@nasrin79 کجاست کدوم سایت من بقیشو از سایت خانه شیمی ایران خریدم پیش دو رو ندارع
maryamii
دیدگاهها
-
جزوه پیش 2 استاداقاجانی -
گاج یا قرمز قلمچی؟@nasrin79 اها خب کانونی نیستم باید سفارش بدم ؟
-
رتبم چن شه برای اتاق عمل@nasrin79 |:
-
جزوه پیش 2 استاداقاجانیسلام ..جزوه پیش دو نداره استاد اصن؟
-
گاج یا قرمز قلمچی؟سلام کدوم بهتره هم قواعد داشته باشه هم تست
-
شیمی آقاجانیmahrokh دوقسمت اسیدوباز تو سایت نیس ارهچیکار کنیم شما ندارین
-
کدوم استاد فیزیک؟Amin-Mehraji من فیزیکم صفره خوبه درس دادنشون؟
-
کدوم استاد فیزیک؟Amin-Mehraji :confused_face: :confused_face:
-
کدوم استاد فیزیک؟Amin-Mehraji نشنیدم
-
کدوم استاد فیزیک؟@negin7881 نمیدونم گفتن طلوعی برا من خوب نی پایم ضعیفه
-
کدوم استاد فیزیک؟@sbr-abasi مرسی
-
رتبه های تک رقمی کنکور۹۸حرفاتون حرف دل خیلیاس مرسی ازامید دادنتون
-
رتبم چن شه برای اتاق عملمیترسم بخونم با درصد خوب همینم نیارم
-
کدوم استاد فیزیک؟پایم ضعیفه کدوم استادو پیشنهاد میکنین هیچی نمیفهمم از فیزیک میخام درصدخوبی بزنم
-
رتبم چن شه برای اتاق عملنمیدونم والا سال سومم امیدی ندارم اتاق عمل روزانه قبول شم کافیه
-
پایه ضعیف کدوم استاد؟سلام بچه ها پایم ضعیفه نظام قدیمم کدوم استاد خوبن از الان بخونم ی درصد خوب بیارم راهنمایی کنید
-
رتبم چن شه برای اتاق عملناامید نکن شاید لغو شد من شهرستانم شد میرم
-
رتبم چن شه برای اتاق عملچ درصدی باید بزنم میانگین عمومی تخصصی؟
-
رتبم چن شه برای اتاق عملسلام دوستان من هدفم اتاق عمله بایدچ ربته ای بیارم منظقه 3 هستم پنجدرصد ایثارم دارم لطفا بگین