من هستم✋
Rare_1
دیدگاهها
-
طرح تغيير چهل روزه -
انگیزشی👩🏼⚕️😍من چیکار کنم اصن حوصله ندارم
یعنی مثلا منتظر یه فرصتم یا ی بهونه ک درس نخونم😒
مثلا سه ساعت میخونم بعدش خانواده میرن خونه فامیل منم میرم باهاشون😑
یه راهکار بدین بتونم از تفریحاتم کم کنم و حوصله درس خوندن داشته باشم...
و یه چیز دیگه من تا آزمون نباشه نمیتونم درس بخونم یعنی من شب امتحان بیدارم و حدود ۱۴ ساعت میخونمکمکم کنید😑
@Dr-baharan
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
asal m -
درس خوندن برای آزمون@zeinab-kh نمیدانم😕👌
-
درس خوندن برای آزمونمنم😑
-
ریاضی 3این برنامه اسمش چیه؟
-
درصد زمین برای کنکور...زمین شناسی کنکور رو بزنم یا نه؟ آخه اکثرا اونایی ک پزشکی یا دندان میخوان زمینو صفر میزنن
-
درصد زمین برای کنکور...زمین کنکور بزنم یا چی؟
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
فارغ-التحصیلان-آلاء -
انگيزهبرای خود میسازم دنیایی متفاوت و زندگی متفاوت😎👑👌❤
-
ديني دهممليكابانو ببین مثلا من که اراده ی محکمی دارم این هدف (رضایت خدا)رو انتخاب کردم و در نتیجه ی این انتخابم (در اصل در نتیجه ی اراده محکمم)باعث خوش بختیم شده و ضامن خوشبختی منه👌گرفتی
-
ديني دهممليكابانو میدونم چی گفته خب من اشتب نگفتم شما یه ذره فکر کن روش به حرف من میرسی برای بر طرف شدن شکت از معلمت بپرس❤
-
انگيزهشاید امشب سخت ترین شب عمرم باشه اما ب رو خودم نمیارم
میدونم که هر کاریو به خاطر هدفم انجام میدم
دیگه بزرگ شدم میتونم از چیزای دوس داشتنی کوچیک برا چیزای دوس داشتنی خیلی خوب تر دل بکنم
میدونی امشب از بچه بازیام دل کندم
بوسیدم گذاشتم کنار هر کسی و هرچیزی ک باعث دوری از هدفم شه
دو نفر مهم زندگیم که حتی یه ثانیه تصور نمیکردم این لحظه رو
اولیش نزدیک ترین دوستم صمیمی ترینننن
دومیش ...این شخص راز منه و خدا😊درسته دوسشون دارم خیلی ولی هدفم مهم تره😉👑
در حضور شما و خدا قول میدم دیگه بهش فکر نکنم دیگه نبینمش و فراموشش کنم
خدایا کمکم کن:folded_hands_light_skin_tone:
:female-doctor: :female-doctor: :female-doctor::female-doctor: :female-doctor: -
ديني دهممليكابانو خب عزیزم در مسیر این هدف اراده باعث خوشبختی و... میشه😕اینطوری درنظر بگیر
-
ديني دهمهمت و اراده ی محکم باعث کسب رضایت خداوند میشه
معلول از علت پیروی میکنه
تو این متن یعنی اگه (علت)رو داشته باشیم باعث به وجود اومدن(معلول)میشه😕 -
انگيزه%(#000000)[باختی در کار نیست]
-
انگيزه%(#ff0000)[من آخرش برنده میشم]
-
انگيزهاون موقع ک کلاس نهم بودم آزمون تیزهوشان و نمونه داده بودم وقتی نتیجه اومد که نمونه قبول شدم هنوزم اون لبخند رضایت پدرم و اون ذوق مادرم یادمه اولش فکر میکردم که براشون مهم نیست ولی مگه میشه؟:person_shrugging_light_skin_tone:
میدونی فکر میکنم یه سال دیگه نتیجه کنکورم بیاد و اون رتبه ی ک دلم میخواد ،،،قبولی پزشکی همونی ک آرزوشو دارم و اینکه بازم خنده و شوق پدر مادرمو ببینم بهم انگیزه میده با وجود مشکلاتی ک دارم گریه های شبونه اینکه تو این راه جز خدا و خانواده کسی همرام نیس اینکه رقیبام قدرن :bomb:
ولی میدونم ک خدا منو برا این آفریده ک به هدفم برسم❤:balloon: :balloon: :black_heart: :hearts:قسم میخورم یه روزی همون روپوش سفیدو میپوشم و با غرور از مقابل اونایی ک میگفتن نمیتونی رد میشم و بهشون میفهمونم ک من هر چی رو بخوام به دست میارم:female-doctor: :family_woman_girl: :female-doctor: :flexed_biceps_light_skin_tone: :oncoming_fist_light_skin_tone: :victory_hand_light_skin_tone:
-
دوران جمع بندی@SAMAN-T ممنونم ازتون❤
-
دوران جمع بندی@SAMAN-T میشه بگین دقیقا کی باید استارت زد برا جمع بندی کنکور؟
-
دوران جمع بندیAmin-Mehraji همون یازدهم
-
دوران جمع بندیAmin-Mehraji جمع بندی کنکور سال دیگه😕