Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
M

Mohsen Taheri

@Mohsen Taheri
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.3k
موضوع ها
7
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
15
دنبال‌شونده‌ها
15

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • طرح تغيير چهل روزه
    M Mohsen Taheri

    مليكابانو حالت خوبتر نشد؟؟؟
    چیکار کردی دیشب؟

    مشاوره تحصیلی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    Melika Khajeh آره دیگه!!واسم دعا کن بهتر بشم والا اینجوری باید از خیر یکی از متنای کنکور بگذرم.
    راستش همه رو می تونستم اولین بار بزنم ولی خب احتیاط بی جا کردم.
    من از ی رتبه ی دورقمی کنکور پرسیدم گفتش من اول که دارم متنرو می خونم میرم یکی یکی سوال ها رو هم می خونم مثلا 4 خط اول رو که خوندم می رم صورت سوال 1 رو می خونم بعدم همینجوری ادامه می دم!
    راستش من واسه این سوال از اول رفتم کل صورت سوالا رو خوندم فقط چون ی خورده واژگان جدیدی داشت زیاد نتونستم سریع بزنم.
    آره اون سوال که گفته "همه ی مردم هند" که غلطه مثلا تو هند مسلمونم داریم ولی اونا که اینکار رو نمی کنن!(خودش تو متن گفت هندوها این کارا رو می کنن)!

    زبان انگلیسی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    R7(بریم چندتا سطحC هم بزنیم)
    ۲۰۲۰۰۳۱۲_۰۳۲۴۳۳.jpg

    زبان انگلیسی

  • یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...
    M Mohsen Taheri

    5 ساعت:arrow_left: شیمی
    4 ساعت و نیم:arrow_left: ادبیات

    مشاوره تحصیلی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    Melika Khajeh منم ی دونه غلط داشتم ولی تو 8 دقیقه زدم که باید زمانمو کمتر کنم!
    من ی فیلمی هندی دیده بودم همه ی این متنی که گفت تو اون فیلم بود. شاید واسه همون سوال1 رو غلط زدم آخه اون یارو تو فیلم هم رفت شنا کرد تو رودخونه بعدشم خاکستر یکی دیگه رو ریخت توش!!!:face_with_tears_of_joy: :beaming_face_with_smiling_eyes:

    زبان انگلیسی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    جواب سوالای R6
    ۲۰۲۰۰۳۱۲_۰۳۰۴۳۲.jpg

    زبان انگلیسی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    Melika Khajeh شب جواباشو میذارم.

    زبان انگلیسی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    Melika Khajeh یعنی خوششون اومده یا تایید کردن یا هر چیز دیگه ای!(همون لایک)

    زبان انگلیسی

  • دستور سرا
    M Mohsen Taheri

    مليكابانو اوخ اوخ اوخ...چی گفتن

    ادبیات و زبان فارسی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    سعی می کنم گزینه هاش رو از سازمان سنجش بذارم از این به بعد

    زبان انگلیسی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    Melika Khajeh خوب این خواسته اینجوری بگه بیشتر حالمونو بگیره!!!:face_with_tears_of_joy:

    زبان انگلیسی

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    Melika Khajeh کجا رو متوجه نشدی؟؟

    زبان انگلیسی

  • سوال از فیزیک دوازدهم رشته ریاضی
    M Mohsen Taheri

    Virus :beaming_face_with_smiling_eyes:

    فیزیک

  • ریدینگ
    M Mohsen Taheri

    Melika Khajeh نه من چون ارزش قائلم واسه مخاطبم این کارا رو می کنم!:beaming_face_with_smiling_eyes:
    بالاخره شما هم ی وقتی رو میذاری این سوالا رو حل می کنی نباید دچار اشتباه بشید با غلط تایپی من!:folded_hands_light_skin_tone:

