sallar savadkoohi در ترس از شروع کردن گفته است:
my study
سلام
شما ترس از شروع کردن نداری تس از نرسیدن داری
میترسی شروع کنی اون چیزی که میخوای نشه بعد خودتو سرزنش کنی
ولی اگه الان شروع نکنی بهت قول میدم بعد ها چند برابر خودتو سرزنش میکنی که چرا امروز قایم شدی
به خدا توکل کن
و پیش خودت مطمعن باش به اندازه تلاشت نتیجه میگیری
خورد خورد شروع کن
اولین ازمونو که بدی و نتایج متوسط ( رنج 50 درصد ) بگیری به نظرم خیلی روحیت میاد بالا
بعدش خیلی خوب میری جلو
شروع کردنش خیلی سخته قبول دارم ولی ارزششو داره
بله درسته...😢 ترس از نرسیدنه... ولی ب قول شما اگ ادم لا اقل تلاش کنه حداقل دیگ پشیمون نیست چ بسا هم ک برسه... ولی کسی ک شروع نمیکنه قطعا نمیرسه و تا اخر عمرش حسرت داره...
