سلام سلام
بچه ها من هفته ی پیش منصوباتو خوندم (و تست هم زدم) امروز بهش برگشتم یکم یادم رفته بود و تسلط هفته ی قبلو نداشتم.کلا سر عربی اینطوری میشم.شما چه جوری میخونین؟
دانش-آموزان-آلاء
اشتباهتون اینه که مرورتون یه هفته طول میکشه
شما بعد از مطالعه ی اون درس باید حددداکثر دو یا دیگه خیلی خیلی زیاد بشه، سه روز بعد (ترجیحا همون دو روز) مرور کنید
و اینکه حتما هم تست های عربی رو باید هر شب نیم ساعت بزنید
لازم نیست زیاد وقت بزارید
فقط نیم ساعت هر شب تست بزنید براش(جدا از درک مطلب البته ها، برای درک مطلب هر شب زمان خودشو بذارید)



