R
Rare_1
@Rare_1
دیدگاهها
-
دوران جمع بندی -
دوران جمع بندیسلام من سال دوم دبیرستانم😊
میخوام درمورد دوران جمع بندی بیشتر بدونم،، اینکه دقیقا چه موقعی هست و اینکه باید چ دروسی و از چ پایه ای رو تو چ زمانی بخونیم؟دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
فارغ-التحصیلان-آلاء -
انگیزشی👩🏼⚕️😍asal m مرسی از راهنماییت ❤
-
انگیزشی👩🏼⚕️😍به نظرتون آزمون قلم چی یا سنجش یا گاج کدوم بهتره؟
-
انگیزشی👩🏼⚕️😍سلام خانوم دکتر میشه منم فالو کنی؟ یه چند تا سوال داشتم
-
عشق و عاشقی ! اونم الان ؟؟؟عشق و عاشقی رو میزاریم برا بعد کنکور اون موقع تا دلت بخواد وقت داریم ولی بازهم اون موقع این کار اشتباس
ما دیوانگان بی اعصاب را چه به روابط لوس عاشقانه
-
اشکال فنیHelp me😐
-
اشکال فنیچرا قسمتایی از برنامه برا من باز نمیشه و اینکه نمی تونم تو انجمن پست بفرستم؟فقط تو گوگل میتوننم وارد انجمن شم و پست بفرستم
:confounded_face: