SEPIDEH 0 من برعکس دوستمون پیشنهاد می کنم روی همون زیست و شیمی و درسایی که مسلطی کار کنی و مرور و تست بزنی!
برای ریاضی و فیزیک اگه داغونی:confused_face: و اصن نمی فهمی بهتره وقت خودتو تو کتابای کت و کلفت هدر ندی ولی اگه می فهمیشون بسم الله.(پیشنهاد من اینه که بری پیش یه معلم خوب برای ریاضی و فیزیک حداقل اینطوری از کتاب خوندن خشک و خالی بهتره!ولی تاکید می کنم حتما دبیرش خوب باشه و فقط تست کنکورم کار کن چون وقت نداری!)
اگه ساعت مطالعه ت رو ببری بالا و دل بدی ب کار موفقیتت حتمیه:+1:
Mohsen Taheri
دیدگاهها
-
نیاز به مشاوره دارم -
طرح تغيير چهل روزهMahdiNOVE :+1:

-
طرح تغيير چهل روزهMahdiNOVE گزینه ی 3 میشه مهدی بعدا جوابشو واست می فرستم.الان باید برم.
-
طرح تغيير چهل روزهMahdiNOVE آره داره.جواب درست 5/7 (پنج هفتم)باید باشه.که تو گزینه ها نیست متاسفانه
-
نیاز به مشاوره دارمSEPIDEH 0 برو پیش مشاوره و شرایطت رو مو به مو براش شرح بده.
-
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...7 ساعت:arrow_left: شیمی
5 ساعت:arrow_left: فیزیک
2 ساعت:arrow_left: زیست -
ریدینگR6

-
ریدینگجواب سوالای R5

-
ریدینگMelika Khajeh

اینم متن اصلی که زیر they خط کشیده .پس نگران نباشید. -
ریدینگMelika Khajeh ببخشید این اشتباه تایپی داشت.
انتهای خط 21 زیر کلمه ی They خط کشیده شده من متن اصلیش رو هم دیدم. بعد همین جمله که با They شروع شده رو تو خط 22 نوشته "an" که باید بشه"can" .من الان خودم متن رو زدم.
خلاصه به بزرگواری خودتون ببخشید.:folded_hands_light_skin_tone:
البته من کل ضمایر they رو تو متن دراوردم:خط8=مزرعه های شهری/خط16=مردم هاوانا/خط21=مدنظر طراح/خط24=مردم ونکوور/خط25=مردم ونکوور
که با توجه به گزینه های سوال4 میشه فهمید کدومشون مدنظر بوده. -
لوله جمع کننده ادراردر اینکه ساختار سلولی داره تردید نکن
-
فیزیک دهم / فشارmobin esmailpour :+1: موفق باشی
-
فیزیک دهم / فشار
-
چگونه تراز کانونی خود را افزایش دهیمتسلیم نشو. وبا پشتکار و ایمان به جلو گام بردار.
همیشه داشتن هدفای بزرگ و قشنگ میتونه نیروی محرکه ت باشه و بهت انگیزه بده.
هر کاری روشی داره قطعا که اگه پیادش کنیم می تونیم مشکلاتمون رو رفع کنیم ولی باید بگردی دنبالش و پیداش کنی. در مورد درس خوندن روشش اینه که هرچقدر بیشتر تلاش کنی و با کتابها و درس و تست بیشتر درگیر بشی ناخوداگاه ذهنت بیشتر تو اون وادی ها سیر و سیاحت میکنه و این یعنی تمرکزت رفته بالا.
در مورد کانون قلمچی من پیشنهاد می کنم بری از خود کاظم قلمچی بپرسی!! -
فصل ۲ فیزیک دوازدهمپری ناز برایند نیروها به مجموعه ی با جرم m شتابی به اندازه ی a وارد میکنه.تا وقتی که نیرو ی شما و دوستتون تو طناب کشی برابر باشه هیچ کدومتون تکون نمی خورید ولی به محض اینکه زور یکیتون می چربه برایند نیرو ها صفر نمیشه یعنی نیروی اون نتونسته نیروی شما رو خنثی کنه پس این وسط ی نیرویی اضافه میاد که طبق قانون 2 نیوتن عامل حرکت مجموعه(دوستتون و شما) به سمت نیروی غالب(یعنی به سمت شما) میشه.
کشش طناب ثابته چون چه نیرو ها بزنن همدیگرو خنثی کنن و چه برایندشون صفر نشه اون فقط نقش میانجی و رابط بین این نیروها رو داره( چون اجزای طناب به صورت یگانه با هم عمل می کنن یعنی نیرو در طول طناب همگن، تغییر نمی کنه!)
یه مثال: فرض کن یه طناب به دیوار بستی و اونو میخوای بکشی به سمت خودت.از اونجایی که زورت به دیوار نمیرسه(شایدم برسه:beaming_face_with_smiling_eyes: ) پس مجموعه ی تو و دیوار و طناب ساکن می مونید(البته اگه طناب خیلی محکم نباشه نمیتونه تو بده بستون نیروها دوام بیاره و جان به جان آفرین تقدیم می کنه)حالا اگه جای دست شما یک جرثقیل خیلی بزرگ بیاریم و طناب هم جنسش خیلی خفن باشه(مثل سیم بکسل های آهنی کت و کلفت!) ایندفعه دیواره که تسلیم میشه و مجبور میشه به سمت جرثقیل بشتابد!!!! و دیوار فرو میریزه.
این لینکم یه نیگا بنداز:https://article.tebyan.net/218817/نیروی-طناب -
ریدینگR5

-
یک سوال از حساباناشتباه کردن خب.انسان جایز الخطاست:+1:
-
ریدینگجواب سوالای R4

-
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...3 ساعت:arrow_left: شیمی
3 ساعت:arrow_left: دینی
4 ساعت:arrow_left: فیزیک -
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...مليكابانو :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: