سلام برا ریاضی کدام استاد خوبه؟امینی یا نباخته ..یکی بگه :pensive_face:
maryamii
دیدگاهها
-
خدایی یکی جواب بده -
منابع دروس اختصاصی برای پزشکای آیندهsobhawn امسالم برنامه بزارین واسه درصد50چیکار کنیم از الان؟
-
رسیدن ب برنامه کانونسلام چیکار کنم تازه شروع کردم میتونم خودمو برسونم حداقل از بهمن
-
تکواژسلام بچه ها یکی توضیح بده تکواژ هیچی نمیفهمم
-
گاج یا قرمز قلمچی؟Drmehdi ممنون
-
حُــبّ العـــربــــیromisa اها خب کتاب تست چی دارین شما
-
حُــبّ العـــربــــیromisa با ناصح زاده پیش میری؟قلمچیش هست!؟|:
-
جواب بدین@D-fateme-r اره
-
جواب بدین@D-fateme-r اره دیگ موندم باز جوکار خیلیا میگن
-
جواب بدینسلام بچه ها دارم با کازرانیان پیش میرم جزوه خودشونو بگیرم یا خیلی سبز پایم ضعیفه
-
رتبم چن شه برای اتاق عملDrmehdi ممنون
-
جزوه پیش 2 استاداقاجانیHeroes_Hunter نمیدونین کی اماده میشه
-
شیمی آقاجانیHeroes_Hunter صفرتاصدش دو قسمتش نیس فصل اسیدوبازتو سایت الا
-
رتبم چن شه برای اتاق عملAmin-Mehraji والا برامن نخورده
-
شیمی آقاجانیHeroes_Hunter همین سایتاز91 نیستا 94
-
گاج یا قرمز قلمچی؟@nasrin79 قرمز قلم چی الان هست تو سایت زده درحال چاپ:frowning_face:
-
جزوه پیش 2 استاداقاجانی@nasrin79 نه نیس زده پیش یک فقط
-
دو قسمت اسیدوباز استاد اقاجانی نیسکسی میدونه کجاست تو سایت نیس
-
علاقه به فیزیک@reza-sin واسه عربی چی خریدین شما گاج نقراه ای یا قرمز قلمچی
-
علاقه به فیزیک@reza-sin میگن ک کازرانیان