شما از آقای طلوعی ضعیف تر کار میکنن، حتی اگه حق با شما باشه (که به نظر من اینطور نیست) باز هم در این صورت در حد درصد بالای 80 تدریس میکنن!
    اگه شما درصدتون 80 نیست تقصیر تدریس نیست، کم کاری خودتونه ;)
    موفق و موید باشید

    فیزیک

  • شیمی دوم
    m.jafari9877M m.jafari9877

    m.jafari9877 در شیمی دوم گفته است:

    mona966 در شیمی دوم گفته است:

    m.jafari9877
    منظور من اینه ک تا حالا هر چی درباه این مبحث تست زدم تو سوال اشاره نکرده ک این تر کیب تو ازمایشگاه تهیه شده یا طبیعت ...فقط ی ترکیب میده یا ی عنصرر...وگرنه کی منکر ارتباط ازمایشگاه و شیمیه !!!!
    بعدش در سطح کتاب درسی بار +50 نداریم حالا شما اطلاعاتتون بلاتر از سطح کتابه بحثش جداست
    واینکه چرا هیچکی اینجا اعصاب نداره ...یک سوال پرسیدم ب امید اینکه بچه ها کمکم کنن نه اینکه دعوا ره بندازیم البته منظورم شما نیستید فقط

    نهه خبببب منم همینو گفتم دیگه میگمم منم برای کنکور نگفتم که :)
    من میخواستم منظورم رو به آقا رضا برسونم که همیشه هم همه عناصر حتما بار هاشون برای رسیدن به آرایش هشتایی نیست
    دعوایی راه نیوفتاده که شما چرا پیازداغ میزنید :grin:

    ببینید عدد اکسایش توی اون ترکیبی که هست حساب میشه
    مثلنن عدد اکسایش آهنگ توی هر ترکیب ممکنه با ترکیب دیگه متفاوت باشه
    درواقع به اون برایند تعداد الکترون هایی که میتونه سمت خودش بکشه یا از دست بده توی اون ترکیب مورد نظر میگن عدد اکسایش
    ولی ظرفیت، به تعداد الکترون هایی که بیشتر علاقمند هست از دست بده میگن
    مثلا آهن میتونه 8 تا الکترون از دست بده ولی ظرفیتش 2 و 3 هست ینی بیشتر به همین 2 و 3 علاقمنده یعنی 2 و 3 میشه ظرفیت

    اینجا پشت تریبون بودم هول شدم :joy:
    منظورم از آهنگ همون آهن عه :)

    شیمی

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    m.jafari9877M m.jafari9877

    mobinaha77 در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    @m-jafar

    i9877 سلام ببخشید جزوه ی فصل هفت پیش هم قفله میشه کمکم کنید بازش کنم؟از اون سایتی ک گفتید رفتم ارور میده...ممنون

    بفرمایید:

    برای دانلود جزوه فصل 7 فیزیک پیش کلیک کنید

    فیزیک
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع