مليكابانو حالت خوبتر نشد؟؟؟
چیکار کردی دیشب؟
Mohsen Taheri
دیدگاهها
-
طرح تغيير چهل روزه -
ریدینگMelika Khajeh آره دیگه!!واسم دعا کن بهتر بشم والا اینجوری باید از خیر یکی از متنای کنکور بگذرم.
راستش همه رو می تونستم اولین بار بزنم ولی خب احتیاط بی جا کردم.
من از ی رتبه ی دورقمی کنکور پرسیدم گفتش من اول که دارم متنرو می خونم میرم یکی یکی سوال ها رو هم می خونم مثلا 4 خط اول رو که خوندم می رم صورت سوال 1 رو می خونم بعدم همینجوری ادامه می دم!
راستش من واسه این سوال از اول رفتم کل صورت سوالا رو خوندم فقط چون ی خورده واژگان جدیدی داشت زیاد نتونستم سریع بزنم.
آره اون سوال که گفته "همه ی مردم هند" که غلطه مثلا تو هند مسلمونم داریم ولی اونا که اینکار رو نمی کنن!(خودش تو متن گفت هندوها این کارا رو می کنن)! -
ریدینگR7(بریم چندتا سطحC هم بزنیم)

-
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...5 ساعت:arrow_left: شیمی
4 ساعت و نیم:arrow_left: ادبیات -
ریدینگMelika Khajeh منم ی دونه غلط داشتم ولی تو 8 دقیقه زدم که باید زمانمو کمتر کنم!
من ی فیلمی هندی دیده بودم همه ی این متنی که گفت تو اون فیلم بود. شاید واسه همون سوال1 رو غلط زدم آخه اون یارو تو فیلم هم رفت شنا کرد تو رودخونه بعدشم خاکستر یکی دیگه رو ریخت توش!!!:face_with_tears_of_joy: :beaming_face_with_smiling_eyes: -
ریدینگجواب سوالای R6

-
ریدینگMelika Khajeh شب جواباشو میذارم.
-
ریدینگMelika Khajeh یعنی خوششون اومده یا تایید کردن یا هر چیز دیگه ای!(همون لایک)
-
دستور سرامليكابانو اوخ اوخ اوخ...چی گفتن
-
ریدینگسعی می کنم گزینه هاش رو از سازمان سنجش بذارم از این به بعد
-
ریدینگMelika Khajeh خوب این خواسته اینجوری بگه بیشتر حالمونو بگیره!!!:face_with_tears_of_joy:
-
ریدینگMelika Khajeh کجا رو متوجه نشدی؟؟
-
سوال از فیزیک دوازدهم رشته ریاضیVirus :beaming_face_with_smiling_eyes:
-
ریدینگMelika Khajeh نه من چون ارزش قائلم واسه مخاطبم این کارا رو می کنم!:beaming_face_with_smiling_eyes:
بالاخره شما هم ی وقتی رو میذاری این سوالا رو حل می کنی نباید دچار اشتباه بشید با غلط تایپی من!:folded_hands_light_skin_tone: -
سوال از فیزیک دوازدهم رشته ریاضیVirus الان شما که اومدی خود پی رو گرفتی رادیکال ده
-
سوال از فیزیک دوازدهم رشته ریاضیVirus باشه
-
سوال از فیزیک دوازدهم رشته ریاضیپی به توان 2 نمی تونه برابر رادیکال ده باشه
-
نیاز به مشاوره دارمGole Narges معذرت می خوام :folded_hands: واقعا منظورم با شما نبود با Adler بودم:beaming_face_with_smiling_eyes:
ببخشید -
نیاز به مشاوره دارمSEPIDEH 0 منظورت ریاضی و فیزیکه؟؟؟؟؟
من شخصا نمی تونم پیشنهاد بدم که درسی رو حذف کنی یعنی حذف کامل فیزیک یا ریاضی جنون محضه!!البته دور از جون:beaming_face_with_smiling_eyes:
به نظرم برو سرفصلای فیزیک نظام قدیم رو نگا کن ببین کدوماش پر سواله و خوبم می تونی تو1 ماه مفاهیم و تستای کنکورش رو ببندی!(به نظرم اگه کلاسم واست سخته میتونی از دی وی دی استفاده کنی به شرط اینکه دبیرش همه فن حریف و با تجربه باشه!) و همون تستا و روش هایی که یاد گرفتی کافیه سه بار دیگه تا کنکور مرور کنی که دیگه وقت زیادی ازت نمی گیره.
پس تو کاری که میکنی اینه هر روز 50% تایم مطالعت رو میدی به زیست و شیمی و یک درس عمومی که ضریب بالا داره و دردسر زیادم نمیخواد(مثل دینی) بعد بقیه ی زمانت رو باید صرف فیزیک و ریاضی کنی(تا به مفاهیمشون تسلط نسبی پیدا کنی و تستای کنکورم باهاش آشنا بشی که گفتم تو اون کلاس یا دی وی دی این پوشش داده میشه!)
در مورد ریاضی اصلا وسوسه ی فصلای گنده مثل هندسه نشو یا فصلای کوچولو مثل دنباله. به نظر من برو از احتمال و آنالیز و آمار شروع کن بعدم فقط تست کنکور بزن(منبع خوب میخوای دیگه فرصت آزمون و خطا نداری) بعدم برای اینکه بتونی سوالای حد و پیوستگی رو جواب بدی برو سروقت فصل های پایه ای مثل "قدرمطلق و مثلثات" بعدم راحت میتونی بحثایی مثل تابع رو بخونی! البته برخلاف بعضی ها که میگن مشتق و کاربرد مشتق به دانسته های زیادی احتیاج داره به نظر من فقط "مثلثات و قدرمطلق و ی خورده هم مبانی توابع" رو بلد باشی راحت میتونی بری سراغ"فصل مشتق"( و فرمولای مشتق رو خوب یاد بگیری و روی یک کاغذ بنوی بچسبون به دیوار اتاقت هر روز مرور کن چون دیگه باید مرور رو هم گام با یادگیریت انجام بدی والا بعدا وقت نمی کنی!) بعد از مشتق هم "کاربرد مشتق" حالا حتی انتگرال رو هم میتونی بخونی( پس بعد حد و پیوستگی زود مثلثات و مفاهیم تابع رو مرور کن و سریع برو سراغ مشتق و بعدم کاربرد مشتق بعدم اتگرال!) تموم شد الان به راحتی 60-70 درصد ریاضی کنکور رو زدی!
فقط بگم بهت که تو این چیزایی که گفتم بیشترین وقتت رو روی "مثلثات و مفاهیم تابع و قدرمطلق و تعین علامت و این چیزا ی پایه ای+فرمولهای مشتق گیری" بذار مطمئن باش ادامه ی مسیر واست شیرین میشه!
توصیه درباره ی زیست: کتاب درسی رو سعی کن هر هفته واسه خودت یه روز که برای جمع بندی اون هفته می ذاری حتما یکبار مرور کن از روی متن(یا چندتا فصل رو مثلا فصل 4 و 5 زیست سال دوم رو)