    زبان انگلیسی

  • سوال از فیزیک دوازدهم رشته ریاضی
    M Mohsen Taheri

    Virus الان شما که اومدی خود پی رو گرفتی رادیکال ده

    فیزیک

  • سوال از فیزیک دوازدهم رشته ریاضی
    M Mohsen Taheri

    Virus باشه

    فیزیک

  • سوال از فیزیک دوازدهم رشته ریاضی
    M Mohsen Taheri

    پی به توان 2 نمی تونه برابر رادیکال ده باشه

    فیزیک

  • نیاز به مشاوره دارم
    M Mohsen Taheri

    Gole Narges معذرت می خوام :folded_hands: واقعا منظورم با شما نبود با Adler بودم:beaming_face_with_smiling_eyes:
    ببخشید

    سوال مشاوره ای

  • نیاز به مشاوره دارم
    M Mohsen Taheri

    SEPIDEH 0 منظورت ریاضی و فیزیکه؟؟؟؟؟
    من شخصا نمی تونم پیشنهاد بدم که درسی رو حذف کنی یعنی حذف کامل فیزیک یا ریاضی جنون محضه!!البته دور از جون:beaming_face_with_smiling_eyes:
    به نظرم برو سرفصلای فیزیک نظام قدیم رو نگا کن ببین کدوماش پر سواله و خوبم می تونی تو1 ماه مفاهیم و تستای کنکورش رو ببندی!(به نظرم اگه کلاسم واست سخته میتونی از دی وی دی استفاده کنی به شرط اینکه دبیرش همه فن حریف و با تجربه باشه!) و همون تستا و روش هایی که یاد گرفتی کافیه سه بار دیگه تا کنکور مرور کنی که دیگه وقت زیادی ازت نمی گیره.
    پس تو کاری که میکنی اینه هر روز 50% تایم مطالعت رو میدی به زیست و شیمی و یک درس عمومی که ضریب بالا داره و دردسر زیادم نمیخواد(مثل دینی) بعد بقیه ی زمانت رو باید صرف فیزیک و ریاضی کنی(تا به مفاهیمشون تسلط نسبی پیدا کنی و تستای کنکورم باهاش آشنا بشی که گفتم تو اون کلاس یا دی وی دی این پوشش داده میشه!)
    در مورد ریاضی اصلا وسوسه ی فصلای گنده مثل هندسه نشو یا فصلای کوچولو مثل دنباله. به نظر من برو از احتمال و آنالیز و آمار شروع کن بعدم فقط تست کنکور بزن(منبع خوب میخوای دیگه فرصت آزمون و خطا نداری) بعدم برای اینکه بتونی سوالای حد و پیوستگی رو جواب بدی برو سروقت فصل های پایه ای مثل "قدرمطلق و مثلثات" بعدم راحت میتونی بحثایی مثل تابع رو بخونی! البته برخلاف بعضی ها که میگن مشتق و کاربرد مشتق به دانسته های زیادی احتیاج داره به نظر من فقط "مثلثات و قدرمطلق و ی خورده هم مبانی توابع" رو بلد باشی راحت میتونی بری سراغ"فصل مشتق"( و فرمولای مشتق رو خوب یاد بگیری و روی یک کاغذ بنوی بچسبون به دیوار اتاقت هر روز مرور کن چون دیگه باید مرور رو هم گام با یادگیریت انجام بدی والا بعدا وقت نمی کنی!) بعد از مشتق هم "کاربرد مشتق" حالا حتی انتگرال رو هم میتونی بخونی( پس بعد حد و پیوستگی زود مثلثات و مفاهیم تابع رو مرور کن و سریع برو سراغ مشتق و بعدم کاربرد مشتق بعدم اتگرال!) تموم شد الان به راحتی 60-70 درصد ریاضی کنکور رو زدی!
    فقط بگم بهت که تو این چیزایی که گفتم بیشترین وقتت رو روی "مثلثات و مفاهیم تابع و قدرمطلق و تعین علامت و این چیزا ی پایه ای+فرمولهای مشتق گیری" بذار مطمئن باش ادامه ی مسیر واست شیرین میشه!
    توصیه درباره ی زیست: کتاب درسی رو سعی کن هر هفته واسه خودت یه روز که برای جمع بندی اون هفته می ذاری حتما یکبار مرور کن از روی متن(یا چندتا فصل رو مثلا فصل 4 و 5 زیست سال دوم رو)

    سوال مشاوره ای
  • 1
  • 2
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 67
  • 68
  • 48 / 68
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع