@mahta-kamali
من جامع خیلی سبز ،میکرو،آی کیو،قلم چی(آبی) رو داشتم
مهرو ماه نداشتم ولی شنیدم که کتاب خیلی خوبه البته برای ما که اینطور بود تو درسنامه ها بعضی وقتا اشکلات وحشتناکی پیدا میشه (مثلا مبحث حد)
ولی هم مهرو ماه خیلی خوبه هم جامع خیلی سبز عالیه میکرو هم بد نیست ولی من به شخصه ارتباط برقرار نمیکنم
نشر الگو هم که درسنامه افتضاحه