@گل-آبی وقت گذاشتم براش مثلا برا مشتق سه سهفته تموم نشه مجبورم اضافه کنم اینجوری راحترم تا اینک بخام برا خودم بخونم تنبلی میکنم حقیقتا
maryamii
دیدگاهها
-
چیکار باید کرد دقیقا -
چیکار باید کرد دقیقاsarnisa6 این ک عادیه همه ک درست نمیزنن نشونه دار کن تستای غلطتو بعد ی مدت دوباره بزن بعدشم اول خوب بخون با دقت جواب بده
-
چیکار باید کرد دقیقاsarnisa6 بستگی ب درس داره ریاضیو بلافاصله ک میخونم میرم تست میزنم فیزیک شیمیم همینطور
-
چیکار باید کرد دقیقاsarnisa6 همونطور ک همه میگن هدف مهمترین چیزه اگ واقا میخای قبول شی باید شروع کنی برنامه خودم هفته ب هفتس مثلا ی هفته امار ی هفته احتمال از این چیزا
-
چیکار باید کرد دقیقاsarnisa6 خب برنامه کوتاه مدت بنویس برا خودت مثلا ی هفته ای ب خودتم قول بده ک تمومش کنی
-
رتبه های تک رقمی کنکور۹۸maryamii برای حال دل خودتون گوش کنین :slightly_smiling_face:
-
رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ -
رتبه های تک رقمی کنکور۹۸maryamii قانون جذیم یکم خوندم ادم ب هرچیزی فکرکنه همون میشه هرررررررچیزی اینم تو قران اثبات شده ب اندازی فکرت خدا برات کار انجام میده خدا بدیو برا هیشکی نمیخاد کافیه ازش بخاین اعتماد کنین جز خدا چیزی نداریم اینو بفهمیم
-
رتبه های تک رقمی کنکور۹۸maryamii سلام راستش حرفاتونو خوندم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم خاستم منم چیزای بگم کوچیکتر ازاونیم ک بخام تحت تاثیر قرار بدم راستش ما خدای خودمونو فراموش کردیم فراموش کردیم اره خودش گفته تو هرچی میخای بگو من بهت میدم کاش ما ادما همه چیزمونو از خدا بخایم نه برا کنکور برا همچی مگ ما چیزی غیر از خدا روی زمین داریم یادمونو رفته اصن کی مارو بو جود اورده چقد دوریم ازش چقد ناشکری کردیم چقد...نمیخام انگیزه کنکوری بدم نمیگم خودم من فرشتم نه منم مث همه تو حدیث قدسی هست ک خدا میگهاگ بنده من بدونه چقدرررر دوسش دارم میمیره فک کنین دیگ چی از این بهتر دیگ چی از این....تو سوره اعراف ایه128خدا میگه ک زمین از ان خداست ان را ب هرکس از بندگانش ک بخواهد میدم دیگ خدا چجوری ب ما بگه ما اونقدر ازش خاستیم ینی ی چیز دیگ نمیدونم حدیث مال کیه ولی خدا ب نسبتی که ما گمان میکنیم برایمان کار انجام میدهد.دقیقا همان قدر برایمان کار انجام میدهد یکم فکر کنین ما چی خاستم چقد ایمان داشتیم ب خدا.حدیث پیامبرقسم ب خدایی ک معبودی جز اونیست هرگاه بنده ی مومنی حسن ظن به خدا داشته باشد خدانزد گمان بنده ی مومن خویش است زیرا خداوندکریم است و تمام نیکی هابه دست اوست حیا میکند از اینک بنده ی مومنش حسن ظن ب او داشته باشد سپس او گمان و امید اورا ناکام کندبنابراین حسن ظن ی خدا داشته باشید و ب سوی او رقبت کنید ی مدت اینجوری باشین ببین حالتون چجوری میشه اگ چیزی از خدا میخاین مثلا کنکور قبول شین باید یقین داشته باشین ک خدا جواب تلاشتونومیده این یقینه کارهرکسی نیس برای چیزای کویچک از خدا بخاین ببیند چ معجزه ای میشه براتون......باخداباش پادشاهی کن
-
رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ -
درصد50 کدوم فصلا؟moradi555 تجربی نیس ؟
-
درصد50 کدوم فصلا؟moradi555 مرسی
-
درصد50 کدوم فصلا؟فاطمه ـ بوشهر مرسییییییییی
-
درصد50 کدوم فصلا؟فاطمه ـ بوشهر مرسی عزیزم
-
درصد50 کدوم فصلا؟فیزیکو میخاستم
-
درصد50 کدوم فصلا؟سلام کسی میدونه بگه برا فیزیک میخام
-
خدایی یکی جواب بده@mohaddese-p-o-i اها برا پایه ضعیف استاد امینی خوبه
-
خدایی یکی جواب بده@mohaddese-p-o-i واسه همه مباحث؟دیدی خودت