Zeinab Siri اگه برا دهم دارین بفرستین لطفا
matin shirinkam
دیدگاهها
-
درخواست تست دینی -
جزوه گرامر زبان یازدهم تجربی -
تابستان و مطالعهAbolfazl Mousavi ممنون
-
تعیین علامت دهم@fatemeh_baghaee عالی
-
دین و زندگی آقای ناصریMahdi Jafari 1 :beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes:
-
دین و زندگی آقای ناصریبچه ها خبر خوش اینکه احتمالا اردیبهشت ماه دینی یازدهم و دوازدهم تموم بشه
خبر خوش دوم اینکه بزودی دهم رو هم شروع به ضبط میکنن -
مشورت برای کتاب تست عربی جامع تجربیتدریس آقای ناصح زاده با کتاب جمع بندی خیلی سبز و جامع خیلی سبز عالیه ببینین حتما
نشر الگوی اید فیلی هم بد نیست -
تابستان و مطالعهسارا M 0 ممنون
-
تابستان و مطالعه@dr-rashidi ممنون البته رشتم ریاضیه:beaming_face_with_smiling_eyes:
-
تابستان و مطالعهسلام من دهم رشته ریاضیم. وضعیت درسیم بد نیست. نقاط قوتم عربی و زبان و دینی و شیمی هست و نقاط ضعفم فارسی و فیزیک هست. ریاضیی معمولی.
خواستم ببینم تابستون چطوری درس بخونم؟ چند ساعت در روز؟ چند ماه دهم و چند ماه یازدهم بخونم؟ یازدهم تا چه درسی برای هر کتاب بخونم؟
لطفا جواب بدین
خیلی ممنون
دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم -
سایت مشکل دارهMahdi Jafari 1 سلام برا من سالمه
-
جزوه گرامر زبان یازدهم تجربیfile:///C:/Users/MS/Downloads/4_5969616559864285549.pdf
-
سردرگمی یک دهمیسلام
این کارو کنین
ریاضی اقای امینی راد
فیزیک اقای داداشی
شیمی اقای پویان نظر
عربی اقای علیمرادی
زبان اقای عزتی
هندسه اقای کبریایی یا زیست اقای موقاریتابستونم باید درس بخونین
-
صفر تا صد استاد لکستانیYazdan Gonabadi تابستان انشاالله ضبط میکنن
ولی حالا به نظرم باید تورق رو ادامه بدن -
کرونا و امتحان نهاییسلام بعیده احتمالا همون برنامه ای که داده شده هستش
ولی زمان کنکور شاید تغییر کنه -
امتحانات نهاییshayan jafari منم لایه کتابای غیر کنکوریو باز نکردم اصلا
-
Cloze چسبناکاحمد قادری برای پایه چندمه؟ کتبا کار چیه؟
-
دور دوم بورسیه انجمن آلاءromisa چشم ممنون
-
دور دوم بورسیه انجمن آلاء@m-an در دور دوم بورسیه انجمن آلاء گفته است:
.
ببخشید من همون سیامک انصاریم. ازمونای ازمایشیو تحلیل کنم تبلیغ میشه؟